Hei!
Olen järjestämässä tyyli-illat, ilmaiset väri- ja tyylianalyysiarvonnat (ovh.65€) Teneriffalla Puerto de la Cruizissa 11.-18.1.2006 hotelli La Carabelassa.
Kerron värien yhdistelmistä, pukeutumistyyleistä ja persoonallisesta imagosta.
On mahdollista hankkia lahjakortin yllätyslahjaksi. Tule oppimaan uutta!
Tiedät mitkä värit saavat sinut näyttämään nuorelta, terveeltä ja energiseltä. Autan löytämään tyylisi! Älä yritä muuttaa muotojasi vaan KOROSTA NIITÄ ja olet niin hyvänäköinen!
Kysy lisää puh.0440 871808 IMAGOKOULU ™ Milla Rynty Imagokonsultti.
Haluatko voittaa väri- tai tyylianalyysin Teneriffalla?
2
488
Vastaukset
- Tuomas Akvinolainen
...näitä erittäin suosittuja Snr. P. Etturin "Guapa y Hermosa" -tuotteita, teille erikoishintaan, "special price just for you" ja joita et muualta saa, mutta pidä kiirettä, voivat loppua kesken!
- Milla Rynty
Olen tosi iloinen että onnistui tekemään Teneriffalla loman aikana väri- ja tyylianalyysit.
Suomalaiset rouvat olivat onnellisia saada vinkit miten korostaa omaa sisäistä kauneuttaa ulkonäön kautta, mm. miten tyylikkästi kävellä,puhua,istua. Monet suomalaiset miehet kiinnostuvat ulkomalaisista naisista ja hakevat heitä vaimoksi. Miksi? Naiset siellä näyttävät naiselliselta eikä miehikkältä.Eikö niin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745228- 332891
- 402594
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401952Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291809- 951782
- 1671657
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241398Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220