Kohtuullisen koron käyttölaina

tuju

Heips!
Raha tiukalla ja velat tarviis maksaa... Osaatteko sanoo myöntääkö Sampo tota kohtuullisen koron käyttölainaa työttömälle jos ei muita velkoja sen jälkeen olis?! Ei oo sanottu siel sivulla, vaikka yleensähän työttömille ei mitään apua myönnetä... Ja just sillon kun sitä eniten tarviis!!

5

9456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakseen

soittivat ja tarjosivat että kannattaa hakea. Tuloni ovat 1600/kk tutkimusapurahaa. Hakemuksen tein puhelimitse ja seuraavalla viikolla sain kielteisen päätöksen postitse;)

Saattaa olla, että saat, mutta en usko...

Itselläni ei ole velkoja tai häiriömerkintää. Visat yms. on olemassa.

Toisaalta huvitti; soitetaan (vaikka heillä on varmasti tilitietoni, josta näkee tulot,säästöt jne) ja tarjotaan lainaa. Kokouksessa sitten päätetään: juu,ei käy. Papereita täytetään ja lähetetään minulle. No, tuolla tavoin ei ainakaan työt pankissa lopu;)

• kohtuulaina

näkyy olevan. Kovasti sitä mainostavat ja jopa tarjoavat ja sitten henkilö, jolla luottotiedot on kunnossa ja vakiotulot ei sitä saakaan.Perustella ei kuulema tarvitse. Itse tiedän muutaman evätyn tapauksen ja yhdellä muuta velkaa pari tonnia, koostuivat pienemmistä.
        Sampo pankkia osa kehuu osa moittii...

• pienvelallinen
        kohtuulaina kirjoitti:

näkyy olevan. Kovasti sitä mainostavat ja jopa tarjoavat ja sitten henkilö, jolla luottotiedot on kunnossa ja vakiotulot ei sitä saakaan.Perustella ei kuulema tarvitse. Itse tiedän muutaman evätyn tapauksen ja yhdellä muuta velkaa pari tonnia, koostuivat pienemmistä.
        Sampo pankkia osa kehuu osa moittii...

Itse kävin perjantaina juttelemassa asiasta pankissa, ja hakemus pistettiin sisään.
        Syy miksi hain koko lainaa on se, että minulla on nordean myöntämä luotollinen plussakortti, jolla on lainaa noin 1400e.
        No siinä on korko 14.3%, ja tuossa sampon vastaavassa se oli jotain about 10%. Elikkä itse säästäisin kuluissa vähän.

Luulen kuitenkin, että en lainaa saa, koska sitä jo aikaisemmin hain, ja en sitä silloinkaan saanut. Seuraavana päivänä hain tuota luotollista plussakorttia ja sen sain.

Itselläni todennäköisesti siis edessä opintolainojen siirto nordeaan, jos sampo ei tuota lainaa myönnä.
        Oman kokemukseni mukaan sampo on kyllä tavalliselle kaduntallaajalle täysin hyödytön pankki.

Ainiin minulla on vakituinentyöpaikka ja tuloja 1400-1500e/kk netto.

• jäi positiivinen..
        pienvelallinen kirjoitti:

Itse kävin perjantaina juttelemassa asiasta pankissa, ja hakemus pistettiin sisään.
        Syy miksi hain koko lainaa on se, että minulla on nordean myöntämä luotollinen plussakortti, jolla on lainaa noin 1400e.
        No siinä on korko 14.3%, ja tuossa sampon vastaavassa se oli jotain about 10%. Elikkä itse säästäisin kuluissa vähän.

Luulen kuitenkin, että en lainaa saa, koska sitä jo aikaisemmin hain, ja en sitä silloinkaan saanut. Seuraavana päivänä hain tuota luotollista plussakorttia ja sen sain.

Itselläni todennäköisesti siis edessä opintolainojen siirto nordeaan, jos sampo ei tuota lainaa myönnä.
        Oman kokemukseni mukaan sampo on kyllä tavalliselle kaduntallaajalle täysin hyödytön pankki.

Ainiin minulla on vakituinentyöpaikka ja tuloja 1400-1500e/kk netto.

..kuva kun tänään kävin neuvottelemassa asuntolainani korkoa alas ja samalla yhdistimme muutaman kulutusluoton yhdeksi paketiksi. Homma pelasi hyvin ja asioista päästiin sopimukseen. Mielestäni ihan ok pankki ja samoin tuo tuote. Tietysti riippuu jokaisen asiakkaan henk.kohtaisesta tilanteesta miten suhtautuvat hakemukseen. Meillä 2 yhteisvastuullista hakijaa: minä ja vaimoni.

• tätä

käyt neuvottelemassa pankissa mahdollisuuksistasi ja ystäviltä kysyt mahdollista takausta... noin 10000€ asti jos olet töissä eikä liikaa velkoja, ei tarvi edes takaajaa, mutta työttömänä 3-5000€ voit saada ja jos joku suostuu takaukseen lyömään nimensä alle niin se o varma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe