Kuusikymmentä täyttäneet miehet kertokaa minkälaisia lahjatoiveita teillä oli 60-vuotislahjaksi ja mikä toteutui ja mitä lahjoja tuli kavereilta ja ystäviltä juhlapäivänä.
Kuudenkympin
12
1135
Vastaukset
- tapani.
Mitään ei toivottu eikä mitään tullut. Eipä olla velkaa kenellekään.
60-vuotiaaksi mennessä on jo saanut sen aineellisen, mikä on tarpeen. Terveyttä taas ei voi kukaan antaa.että jos sais kerran reissullansa...
Vaan kun ei saanut.
Eikä kukaan muistanut.
Mitenkään.
Itse Sokoksen baarissa viinerikahvit itselleni tarjosin.- Simpatti
sitroen kirjoitti:
että jos sais kerran reissullansa...
Vaan kun ei saanut.
Eikä kukaan muistanut.
Mitenkään.
Itse Sokoksen baarissa viinerikahvit itselleni tarjosin.kaveerit vei semmotteen erotiikkabaariin, ja sielä tipuset koitti pistää mua vipuseen... onnistuiko, sitä en täälä kerrokaan;))))))
- Pääsky64
sitroen kirjoitti:
että jos sais kerran reissullansa...
Vaan kun ei saanut.
Eikä kukaan muistanut.
Mitenkään.
Itse Sokoksen baarissa viinerikahvit itselleni tarjosin.olisin tullut kahville jos olisit vinkannut.En ole juuhlinnan kohteena ollut minäkään.Pakko joskus laitta päivät,suurentyön vuoksi västäisin.Pääasiassa kaikki itse laittavat syntymäpäivät,ettei tartte juoda sokoksen kahvilassa muuten samoin kävisi.
- juhlassa olin.
Onhan se hankalaa ostaa lahjaa,kun tuossa iässä on jo roinaa tarpeeksi. Niimpä lahjapöytään kertyi konjakkipulloja 8kpl ja niistäkin 5 saman kokoista ja näköistä :))))) Siis konjakkia 60v miehelle!
- O.Velin
,,,
- Koskaan
En ole viettänyt merkkipäiviäni!
Syntymässämme on aika vähän omaa ansiota. Miksi sitä pitäisi mitenkään juhlia?
Jos epäilen, että joku olisi niissä merkeissä tulossa singahdan kyllä muualle.
Tuttavat ovat tämän tienneet jo vuosikaudet. Parhaan lahjan sain aina vaimoltani, sitä kun ei voi rahalla ostaa. Nyt sitä arvostan vielä enemmän, kun hän ei ole enää lahjaa antamassa.
- vastaajille
Kyselin tuossa edellä poikien syntymäpäivä lahjoja että jos olisin niistä saanut ideoita lahjanostoon, mutta se ratkesi jo eilen. EI MENNÄ JUHLIIN.
- Iili
En saanut niitä, vaikka olin vihjaillut niistä etukäteen joka taholle.
Sain työpaikaltani matkalahjan. Voisin matkustaa mihin haluaisin tietyllä summalla.
Vaihdoin lahjan uuteen tietokoneeseen. (Periaatteessa niin ei olisi saanut tehdä.)
Anyway. Eivät lahjat ole pääasia. Pääasia on se, että muistetaan sellainen tärkeä päivä, kunhan vain ei tehdä syntymäpäiväsankarille liian hankalaa päivää. - Kun oma isäni täytti 60 vuotta, niin ensimmäiset onnittelijat tunkivat sisään klo 7 aamulla, kun kaikki vielä nukkuivat. Siinä sitten otettiin vieraita vastaan yöpuvussa. - Pääsky64
ok,talossa niin oli minun 60,v synkkärit.Toukokuussa sai jo mennä taakse terassille,sääsket ei vielä tulleet.
Nyt kun katson kuvia niin moni on jo kuollut syntmä päivilläni olijoista.
Tätäni luki itse tekemän runon hänellä oli tapana tehdä niin.
Vain kymmenen vuotta minusta vanhempi.
Tuntuu niin väärin että häntä ei enää ole.
Elämässä kaikki on niin hetken ja jo kohta pois.
Siksi on kaikki arvokasta,tapaamiset ja ihmiset. - tarkoitettu vain miehille
mutta otan pois jos haittaa.Kuvitelkaa että olen mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin27810429IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3327352Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?861977Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1231731Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut771586Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61531- 1091191
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin48979Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26838MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312762