VAIN ANTTI TUISKUN FANEILLE: Mikä Parasta ANTISSA

Niin.
Mun mielestä parasta Antissa on kokonaisuus, mutta kommentoikaa tätä, vain faneille

14

2133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antti TuiskuFaniNro72547198...

Takapuoli, pylly, hanuri!

tv. Ana Tuisku Fan Clubin Vanha Herra -jaoston (takaa)vetäjä.

• Tuisku

on hanurista!!!

• Vanha Herra

En ole hintti ja en myöskään fan clubissa, joten tuo edellinen kommentti on täysin aiheeton!

• Nimetön

Vai että vain faneille?? :D mites aattelit "epäfaneja" estää tulemasta?

• Riitta-Liisa

lutunen, vaikka homo onkin tai ehkä juuri siksi. Viimeksi nähty Tukholmassa homoklubilla. Lauloi kuulemma pari laulua ruotsiksi! Toinen oli ainakin "Jag och Bosses korv". Minä ja tyytökaverini olemme halunneet sada homoystävän ja nyt meillä on Antti, maailman paras laulaja.

• Rassse

Antti Tuisku, perä ruisku!!

• lilliputti
        Rassse kirjoitti:

Antti Tuisku, perä ruisku!!

ei ois kantsinu laittaa vaan faneille, kat sillon just noi huomiottomat ryntää tänne kerjää huomiota, jos jossain lukee ei! niin sillon sinne mennään!!....

Mut antissa parasta on se, et se on antti, ihana antti sil on ihuna ääni, ja anttihan on itse täydellisyys!!!...

• esim.

Vaihtoehtoja löytyy Jartsa S. esim.
        Mutta A.T.:lle on jo antikaimakin olemassa:
        Loistava Anti Huisku!!

• pyllypoika

Sori vaan, mutta Antti oli mun kanssa sängyssä uudenvuodenaattona Rovaniemellä. Antti kertoi tykkäävänsä enemmän miehistä kuin naisista. En kehtaa kertoo tätä juttua Seiskaan, vaikka saisinkin hilloa, koska tykkään Pellefantista (Antin lempinimi).

• Älä puhu PASKAA se ei oo totta koska se sanoo lähes joka haastattelussa ettei oo homo!

• harvoin ne
        noviisori kirjoitti:

Älä puhu PASKAA se ei oo totta koska se sanoo lähes joka haastattelussa ettei oo homo!

vaan ovat totta.

• antti tuisku on homo

tiedoksi vaan pikku huoraajat....Antti peräruisku on homo ja huoraa joka päivä kadulla ja siita tykkääjät on selviä HUORIA TAI HOMOJA!!!!!! CHILDREN OF BODOM RULES HAISTAKAA VITTU

• Minä Olen hetero mies

Minun mielestäni Antilla on hyviä biisejä niinkuin tyhjä huone jne..
      Minua ei haittaa vaikka Antti onkin homo !

• Niin: Teille jotka haukutte täällä anttia voisin sanoa: Olet itse se miksi anttia haukuta eli jos vaikka sanot että Antti on vittunaama olet sitä ihan itse, eli haukkumasanat (ja homottelu) pois

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      312
      7272
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2136
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1337
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1213
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe