Paras Maga-tyyli?

perfect?

Mikä Magoista on on aidoimpaa ja vähiten kaupal-
lista?

1)Commando Maga?

2)Kankaan Maga?

3)Yanilovin Maga?

5

1700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyrkki

      > 1)Commando Maga?

      Onko tällaista olemassakaan?
      Google löysi http://www.combatsurvival.com/ saitin , joka ainakin oli varsin hupaisa. Ainakin näin ilman sen kummempia taustatietoja tämä vaikutti rahastusyritykseltä krav magan nimellä.

      > 2)Kankaan Maga?
      Tällä ilmeisesti tarkoitat http://www.krav-maga.fi/ ja europan km-liittoa? Jos kyllä, niin kyseessähän ei ole Ari Kankaan (tai kenenkään muunkaan "Kankaan maga")

      Hiukan enemmän IMKF:ää enemmän "tuotteistetut" kurssit, joten sikäli ehkä aavistuksen verran kaupallisempi kuin jälkimmäinen.

      3)Yanilovin Maga?

      Eli siis IMKFn maga?
      Suomessa vanhempi vaihtoehto ja maailmanlaajuisesti levinnein. Katsoisin myös USAssa Darren Levinen johdolla harrastetun krav magan olevan tätä (vaikka heillä tasojärjestelmän vyöt), koska sen verran tiivistä yhteistyötä tekevät.

      Enempää en sano, ettei tule trollia ruokittua.

      Mutta jos siis olet oikeasti aiheesta kiinnostunut ja harkitset aloittamista, käy mahdollisuuksien mukaan katsomassa kumpikin kotisuomessa tarjolla olevista mahdollisuuksista.

      Itse suosisin IMKFää, mutta vain siksi että olen itse sen alaisuudessa KMää harjoitellut.

      • lol

        .............


      • perfect?

        Joo,ei aloitus ollut trolli,vaikka vähän hupai-
        salta vaikuttikin.

        Aihe lähti liikkeelle Black Beltin artikkelista
        Kommando Krav Magasta ja tämän palstan kirjoitte-
        luista.

        Itse kävin peruskurssin J.Saarion opastuksella
        (hyvä opettaja),ehkä -96?
        Olen harkitsemassa lajin pariin palaamista,mutta
        täytyy vähän selvitellä nykyisiä linjavetoja.


      • Peikkonen
        perfect? kirjoitti:

        Joo,ei aloitus ollut trolli,vaikka vähän hupai-
        salta vaikuttikin.

        Aihe lähti liikkeelle Black Beltin artikkelista
        Kommando Krav Magasta ja tämän palstan kirjoitte-
        luista.

        Itse kävin peruskurssin J.Saarion opastuksella
        (hyvä opettaja),ehkä -96?
        Olen harkitsemassa lajin pariin palaamista,mutta
        täytyy vähän selvitellä nykyisiä linjavetoja.

        > Aihe lähti liikkeelle Black Beltin artikkelista

        Koko balck belt mag on oikeastaan iso trolli koko läpyskä. Noin keskimäärin sisältö on ihan "sitä ihteään".


    • Monen lajin Taitaja

      Pohjolan liitto(PKMI) Perustaja Ari kangas on harjoitellut useita eri kamppailulajeja ja omaa myöskin potkunyrkkeilyn 1. danin.

      Ari oli ensimmäisiä suomalaisia km-ohjaajia kun Saario ja Yanilov toiminnan aloittivat, sitten erimielisyyksien takia Ari joutui perustamaan oman liittonsa ja luotsasi sen ensin Km-Internationalin ja sitten euroopan liiton alaisuuteen Euroopan päämies on Richard Douieb, vaikuttava ja paras Km-ohjaaja jonka olen tavannut.

      Ari on luonut hienon seuran Combat Academyn ja sen km-taso on kovatasoista ja seurassa on hyvä henki, Combatissa harjoitellaan realistisesti ja taktinen puoli on tärkeästi mukana.

      Suosittelen tutustumista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe