Paula Koivuniemi

minä vuonna syntynyt?

Tietääkös joku?Kiisteltiin kaverin kans onko se vielä kuuskymppinen..itse olen sitä mieltä että ei:)

24

7656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oksajo-m

29.05.1947.

• Setä Aika

Paula on syntynyt 19.6.1947.
        TIETO ON 100% VARMA!!!

Tuo virheellinen syntymäaika (29.5.47) esiintyy joillain sivuilla, mutta se ei pidä paikkaansa.

• Aika Setä
        Setä Aika kirjoitti:

Paula on syntynyt 19.6.1947.
        TIETO ON 100% VARMA!!!

Tuo virheellinen syntymäaika (29.5.47) esiintyy joillain sivuilla, mutta se ei pidä paikkaansa.

Ja onkos sillä vitunkaan väliä, nainen on kuitenkin karsea luuhka, joka luulee olevansa vielä nuori ja nätti.

Häipyis vaan piiloon koko kummitus...

• Setä Aika
        Aika Setä kirjoitti:

Ja onkos sillä vitunkaan väliä, nainen on kuitenkin karsea luuhka, joka luulee olevansa vielä nuori ja nätti.

Häipyis vaan piiloon koko kummitus...

Harva lähes 60:n nainen on niin seksikäs ja hyvännäköinen kuin Paula!

Nuori Paula ei enää ole, mutta nätti, ja NAINEN!!!!

• Aika Setä
        Setä Aika kirjoitti:

Olen itsekin jo 50 v ylittänyt, joten enköhän minäkin rotunaisista jotain tiedä... Paula ei ole sellainen, oikea rotunainen hyväksyy vanhenemisen ja pukeutuu/käyttäytyy ikäänsä sopivasti.

Paula on, kuten jo sanoin, karmea luuhka, joka ei uskalla hyväksyä vanhenemistaan ja tehdä sitä arvokkaasti.

Se siitä, ei se selittelemällä parane. Toki baarien miehet tykkää, koska ovat tottuneet siihen että baarien naiset on just tuolla tavalla "nuorekkaasti" meikattuja (eli ilman minkäänlaista tyylitajua tai arvokkuutta, jota vanhempi nainen ansaitsisi).

• Setä Aika
        Aika Setä kirjoitti:

Olen itsekin jo 50 v ylittänyt, joten enköhän minäkin rotunaisista jotain tiedä... Paula ei ole sellainen, oikea rotunainen hyväksyy vanhenemisen ja pukeutuu/käyttäytyy ikäänsä sopivasti.

Paula on, kuten jo sanoin, karmea luuhka, joka ei uskalla hyväksyä vanhenemistaan ja tehdä sitä arvokkaasti.

Se siitä, ei se selittelemällä parane. Toki baarien miehet tykkää, koska ovat tottuneet siihen että baarien naiset on just tuolla tavalla "nuorekkaasti" meikattuja (eli ilman minkäänlaista tyylitajua tai arvokkuutta, jota vanhempi nainen ansaitsisi).

Miten "vanhan" naisen tulisi pukeutua?
        Pitkä vekkihame ja nuttura?
        Muuten vaan mummomaisesti? Miten?

Paulalla on tyylitajua ja hän osaa "kantaa" vaatteensa toisin kuin monet nuoremmat.

Paula on Rotunainen isolla ÄRRÄLLÄ!
        Paula on seksikäs, hyvännäköinen ja muutenkin miellyttävä persoona.
        Paula ei ole karmea luuhka!

Viestisi on katkera. Ilmeisesti oma akkasi (jos sulla sellaista edes on) on lihava ja äkäinen.
        Sellaisiahan vanhojen im.....ttien vaimot tahtovat olla:D

• woody
        Setä Aika kirjoitti:

Miten "vanhan" naisen tulisi pukeutua?
        Pitkä vekkihame ja nuttura?
        Muuten vaan mummomaisesti? Miten?

Paulalla on tyylitajua ja hän osaa "kantaa" vaatteensa toisin kuin monet nuoremmat.

Paula on Rotunainen isolla ÄRRÄLLÄ!
        Paula on seksikäs, hyvännäköinen ja muutenkin miellyttävä persoona.
        Paula ei ole karmea luuhka!

Viestisi on katkera. Ilmeisesti oma akkasi (jos sulla sellaista edes on) on lihava ja äkäinen.
        Sellaisiahan vanhojen im.....ttien vaimot tahtovat olla:D

Tä? Onko sinun mielestäsi ainoa vaihtoehto tuo vekkihame ja nuttura?
        Totuushan on että Koivuniemi yrittää pukeutua muodikkaasti ja nuorekkaasti. Ei kai se kuitenkaan tarvi tarkoittaa tiukkoja farkkuja tai minihameita jne. vaan voisi nyt kokeilla hiukan aikuismaisempaa pukeutumista. Tuo Koivuniemen pukeutuminen on lähinnä koomista. Siitä saa juuri sellaisen halvan kuvan.
        Ei enää tuolla iällä, eikä etenkään tuolla kropalla, sillä melko pönäkkähän Koivuniemi on.
        Laitetaan nyt vaikka esimerkiksi Katri-Helena (joka taitaa olla jopa hiukan vanhempi kuin Koivuniemi). Siinä on todella tyylikkäästi ja ikänsä mukaisesti pukeutuva nainen. Eikä vekkihameista/nutturoista ole tietoakaan, vai oletko eri mieltä.
        En kyllä muutenkaan ymmärrä koko Koivuniemen erinomaisuutta. Esim. joku "aikuinen nainen" on niin tuskastuttava kappale ettei ole tosikaan.
        En kyllä pidä enkä kuuntele Katri-Helenankaan musiikkiakaan yhtään, ei ole tuo musiikinlaji mun makuun, mutta tosiasia kuitenkin on että Katri-Helena (muun muaassa) lyö Koivuniemen tyylikkyydessä 6-0.

Sulla näköjään alkaa sanavarasto loppua, tuosta viimeisestä kappaleestasi päätellen.

• jepjep
        Setä Aika kirjoitti:

Kun olet tuollainen paulakoivuniemi asiantuntija, niin varmaan tiedät myös sen että kirurgin veitsellä on paljonkin osuutta asiaan.

• Aika Mies
        Aika Setä kirjoitti:

Näen usein unia, joissa rakastelen Paulan kanssa;)
        Ne ovat parhaimmat koskaan näkemäni unet, harmi, että ne ovat vain unia:((((

• Paula Koivuniemi on ärsyttävä, ylimielinen, koppava diiva.
      Lauluäänestä ei ole tietoakaan, vaan kähisee, kuin joku vilustunut kana.

Hän on myös julkisuudenkipeä linssilude, joka janoaa päästä lehtiensivuille pällistelemään ( miksiköhän hänellä on muuten aina kaikissa lehtikuvissa suu auki? Ehkä siksi ,että naama kiristyy silloin mukavasti), vaikkei hänellä koskaan ole mitään järkevää sanottavaa niissä hastatteluissa. Toki on olemassa yksi asia, josta hän aina muistaa mainita, eli se ,että kuinka on taas rakastunut johonkin mieheen tai, että etsii yhä sitä oikeaa. SÄÄLITTÄVÄÄ!

• kuva..

Paulalla on upea ura takana ja varmasti uraa on vielä edessäkin:)

Paula voi näyttää diivalta, mutta se on vain osa hänen julkisuusrooliaan.
        ´Siviilissä´ Paula on aivan erilainen kuin mitä hänen julkisuusroolinsa antaa ymmärtää.

• naapurismies
        kuva.. kirjoitti:

Paulalla on upea ura takana ja varmasti uraa on vielä edessäkin:)

Paula voi näyttää diivalta, mutta se on vain osa hänen julkisuusrooliaan.
        ´Siviilissä´ Paula on aivan erilainen kuin mitä hänen julkisuusroolinsa antaa ymmärtää.

Joo joo, heko heko

Samanlainen Paula on julkisuudessa kuin siviilissäkin, muovisen halvan oloinen, eilisessä eläjä.

