kuinka saada nainen kosteaksi..

hemmo

mietin että onko kuinka moni oikeasti saanut koskaan naista niin kosteaksi että se alapää oikein ruiskaisee..ei siis kusta mutta pillun kosteuttajaa??eli sitä ainetta mistä se piirakka kostuu..vai onko tämäkin vaan urbaani legenda??ja jos olette niin miten?

20

19529

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanki-Jarkko

      Vilautan sletkua takin alta, niin ämmien pillut kostuu valtaisasti ja minulta tulee spermaa 0,7 litraa kerralla.

      • Kullin-Nuppi

        ...se keltainen aine mikä lentää päästä saakka ei ole spermaa...


      • minä vaan
        Kullin-Nuppi kirjoitti:

        ...se keltainen aine mikä lentää päästä saakka ei ole spermaa...

        ei se ole kumma jos naiset meitä miehiä moittivat, eipä näytä olevan tuo tietoisuus
        naisten seksuaalisuudesta ja vaikkapa ilmiöstä nimeltä ajakulaatio kovinkaan suurta olevan


      • minä vaan
        minä vaan kirjoitti:

        ei se ole kumma jos naiset meitä miehiä moittivat, eipä näytä olevan tuo tietoisuus
        naisten seksuaalisuudesta ja vaikkapa ilmiöstä nimeltä ajakulaatio kovinkaan suurta olevan

        piti kirjoittaa : ejakulaatio


      • jortsa
        minä vaan kirjoitti:

        piti kirjoittaa : ejakulaatio

        tuntuu olevan sanatkin hukassa.taidat olla saanut naista vaan unissas ja lehdestä katselemalla..hah hah


    • nnainen

      kastui pikkarit ihan läpi asti ja kosteus levisi siitä vielä reisille viime kerralla kun olin mieheni kanssa. näemme harvoin ja silloin kun näemme, olemme molemmat aivan kiimassa. mieheni ehti siis hädin tuskin rintojeni kimppuun, olimme vain suudelleet pitkään ja hartaasti, kun jo valuin pikkuhousuni märiksi... ja taas on kova ikävä, voin vain haaveilla ensi kerrasta...

      • lellu

        meillä ja painaa mua.


    • killikko

      eli siis ruikkiiko se torttu vai ei.muuta kuin kusta?ja jos ruikkii tarviiko sadetakin ettei kastu ite..

      • joltain taholta

        Kyseessä on nyt sit varmaan naisten EJAKULAATIO - menkää googleen ja sieltä hakuna em. sana.


      • rapatessa roiskuu,..

        Siis haluatko, että naisesi todella on märkä ja nautit siitä myös itse vai haluatko vain suojautua? Hanki joku kuiva korppu niin et tarvii sadetakkia,..ei roisku


      • joopas
        joltain taholta kirjoitti:

        Kyseessä on nyt sit varmaan naisten EJAKULAATIO - menkää googleen ja sieltä hakuna em. sana.

        tähän pisteeseen..kaikki panemani naiset ovat kuivia kuin valintatalon tarjous leivät..rasvaa menee ja vituttaa..eikö teissä nais puolisissa ole yhtään joka osaisi kostua kunnolla ja valua mahlaa kuin koivu keväällä..


      • sellaisiakin löytyy
        joopas kirjoitti:

        tähän pisteeseen..kaikki panemani naiset ovat kuivia kuin valintatalon tarjous leivät..rasvaa menee ja vituttaa..eikö teissä nais puolisissa ole yhtään joka osaisi kostua kunnolla ja valua mahlaa kuin koivu keväällä..

        esimerkiksi täältä. Se on vain taidoista kiinni


      • Ejakuloiva

        Yleensä ekaks annan ja vastaanotan suuseksiä. Sitten siirrytään panemaan ja naiseni on pari kertaa ejakuloinut. Täytyy vain panna todella rajusti ja kovaa. Ja ehkä myös pari työntöä perseeseen. Se on kyllä niin ihanaa.


    • tämä olisi
    • Nimetön

      Eikös niissä kostu tai tule hikiki

    • vaan ei ole...

      itse kostun todella paljon, että välillä olisi jopa ihanaa, että mies saisi tehdä vähän töitä että kosteus leviäisi hiljalleen...ei se välttämättä ole ihan kivaa näinkään, mutta en voi sille mitään, että kiihotun niin helposti

    • Kevätesikko

      Minä ainakin kostun ja pelkästä ajatuksesta, mutta oikeassa tapahtumassa miehen ei tarvitse kuin koskettaa niin kastun samantien. Tosin en varmaan mitenkään yli äyräitten, vaan juuri sopivasti. Joskus on kyllä niin että jos nainen on jo vanhempi, niin limakalvot on kuivat ja kastumista ei tapahdu. SIlloin pitää hankkia kostuttajaa jota saa kai ainakin apteekista..

      • sallikka

        oletteko koskaan edes saaneet naista?


    • fur

      Se riippuu ja roikkuu naisesta. Esim mun nykyinen tyttökaveri kostuu heti kun sitä vähänkin koskee sieltä

    • Leguaani

      Minun kokemukseni naisen kostumisesta ovat laajat. Esim. Kerran yksi nainen kostui/läikytti kun juttelimme pitkän ja hartaan keskustelun raktoreista.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe