Millainen on vaakamies

Blondi

Rakastuin vaakamieheen. Hän on ihana romantikko ja loistava keskustelija. Mutta ihmettelen joskus hänen ailahtelevaa luonnetta. Onko hän omistushaluinen vai mustasukkainen vai,,, mitähän tämä on?

46

20067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M-1969

      Juuh... tuota omasta puolestani ainakin olen huomannut, että päätösten teko parisuhteessa on hankalaa. Vaaka yrittää pitää tasapainoa yllä kaiken aikaa ja päätökset tehtyään pitää kuitenkin olla vielä vaihtoehtoja, ettei "laiva keinu" *heh* Vaaka on omanlaatuinen kyllä, jos ei osaa ymmärtää edellämainittua. Vaa'an ailahtelevaisuus johtuu juuri tästä, että haluaa harmoniaa ja tasaisuutta (vaikka toisinaan osaa myös räväytellä tarpeen mukaan mutta omasta tahdostaan ilman että sitä joku odottaa) ja ehkä kuitenkin sellainen omituisuus on juuri vaakaihmisen tapa tutustua,kokeilemista ja testailua että onkos se juuri TÄMÄ se täydellinen ja ainoa oikea suhde, kun kuitenkin vaakaihmisella se on koko elämän jatkuva tavoite löytää se täydellinen Rakkaus (mitä se ikinä onkaan),kun ymmärrystä ja yhteishenkeä riittä Rakkaudesta ja Arvostamisesta puhumattakaan niin täydelliseen suhteeseen voi päästä vain vaak'an kanssa ;D mutta kukin tekee mitä haluaa ja toivottavasti tietää ja osaa sen myös tuoda esiin ja muistakaa parisuhteissanne : Rehellisyys ja puhuminen on kaiken A ja O =))))
      ...enempiä vaakaa kehumatta...
      t. janne-69-
      ps.lisäkysymyksiä saa esittää ;D

      • ota vaakamiestä

        hän osaa loukata sinua SANOILLA todella tylysti ja sanansa muotoilee niin että, sinä todella loukkannut
        ja paha mieli tulee varmasti. Sitten hän katuu ja pyytelee anteeksi kun tuli sinua loukkaneeksi, todella ällötävä tyyppi, puhun kokemuksesta, joten älä sekoa tähän merkkiin.Alussa on kyllä todella ihana mutta odotappa kun tulee arki suhteeseen, siinä mietit monta kertaa ettet olisi tavannut koko tyyppiä joten varo!


      • Vaakanainen
        ota vaakamiestä kirjoitti:

        hän osaa loukata sinua SANOILLA todella tylysti ja sanansa muotoilee niin että, sinä todella loukkannut
        ja paha mieli tulee varmasti. Sitten hän katuu ja pyytelee anteeksi kun tuli sinua loukkaneeksi, todella ällötävä tyyppi, puhun kokemuksesta, joten älä sekoa tähän merkkiin.Alussa on kyllä todella ihana mutta odotappa kun tulee arki suhteeseen, siinä mietit monta kertaa ettet olisi tavannut koko tyyppiä joten varo!

        ex-mieheni? ;)

        Häneen sopii nuo kuvaukset, mutta jostain oon kyllä lukenut, että Vaa'an motto on: En halua loukata. Ja omasta kokemuksesta voin sanoa, että en todellakaan halua loukata ja helposti jään miettimään, että enhän nyt vain mitenkään loukannut toista. Toisaalta diplomaattisena merkkinä Vaaka osaakin asetella sanansa yleensä niin hienosti, ettei loukkaa toista.
        MUTTA, kun joku on loukannut mua liikaa, niin silloin en kyllä säästele pisteliäitä sanoja hänen kohdallaan. Oon kyllä kuvitellut, että se taas johtuisi nousevasta Skorpparistani.


      • Poison
        ota vaakamiestä kirjoitti:

        hän osaa loukata sinua SANOILLA todella tylysti ja sanansa muotoilee niin että, sinä todella loukkannut
        ja paha mieli tulee varmasti. Sitten hän katuu ja pyytelee anteeksi kun tuli sinua loukkaneeksi, todella ällötävä tyyppi, puhun kokemuksesta, joten älä sekoa tähän merkkiin.Alussa on kyllä todella ihana mutta odotappa kun tulee arki suhteeseen, siinä mietit monta kertaa ettet olisi tavannut koko tyyppiä joten varo!

        Mutta olen törmännyt tuollaisiin ihmisiin lähes joka merkin keskuudessa. Kamalaa, eikö se olekaan aurinkomerkistä kiinni? ;)

        Useimmat vaa'at ovat ystävällisiä ja varovat viimeiseen asti loukkaamasta ketään, hyvin diplomaattisia. Mutta eiköhän vaakojenkin parista löydy näitä mätiä omenoita...


      • Blondi

        Kiitos vastauksesta. Tuntisin tuon loistavan kirjoituksen perusteella jo että, olet vaaka:)

        Sitä myös ihmettelen että, ensin hän on niin lumoissaan ja haluaa minut. Kun vastaan ihanilla leperryksillä hän vetää ympärilleen jonkun ihmeen muurin ja muuttuu etäiseksi.
        Sen olen huomannut että, kyselee ja kyselee ei ehkä usko eka vastaukseen. Punnitsee ja harkitsee.
        On hän päästänyt jo piikinpistävänkin minua kohtaan, josta täysin yllätyin muuten niin herrasmiehessä. Sitten loisti lepyttelyllä. Minusta jopa tuntui, että hän nautti koko tilanteesta. Olenkohan pistämässä itseni turhaan likoon. Muuten eikös kaksosnainen ja vaakamies ole loistava pari?


