Sitominen ja siihen liittyvät jutut

Nimetön

Mitä sitomisen yhteydessä yleensä 'leikitään' ja tehdään? Onko leikit yleisemmin rajuja ja kipua tuottavaa vai vain hellempää kiusoittelua ja härnäystä? Vai jotain muuta? Onkohan tässäkin asiassa puheet yleensä suurempia kuin teot eli teot ei ole kuitenkaan niin rajuja sitomisen yhteydessä kuin annetaan ymmärtää?

Kerään rohkeutta sitomiseen mutta en pidä rajuista ja kipua tuottavista jutuista. Jo pelkkä ajatus sitomisesta tuo väreilyjä mutta pelkään mitä muuta se tuo mukanaan. Ehkäpä rohkeus kasvaa kokemuksien myötä. Kumppanini on tähän saakka huomioinut hyvin minun toiveeni ja rajani makuuhuoneessa. Nyt hän on ehdottanut sitomista. Hän on kuitenkin näissä asioissa minua paljon kokeneempi ja saattaahan olla että hän suunnittelee rajojeni testausta...

6

3670

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ole päässy toteuttamaan

Olen lukennut monilta ulkolaisilta nettisivuilta sitomisesta. Tottakait jotkut tuottaa jo kovaa kipuakin, jos sinua roikutetaan köysissä. Mielestäni sitominen ei saisi olla kipuatuottavaa , vaan kehitelmän pitäisi olla lähempänä "taidetta" kauniita solmuja , kuvioita ja asentoja. Monissa maissa järjestetään jopa kursseja aloittelijoille miten hommassa edetään. Muuten koko hommasta ei tule mitään jos välillänne ei ole luottamusta, kerro avoimesti kumppanillesi peloista ja toiveistasi, kyllä hänen pitää ymmärtää sinua. Itse on ole löytänyt sopivaa kumppania jonka kanssa pääsisi eteenpäin asiassa. Vaimo ei halua edes keskustella aiheesta.

• 30 vuotta

Aloitimme kevyesti naruleikit noin 30 vuotta sitten.
      Alkuun sidoin vaimoni ranteet sängyn päätyyn esileikin jälkeen ja pidin ne siinä aktin ajan.
      Sittemmin aloitin leikittelyn samaisella sidonnalla.
      Pikkuhiljaa siihen tuli uusia variaatioita.
      Eräs suosikkini on sitoa vaimon ranteet yhteen selän taakse, vetää takamus ylös ja työntyä sisään. Siitä alun jälkeen vaimo sidottuna vatsalleen minä edelleen sisässä.

Välillä pelkkä esileikki sidottune, välillä sidonta aktin aikana, milloin mitenkin.

Suurempi kynnys oli vaimolla ottaa itse hallitseva, sitova rooli.
      Viime vuosina sekin on sujunut.
      Ilmeisesti hänelle on ollut etua sidottuna olemisesta joten tietää mistä on kyse ja osaa tekniikat.
      Totta puhuen, viime aikoina minä olen useammin köysissä.
      Jos muuten ei ala tapahtua, köyttää vaimo kivekseni ja siittimen tyven jolloin tulee pakkoseisokki.
      Sattuu minulle hyvin.

Jälkiä täytyy tietenkin välttää.
      Kipu ei ole meidän juttumme mutta kyllä vaimo antaa minulle raipalla vauhtia jos köytettynä yritän vastustella esimerkiksi suuseksiä.

Toimii hyvin vielä veteraaninakin!

• john doe

Itellä meni vuosia ennen kuin pystyin kertomaan fantasioistani, Aluksi kevyt ja lyhytaikainen sidonta sopi vaimolle hyvin.

Kokeilimme sitten kattokiinnitystä, siis kädet ylös mutta jalat lattialla. Läpyskää tai piiskaa käyttämällä saatiin esileikki rajuun nousuun.

Vuosien varrella "leluja" on tullut hommattua kokoajan enämpi.

Kysyin että haluaisiko hän sitoa minut koska hänen kipukynnys on aika alhainen ja kipua me emme aja takaa, ja se oli vaimolle nannaa koska täysin uusi piirre on tullut esiin vaikkei hän sitä myönnäkkään, todella rajua käsittelyä, olemme joutuneet käyttämään turvasanaa ettei tule liika näkyviä vammoja.

Niin se vain kääntyi että dominoivasta tuli alistettu osapuoli..

Seksi ei koskaan ole ollut ihanampaa.

• shibari

Moikka,

Jos kumppanisi on kokenut asian tiimoilta, ei sinun pitäisi sitten olla huolissasi.

Hänen pitäisi tietää ne tärkeät turva-asiat, kuten köyden tiukkuus ja niin edelleen.

Joku tähän thriidiin jo vastasikin, että täysriipunta olisi jotenkin epämiellyttävää??? Ei pidä paikkaansa. Jo se on ollut sidottavalle kivuliasta, on se tehty alusta asti väärin.
      Tätä ei kantsi kumminkaan ottaa ensimmäiseksi kokeilupohjaksi. On sen verran vaativia riipuntasitomisia siinä.

En tiedä kuinka pitkälle kumppanisi on tutkinut sitomista, mutta hyviä kirjoja kuvituksineen löytyy myös ja netistä löytyy kuvia. Niitä siis kantsii tutkailla ihan tekniikkaa silmällä pitäen. Olet jo varmasti huomanut, että jokaisessa on perusmalli sidonalle.

Lähde ihan perus rintojen sitomisesta, ranteiden, nilkkojen ja miksei haarusköydestäkin ;-)
      Variaatioita löytyy.

Jutelkaa rohkeasti yhdessä asiasta. Siitä se lähtee.
      Käy tuntematonmaa.net ja sieltä sidoksissa.

Kysy vaan jos jotain jää mietityttämään...

-Shi-

• Nimetön

Kiitokset hyvistä ja asiallisista vastauksista. Nyt minulla alkaa olla hieman mielikuvaa mitä haluan, mistä aloittaa;)
      Käsittääkseni näissä sitomisleikeissä on yksi idea myös mennä omien tavanomaisten rajojen yli? Ei kai edes tarvitsisi sitoa jos muuten uskaltaisi kokonaan heittäytyä virran viemäksi eikä laittaisi kampoihin jossain vaiheessa? Siispä hieman mietin (tai pikemminkin jännitän) kumppanini kokeneisuutta verrattuna omaan kokemattomuuteni. Toki luotan häneen mutta silti mietin olenko vielä valmis...

Lisääkin vinkkejä ja neuvoja saa vielä tulla!

Luurasin jossain muullakin keskustelupalstoilla ja näin siellä asiallisen näköisen linkin suomenkieliselle sitomisjuttuja käsittelevälle nettisivulle mutta nyt en enää löydä ko. linkkivinkkiä. Tietääkö täällä joku tuon nettisivun?

• se on

tuntematonmaa.net

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      3
      3098
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      9
      2138
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      114
      1755
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1086
    5. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      982
    6. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      129
      976
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      35
      764
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      53
      723
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      691
    10. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      665
    Aihe