VAIN ANTTI TUISKUN FANEILLE: Mikä Parasta ANTISSA

Niin.
Mun mielestä parasta Antissa on kokonaisuus, mutta kommentoikaa tätä, vain faneille

15

2364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antti TuiskuFaniNro72547198...

Takapuoli, pylly, hanuri!

tv. Ana Tuisku Fan Clubin Vanha Herra -jaoston (takaa)vetäjä.

• Tuisku

on hanurista!!!

• Vanha Herra

En ole hintti ja en myöskään fan clubissa, joten tuo edellinen kommentti on täysin aiheeton!

• Nimetön

Vai että vain faneille?? :D mites aattelit "epäfaneja" estää tulemasta?

• Riitta-Liisa

lutunen, vaikka homo onkin tai ehkä juuri siksi. Viimeksi nähty Tukholmassa homoklubilla. Lauloi kuulemma pari laulua ruotsiksi! Toinen oli ainakin "Jag och Bosses korv". Minä ja tyytökaverini olemme halunneet sada homoystävän ja nyt meillä on Antti, maailman paras laulaja.

• Rassse

Antti Tuisku, perä ruisku!!

• lilliputti
        Rassse kirjoitti:

Antti Tuisku, perä ruisku!!

ei ois kantsinu laittaa vaan faneille, kat sillon just noi huomiottomat ryntää tänne kerjää huomiota, jos jossain lukee ei! niin sillon sinne mennään!!....

Mut antissa parasta on se, et se on antti, ihana antti sil on ihuna ääni, ja anttihan on itse täydellisyys!!!...

• esim.

Vaihtoehtoja löytyy Jartsa S. esim.
        Mutta A.T.:lle on jo antikaimakin olemassa:
        Loistava Anti Huisku!!

• pyllypoika

Sori vaan, mutta Antti oli mun kanssa sängyssä uudenvuodenaattona Rovaniemellä. Antti kertoi tykkäävänsä enemmän miehistä kuin naisista. En kehtaa kertoo tätä juttua Seiskaan, vaikka saisinkin hilloa, koska tykkään Pellefantista (Antin lempinimi).

• Älä puhu PASKAA se ei oo totta koska se sanoo lähes joka haastattelussa ettei oo homo!

• harvoin ne
        noviisori kirjoitti:

Älä puhu PASKAA se ei oo totta koska se sanoo lähes joka haastattelussa ettei oo homo!

vaan ovat totta.

• antti tuisku on homo

tiedoksi vaan pikku huoraajat....Antti peräruisku on homo ja huoraa joka päivä kadulla ja siita tykkääjät on selviä HUORIA TAI HOMOJA!!!!!! CHILDREN OF BODOM RULES HAISTAKAA VITTU

• Minä Olen hetero mies

Minun mielestäni Antilla on hyviä biisejä niinkuin tyhjä huone jne..
      Minua ei haittaa vaikka Antti onkin homo !

• Niin: Teille jotka haukutte täällä anttia voisin sanoa: Olet itse se miksi anttia haukuta eli jos vaikka sanot että Antti on vittunaama olet sitä ihan itse, eli haukkumasanat (ja homottelu) pois

• Anonyymi

Antti Tuisku on komea nuori mies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      63
      5154
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      55
      4606
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      123
      4559
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      316
      1854
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      85
      1503
    6. 91
      1472
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      235
      1360
    8. 320
      1073
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      200
      961
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      51
      883
    Aihe