      • Vaakanainen
        Blondi kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Tuntisin tuon loistavan kirjoituksen perusteella jo että, olet vaaka:)

        Sitä myös ihmettelen että, ensin hän on niin lumoissaan ja haluaa minut. Kun vastaan ihanilla leperryksillä hän vetää ympärilleen jonkun ihmeen muurin ja muuttuu etäiseksi.
        Sen olen huomannut että, kyselee ja kyselee ei ehkä usko eka vastaukseen. Punnitsee ja harkitsee.
        On hän päästänyt jo piikinpistävänkin minua kohtaan, josta täysin yllätyin muuten niin herrasmiehessä. Sitten loisti lepyttelyllä. Minusta jopa tuntui, että hän nautti koko tilanteesta. Olenkohan pistämässä itseni turhaan likoon. Muuten eikös kaksosnainen ja vaakamies ole loistava pari?

        meinaan loistava pari =) Tähtikartan paras mahdollinen =)


      • altavastaajaksi.
        Poison kirjoitti:

        Mutta olen törmännyt tuollaisiin ihmisiin lähes joka merkin keskuudessa. Kamalaa, eikö se olekaan aurinkomerkistä kiinni? ;)

        Useimmat vaa'at ovat ystävällisiä ja varovat viimeiseen asti loukkaamasta ketään, hyvin diplomaattisia. Mutta eiköhän vaakojenkin parista löydy näitä mätiä omenoita...

        diplomaattisuus on enemmänkin varovaisuutta, jolla välttää joutumista tilanteeseen, jossa saattaa joutua...


      • vesimiesvaimo
        Blondi kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Tuntisin tuon loistavan kirjoituksen perusteella jo että, olet vaaka:)

        Sitä myös ihmettelen että, ensin hän on niin lumoissaan ja haluaa minut. Kun vastaan ihanilla leperryksillä hän vetää ympärilleen jonkun ihmeen muurin ja muuttuu etäiseksi.
        Sen olen huomannut että, kyselee ja kyselee ei ehkä usko eka vastaukseen. Punnitsee ja harkitsee.
        On hän päästänyt jo piikinpistävänkin minua kohtaan, josta täysin yllätyin muuten niin herrasmiehessä. Sitten loisti lepyttelyllä. Minusta jopa tuntui, että hän nautti koko tilanteesta. Olenkohan pistämässä itseni turhaan likoon. Muuten eikös kaksosnainen ja vaakamies ole loistava pari?

        kyselee ei eikä usko eka vastaukseen", sanot.

        Se johtuu siitä, että vastauksen tulee olla Vaa´an mielen mukainen. Ällistyttävän usein täysin epärationaalinen vastaus on se, jota vaaka odottaa.
        Vaa´at ovat muutenkin hiljaa hivuttajien mestariluokkaa :)


      • Kau-ris
        vesimiesvaimo kirjoitti:

        kyselee ei eikä usko eka vastaukseen", sanot.

        Se johtuu siitä, että vastauksen tulee olla Vaa´an mielen mukainen. Ällistyttävän usein täysin epärationaalinen vastaus on se, jota vaaka odottaa.
        Vaa´at ovat muutenkin hiljaa hivuttajien mestariluokkaa :)

        hallitsee hyvin myös verhotun manipuloinnin, kuten tämän vaakaosaton bestseller-aiheen ”Pettynyt” tekstit osoittavat.


      • just eronnut
        ota vaakamiestä kirjoitti:

        hän osaa loukata sinua SANOILLA todella tylysti ja sanansa muotoilee niin että, sinä todella loukkannut
        ja paha mieli tulee varmasti. Sitten hän katuu ja pyytelee anteeksi kun tuli sinua loukkaneeksi, todella ällötävä tyyppi, puhun kokemuksesta, joten älä sekoa tähän merkkiin.Alussa on kyllä todella ihana mutta odotappa kun tulee arki suhteeseen, siinä mietit monta kertaa ettet olisi tavannut koko tyyppiä joten varo!

        kumma kyllä noinhan se on ja oli . vaaka se osasi loksauttaa pahan mielen mennen tulle ja aina hän huomasi kuinka se sattui,mutta jotenkin se oli nautintoa hänelle samalla, kun pyyteli anteeksi"osasi sen taidon". aina toisessa syy ,oli se sit mitä vaan ja koskaa ei osannut päättää pitikö erota vaiko jatkaa ,vuosia meni hukkaan odotellessani ,että hän vihdoinkin sanoisi ,et mee ja älä tuu takas ,sitä jatkuu jatkuu vaan. nyt mä sain tarpeekseni ja lähdin . puhelin soi jatkuvasti ja viestiä pukkaa, ne ovat kauniita houkuttelevia viestjä, joihin en enää jaksa uskoa enkä vastata. vihainen olen itselleni en hänelle.en yleistä vaakoja


      • Vaakamieheltä
        Kau-ris kirjoitti:

        hallitsee hyvin myös verhotun manipuloinnin, kuten tämän vaakaosaton bestseller-aiheen ”Pettynyt” tekstit osoittavat.

        Kauriille

        Voi, voi sua kauris,
        kuin naapuripellon nauris,
        jonka omaksesi tahdot ottaa,
        vaikka väkisin sitä maistaa.

        On mulla kokemusta myös kauriista,
        naisesta toisen suhteen hajottajasta.
        Kaikkea ei silti tarvitse kertoa,
        ei edes neitsyestä sanoa.

        En tätäkään voi yleistää,
        et myöskään sinä sitä yrittää.
        Hyvää tahdon vaan toivottaa,
        läheisiä sanoillani muistaa.

        Ro


      • Kau-ris
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        Kauriille

        Voi, voi sua kauris,
        kuin naapuripellon nauris,
        jonka omaksesi tahdot ottaa,
        vaikka väkisin sitä maistaa.

        On mulla kokemusta myös kauriista,
        naisesta toisen suhteen hajottajasta.
        Kaikkea ei silti tarvitse kertoa,
        ei edes neitsyestä sanoa.

        En tätäkään voi yleistää,
        et myöskään sinä sitä yrittää.
        Hyvää tahdon vaan toivottaa,
        läheisiä sanoillani muistaa.

        Ro

        sorvailit pisteen. :D


      • vaaka
        altavastaajaksi. kirjoitti:

        diplomaattisuus on enemmänkin varovaisuutta, jolla välttää joutumista tilanteeseen, jossa saattaa joutua...

        minä ainakin saatan tuntea tosi kovia tunnontuskia loukattuani jotakuta. Osaan tosiaan asetella sanani.. sekä hyvässä että pahassa. Kuulemma.

        Vaa'an suuttumus on kuitenkin lyhytkestoista yleensä.. kärsivällisiäkin me olemme. Mutta "ns nurkkaan ajettuina" saatetaan sitten ottaa se sanan ilkeä miekka. Kukapa tietentahtoen kuitenkaan haluaisi toisia loukata?? en ainakaan minä.

