Jotta valehtelu paljastuisi

jylppy

Tiede on ollut liian pitkään persoonallisen pahan hallinnassa. Tavalliset ihmiset kuunnelkaa. Onneksi suomen maasta köytyy aivoja jotka palvelevat totuutta. Evoluutiouskovaiset, Darvinistit, yms hihhulit. Suosittelen ottamaan elämästäsi muutaman tunnin, ehkä maailmankuvasi tarkentuu/muuttuu luentojen kuulemisen jälkeen!


http://www.comarti.fi/seminaari/esite.htm

13

732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alex

      Moi !

      Itse olet ollut persoonallisen harhan vallassa jo pidemmän aikaa.

      paranemisiin,

      --

      • jylppy

        Onneksi tiedemaailma on alkanut kritisoida ja kyseenalaistamaan valheita. Näille tiedemiehille Jumalan siunausta ja Pyhän Hengen johdatusta.


      • alkanut?
        jylppy kirjoitti:

        Onneksi tiedemaailma on alkanut kritisoida ja kyseenalaistamaan valheita. Näille tiedemiehille Jumalan siunausta ja Pyhän Hengen johdatusta.

        Ehkä voisit mainita joitain tuollaisia tiedemaailman edustajia sekä heidän julkaistuja tutkimuksiaan?


      • jylppy
        alkanut? kirjoitti:

        Ehkä voisit mainita joitain tuollaisia tiedemaailman edustajia sekä heidän julkaistuja tutkimuksiaan?

        Voisit aloittaa lukemalla kirjan joka on julkaistu suomeksikin. Evoluutio-kriittinen analyysi, saanee kirjastoista. Kirjoittaneet saksalaiset tiedemiehet. Siegfried Scherer ja Reinhard Junker.

        Toinen teos on amerikkalaisen Phillip Johnsonin kirja- Evoluution maailmankuva.

        Kirjoja on monia lisääkin


      • jos vielä löytyisi
        jylppy kirjoitti:

        Voisit aloittaa lukemalla kirjan joka on julkaistu suomeksikin. Evoluutio-kriittinen analyysi, saanee kirjastoista. Kirjoittaneet saksalaiset tiedemiehet. Siegfried Scherer ja Reinhard Junker.

        Toinen teos on amerikkalaisen Phillip Johnsonin kirja- Evoluution maailmankuva.

        Kirjoja on monia lisääkin

        >>Kirjoja on monia lisääkin


      • jylppy
        jos vielä löytyisi kirjoitti:

        >>Kirjoja on monia lisääkin

        Lue näitä kirjoja jossa viitataan tutkimuksiin ja lausuntoihin


      • Pakka_
        jylppy kirjoitti:

        Lue näitä kirjoja jossa viitataan tutkimuksiin ja lausuntoihin

        tällaista kretsujen valehtelua ja yhä syvemmälle suohon uppoamista on ikävä katsella.

        Minua säälittää tuollainen valehtelu.

        Uskova vielä muka, pyh. Saatanan opetuslapsi selvästikkin.


      • squirrel
        jylppy kirjoitti:

        Lue näitä kirjoja jossa viitataan tutkimuksiin ja lausuntoihin

        Vai oletko joku Leisolan myyntiedustaja?

        Täällä on tapana mainostamisen sijaan heittää jotain väitteitä.
        Minä en kiellä edes "answeringenesiksen" käyttöä,koska minusta argumentin sisältö, ei sen sanoja, ratkaisee(paitsi tietysti jotkut,esim. kreationisteista tuttumies, on jo "itsessään" uskottavampi, syynä tähän tasaisena pysyvä ka. parempi argumentaatio(itsellä heittelee kuin lehmän häntä,hiekkalaatikkovittuilusta sellaisii,joista olen seuraavanakin aamuna ylpeä.).)

        Toivon samaa sinullekkin:
        Eli lue esitetyt väitteet,ja jos ne on "schaissé", niin kumoaa ne sitten jollain materiaalilla,joka taas voidaan asettaa kritiikin alle.

        Minäkin *voisin sanoa*,että lue:
        Matt Young & Taner Edis:"Why Intelligent Design Fails- A Scientific Critique of the New Creationism".

        Kirjasta tietoa:
        http://www2.truman.edu/~edis/books/id/

        Siellä kumotaan kaikki sinun E-ka:ssasi esitetyt väitteet.
        Vaikka näin onkin,en voi tälläistä argumenttia esittää,koska se olisi tässä muodossaan pelkkä "mun isi on isompi kuin sun isi" -tyylistä,perustelematonta.

        Syykin on selvä:Kyseinen kirja ei liene hyllyssäsi, joten et pääse tarkistamaan väitettäni.


    • Pirunmoinen ohjelma?

      "tältäkin sivulta tarttuu helposti Gator -ohjelma, joka on yleinen "vakoilu- tai tiedonvarastamisohjelma. Älä anna sen asentaa koneellesi mitään jos sitä kysytään - ellet halua kaikenlaisia mainoksia. Yleensäkin kannattaa pitää selaimen tietoturva-asetukset tiukkana...."

      Tämä on lainaus yllä annetusta linkistä. Se on siellä varoituksena edelleen vievän linkin edessä.

      Eipä tuo minulle tartu, kun käytän Linuxia. Huvittaa silti kovasti. Näin laadukkailla keinoilla kreationistit jakavat tietojaan.

      Yrittäisitte pistää ne tärkeimmät väitteenne ym. johonkin luotettavaan paikkaan luettavaksi! Oma domaini ja pieni palvelin ei maksa monta sataa euroa vuodessa. Taitaa saada alle satasenkin jotain.

      Asiat selvästi esille, niin sitten luetaan ja kritisoidaan. Tuo on vain piilottelua. Onko jotain syytä piilotella asioita, muuten?

    • mahdollinen

      tapa toimia on laittaa pää pusikkoon ja unohtaa että maailma ei ole mikään kaunis kuva jota katsella, vaan että koko ajan sitä kuvaa vasta maalataan. Mm. tieteen tanakka pensseli vetää tauluun paksuja kauniita sävyjä samaan aikaan jylppy pusikossaan katselee kauhtuneita kiiltokuviaan.

      • jylppy

        tekisikö mielesi huutaa, että kivittäkää? ja raivatkaa pois tieltä! Ymmärrän reaktiosi. Kertoo siitä että ollaan osuttu oikeaan kohtaan. Kullakin on vapaus ajatella miten tahtoo. Älkäämme riistäkö uskonnonvapautta pois.


      • jylppy kirjoitti:

        tekisikö mielesi huutaa, että kivittäkää? ja raivatkaa pois tieltä! Ymmärrän reaktiosi. Kertoo siitä että ollaan osuttu oikeaan kohtaan. Kullakin on vapaus ajatella miten tahtoo. Älkäämme riistäkö uskonnonvapautta pois.

        "tekisikö mielesi huutaa, että kivittäkää?"

        Ei oikeastaan toivoisin että psykologia olisi niin kehittynyt että pystyisi parantamaan sinut "illuusiostasi" (siksihän Freud uskontoa sanoi)


      • tuntuu
        jylppy kirjoitti:

        tekisikö mielesi huutaa, että kivittäkää? ja raivatkaa pois tieltä! Ymmärrän reaktiosi. Kertoo siitä että ollaan osuttu oikeaan kohtaan. Kullakin on vapaus ajatella miten tahtoo. Älkäämme riistäkö uskonnonvapautta pois.

        että "me ja te" asetelma on kohdannut sinuutesi vallan ylivoimaisesti ja sinun pitää nyt motkottaa muka tietävyyttäsi joka näyttäytyy suht kevyeltä, sorppa vaan. Olet ilmeisesti vielä nuori ja keskusteluissa kokematon, mutta älä huoli, aika tekee tehtävänsä, aivan varmalla tekee. Etkä ole ehken vielä hokannut sitäkään että maailma todellakin on pienen pieni lastu tuntemattomilla vesillä, lastunen jonka perämies ei kuule mitään mitä kokkamies huutaa. No, se huuto ei ole mitään vakavaa, ne huutaa siellä vaan lisää juotskii. Pääasia on matka kun päämäärästä ei tiedä kukaan, eikä ole tarviskaan koska meistä ei hyvää seuraa. Hyvää matkaa itsellesi toivottaa palstan lukija vuodesta 1987. Jätä sössötykset ja fokusoi lisää. Thanks.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe