sopiiko härkä ja jousimies yhteen ??

APUA!!

SOPIIKO HÄRKÄ (TYTTÖ) JA JOUSIMIES (POIKA) YHTEEN?? OSAISIKO JOKU SANOO ??

19

3699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopii

      tasapainottaa toisiaan..

      • ganguri

        Kumpikin merkki on laiskoja. Kumpikin sohvaperunoita. Kumpikin flirttaa.Ainaista mustasukkaisuus riitaa. Jousimies ei halua antaa rahojaan toiselle että yritä pärjätä omillasi.


      • kommentti
        ganguri kirjoitti:

        Kumpikin merkki on laiskoja. Kumpikin sohvaperunoita. Kumpikin flirttaa.Ainaista mustasukkaisuus riitaa. Jousimies ei halua antaa rahojaan toiselle että yritä pärjätä omillasi.

        tuo viimeinen. Johtuu just tähtimerkistä......


      • jaa
        ganguri kirjoitti:

        Kumpikin merkki on laiskoja. Kumpikin sohvaperunoita. Kumpikin flirttaa.Ainaista mustasukkaisuus riitaa. Jousimies ei halua antaa rahojaan toiselle että yritä pärjätä omillasi.

        omakoht.kokemuksen perusteella ainoo ero oikeestaan se, et härkä on koti-ihminen, jouskari taas tykkää enemmän mennä.Ja siksi ne just tasapainottaa toisiaan, kun jouskari innostaa härkääkin pois kotisohvaltaan ja härkä taas himmailee vähän jousimiehen menohaluja...


      • Annelie* * *
        jaa kirjoitti:

        omakoht.kokemuksen perusteella ainoo ero oikeestaan se, et härkä on koti-ihminen, jouskari taas tykkää enemmän mennä.Ja siksi ne just tasapainottaa toisiaan, kun jouskari innostaa härkääkin pois kotisohvaltaan ja härkä taas himmailee vähän jousimiehen menohaluja...

        luonteiden ei pitäisi missään nimessä yhdistyä. Jouskari ei ollenkaan pidä sellaisesta ihmisestä joka vähässäkään määrin häntä vangitsee kotiin. Hän ei pienemmässäkään määrässä halua antaa rahojaan yhteiseen käyttöön. Hän kyllä hoitaa laskut sun muut kulut mutta Härkä on maaihminen hän haluaa tietää kaiken perus juuria myöten. Siihen ei Jouskari suostu.


      • jaa
        Annelie* * * kirjoitti:

        luonteiden ei pitäisi missään nimessä yhdistyä. Jouskari ei ollenkaan pidä sellaisesta ihmisestä joka vähässäkään määrin häntä vangitsee kotiin. Hän ei pienemmässäkään määrässä halua antaa rahojaan yhteiseen käyttöön. Hän kyllä hoitaa laskut sun muut kulut mutta Härkä on maaihminen hän haluaa tietää kaiken perus juuria myöten. Siihen ei Jouskari suostu.

        kovin mustamaalaat härkää.
        Härät ovat ihania ihmisiä, ainoo vika et ovat niin itsepäisiä välillä.Tuttu jouskarimies jakaa rahansa siinä missä härkäkin... Itseasiassa oon aina luullut et tuo olisi enemmänkin härän tyyppivika, kuin jousimiehen...

        Suurin ongelma on varmaan se, et jouskarit ovat luonteeltaan epävakaampia, kuin härät.Tän vuoksi varmaan tuleekin kaikkia väärinkäsityksiä...Mutta kaikesta huolimatta en missään tapauksessa poissulje sitä asiaa etteikö näiden merkkien välinen suhde voisi toimia...

        Aiemmin tällä palstalla joku kertoi jo vuosia yhdessä olleesta härkä-jousimies-parista...ja hyvin oli mennyt.


      • Annelie* * *
        jaa kirjoitti:

        kovin mustamaalaat härkää.
        Härät ovat ihania ihmisiä, ainoo vika et ovat niin itsepäisiä välillä.Tuttu jouskarimies jakaa rahansa siinä missä härkäkin... Itseasiassa oon aina luullut et tuo olisi enemmänkin härän tyyppivika, kuin jousimiehen...

