Kivesten imeminen

seppo

Voiko kivekset ottaa kokonaan suuhun. Onko kellä kokemuksia. Entä löytyykö sivuja aiheesta.

23

8900

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aleksis Kives

      Riippuu kivesten koosta ja naisen suun koosta, of course. Aihe kiinnostaa myös minua.

    • Linda

      imen mieheni kiveksiä, ja otan välillä koko pallin suuhun (ovat juuri sopivat suuhuni), niitä on mukava nuoleskella, mutta mielestäni on tärkeetä, ettei palleissa ole hirveesti karvoja. Muuten saa syleskellä karvoja suusta koko ajan ja se vain keskeyttää meiningin... mies ei aluksi tykännyt hirveesti imeskelystä, sanoi, että se kutittaa hirveesti, mutta nykyään nauttii kovasti.

      • Kalevi

        Otatko vain yhdren kerrallan vai molemmat. Mahtuuko ne yhtä aikaa.


    • nuoleminen

      tämä lienee niitä yksilöllisiä juttuja, mutta itse en pidä kivesten imemisestä = ei tunnu hyvältä. Nuoleminen on sitten ihan eri juttu. On muuten itsellekkin paljon mukavemman tuntuista, jos pallit on ajeltu... suosittelen!

    • Miiruviiru

      Mun mies ainakin tykkää kun nuolen ja imen hänen kiveksiään. Hänellä on ihanan pienet (erittäin viriilin ja sexyn näköiset)ja kiinteät kivekset. Eniten hän kyllä tykkää kun nuolen niitä ja samalla hyväilen hänen pakaroitaan. Kivekset varmaan voi ottaa suuhun kokonaan jos ne mahtuu. En ole tätä kokeillut, sillä aristelen hiukan etten ole liian "kovakourainen", sillä exäni ei pitänyt yhtään jos koski kiveksiin.

    • Karvaomenainen

      Kivesten imeminen on jo korkeampaa seksuaalista kanssakäymistä. Pallit täytyy olla karvattomat. Ne on otettava kokonaan suuhun ja syljellä kokonaan kostutetut. Hyvällä otteella niitä voi venytellä ja tunnustella varovasti kielellä ja pienellä imulla suussa. Täytyy olla aikaa imijällä ja imettävällä kuunnella miltä se tuntuu. Ei niihin tukehdu, vaikka olisivat isotkin, kiinni ne ovat tukevasti. Jalat levitettynä niihin voi käydä kiinni tai miehen ollessa kyykkyasennossa, varovasti altapäin saa hyvän otteen. Tämän voi tehdä saunassa tai esim. ulkona laiturilla tai muuallakin. Naapurin mieheltä tai muulta tuntemattomaltakin. tähän täytyy kouluttautua imijän, mutta etenkin imettävän. Äkkiliikkeet tuovat vain kipua. Silmät auki vain ja näkymät palleista eteen että taaksepäin ovat kiihottavat. Puhtaus on oltava ehdoton. Luonnollinen maku on paras, mutta kai niitä voi hunajallakin maustaa. Puolen tunnin imusta jo alkaa tietää mitä parempi seksi on. Jos ei aivan kyljessä ole auringon palvojia, niin miehen ollessa selällään alasti jalat koukussa ja levällään voi hivuttaa suunsa tosi toimeen. Asiasta on kokemusta. Imettävänä, että imijänä. Elämän mahlan voi kohta ottaa suuhun (ja niellä) tai sitten serlaan tai filtille. Ei tule vahingossa lapsia ja kun jää pientä katsekontaktia tapahtuneesta, eroottinen jännite on kivaa jäljestäpäinkin sille tuntemattomallekin, jos kaupan jonossa tapaa!!! Maltti on tässä asiassa kultaa, mutta pian huomaa, että miehille on tullut tapahtuneesta muistoja koko taloyhtiössa!

    • Tämä on mahtavaa, jos on osaava nainen, sillä saa myös sopivaa kipua jos haluaa, itse tykkään ja todellakin huudon kera.... Ja samalla käsipelillä runkkaus kovaan kaluun kun pallit saa kyytiä suussa.... Lähtee mälli taatusti. Vaan se pikkasen tuhma nainen, nim. Merkin takaa löytyy meiliä. Tule ja ime....

    • Ihan kivalta tuntuu jos ei liian kovaa pureskele:)
      Pallit tietysti ajeltu, sileiden pallien hyväily öljytyillä käsillä on mahtavaa.

      • Nahaton

        Upeit pätkiä!


    • Ukm52Hgistä

      Voi,ja hyvältä tuntuu! Usein niputan omat pienet ajellut pallini renkaalla nippuun,mahtuu hyvin suuhun! Niitä kun 'ottaa' suuhun edestakaisin ja välillä lupsuttaa kielellä kun ne on suussa,niin ah ja oh...!!!

      Halukkaita?,pyydä kylään!

      • Ukm52Hgistä

        No,ei ole kyläkutsuja näkynyt...😕


      • Ukm52Hgistä

        Kyläkutsun voisi tietysti esittä myös joku vanhempi setä,jolla roikkuvat karvattomat...😀


      • Ukm52Hgistä

        No,hiljaista pitelee,kumpaankaan juttuun... Kiinnostuneita?


    • lb_fan

      Parhaan pallien suihinoton sain thaikuissa eräältä ladyboylta. Hallitsi lutkuttamisen, niin pallien, kuin myös varsinaisen suihinoton. Mulla on ilmeisesti käynyt vastaavassa asiassa todella huono tuuri naisten kanssa, sillä vain yhtä poikkeusta lukuunottamatta, naisten suorittamat suihinotot ovat tuntuneet suorastaan kivuliailta. Joku saisi opettaa naisille, ettei kulliin sovi käyttää samaa taktiikkaa kun hk:n siniseen, siis: suihinotossa ei mielellään käytetä hampaita kyrvän raatelemiseen....huh!

      • Anonyymi

        Vois tuonkin kokea et nainen ottaa kaikki kerralla suukkiin
        Jos löytyis sellainen nainen jostakin


    • pidän_paljon

      Kivekset voi myös työntää peniksen lisäksi samaan aikaan naisen anaaliin, veikeä olo.

    • Anonyymi

      Mulla on ihanat karvaiset vitjapallit, roikkuvat melkein polvitaipeissa. Onko halukkaita imijöitä?

    • Anonyymi

      Kyllä ainakin afrikkalaiset naiset ottaa munat suuhun, tai useimmin vain yhden munan vaikka olisi karvojakin. Kullia siinä vuorotellen munan kanssa. Lähtee muuten sellanen lasti että ei hyvää päivää sitä nautinnon määrää.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen ihmetyttänyt palleja. Ei mikään erikoinen kokemus. Eikä nainen tykkää imiskellä!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oon itte imeny ja ei hullumpaa puuhaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe