VAIN ANTTI TUISKUN FANEILLE: Mikä Parasta ANTISSA

Niin.
Mun mielestä parasta Antissa on kokonaisuus, mutta kommentoikaa tätä, vain faneille

14

2167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antti TuiskuFaniNro72547198...

Takapuoli, pylly, hanuri!

tv. Ana Tuisku Fan Clubin Vanha Herra -jaoston (takaa)vetäjä.

• Tuisku

on hanurista!!!

• Vanha Herra

En ole hintti ja en myöskään fan clubissa, joten tuo edellinen kommentti on täysin aiheeton!

• Nimetön

Vai että vain faneille?? :D mites aattelit "epäfaneja" estää tulemasta?

• Riitta-Liisa

lutunen, vaikka homo onkin tai ehkä juuri siksi. Viimeksi nähty Tukholmassa homoklubilla. Lauloi kuulemma pari laulua ruotsiksi! Toinen oli ainakin "Jag och Bosses korv". Minä ja tyytökaverini olemme halunneet sada homoystävän ja nyt meillä on Antti, maailman paras laulaja.

• Rassse

Antti Tuisku, perä ruisku!!

• lilliputti
        Rassse kirjoitti:

Antti Tuisku, perä ruisku!!

ei ois kantsinu laittaa vaan faneille, kat sillon just noi huomiottomat ryntää tänne kerjää huomiota, jos jossain lukee ei! niin sillon sinne mennään!!....

Mut antissa parasta on se, et se on antti, ihana antti sil on ihuna ääni, ja anttihan on itse täydellisyys!!!...

• esim.

Vaihtoehtoja löytyy Jartsa S. esim.
        Mutta A.T.:lle on jo antikaimakin olemassa:
        Loistava Anti Huisku!!

• pyllypoika

Sori vaan, mutta Antti oli mun kanssa sängyssä uudenvuodenaattona Rovaniemellä. Antti kertoi tykkäävänsä enemmän miehistä kuin naisista. En kehtaa kertoo tätä juttua Seiskaan, vaikka saisinkin hilloa, koska tykkään Pellefantista (Antin lempinimi).

• Älä puhu PASKAA se ei oo totta koska se sanoo lähes joka haastattelussa ettei oo homo!

• harvoin ne
        noviisori kirjoitti:

Älä puhu PASKAA se ei oo totta koska se sanoo lähes joka haastattelussa ettei oo homo!

vaan ovat totta.

• antti tuisku on homo

tiedoksi vaan pikku huoraajat....Antti peräruisku on homo ja huoraa joka päivä kadulla ja siita tykkääjät on selviä HUORIA TAI HOMOJA!!!!!! CHILDREN OF BODOM RULES HAISTAKAA VITTU

• Minä Olen hetero mies

Minun mielestäni Antilla on hyviä biisejä niinkuin tyhjä huone jne..
      Minua ei haittaa vaikka Antti onkin homo !

• Niin: Teille jotka haukutte täällä anttia voisin sanoa: Olet itse se miksi anttia haukuta eli jos vaikka sanot että Antti on vittunaama olet sitä ihan itse, eli haukkumasanat (ja homottelu) pois

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      67
      6010
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      131
      5333
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      447
      3226
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      102
      1629
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      369
      1229
    6. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      30
      1059
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      67
      1031
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      936
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      109
      894
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      869
    Aihe