        Varsinkin parisuhteessa on tärkeää anteeksi pyytämisen ja antamisen taito.


      • jo jonkinaikaa...
        just eronnut kirjoitti:

        kumma kyllä noinhan se on ja oli . vaaka se osasi loksauttaa pahan mielen mennen tulle ja aina hän huomasi kuinka se sattui,mutta jotenkin se oli nautintoa hänelle samalla, kun pyyteli anteeksi"osasi sen taidon". aina toisessa syy ,oli se sit mitä vaan ja koskaa ei osannut päättää pitikö erota vaiko jatkaa ,vuosia meni hukkaan odotellessani ,että hän vihdoinkin sanoisi ,et mee ja älä tuu takas ,sitä jatkuu jatkuu vaan. nyt mä sain tarpeekseni ja lähdin . puhelin soi jatkuvasti ja viestiä pukkaa, ne ovat kauniita houkuttelevia viestjä, joihin en enää jaksa uskoa enkä vastata. vihainen olen itselleni en hänelle.en yleistä vaakoja

        ollut yhtä onneton sisimmässään kuin sinä? muttei silti osannut päättää irrottaisko vai ei?


      • vasta eronnut
        jo jonkinaikaa... kirjoitti:

        ollut yhtä onneton sisimmässään kuin sinä? muttei silti osannut päättää irrottaisko vai ei?

        näi varmasti oli.. jotenkin vaaka on sellanen omistushaluinen ja kokoonpanija vaik näkee ettei siitä tuu mitään, ehkä koti ,lapset ja työura yhdistää huonoakin suhdetta vaaka miehen mielestä.onnellisia emme olleet, vuodet sen toivat esille hyvinkin joka päiväisessä askareissamme ja ero oli minulle helpotus.kiitos sinulle joka vastasit.


      • arvattu
        Blondi kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Tuntisin tuon loistavan kirjoituksen perusteella jo että, olet vaaka:)

        Sitä myös ihmettelen että, ensin hän on niin lumoissaan ja haluaa minut. Kun vastaan ihanilla leperryksillä hän vetää ympärilleen jonkun ihmeen muurin ja muuttuu etäiseksi.
        Sen olen huomannut että, kyselee ja kyselee ei ehkä usko eka vastaukseen. Punnitsee ja harkitsee.
        On hän päästänyt jo piikinpistävänkin minua kohtaan, josta täysin yllätyin muuten niin herrasmiehessä. Sitten loisti lepyttelyllä. Minusta jopa tuntui, että hän nautti koko tilanteesta. Olenkohan pistämässä itseni turhaan likoon. Muuten eikös kaksosnainen ja vaakamies ole loistava pari?

        olen nimittäin neitsyt ja kokemusta on mulla rutkasti vaakamiehestä, kaverit ovat hänelle kaikki kaikessa niiden eteen tekee kaikkensa ja perhehän siitä joskus kärsii, mutta muuten ihan ok.Meillä kyllä tosi syvällisiä keskusteluja joskus kyllä voisi olla huomaavaisempi.


    • Vaakanainen

      olla loistavia makkarin puolella =)
      Eräs Vaakamies oli kyllä kaikkea muuta, lähes impotentti. Toisen Vaakamiehen taas voisi ottaa vaikka rakastajaksi, kun oli parasta, mitä ikinä olen kokenut =)

    • On.

      Eräs parhaista merkeistä, joka osaa ottaa elämästä kaiken irti mitä se tarjoaa.
      Vaa'alle on tärkeää vapaus kaikessa.
      Taiteellinen ala sopii vaa'alle erinomaisesti

      • Voltigern

        Perusolettamukset:
        Vaaka joko punnitsee asian X tai jättää itsensä passiiviselle kannalle asiasta X.
        Vaaka toimii peililogiigan mukaisesti Joko himmeänä tai sokeisevana ;)

        1.Muita peilaava vaaka on pahin--> peilaa vastakkaisen sukupuolen sielun syvimmät toiveet ja hän palloittelee itseään hyvän ja pahan, elämän ja kuoleman tai tyhmyyden ja viisauden väliltä.
        Mitä veikkaisit tapahtuvan jos tuota palloittelua tapahtuu hyvinkin pitkään? Vaikka palloittelisin vain epävarmuudesta?
        Sydänsuruja?

        2. Anti-peilaava taas on itsekeskeinen. Peiliin säilynyt mustuus luo muurit ja en tiedä millä keinoin ja mitä tempppuja noiden muurien avaamiseen pitää kunkin yksityistapauksen suhteen täytyy luoda. Vitsi on siinä että muurit voi murtaa vain filosofisin keinoin eli
        (mitä, missä & miksi) kysymyksin. Syistä joita ei tiedetä miehet ovat tuon filosofisen tieteen mestareita.
        (filosofit ovat toisaalta yksin selviytymisen mestareita?)

        3. Itseään peilaava. Peilaa vain omia tunteitaan ja tavoitteitaan.
        Syynä lienee se että vain omien tunteiden helvetti on riittävän vahva luomaan muiden tunteet aivan mitättömiksi?

        4. Sekoite. Kaikkia kahta tai kolmea edellä mainittua.

        5. Tasapaino. Hallitsee tunteet, tavoitteet & ihmissuhteet. Käsitykseni mukaan ja tasapainon tapahtuessa naispuolisista muodostuu lahjakkaita psykolokeja ja miespuolisista tasapainoittuneista lahjakkaita filosofeja.

        (filosofia=selittämisen tiede
        filosofi=selittämisen mestari)

        Kuten varmaan huomaatte kyseessä ovat psykologian ego, superego ja id
        sekä filosofian pathos ethos ja logos.
        Punnitsijaluonne eli vaaka luonne tekee nuo filosofian/psykologian käsitteet vain erittäin voimakkaiksi.


      • Kaurisnainen
        Voltigern kirjoitti:

        Perusolettamukset:
        Vaaka joko punnitsee asian X tai jättää itsensä passiiviselle kannalle asiasta X.
        Vaaka toimii peililogiigan mukaisesti Joko himmeänä tai sokeisevana ;)

        1.Muita peilaava vaaka on pahin--> peilaa vastakkaisen sukupuolen sielun syvimmät toiveet ja hän palloittelee itseään hyvän ja pahan, elämän ja kuoleman tai tyhmyyden ja viisauden väliltä.
        Mitä veikkaisit tapahtuvan jos tuota palloittelua tapahtuu hyvinkin pitkään? Vaikka palloittelisin vain epävarmuudesta?
        Sydänsuruja?

        2. Anti-peilaava taas on itsekeskeinen. Peiliin säilynyt mustuus luo muurit ja en tiedä millä keinoin ja mitä tempppuja noiden muurien avaamiseen pitää kunkin yksityistapauksen suhteen täytyy luoda. Vitsi on siinä että muurit voi murtaa vain filosofisin keinoin eli
        (mitä, missä & miksi) kysymyksin. Syistä joita ei tiedetä miehet ovat tuon filosofisen tieteen mestareita.
        (filosofit ovat toisaalta yksin selviytymisen mestareita?)

        3. Itseään peilaava. Peilaa vain omia tunteitaan ja tavoitteitaan.
        Syynä lienee se että vain omien tunteiden helvetti on riittävän vahva luomaan muiden tunteet aivan mitättömiksi?

        4. Sekoite. Kaikkia kahta tai kolmea edellä mainittua.

        5. Tasapaino. Hallitsee tunteet, tavoitteet & ihmissuhteet. Käsitykseni mukaan ja tasapainon tapahtuessa naispuolisista muodostuu lahjakkaita psykolokeja ja miespuolisista tasapainoittuneista lahjakkaita filosofeja.

        (filosofia=selittämisen tiede
        filosofi=selittämisen mestari)

        Kuten varmaan huomaatte kyseessä ovat psykologian ego, superego ja id
        sekä filosofian pathos ethos ja logos.
        Punnitsijaluonne eli vaaka luonne tekee nuo filosofian/psykologian käsitteet vain erittäin voimakkaiksi.

        Kuudes vain unohtui.

        6. Heihin liittyy käsite nimeltä sielu :)
        Heistä ei tiedetä paljoa. He ovat sööttejä ja muistuttavat aivan Voltigernin selitystä kaksi :) ;)


        Mieheni ja minä tuumimme että kuudennen lisäys sopisi mainiosti. Oli kiva kuunnella söpöjä pohdiskeluja :)


      • sektionZXY
        Voltigern kirjoitti:

        Perusolettamukset:
        Vaaka joko punnitsee asian X tai jättää itsensä passiiviselle kannalle asiasta X.
        Vaaka toimii peililogiigan mukaisesti Joko himmeänä tai sokeisevana ;)

        1.Muita peilaava vaaka on pahin--> peilaa vastakkaisen sukupuolen sielun syvimmät toiveet ja hän palloittelee itseään hyvän ja pahan, elämän ja kuoleman tai tyhmyyden ja viisauden väliltä.
        Mitä veikkaisit tapahtuvan jos tuota palloittelua tapahtuu hyvinkin pitkään? Vaikka palloittelisin vain epävarmuudesta?
        Sydänsuruja?

        2. Anti-peilaava taas on itsekeskeinen. Peiliin säilynyt mustuus luo muurit ja en tiedä millä keinoin ja mitä tempppuja noiden muurien avaamiseen pitää kunkin yksityistapauksen suhteen täytyy luoda. Vitsi on siinä että muurit voi murtaa vain filosofisin keinoin eli
        (mitä, missä & miksi) kysymyksin. Syistä joita ei tiedetä miehet ovat tuon filosofisen tieteen mestareita.
        (filosofit ovat toisaalta yksin selviytymisen mestareita?)

        3. Itseään peilaava. Peilaa vain omia tunteitaan ja tavoitteitaan.
        Syynä lienee se että vain omien tunteiden helvetti on riittävän vahva luomaan muiden tunteet aivan mitättömiksi?

        4. Sekoite. Kaikkia kahta tai kolmea edellä mainittua.

        5. Tasapaino. Hallitsee tunteet, tavoitteet & ihmissuhteet. Käsitykseni mukaan ja tasapainon tapahtuessa naispuolisista muodostuu lahjakkaita psykolokeja ja miespuolisista tasapainoittuneista lahjakkaita filosofeja.

        (filosofia=selittämisen tiede
        filosofi=selittämisen mestari)

        Kuten varmaan huomaatte kyseessä ovat psykologian ego, superego ja id
        sekä filosofian pathos ethos ja logos.
        Punnitsijaluonne eli vaaka luonne tekee nuo filosofian/psykologian käsitteet vain erittäin voimakkaiksi.

        Vai oliko tämä omasi. Itse tuntuisin olevan sekoitus tätä kaikkea, mutta lävitseni pääsee ainoastaan todella tuskaisella mitä, missä & miksi -kysymystaakalla. Asiat, jotka ovat voimakkaita, täytyy varoen saada esille, myös varoen kysyjän puolelta...


      • tulkinta
        Voltigern kirjoitti:

        Perusolettamukset:
        Vaaka joko punnitsee asian X tai jättää itsensä passiiviselle kannalle asiasta X.
        Vaaka toimii peililogiigan mukaisesti Joko himmeänä tai sokeisevana ;)

        1.Muita peilaava vaaka on pahin--> peilaa vastakkaisen sukupuolen sielun syvimmät toiveet ja hän palloittelee itseään hyvän ja pahan, elämän ja kuoleman tai tyhmyyden ja viisauden väliltä.
        Mitä veikkaisit tapahtuvan jos tuota palloittelua tapahtuu hyvinkin pitkään? Vaikka palloittelisin vain epävarmuudesta?
        Sydänsuruja?

        2. Anti-peilaava taas on itsekeskeinen. Peiliin säilynyt mustuus luo muurit ja en tiedä millä keinoin ja mitä tempppuja noiden muurien avaamiseen pitää kunkin yksityistapauksen suhteen täytyy luoda. Vitsi on siinä että muurit voi murtaa vain filosofisin keinoin eli
        (mitä, missä & miksi) kysymyksin. Syistä joita ei tiedetä miehet ovat tuon filosofisen tieteen mestareita.
        (filosofit ovat toisaalta yksin selviytymisen mestareita?)

        3. Itseään peilaava. Peilaa vain omia tunteitaan ja tavoitteitaan.
        Syynä lienee se että vain omien tunteiden helvetti on riittävän vahva luomaan muiden tunteet aivan mitättömiksi?

        4. Sekoite. Kaikkia kahta tai kolmea edellä mainittua.

        5. Tasapaino. Hallitsee tunteet, tavoitteet & ihmissuhteet. Käsitykseni mukaan ja tasapainon tapahtuessa naispuolisista muodostuu lahjakkaita psykolokeja ja miespuolisista tasapainoittuneista lahjakkaita filosofeja.

        (filosofia=selittämisen tiede
        filosofi=selittämisen mestari)

        Kuten varmaan huomaatte kyseessä ovat psykologian ego, superego ja id
        sekä filosofian pathos ethos ja logos.
        Punnitsijaluonne eli vaaka luonne tekee nuo filosofian/psykologian käsitteet vain erittäin voimakkaiksi.

        mutta tiedätkö, mielestäni vaaka on paras teorioitsija - takana on sekä tietoa että taitoa että itsetuntemusta - mutta aika kehno toteuttamaan omia sanojaan. En väitä että merkki olisi mielestäni teennäinen vaan kenties tässä on vaan paradoksi tekemisen ja ajattelemisen tasolla? Kenties olen tulkinnut teikäläiset peilikansan väärin. Niin tai näin, pidän monilahjakkaista ja älykkäistä sekä usein viehättävistä, esteettisistä vaakamerkkiläisistä. Mieluiten maskuliinina ja vanilijakastikkeella
        ; D


      • Kaa-va
        tulkinta kirjoitti:

        mutta tiedätkö, mielestäni vaaka on paras teorioitsija - takana on sekä tietoa että taitoa että itsetuntemusta - mutta aika kehno toteuttamaan omia sanojaan. En väitä että merkki olisi mielestäni teennäinen vaan kenties tässä on vaan paradoksi tekemisen ja ajattelemisen tasolla? Kenties olen tulkinnut teikäläiset peilikansan väärin. Niin tai näin, pidän monilahjakkaista ja älykkäistä sekä usein viehättävistä, esteettisistä vaakamerkkiläisistä. Mieluiten maskuliinina ja vanilijakastikkeella
        ; D

        Eikös se niin mene, että helpommin sanottu ku tehty.. joitakin hienoja ajatuksia on paljon vaikeampaa elää käytännössä. Ehkä tärkeintä on kuitenkin yrittää..


      • almost welldone
        Kaa-va kirjoitti:

        Eikös se niin mene, että helpommin sanottu ku tehty.. joitakin hienoja ajatuksia on paljon vaikeampaa elää käytännössä. Ehkä tärkeintä on kuitenkin yrittää..

        ; )


    • Jonsku

      HETI ÄÄNENMURROKSEN TASAANNUTTUA VENUS-VETOINEN ILMAKAVERI ALKAA ETSIÄ RINNALLEEN SYDÄNYSTÄVÄÄ. NUORTEN VAAKAMIEKKOSTEN EI KUITENKAAN PITÄISI RYNNÄTÄ NAIMISIIN HETI ENSIMMÄISEN VIEHÄTTÄVÄN NEITOKAISEN KANSSA.PARIHAKUISESSA IDEALISMISSAAN HÄN NIMITTÄIN SAATTA EREHTYÄ LUULEMAAN YSTÄVÄLLISYYTTÄ RAKKAUDEKSI JA TOVERRILLISTA SUUKKOA INTOHIMON OSOITUKSEKSI.MIKÄLI TYTÖLLÄ ON VIELÄ TYYLITAJUA JA MIELLYTTÄVÄT KÄYTÖSTVAT, VAAKAMIEKKONEN ON AIVAN MYYTY. MIKÄÄN RÄHJÄÄNTYNYT RÄÄHKÄHÄN EI TÄMÄN PARANTUMATTOMAN ESTEETIKON PARITUMISHALUJA HERÄTÄKKÄÄN.

      VAAKAMIES ON EKSOOTTINEN LINTU MUIDEN MIESTEN JOUKOSSA. HÄNEN PAITA-, SOLMIO- JA SUKKAVALINTANSA EIVÄT TAVALLISESTI NOUDATA TASAISEN TURVALLISTA VIRKAMIESLINJAA, VAAN HÄN YHDISTELEE ROHKEASTI ERILAISIA VÄREJÄ JA MATERIAALEJA. VAIN ITSEVARMAN VAAKAVIEKKOSEN YLLÄ OOPPERAMAAILMAN SAMETTIVIITAT, DANDY-TYYLISET JAKUT JA MUSTALAISROMANTIIKKAA HENKIVÄT SILKKIPAIDAT VOIVAT NÄYTTÄÄ LUONTEVILTA TAVALLISENA HARMAANA LAUANTAIPÄIVÄNÄ.

      VAAKA ON KESKIVERTOMAKKARANPURIJAA KULTTURELLIMPI JA HARRASTAA TIKANHEITON JA KEILAILUN SIJASTA OOPPERAA JA TAIDEHUUTOKAUPPOJA. MAALAISKAVERIT HAKEVAT KAUNEUTTA JA TASAPAINOA LUONNOSSA SAMOILEMISESTA JA LINTUJEN BONGAILUSTA.

      SEKÄ NAISET ETTÄ MIEHET PITÄVÄT VAAKAA KUNNON KAVERINA. VAAKA ON KYLLÄ REHTI JA YSTÄVÄLLINEN, MUTTA MIELLYTTÄMISHALU SAATTAA AJAA HÄNET MYÖS NARRIMAISEEN MIELISTELYYN. VAAKAMIEHEN HUONOJA PUOLIA OVAT MYÖS VITKASTELU, VIISASTELU JA LIIOTELTU VÄITTELYNHALU.

      VENUKSEN HALLITSEMA MIES VIEROKSUU SUKUPUOLIROOLEJA NIIHIN LIITTYVINE STEREOTYYPPISINE MIES- JA NAISKÄSITYKSINEEN.HÄN EI OLE NIITÄ HEMMOJA, JOTKA LIVAHTAVAT KALJALLE KAVEREIDEN KANSSA JA JÄTTÄVÄT VAIMON SELVIYTYMÄÄN YKSINÄÄN KANNIBAALINNÄLKÄISESTÄ PESUEESTA. KAVERIPIIRIN ON PARASTA TOTTUA SIIHEN, ETTÄ VAAKAMIEHEN VAIMO ON YKSI JÄTKISTÄ JA SIKSI ITSEOIKEUTETUSTI MUKANA PORUKAN RIENNOISSA.

