Tuossa viikko sitten sain erään suuren 'Elekroniikka-ketjun' lehtisen postissa: ""TALVI-ALE"" on alkanut! Nyt EDULLISESTI KAIKKI TUOTTEET!' joo,sattumalta olin (tarkoitusta varten) säästänyt samaisen (ja saman-näköisen)'Tarjouslehden' ENNEN JOULUA!/ joo,nyt kun vertailin näitä 'ALE'-hintoja edelliseen-/osa oli täsmälleen sama,joissakin oli 5-10 é lisää!! Älkää uskoko,että joku myy jotain 'persnetolla',sitä ei nykyisessä markkinataloudessa enää tapahdu! Huijaamalla 'ennen'/tai 'normaalihinta' maininnoilla saadaan haluttu mielikuva luotua,ja KAIKKI ryntäävät ostamaan "HALPAA" ?/Esim: normaalihinta=125.00 é.
Tarjouksessa=normaalihinta =125.00 é /TARJOUS NYT: 100.00 é SÄÄSTÖSI= 20 %.! Siis,kuka säästi,kuka voitti?? Hintaseuranta kannattaa!
Hauskoja nuo "TAVI-ALE" :t ym
7
2208
Vastaukset
- Kyseliä
Eli mistä on kyse? En ole ennen kuulluutkaan..
- JUUUH
Se on taviksille suunnattu ale.
- naurattaa
JUUUH kirjoitti:
Se on taviksille suunnattu ale.
tavi-ale.... :D
- tavi-alennusta
Kyllä minun milelestäni tavi-alehinta 100 e on halvelmpi kuin normaalihinta 125 e. Eikö?
- normaali_hinta
Joo, totta esimerkiksi Gigantin TV-kampanjassa ei myydä MITÄÄN alennuksella. Kumma kun tähän markkinointiin ei puututa.
- Giganttimus
Gigantti ei ole halpa. Hintaseurantaa, hyvät ihmiset.
Se on vaan tyhmää maksaa liikaa! - hintaseuraaja
Giganttimus kirjoitti:
Gigantti ei ole halpa. Hintaseurantaa, hyvät ihmiset.
Se on vaan tyhmää maksaa liikaa!Gigantti on jossain halpa ja jossain taas ei. Kaikki halpa ja ale-tuotteet pitää kompensoida jollain. Jos haluaa halpaa, pitää kierellä kyselemässä tarjouksia ja katsella mainoslehtisiä...Jollain saattaa olla siihen inpiraatiota mutta ei mulla.
Esim. mitä järkeä lähtee ostamaan halpaa bensaa naapurikaupungista...rahaa palaa kuitenki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223994- 182996
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3882155Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271851
- 311727
- 321619
- 141367
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121171