Olen ostamassa V50 kannattaako tehdä volvo-sopimus?
volvo-sopimus
8
7611
Vastaukset
- myyjälle
se kannattaa ja reilusti!
- raimo
Se ei kannata myyjälle ja tästä syystä sitä ei aktiivisesti yritetäkään myydä.
- Vee50
Uusessa Volvossa on kahden vuoden takuu, joten eipä kannata määräaikaishuoltoja/pisupojan täyttöjä maksella etukäteen, säästelee nekin rahat omiin sijoituksiin tuottamaan siksi aikaa.
Mahdollisen takuuhuollon yhteydessä saa sijaisauton huollon ajaksi kuitenkin. - Hongain
Itselläni on s 40 2,0t, ostettu 9/03. Huoltosopimusta tehdessäni tein laskuvirheen olettaen huoltoväliksi 15 tkm kuten edellisessä autossani (sama malli).Nykyisessä olikin 20 tkm, eli laskin huoltokäyntien määrän kolmenvuoden ajalle väärin.
Nyt kun kun autoon on parin viikon sisällä, normaali huoltojen ulkopuolella, vaihdettu jarrupalat, automaatti-ilmastoinnin ohjausyksikkö ja vähän lamppuja, niin Volvon huolto/korjaushinnat tuntien rupeaa tuntumaan, että kannatti se sittenkin. Eli todennäköisesti jatkan sitä kun nykyinen sopimus päättyy.
On ihan mukava tunne, kun huoltoneuvoja sanoo katsovansa osien hinnat, voidessani todeta, ettei kiinnosta, autossa on huolto sopimus.
Tämä on tosin vain minun mielipiteeni, peukaloni ei ole keskellä kämmentä, mutta minulla on niitä viisi kummassakin kädessä.- s60
Itsellä S60 vm 2001 ja en ole vajaan 5-vuoden aikana maksanut senttiäkään korjauksista. Vaihdan itse öljyt, ja suodattimen ja huolot on tehty 20000km välein Biliassa ja hinta n.200€/kerta, paitsi kun jakohihnan vaihtoväli täyttyi 4 vuoden kohdalla hinta n. 300e. Vaihtoväli on 160000km tai 4-vuotta. Huoltosopimuksen hintahan kasvaa vuosien ja kilometrien kasvaessa, joten minun kohdalla ei huoltosopimuksesta olisi muuta kuin kuluja. Volvo kestää vaivatta 200000km jolloin sopimuskin loppuu. Harkitkaa.
- Mulla on
s60 kirjoitti:
Itsellä S60 vm 2001 ja en ole vajaan 5-vuoden aikana maksanut senttiäkään korjauksista. Vaihdan itse öljyt, ja suodattimen ja huolot on tehty 20000km välein Biliassa ja hinta n.200€/kerta, paitsi kun jakohihnan vaihtoväli täyttyi 4 vuoden kohdalla hinta n. 300e. Vaihtoväli on 160000km tai 4-vuotta. Huoltosopimuksen hintahan kasvaa vuosien ja kilometrien kasvaessa, joten minun kohdalla ei huoltosopimuksesta olisi muuta kuin kuluja. Volvo kestää vaivatta 200000km jolloin sopimuskin loppuu. Harkitkaa.
Vai omalla työlläsi ei ole mitään arvoa? Miten sen todistat? Mistä muuten olet rahat repinyt S60 hankintaan? Huoltojen hinta on sopimuksen hita ja korjaukset ovat kaikki ilmaisia.
- Ruosterotta
Kilometreillä 20.000 / v. Auto V70
1 vuosi 34,- / kk ei paha
2 vuosi 64,- / kk hampaita kiristellen
3 vuosi 125,- / kk sikamaista
Sanoin sopimuksen tänään irti. €125,- / kk oli jo hiukan liikaa. - Pekka E.
Erehdyin hankkimaan Volvo-sopimuksen uuteen Volvooni. Valitettavasti Volvossa oli jatkuvia sähkövikoja, joita ei kyetty korjaamaan Volvo-sopimuksen puitteissa tai ehkä vikoja ei haluttu korjata koska moottorin sähköisen valvontajärjestelmän korjaaminen olisi tullut varmasti kalliiksi sopimuksesta vastaavalle Volvo-Auto Oy:lle.
Mikäli autossa ei ole vikoja, tullee halvemmaksi huollattaa autoa
ilman progressiiv. kallistuvaa huippuhinnoiteltua Volvo-sopimusta.
Lisäksi pääkaupunkiseudulla Bilian huollon kapasiteettikin oli kovin rajallinen, joten määräaikaishuoltojen lisäksi tapahtuvia korjauksia ei oikein saatu viikossakaan työn alle jos nyt mitään merkittävää muutoinkaan tuolle maanantaikappaleelle koskaan saatiin tehtyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 294029
Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva373566En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll3032544Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän5472174Sen pienen ohimenevän hetken tänään sain ihailla sua
ehkä taas joskus. Taitaa aina vuosi mennä, kun eteen ilmaannut. Mieheltä naiselle.122094- 1942078
Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava4521905Kylämme taas kartalla
Kuka se tappaja on Suomussalmelta? Onkohan taas eroperheen vesa? Turvaton lapsuus jne? Näitä huonot kortit saaneita on n111875Ensitreffit alttarilla: Heti outo ratkaisu uusilta asiantuntijoilta: "On tehty reippaitakin..."
Ensitreffit alttarilla uudistui ja mukana on kaksi uutta asiantuntijaa: Joonas Pesonen ja Iida Mäkikallio. Kari Kanala j161412Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos901311