        Suurin ongelma on varmaan se, et jouskarit ovat luonteeltaan epävakaampia, kuin härät.Tän vuoksi varmaan tuleekin kaikkia väärinkäsityksiä...Mutta kaikesta huolimatta en missään tapauksessa poissulje sitä asiaa etteikö näiden merkkien välinen suhde voisi toimia...

        Aiemmin tällä palstalla joku kertoi jo vuosia yhdessä olleesta härkä-jousimies-parista...ja hyvin oli mennyt.

        ..kehunut kaikkia merkkejä... En todellakaan ole haukkunut Härkä merkkistä vaan tarkoitin että tämä pari on epäsopiva ja miksi? Me emme todellakaan olla kukaan täydellisiä hyvyydessä et sinäkään enkä minä. Vaan Härkä on maaelementtinen ja Jousimies tulielementtinen. Tavallaan voisi kuvitella että Härkä tarvitsee tuon lämmön kasvaakseen ja kehittyäkseen mutta Jousimies ei jaksa olla tuo lämmittävä olento vaan hän kaipaa just tuota lämpöä itse. Härkä taas on hyvin herkkä ja lämmin ihminen mutta ei hän jaksa olla niin lämmin kuin Jouskari haluaisi. Mutta jos tämä pari hyväksyy toisilleen ne eriävät piirteet heti alkajaisiksi niin silloin nämä voivat menestyä erittäin hyvin keskenään. Silloin täytyy vaan olla nämä rinnakkais merkit sulassa sovussa toisiinsa kummallakin. Voipi sanoa että yksi tuhannesta Härkämerkkisestä ja samoin Jouskarista sopeutuu tähän tilanteeseen kestävästi.
        Minun paras ystäväni on Härkä. Tunnen monta lisää sekä Jousimiehiä muutaman... Olen työssä ihmisten parissa.


    • Härkä

      Podin itse aivan samaa kysymystä ! Sopiiko härkä nainen ja jousimies mies mitenkään yhteen vai ovatko aivan liian erilaisia ?
      Minkälainen tunne sulla on asiasta ?

      • Annelie* * *

        minkälainen on Jousimies? Laittele merkit sitten yhteen. Härkä on liiaksi kotona viihtyvä, rakastaa lapsiaan yli kaiken, osaa nuukailla rahojen kanssa. Nauttii sohvalla lojumisesta ei ole erikoisen järjestyksen ihminen. Jousimies on vilkas riippumaton. Lapset hänelle on kavereita, ystäviä tai niitä joita määrätään. Jousimies on laiska mielellään toisten antaa tehdä kuin tekee itse. On omista rahoistaan salaperäinen ei yhtään antelijas. Joskus teeskentelee sukurakkautta muodon vuoksi. Sanoo hyvin ilkeesti ja ajattelemattomasti toiselle mutta suuttuu itse jos joku sanoo hänelle samoin.


      • härkä

        Antamasi selvitys kyseisistä merkeistä voi olla joiden kohdalla ihan paikkaansa pitävä, mutta itseäni en tunnistanut siitä. Eiväthän kaikki ole samanlaisia, vaikka omaavatkin saman horoskooppimerkin.


      • Annelie* * *
        härkä kirjoitti:

        Antamasi selvitys kyseisistä merkeistä voi olla joiden kohdalla ihan paikkaansa pitävä, mutta itseäni en tunnistanut siitä. Eiväthän kaikki ole samanlaisia, vaikka omaavatkin saman horoskooppimerkin.

        Ja tiedätkö mistä se johtuu? Minä tiedän. Siitä kun meillä kaikilla on tuo rinnakkais merkkimme joka on aika tärkeä tekijä.Aurinko merkki. Mutta minä olen kuitenkin sitä mieltä että jos on Ensimmäiseltä merkiltään Härkä niin on sitä myös. Perus piirteet ovat aivan samat joka ikisellä Härkä tai Jousimies merkillä sekä kaikilla lopuilla kymmenellä merkillä. Se toinen merkki saattaa sokaista toisen luulemaan että voi pärjätä tuon ihmisen kanssa joka tilanteessa. Mutta jos merkit ovat nekatiivisessa kulmassa niin tälläiset parisuhteet saattavat jopa synnyttää murhia. Koska joskus tullaan siihen nekatiiviseen kulmaan jolloin ei ymmärretä lainkaan toista.


