Tuossa viikko sitten sain erään suuren 'Elekroniikka-ketjun' lehtisen postissa: ""TALVI-ALE"" on alkanut! Nyt EDULLISESTI KAIKKI TUOTTEET!' joo,sattumalta olin (tarkoitusta varten) säästänyt samaisen (ja saman-näköisen)'Tarjouslehden' ENNEN JOULUA!/ joo,nyt kun vertailin näitä 'ALE'-hintoja edelliseen-/osa oli täsmälleen sama,joissakin oli 5-10 é lisää!! Älkää uskoko,että joku myy jotain 'persnetolla',sitä ei nykyisessä markkinataloudessa enää tapahdu! Huijaamalla 'ennen'/tai 'normaalihinta' maininnoilla saadaan haluttu mielikuva luotua,ja KAIKKI ryntäävät ostamaan "HALPAA" ?/Esim: normaalihinta=125.00 é.
Tarjouksessa=normaalihinta =125.00 é /TARJOUS NYT: 100.00 é SÄÄSTÖSI= 20 %.! Siis,kuka säästi,kuka voitti?? Hintaseuranta kannattaa!
Hauskoja nuo "TAVI-ALE" :t ym
7
2199
Vastaukset
- Kyseliä
Eli mistä on kyse? En ole ennen kuulluutkaan..
- JUUUH
Se on taviksille suunnattu ale.
- naurattaa
JUUUH kirjoitti:
Se on taviksille suunnattu ale.
tavi-ale.... :D
- tavi-alennusta
Kyllä minun milelestäni tavi-alehinta 100 e on halvelmpi kuin normaalihinta 125 e. Eikö?
- normaali_hinta
Joo, totta esimerkiksi Gigantin TV-kampanjassa ei myydä MITÄÄN alennuksella. Kumma kun tähän markkinointiin ei puututa.
- Giganttimus
Gigantti ei ole halpa. Hintaseurantaa, hyvät ihmiset.
Se on vaan tyhmää maksaa liikaa! - hintaseuraaja
Giganttimus kirjoitti:
Gigantti ei ole halpa. Hintaseurantaa, hyvät ihmiset.
Se on vaan tyhmää maksaa liikaa!Gigantti on jossain halpa ja jossain taas ei. Kaikki halpa ja ale-tuotteet pitää kompensoida jollain. Jos haluaa halpaa, pitää kierellä kyselemässä tarjouksia ja katsella mainoslehtisiä...Jollain saattaa olla siihen inpiraatiota mutta ei mulla.
Esim. mitä järkeä lähtee ostamaan halpaa bensaa naapurikaupungista...rahaa palaa kuitenki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232648- 1642081
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1161341Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631306- 971256
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291194En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771161Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451119Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078