      • Sandra

        Loistava luonneanalyysi vaakamiehestä. Vaakamies on oikea keimailunmestari. Ansaitsee kunniamerkin.


      • tutulta

        Mistähän astrologian kirjasta olenkaan tuon lukenut.Osuvaa kyllä.


      • Jonskulle terkut

        Vaakamies paranee vanhetessaan. Nuori vaakamies voi olla monella tapaa kehittymätön (ei aina), eksynyt pikku poika;-) Mutta hänessä on kaikki ainekset..


      • Jonna..
        Jonskulle terkut kirjoitti:

        Vaakamies paranee vanhetessaan. Nuori vaakamies voi olla monella tapaa kehittymätön (ei aina), eksynyt pikku poika;-) Mutta hänessä on kaikki ainekset..

        Aineksia on pullataikinassakin. Ei se silti takaa onnistunutta lopputulosta.


    • eräsvaakamies

      Itse luonnehtisin itseni jatkuvan tasapainon etsijäksi ihan kaikessa. Mitä suuremmat aallokot sitä sitä jännittävämpi haaste. Suurena romantikkona suurimman haasteen tarjoavat rakkaus, jonka mies voi tuntea naista kohtaan sekä sen vuoristoradan minkä se tuo tullessaan. Keskustelut, väittelyt, intohimo, läsnäolo, kosketus, toisen silmiin sukeltaminen, sieluun kietoutuminen. Sellainen olen minä; täydellisessä kaaoksessa kohti myrkynsilmää hakeutuva.

      • suukkosuu

        Olen kerranki sanaton!


      • ves-kari
        suukkosuu kirjoitti:

        Olen kerranki sanaton!

        hyväuskoisia on paljon ja siksi kaaosta "rakkausrintamilla" tulee riittämään.


      • eräsvaakamies
        ves-kari kirjoitti:

        hyväuskoisia on paljon ja siksi kaaosta "rakkausrintamilla" tulee riittämään.

        Täytyyhän naisen ei pelkästään tiedosta, vaan myös tuntea luitaan myöten, että juuri hän on intohimoni kohde. Miksi pantata sitä, mikä tekee kummastakin onnellisia ja kylläisiä?


      • Jonna..
        eräsvaakamies kirjoitti:

        Täytyyhän naisen ei pelkästään tiedosta, vaan myös tuntea luitaan myöten, että juuri hän on intohimoni kohde. Miksi pantata sitä, mikä tekee kummastakin onnellisia ja kylläisiä?

        ..näkisi ja kuulisi kolinan!

        Hah!

        Vaakamies osaa kyllä puhua, luvata sen seitsemän hyvää ja kymmenen kaunista ja kietoa toisen siihen harhaluuloon, että kaikki on hyvin. Valehdella sujuvasanaisesti itsensä ulos kiperistä tilanteista ja kääntää kaiken naisen viaksi. Tällainen on vaakamies.

        Varmasti poikkeuksiakin löytyy. Yksi biljardista. Jos sinä olet sellainen niin älä muutu.


      • eräsvaakamies
        Jonna.. kirjoitti:

        ..näkisi ja kuulisi kolinan!

        Hah!

        Vaakamies osaa kyllä puhua, luvata sen seitsemän hyvää ja kymmenen kaunista ja kietoa toisen siihen harhaluuloon, että kaikki on hyvin. Valehdella sujuvasanaisesti itsensä ulos kiperistä tilanteista ja kääntää kaiken naisen viaksi. Tällainen on vaakamies.

        Varmasti poikkeuksiakin löytyy. Yksi biljardista. Jos sinä olet sellainen niin älä muutu.

        Onhan se surullista kun ihmiset leikkivät toistensa tunteilla, kertovat ja lupaavat asioita joita eivät tarkoita ainoastaan saavuttaakseen oman määränpäänsä. Minusta ihmisellä pitää olla sen verran suoraselkäisyyttä, että osaa arvostaa vastapuoltaan, luottaa tähän, olla aliarvioimatta tätä ja tarkoittaa vain sitä mitä sanoo. Ei lupaa muuta kuin uskollisuutta ja rakkautta. Kaikenlainen elintasoon, vaurauteen tai vakauteen liittyvät seikat kuuluvat "osto ja myynti" -palstoille ja näille löytyy oma asiakaskuntansa.

        Tässä on nyt joiltakin neitosilta tullut sellaista kommenttia, omat katkerat kokemukset ovat vielä tuoreessa muistissa. Muiden miesten tai naisten tekemisiin en kyllä voi vaikuttaa, korkeintaan oppia niistä jotakin. Itsekin olen kohdannut räikeätä manipulointia naisten puolelta. Mielestäni järki ja tunteet voi kuitenkin yhdistää ja sukupuoleen katsomatta jokainen voi määrätietoisesti pyrkiä toimimaan älykkäästi ja siirtyä elämässään eteenpäin. Jos yksi on satuttanut, ei se vielä tarkoita että kaikki satuttavat.


      • Kauris-tyttö

        Ymmärsinkö oikein, että haluat yhtä aikaa tasapainoa ja myrskyä? Melkoinen yhtälö :)

        Rakkauskäsitystäsi kuvaavasta listastasi puuttui mielestäni yksi oleellinen kohta ja se on toisen kunnioittaminen.
        Toki intohimoisessa rakkaudessakin roihuamista ilman toisen kunnioitusta on olemassa, mutta minusta sellainen on lähinnä ihmistä orjuuttavaa ja alentavaa myllerrystä.


      • eräsvaakamies
        Kauris-tyttö kirjoitti:

        Ymmärsinkö oikein, että haluat yhtä aikaa tasapainoa ja myrskyä? Melkoinen yhtälö :)

        Rakkauskäsitystäsi kuvaavasta listastasi puuttui mielestäni yksi oleellinen kohta ja se on toisen kunnioittaminen.
        Toki intohimoisessa rakkaudessakin roihuamista ilman toisen kunnioitusta on olemassa, mutta minusta sellainen on lähinnä ihmistä orjuuttavaa ja alentavaa myllerrystä.