      • Nimetön
        härkä kirjoitti:

        Antamasi selvitys kyseisistä merkeistä voi olla joiden kohdalla ihan paikkaansa pitävä, mutta itseäni en tunnistanut siitä. Eiväthän kaikki ole samanlaisia, vaikka omaavatkin saman horoskooppimerkin.

        Olen joutskari nainen ja olin 5v yhdessä härkä-miehen kanssa ja siinä oli juuri 5v liikaa. Olen myöhemmin jostakin lukenut, ettei kannata edes yrittää ja siitä olen näin jälkiviisaana samaa mieltä!!! Sitä härkämiehen mökötystä vuodesta toiseen ei kyllä olisi pitänyt katsella :)


      • sunnuntai
        Annelie* * * kirjoitti:

        minkälainen on Jousimies? Laittele merkit sitten yhteen. Härkä on liiaksi kotona viihtyvä, rakastaa lapsiaan yli kaiken, osaa nuukailla rahojen kanssa. Nauttii sohvalla lojumisesta ei ole erikoisen järjestyksen ihminen. Jousimies on vilkas riippumaton. Lapset hänelle on kavereita, ystäviä tai niitä joita määrätään. Jousimies on laiska mielellään toisten antaa tehdä kuin tekee itse. On omista rahoistaan salaperäinen ei yhtään antelijas. Joskus teeskentelee sukurakkautta muodon vuoksi. Sanoo hyvin ilkeesti ja ajattelemattomasti toiselle mutta suuttuu itse jos joku sanoo hänelle samoin.

        Jousimies nainen ja härkä mies siinäpä yhdistelmä.Olen asunut 8 vuotta Härkä miehen kanssa joka tuli huussolliini. On niin sanottu aikuisten uusliitto, molemmilla aikuiset lapset. Minä leski ja hän eronnut.Alku oli mahdotonta sovittelua, koska Jousimieshän ei hyväksy, että hänet laitetaan seinää vastaan.vaan on annettava liikkuma tilaa.Pidän siitä, että koti on järjestyksessä, mutta Härälle se on tois puoleinen asia.Häntä ei haittaa, että paikat rempsottaa, se ottaa joskus pattiin .Ja voi etsiä
        jonkun toisen, mikä olisi yhtä nuuka kuin Härkä.
        Tietysti on oppinut maksamaan omista menoistaan, kun on muistanut aina mainita asiasta ja Jousimieshän osaa. Jousimies sanoo edessäpäin ,joskus vähän liiankin hyvin.
        Mutta itse en pidä selän takana juoruilusta, on parempi että asiat voidaan sopia kasvot vastakkain
        eli sanotaan suoraan.


      • Annelie* * *
        sunnuntai kirjoitti:

        Jousimies nainen ja härkä mies siinäpä yhdistelmä.Olen asunut 8 vuotta Härkä miehen kanssa joka tuli huussolliini. On niin sanottu aikuisten uusliitto, molemmilla aikuiset lapset. Minä leski ja hän eronnut.Alku oli mahdotonta sovittelua, koska Jousimieshän ei hyväksy, että hänet laitetaan seinää vastaan.vaan on annettava liikkuma tilaa.Pidän siitä, että koti on järjestyksessä, mutta Härälle se on tois puoleinen asia.Häntä ei haittaa, että paikat rempsottaa, se ottaa joskus pattiin .Ja voi etsiä
        jonkun toisen, mikä olisi yhtä nuuka kuin Härkä.
        Tietysti on oppinut maksamaan omista menoistaan, kun on muistanut aina mainita asiasta ja Jousimieshän osaa. Jousimies sanoo edessäpäin ,joskus vähän liiankin hyvin.
        Mutta itse en pidä selän takana juoruilusta, on parempi että asiat voidaan sopia kasvot vastakkain
        eli sanotaan suoraan.

        se, että olette noin kauan olleet yhdessä. Luonnollisesti siinä liitossa kärsii toinen eniten. Mutta kun toinen on eronnut ja toinen leski niin saattaa olla elämänkokemus tausta tekijä. Muistakaa kuitenkin aina ottaa kumpikin huomioon toisennne, tasapuolisesti. Elikkä kumpikin huomioitsee toistensa toiveet. Teissä kummassakin on kuitenkin sitä jotain," mikä teidät on yhteen laittanut. Toivon teille onnea ja siunausta, koko elämän kestävään liittoon.


    • että ystävänä

      Sen perusteella sanoisin,että kyllä sopivat, niin kauan kuin kumpikin joustaa tarvittaessa periaatteistaan...Meillä sama nouseva merkki kummallakin, joten ehkä sekin vaikuttaa positiivisesti.

    • pressax

      no ei todellakaan sovi. olen jousimiestyttö ja menetän malttini juuri eniten härkien kanssa, olivatpa he sitten poikia tai tyttöjä.

      • härkä

        Ihan mielenkiinnosta kysyn, että minkälaiset asiat härissä saa sut ärsyyntymään????


      • toinen joutskari (n)
        härkä kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta kysyn, että minkälaiset asiat härissä saa sut ärsyyntymään????

        härkämiehissä ei ole mitään vikaa, jos he ovat syntyneet huhtikuun puolella. Toukokuun härät (sekä naiset että miehet) ovat liian...hmmm... rajoittuneita ja rajoittavia.

        Olen vakavasti ihastunut elämäni aikana moneen härkä-mieheen, kaikki huhtikuun lopulla syntyneitä. No, tiedä sitten onko syntymäajalla tai horoskoopilla mitään tekemistä asian kanssa, mutta niin on käynyt. :)

        Eräs miespuolinen härkä-ystäväni sanoi, että jousimiehet tietämättään ammuskelevat nuolia joka suuntaan eivätkä välitä seurauksista. No, vois kysyä miten voi välittää, jos tekee tietämättään..? Kertooko härän omistushalusta?


      • Mikä on Saulin merkki???
        toinen joutskari (n) kirjoitti:

        härkämiehissä ei ole mitään vikaa, jos he ovat syntyneet huhtikuun puolella. Toukokuun härät (sekä naiset että miehet) ovat liian...hmmm... rajoittuneita ja rajoittavia.

        Olen vakavasti ihastunut elämäni aikana moneen härkä-mieheen, kaikki huhtikuun lopulla syntyneitä. No, tiedä sitten onko syntymäajalla tai horoskoopilla mitään tekemistä asian kanssa, mutta niin on käynyt. :)

        Eräs miespuolinen härkä-ystäväni sanoi, että jousimiehet tietämättään ammuskelevat nuolia joka suuntaan eivätkä välitä seurauksista. No, vois kysyä miten voi välittää, jos tekee tietämättään..? Kertooko härän omistushalusta?

        Perkule,mieki vastaan.

        Olen jousimies nainen ja ENKÄ OLE LAISKA.Olen ikäni tehnyt töitä(todella raskasta ja fyysistä)..

        Sit kaiken lisäksi,jos mulla ei ole mitään kiinnostavaa hommaa,pitkästyn kuoliaaksi.Sohvaperunaa minusta ei saa kirveelläkään.
        Ja niin...tuosta härkämiehestä.
        Ihan erilaiset kokemukset on kyl...
        Oltiin kumpikin niin kovia menemään,että hiukset viuhu pystyssä.
        Kovia olemme tanssimaan ja laulamaan,matkustelemaan.

        Että piti minun jousimiehenä kysäistä,että milloinka nukuttais hih,hih...'
        kun oli viides villi viikko menossa jo...
        Tälläistä mulla,,,onnea vaan suhteeseenne,kyllä se onnistuu.Se on sydämestä ja persoonasta kiinni ne jutut...EI HOROSKOOPPIMERKISTÄ...
        HALEJA!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7781
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      77
      3804
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1087
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1032
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      833
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      718
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      715
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      39
      677
    Aihe