Harkitsen aloittavani jonkun kamppailulajin harrastamisen. pohdin karaten ja kung fun (choy lee fut) välillä? Oliskos näkökulmaa asiaan? Miten lajit eroavat toisistaan ja niiden hyvät ja huonot puolet? Hyvän kunnon ja itsepuolustustaidon lisäksi kiinnostaa henkisen kantin kehittäminen. Nämä kaksi kiinnostavat päällimmäisenä. Kiitos vastauksista, jos joku vastaa.
Vastaukset 8
- kung fu miäs
ihmisten on vähän vaikea vastata kun et tarkenna tuota karatea, että mikä koulu ja tyylisuunta on kyseessä? Muutenki useimmiten perinteisien lajien kohdalla asia on niin että se riippuu opettajasta paljon enemmän kuin itse tyylistä kuinka hyvin sielä opit tappelemaan.
- Jerri
Yuishinkai olisi karaten tyyli. Kun kerran asiantuntija olet, niin voisitkos kertoa miten tuo tyyli eroaa Shorin-ji ryu -tyylistä?
- kung fu miäs
Jerri kirjoitti:
Yuishinkai olisi karaten tyyli. Kun kerran asiantuntija olet, niin voisitkos kertoa miten tuo tyyli eroaa Shorin-ji ryu -tyylistä?
Minä en paljoa karate tyyleistä tiedä. Kysyin vain valmiiksi tuon tyylisuunnan että sitten kun joku karatemies näkee tämän niin saat vastauksen nopeammin.
- kung fu miäs
Jerri kirjoitti:
Jos täällä ei tule vastausta niin tule toki kysymään tänne: http://www.potku.net/forum/ , saat varmasti tyhjentävän vastauksen.
- Jerri
kung fu miäs kirjoitti:
Jos täällä ei tule vastausta niin tule toki kysymään tänne: http://www.potku.net/forum/ , saat varmasti tyhjentävän vastauksen.
No moro! Siellä mä olinkin oikein urakalla äsken surffailees. Hyvät sivut, olin niistä aikasemminkin kuullut. Huvittavaa kun miehet vaan änkee sinne naisten sivuille.
Matrix-leffassa oli hyvä se kone, jolla voi ladata itseensä taistelutaitoja. - Jerri
kung fu miäs kirjoitti:
Tssiisas äijä reenaa! Hienoa, Im proud of you. Sul ei varmaan masennus pääse yllättämään ton liikunta-määrän jälkeen?
- kung fu miäs
Jerri kirjoitti:
Tssiisas äijä reenaa! Hienoa, Im proud of you. Sul ei varmaan masennus pääse yllättämään ton liikunta-määrän jälkeen?
Niin tällästä tää on kun ei oo muuta elämää :).
- jerri
kung fu miäs kirjoitti:
Niin tällästä tää on kun ei oo muuta elämää :).
No parempi niin päin, kuin että lukisit jonkun toisen treeniblogia...........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid112750En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42539Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50495- 36492
Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi18465Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.98423Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33421Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130372- 32365
- 46363