Pitääkö välttämättä rakastaa tai valehdella rakastavansa miestä?
Onko oikeus seksiin ilman rakkautta?
29
1751
Vastaukset
- kumpaakin
tehdä.
Pakosta pitää rakastaa ja sen jälkeen valehdella
rakastaneensa häntä.
Tuotahan miehet tekee itsekin koko ajan.- Juniperus
Miehet osaavat erottaa seksin rakkaudesta ja ymmärtävät ihmisen luonnollisia tarpeita naisia paremmin.
- Leenuliini
Juniperus kirjoitti:
Miehet osaavat erottaa seksin rakkaudesta ja ymmärtävät ihmisen luonnollisia tarpeita naisia paremmin.
"ihminen" tarkoitat tässä ihan selvästi miestä.
- Juniperus
Leenuliini kirjoitti:
"ihminen" tarkoitat tässä ihan selvästi miestä.
Ennen feministisen ajanlaskun alkua ihmisellä ymmärrettiin myös miehiä. Ihmisen tarpeilla tarkoitan siis miehelle ja naisille yhteisiä tarpeita. Niitäkin oli silloin e.f.a.a.
- Pirre*
Juniperus kirjoitti:
Ennen feministisen ajanlaskun alkua ihmisellä ymmärrettiin myös miehiä. Ihmisen tarpeilla tarkoitan siis miehelle ja naisille yhteisiä tarpeita. Niitäkin oli silloin e.f.a.a.
ollut aina luonnollisia tarpeita, mutta naisilla ne ovat olleet miesten tarpeita..siis ennen f.a.a.l. :/
- Juniperus
Pirre* kirjoitti:
ollut aina luonnollisia tarpeita, mutta naisilla ne ovat olleet miesten tarpeita..siis ennen f.a.a.l. :/
E.f.a.a. oli 60-luku, jolloin kaikki tavoittelivat tasa-arvoa. Nyt tavoittelen sitä yksin.
Sitä aikaa minä kaipaan. - Pirre*
Juniperus kirjoitti:
E.f.a.a. oli 60-luku, jolloin kaikki tavoittelivat tasa-arvoa. Nyt tavoittelen sitä yksin.
Sitä aikaa minä kaipaan.Minusta tällä telluksella ei ole vieläkään, kuin eri sukupuolta olevia ihmisiä.
Ennen 60 lukua ei ollut e -pillereitä ja se merkitsi naiselle lukuisia synnytyksiä, joita he välttämättä eivät olisi sen muutaman minuutin ilon seurauksena halunneet..
Niistä toistuvista raskauksistakin syytettiin usein sitä naisparkaa, johon ne pussit piti tyhjentää savotan lomassa ja paijjan vaihto reissulla...no kai ne naisellakin himonsa oli, mutta raskaat olivat lunnaat silloin..
- Aikuinen 50+
Mutta jos se nyt miehen potenssia kohentaa niin voi olla rakastavinaan
- Jestas
Sentään.Pitäähän koeajo suorittaa ennen rakastumista.
- vähän ohi,
siis harjoittelusuhdetta olet vailla, täysi neitsytpoika.
Jos sä et onnistu "koeajossas", niin kummanko on syy?
Ooh, nou joko taas nämä samat kyssärit päivästä toiseen.
Tämä alkaa oleen niin yksipuolinen-/toikkoinen palsta, ettenpä viitti tääl paljoa käydä.
Ain samat aiheet: voiko olla seksii plaa plaa jne.kans/vanha puoliso/haluton puoliso/ehkä uskoton puoliso/ tai nuoremp mies, kuka helekuta tämmösit viittii lukee.
Selaan yleensä nopasaan koko ketjun läpi puuttumatta mihinkään. - Herra Jestas
vähän ohi, kirjoitti:
siis harjoittelusuhdetta olet vailla, täysi neitsytpoika.
Jos sä et onnistu "koeajossas", niin kummanko on syy?
Ooh, nou joko taas nämä samat kyssärit päivästä toiseen.
Tämä alkaa oleen niin yksipuolinen-/toikkoinen palsta, ettenpä viitti tääl paljoa käydä.
Ain samat aiheet: voiko olla seksii plaa plaa jne.kans/vanha puoliso/haluton puoliso/ehkä uskoton puoliso/ tai nuoremp mies, kuka helekuta tämmösit viittii lukee.
Selaan yleensä nopasaan koko ketjun läpi puuttumatta mihinkään.Kuvitellaampa"koeajo"tilanne.
Sinä olisit kokenut ja minä kokematon neitsytpoika.Sinä kokeneena olisit vastuussa "koeajon"onnistumisesta.
Jos taas minä olisin kokenut ja sinä kokematon neitsyttyttö.Olisin minä vastuussa"koeajon" onnistumisesta.
Molempien ollessa kokemattomia.Säädöt olisi vähän hakusessa.
Vaan kun molemmat kokeneita niin hanat auki ja kaasu pohjassa "koeajon"loppuun saakka..:)
Jos kumppani on vapaaehtoinen, sanoisin että on oikeus. Ellet ole varma, kysy kumppaniltasi. Vastaus voi vaihdella yksilökohtaisesti.
Itse en suostuisi valehtelemaan. Voihan positiivisia tunteita ilmaista muutenkin.
Mitä rakastaminen sinun mielestäsi tarkoittaa?- Jermu
Tuskinpa täältä siihen tilanteeseen vastausta löydät.
- Pirre*
Kaikkee sitä kysyttäännii :))
- Jermu
Pirre* kirjoitti:
Kaikkee sitä kysyttäännii :))
Ja tavoistani poiketen, sanoin sen positiivisesti..Olenkohan tulossa vanhaksi?