        Niin, siis tuo alkuperäinen viestini oli kovin lyhyt ja kuvasi minua. Lähtökohtahan on se, että arvostan ja kunnioitan naista. Muuten hommasta ei tulisi mitään, koska en haluaisi satuttaa ketään.

        "Ymmärsinkö oikein, että haluat yhtä aikaa tasapainoa ja myrskyä? Melkoinen yhtälö :)"

        Niin, siis tähän nimenomaiseen paradoksiin elämä perustuu. Vaakana pyrin tasapainoon. Myrskyn silmässä vallitsee sellainen (tasapaino, seesteisyys ja hiljaisuus) vaikka ympärillä aallokot muistuttavatkin omasta olemassaolostaan (kaaos, joka pitää elämän liikkeessä). Tilanne ei siten ole kovinkaan paradoksaalinen. Kaaoksen tiedostaminen ja hyväksyminen on mielestäni järkevää. Kaikkihan elämme keskellä jatkuvaa muutosta ja murrosta sekä pyrkivät kohti tuota myrskyn silmää omilla valinnoillaan.

        Jotkut ihmiset haluavat parisuhteestaan tasapaksua raitiovaunulla ajelua. Toiset ymmärtävät, että elämään kuuluu myös vuoristorata, yhteentörmäykset, mutta myös sovittelu sekä hiljaiset hetket. Tasapaino parisuhteessa on seurausta hyvin suoritetusta ihmissuhdetyöstä, jossa ei mennä pelkästään jommankumman ehdolla (sehän vasta orjuuttavaa onkin).


      • kyllä osaa
        eräsvaakamies kirjoitti:

        Niin, siis tuo alkuperäinen viestini oli kovin lyhyt ja kuvasi minua. Lähtökohtahan on se, että arvostan ja kunnioitan naista. Muuten hommasta ei tulisi mitään, koska en haluaisi satuttaa ketään.

        "Ymmärsinkö oikein, että haluat yhtä aikaa tasapainoa ja myrskyä? Melkoinen yhtälö :)"

        Niin, siis tähän nimenomaiseen paradoksiin elämä perustuu. Vaakana pyrin tasapainoon. Myrskyn silmässä vallitsee sellainen (tasapaino, seesteisyys ja hiljaisuus) vaikka ympärillä aallokot muistuttavatkin omasta olemassaolostaan (kaaos, joka pitää elämän liikkeessä). Tilanne ei siten ole kovinkaan paradoksaalinen. Kaaoksen tiedostaminen ja hyväksyminen on mielestäni järkevää. Kaikkihan elämme keskellä jatkuvaa muutosta ja murrosta sekä pyrkivät kohti tuota myrskyn silmää omilla valinnoillaan.

        Jotkut ihmiset haluavat parisuhteestaan tasapaksua raitiovaunulla ajelua. Toiset ymmärtävät, että elämään kuuluu myös vuoristorata, yhteentörmäykset, mutta myös sovittelu sekä hiljaiset hetket. Tasapaino parisuhteessa on seurausta hyvin suoritetusta ihmissuhdetyöstä, jossa ei mennä pelkästään jommankumman ehdolla (sehän vasta orjuuttavaa onkin).

        orjuuttaa toista aivan suvereenisti, varsinki jos olet oikein kiltti hänelle,ja niiden seurauksena hänellä on useita suhteita yhtäaikaa. Loistava persoonahan vaaka on ei sitä käy kieltäminen ehkä liian tosikko siinä suhteessa jos sattuu sanomaan hänelle jotain negatiivista koskien hänen persoonaa, itse kyllä sanoo loukkaavat ja tunteettomat sanansa
        ilman mitään kontrolliä. Todellinen viisastelija.


      • eräsvaakamies
        kyllä osaa kirjoitti:

        orjuuttaa toista aivan suvereenisti, varsinki jos olet oikein kiltti hänelle,ja niiden seurauksena hänellä on useita suhteita yhtäaikaa. Loistava persoonahan vaaka on ei sitä käy kieltäminen ehkä liian tosikko siinä suhteessa jos sattuu sanomaan hänelle jotain negatiivista koskien hänen persoonaa, itse kyllä sanoo loukkaavat ja tunteettomat sanansa
        ilman mitään kontrolliä. Todellinen viisastelija.

        Alkuperäinen otsikkohan oli "Millainen on vaakamies?".

        Siispä päätin kirjoittaa itsestäni! Kaikki sympatiat vaakamiesten kanssa kolhuja kohdanneille neidoille. Jokainen teistä varmaan ymmärtää, ettemme me vaa'at ole toistemme kopioita. Onko tähtimerkeillä muutakin tehtävää kuin olla suoraviivaisen yleistyksen kohteena? Se että yksi vaakamies viihdyttää 30 naista samanaikaisesti, ei tarkoita sitä että kaikki näin tekisivät jne..

        Toisten tekemät virheet ovat kyseisten ihmisten vastuulla. Näihin minulla ei ole osaa eikä arpaa, vaikka olisinkin syntynyt tiettyyn aikaan vuodesta.


      • Sisäistä kauneutta löytänyt
        eräsvaakamies kirjoitti:

        Alkuperäinen otsikkohan oli "Millainen on vaakamies?".

        Siispä päätin kirjoittaa itsestäni! Kaikki sympatiat vaakamiesten kanssa kolhuja kohdanneille neidoille. Jokainen teistä varmaan ymmärtää, ettemme me vaa'at ole toistemme kopioita. Onko tähtimerkeillä muutakin tehtävää kuin olla suoraviivaisen yleistyksen kohteena? Se että yksi vaakamies viihdyttää 30 naista samanaikaisesti, ei tarkoita sitä että kaikki näin tekisivät jne..

        Toisten tekemät virheet ovat kyseisten ihmisten vastuulla. Näihin minulla ei ole osaa eikä arpaa, vaikka olisinkin syntynyt tiettyyn aikaan vuodesta.

        olen löytänyt juuri tuollaista haluamaani tunteikkuuden haastetta ja sisäistä lämpöä eräästävaakamiehestä.


