Hei!
Olen järjestämässä tyyli-illat, ilmaiset väri- ja tyylianalyysiarvonnat (ovh.65€) Teneriffalla Puerto de la Cruizissa 11.-18.1.2006 hotelli La Carabelassa.
Kerron värien yhdistelmistä, pukeutumistyyleistä ja persoonallisesta imagosta.
On mahdollista hankkia lahjakortin yllätyslahjaksi. Tule oppimaan uutta!
Tiedät mitkä värit saavat sinut näyttämään nuorelta, terveeltä ja energiseltä. Autan löytämään tyylisi! Älä yritä muuttaa muotojasi vaan KOROSTA NIITÄ ja olet niin hyvänäköinen!
Kysy lisää puh.0440 871808 IMAGOKOULU ™ Milla Rynty Imagokonsultti.
Haluatko voittaa väri- tai tyylianalyysin Teneriffalla?
2
518
Vastaukset
- Tuomas Akvinolainen
...näitä erittäin suosittuja Snr. P. Etturin "Guapa y Hermosa" -tuotteita, teille erikoishintaan, "special price just for you" ja joita et muualta saa, mutta pidä kiirettä, voivat loppua kesken!
- Milla Rynty
Olen tosi iloinen että onnistui tekemään Teneriffalla loman aikana väri- ja tyylianalyysit.
Suomalaiset rouvat olivat onnellisia saada vinkit miten korostaa omaa sisäistä kauneuttaa ulkonäön kautta, mm. miten tyylikkästi kävellä,puhua,istua. Monet suomalaiset miehet kiinnostuvat ulkomalaisista naisista ja hakevat heitä vaimoksi. Miksi? Naiset siellä näyttävät naiselliselta eikä miehikkältä.Eikö niin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723392Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211863Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281537- 841411
- 1371058
- 811014
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.66906Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86786Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61707Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51686