- Coq Hardi
Jermu kirjoitti:
Ja tavoistani poiketen, sanoin sen positiivisesti..Olenkohan tulossa vanhaksi?
Lukiossa muistaakseen lueskeltiin niitä Maslowin oppeja ihmisen primäärisistä ja sekundäärisistä tarpeista. Ei siellä rakkaudesta puhuttu mitään.
Huorissa käyminen tosin tuntuu ainakin tällä iällä jotenkin vastenmieliseltä, kun sitä tunnetta ei ole mukana, mutta humalassahan sitä ihminen tekee kaikenlaista. - Leenuliini
Coq Hardi kirjoitti:
Lukiossa muistaakseen lueskeltiin niitä Maslowin oppeja ihmisen primäärisistä ja sekundäärisistä tarpeista. Ei siellä rakkaudesta puhuttu mitään.
Huorissa käyminen tosin tuntuu ainakin tällä iällä jotenkin vastenmieliseltä, kun sitä tunnetta ei ole mukana, mutta humalassahan sitä ihminen tekee kaikenlaista.ei vaikuta kovin viisaalta tyypiltä. Älykäs kaiketi, muttei viisas.
- Coq Hardi
Leenuliini kirjoitti:
ei vaikuta kovin viisaalta tyypiltä. Älykäs kaiketi, muttei viisas.
Mihin Leenuliini perustat väitteesi ? Kerro, millainen ihminen on älykäs, muttei viisas.
Coq Hardi kirjoitti:
Mihin Leenuliini perustat väitteesi ? Kerro, millainen ihminen on älykäs, muttei viisas.
Olen kuullut hyvän määritelmän älykkään ja viisaan ihmisen välisestä erosta: Älykäs ihminen selviytyy sellaisestakin yllättävästä ja hankalasta tilanteesta, johon viisas ihminen ei koskaan edes joudu.
En oikein ymmärtänyt kysymystäsi, sillä tunnut sotkevan pahasti eri käsitteitä. Yrität jotenkin kummallisella tavalla liittää yhteen seksin, valehtelun ja rakastamisen.
Kaksi ihmistä voi ajautua seksisuhteeseen, jos olosuhteet ovat otolliset ja molemmat tuntevat seksuaalista vetoa toisiinsa. Kännipäissään ihmiset innostuvat joskus tekemään tempun melkein missä tahansa miettimättä ollenkaan rakkautta tai valehtelua.
Rakastuminen on taas tahdosta riippumaton tunne, joka tulee ihan sattumalta jos on tullakseen, emmekä me voi sitä mitenkään ohjailla. Ei ihminen voi rakkautta sytyttää tai sammuttaa, joten mitään pakkorakastumista ei kannata edes yrittää.
Valehtelu on kaikissa tilanteissa täysin tuomittavaa, ja se pilaa kaikki henkilösuhteet. Varsinkin parisuhde voidaan katsoa menetetyksi, jos toinen osapuoli turvautuu valehtelemiseen saadakseen seksiä tai muita palveluksia.- Poikamiestyttö
Jos kysyjä olisi mies olisit heti ymmärtänyt
- on itsensä
tunteminen ja jos aviossa ei tunteet pelaa on oikeus rakkaudettomaan seksiin ja tietenkin aviossa ollessa voi kieltäytyä tunteettomalta seksiltä?? Minä ainakin NAUTIN elämästä, ainutkertaisesta sellaisesta!
- Poikamiestyttö
Kuten nikistäkin huomaat en siis ole aviossa
- minä
Poikamiestyttö kirjoitti:
Kuten nikistäkin huomaat en siis ole aviossa
oon, mutta EI kerrota kellekään! Nautitaan vain elämästä!
- mä ite
minä kirjoitti:
oon, mutta EI kerrota kellekään! Nautitaan vain elämästä!
Ei miehet sitä huomaa jos hieman teeskenteleekin ja mitä rikkaampi mies sen enemmän teeskentelet, et sä siltä rakkautta kuitenkaan saa mutta raha korvaa sen tunteen ja sitten on helpo hakea sellaista jonka kanssa synkkaa.
- tallari
mä ite kirjoitti:
Ei miehet sitä huomaa jos hieman teeskenteleekin ja mitä rikkaampi mies sen enemmän teeskentelet, et sä siltä rakkautta kuitenkaan saa mutta raha korvaa sen tunteen ja sitten on helpo hakea sellaista jonka kanssa synkkaa.
nyt pomppas, -ei me nyt kaikeen halpaan mennä:
Jos sä mielestäsi kuvittelet , että raha ratkaisee, niin ei monikaan mies niin uuno ole, että heittää
rahansa, ja höylää vain saamisen riemusta.
Kyllä siihen tarvitaan myös vastikeellista hyötyä,
menetetystä ajasta, ja vaivan näöstä!!!!
- toinen poikamis tyttö
Ei seksi sen kummempaa ole kun muukaan elämä, ei kaikki aina pidä jostakin määrätystä ruuasta eikä juomastakaan mutta nauttivinaan on silti.
Miehet monasti niin kiihkoissaan, ei ne sitä huomaa nauttiiko nainen vai ei, mitä rikkaampi mies sen tunneköyhempi on, mutta rahalla ihmeellinen voima. Sellaista kiva pitää lelunaan ja etsiä siinä mukava rakastaja ohella. - valehtelet
itsellesi, niin on helpompaa hypätä sängystä sänkyyn.
- tarvitsee
valehdella? Elämä on nimenomaan nautintoja varten, kaikki aistit valppaina, maku, näkö, haju, ja ennenkaikkea tunto- aisti. Ja eiku menoksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45552Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501