      • Itseään tutkiskellut
        eräsvaakamies kirjoitti:

        Alkuperäinen otsikkohan oli "Millainen on vaakamies?".

        Siispä päätin kirjoittaa itsestäni! Kaikki sympatiat vaakamiesten kanssa kolhuja kohdanneille neidoille. Jokainen teistä varmaan ymmärtää, ettemme me vaa'at ole toistemme kopioita. Onko tähtimerkeillä muutakin tehtävää kuin olla suoraviivaisen yleistyksen kohteena? Se että yksi vaakamies viihdyttää 30 naista samanaikaisesti, ei tarkoita sitä että kaikki näin tekisivät jne..

        Toisten tekemät virheet ovat kyseisten ihmisten vastuulla. Näihin minulla ei ole osaa eikä arpaa, vaikka olisinkin syntynyt tiettyyn aikaan vuodesta.

        Tähtimerkkien kuvaelmat eivät ole kenenkään tutkima ehdoton totuus.
        Omilla aivoillaan ajatteleva ihminen käyttää niitä lähinnä oman itsensä tutkiskeluun ja kehittämiseen (huonojenkin ominaisuuksiensa tiedostamiseen) -ei muiden merkkien luonteenominaisuuksien yleistämiseen. Toki joitain piirteitä voi löytää itse tosielämässä aidosti tuntemastaan ihmisestä. Hän ei silti ole yleistettävissä kehenkään muuhun samanmerkkiseen. Minulla ainakin on hyvin yksilöllisiä piirteitä arvostava näkökanta ihmiseen.


      • ss.
        Itseään tutkiskellut kirjoitti:

        Tähtimerkkien kuvaelmat eivät ole kenenkään tutkima ehdoton totuus.
        Omilla aivoillaan ajatteleva ihminen käyttää niitä lähinnä oman itsensä tutkiskeluun ja kehittämiseen (huonojenkin ominaisuuksiensa tiedostamiseen) -ei muiden merkkien luonteenominaisuuksien yleistämiseen. Toki joitain piirteitä voi löytää itse tosielämässä aidosti tuntemastaan ihmisestä. Hän ei silti ole yleistettävissä kehenkään muuhun samanmerkkiseen. Minulla ainakin on hyvin yksilöllisiä piirteitä arvostava näkökanta ihmiseen.

        niin hyvä, niin asiallinen, niin ytimekkäästi sanottu kuin vaan voi:)


      • et kauaa
        Sisäistä kauneutta löytänyt kirjoitti:

        olen löytänyt juuri tuollaista haluamaani tunteikkuuden haastetta ja sisäistä lämpöä eräästävaakamiehestä.

        kauaa ootas vaan...aika entinen ei palaa


      • eräsvaakamies
        Itseään tutkiskellut kirjoitti:

        Tähtimerkkien kuvaelmat eivät ole kenenkään tutkima ehdoton totuus.
        Omilla aivoillaan ajatteleva ihminen käyttää niitä lähinnä oman itsensä tutkiskeluun ja kehittämiseen (huonojenkin ominaisuuksiensa tiedostamiseen) -ei muiden merkkien luonteenominaisuuksien yleistämiseen. Toki joitain piirteitä voi löytää itse tosielämässä aidosti tuntemastaan ihmisestä. Hän ei silti ole yleistettävissä kehenkään muuhun samanmerkkiseen. Minulla ainakin on hyvin yksilöllisiä piirteitä arvostava näkökanta ihmiseen.

        Ajatelinkin jo, että tällä leimataan yhtä ryhmää toisten kustannuksella. Anyways, hyvää alkanutta viikkoa kaikille!


    • Ei enää

      Juu alkoi meilläkin ihanan romanttisesti. Ruusuja lähetteli töihin, osteli lahjoja ja puhuttiin puhelimessa tunteja. Nyt ollaan oltu yhdessä pari vuotta. Kaikista niistä lahjoista hän aina muistuttaa ja vetää "pisteitä" kotiin. Riidellessä kertoo kuinka paljon on joutunut uhrautumaan vuokseni. Syyllisyys painaa todella paljon ja mielessä pyörii "miksi piti ottaa lahjat vastaan". Riidoissa se olen aina minä joka joutuu pyytämään anteeksi. Mykkäkoulu on pitkä. Jaksoin yhdesti testata kuinka kauan se kestää ja se oli 48 tuntia (koko ajan oltiin samasssa huoneessa).En todellakaan suosittele tätä merkkiä.

      • ???

        Olen lukenut useita keskusteluja ja horoskooppianalyysejä siitä, minkälainen on vaakamies. Varmasti osan noista ominaisuuksista voisi liittää jokaiseen tähtimerkkiin, mutta vähäisen kokemukseni perusteella nostaisin tästä keskustelusta esiin seuraavat luonteenpiirteet:

        - loistava keskustelija
        - mustasukkainen
        - osaa pyytää anteeksi
        - ailahtelevainen: yhtenä hetkenä haluaa ja toisena ei saa puhelimen päähän millään ilveellä
        - kyselee ja kyselee eikä usko ensimmäiseen vastaukseen, vaan haluaa perusteluja perustelujen perään
        - loistava makkarin puolella
        - lupaa seitsemän hyvää ja kymmenen kaunista, mutta ei pidä lupauksiaan
        - puhuu sujuvasanaisesti itsensä ulos kiperistä tilanteista ja kääntää kaiken naisen viaksi
        - (toivottavasti) paranee vanhetessaan. Nuorena ainakin kehittymätön, eksynyt pikkupoika
        - vaatevalinnat eivät noudata perinteistä harmaata massaa, mutta kantaa vaatteensa asenteella
        - vieroksuu stereotyyppisiä mies- ja naiskäsityksiä

        Kysymykseni kuuluukin, mitä jos kaikesta tästä huolimatta haluan yrittää aloittaa suhteen vaakamiehen kanssa? Miten pitäisi suhtautua tuohon ailahtelevuuteen ja siihen, ettei mies osaa pitää lupauksiaan? Annanko hänen kuulla kunniansa, takerrun ja soittelen perään (näin tekisi ainakin mieli tehdä) vai odottelenko vain, että vaakamies vaivautuu ilmoittelemaan itsestään luottaen siihen, ettei hänellä ole muita naisia kuvioissa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2858
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2140
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      924
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe