Mikä Magoista on on aidoimpaa ja vähiten kaupal-
lista?
1)Commando Maga?
2)Kankaan Maga?
3)Yanilovin Maga?
Paras Maga-tyyli?
5
1705
Vastaukset
- Nyrkki
> 1)Commando Maga?
Onko tällaista olemassakaan?
Google löysi http://www.combatsurvival.com/ saitin , joka ainakin oli varsin hupaisa. Ainakin näin ilman sen kummempia taustatietoja tämä vaikutti rahastusyritykseltä krav magan nimellä.
> 2)Kankaan Maga?
Tällä ilmeisesti tarkoitat http://www.krav-maga.fi/ ja europan km-liittoa? Jos kyllä, niin kyseessähän ei ole Ari Kankaan (tai kenenkään muunkaan "Kankaan maga")
Hiukan enemmän IMKF:ää enemmän "tuotteistetut" kurssit, joten sikäli ehkä aavistuksen verran kaupallisempi kuin jälkimmäinen.
3)Yanilovin Maga?
Eli siis IMKFn maga?
Suomessa vanhempi vaihtoehto ja maailmanlaajuisesti levinnein. Katsoisin myös USAssa Darren Levinen johdolla harrastetun krav magan olevan tätä (vaikka heillä tasojärjestelmän vyöt), koska sen verran tiivistä yhteistyötä tekevät.
Enempää en sano, ettei tule trollia ruokittua.
Mutta jos siis olet oikeasti aiheesta kiinnostunut ja harkitset aloittamista, käy mahdollisuuksien mukaan katsomassa kumpikin kotisuomessa tarjolla olevista mahdollisuuksista.
Itse suosisin IMKFää, mutta vain siksi että olen itse sen alaisuudessa KMää harjoitellut.- lol
.............
- perfect?
Joo,ei aloitus ollut trolli,vaikka vähän hupai-
salta vaikuttikin.
Aihe lähti liikkeelle Black Beltin artikkelista
Kommando Krav Magasta ja tämän palstan kirjoitte-
luista.
Itse kävin peruskurssin J.Saarion opastuksella
(hyvä opettaja),ehkä -96?
Olen harkitsemassa lajin pariin palaamista,mutta
täytyy vähän selvitellä nykyisiä linjavetoja. - Peikkonen
perfect? kirjoitti:
Joo,ei aloitus ollut trolli,vaikka vähän hupai-
salta vaikuttikin.
Aihe lähti liikkeelle Black Beltin artikkelista
Kommando Krav Magasta ja tämän palstan kirjoitte-
luista.
Itse kävin peruskurssin J.Saarion opastuksella
(hyvä opettaja),ehkä -96?
Olen harkitsemassa lajin pariin palaamista,mutta
täytyy vähän selvitellä nykyisiä linjavetoja.> Aihe lähti liikkeelle Black Beltin artikkelista
Koko balck belt mag on oikeastaan iso trolli koko läpyskä. Noin keskimäärin sisältö on ihan "sitä ihteään".
- Monen lajin Taitaja
Pohjolan liitto(PKMI) Perustaja Ari kangas on harjoitellut useita eri kamppailulajeja ja omaa myöskin potkunyrkkeilyn 1. danin.
Ari oli ensimmäisiä suomalaisia km-ohjaajia kun Saario ja Yanilov toiminnan aloittivat, sitten erimielisyyksien takia Ari joutui perustamaan oman liittonsa ja luotsasi sen ensin Km-Internationalin ja sitten euroopan liiton alaisuuteen Euroopan päämies on Richard Douieb, vaikuttava ja paras Km-ohjaaja jonka olen tavannut.
Ari on luonut hienon seuran Combat Academyn ja sen km-taso on kovatasoista ja seurassa on hyvä henki, Combatissa harjoitellaan realistisesti ja taktinen puoli on tärkeästi mukana.
Suosittelen tutustumista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278