Luulee itseään nuoreksi, eikä hyväksy vanhenemistaan.

• nuorikko;)
        naapurismies kirjoitti:

Joo joo, heko heko

Samanlainen Paula on julkisuudessa kuin siviilissäkin, muovisen halvan oloinen, eilisessä eläjä.

Luulee itseään nuoreksi, eikä hyväksy vanhenemistaan.

Kaikki vanhenee, myös sinä:D Vaikka ei heti uskoisi:DD

• nuorikko;) kirjoitti:

Kaikki vanhenee, myös sinä:D Vaikka ei heti uskoisi:DD

Olkoon minkäikäinen tahansa, mutta se on niin tyrkky muija, että mä en voi sietää sitä. Alan voida pahoin sen kähinää kuunnellessa ja muikistelua ja keikistelyä katsellessa.
        Se on ollut sellanen diivailija aina.
        Pitää itseään jonain joka miehen unelmanaisena ilmeisesti.

• puupääx
        Justiinax kirjoitti:

Olkoon minkäikäinen tahansa, mutta se on niin tyrkky muija, että mä en voi sietää sitä. Alan voida pahoin sen kähinää kuunnellessa ja muikistelua ja keikistelyä katsellessa.

"Pitää itseään jonain joka miehen unelmanaisena ilmeisesti."

Sitähän Paula juuri on!

• qwerty
        puupääx kirjoitti:

"Pitää itseään jonain joka miehen unelmanaisena ilmeisesti."

Sitähän Paula juuri on!

Ai jaa, ei ainakaan mun, puhu vaan omasta puolestasi. Sä näytät olevan vähään tyytyväinen.

• puupääx
        qwerty kirjoitti:

Ai jaa, ei ainakaan mun, puhu vaan omasta puolestasi. Sä näytät olevan vähään tyytyväinen.

Mä rakastan Paulaa:)

• h....
        Justiinax kirjoitti:

Hommaa ämmä itelles elämä.

• h.... kirjoitti:

Hommaa ämmä itelles elämä.

Menikö herneet nenään palkoineen päivineen vai ?

• Pera
        Justiinax kirjoitti:

Menikö herneet nenään palkoineen päivineen vai ?

Suosittelisin ensin teille sanakirjan ostoa ja etsikää sieltä "diiva".
        Sen jälkeen voisitte katsoa peiliin ja todeta oma täydellisyys.
        Teistäkin joku väitti olevansa 50 ja kuitenkin kirjoittaa kuin 15v...
        Paulahan esiintyy vaatteissa, joista pitää. Se onko raju meikki ja tuollaiset vaatteet Paulan ikäiselle tyylikkäät, on täysin mielipideasia ja siitähän voidaan kiistellä vaikka seuraavat 100 vuotta. Karismaa on ja laulaa paremmassa vireessä kuin monet muut. Paula on enemmän "Rock", kuin 90 % rokkareiksi itseään kutsuvat. Älä kommentoi tätä, jos et tiedä mitä tuolla tarkoitetaan.
        Tässä teille pureskeltavaa... heh heh.

• Joehannes
        Pera kirjoitti:

Suosittelisin ensin teille sanakirjan ostoa ja etsikää sieltä "diiva".
        Sen jälkeen voisitte katsoa peiliin ja todeta oma täydellisyys.
        Teistäkin joku väitti olevansa 50 ja kuitenkin kirjoittaa kuin 15v...
        Paulahan esiintyy vaatteissa, joista pitää. Se onko raju meikki ja tuollaiset vaatteet Paulan ikäiselle tyylikkäät, on täysin mielipideasia ja siitähän voidaan kiistellä vaikka seuraavat 100 vuotta. Karismaa on ja laulaa paremmassa vireessä kuin monet muut. Paula on enemmän "Rock", kuin 90 % rokkareiksi itseään kutsuvat. Älä kommentoi tätä, jos et tiedä mitä tuolla tarkoitetaan.
        Tässä teille pureskeltavaa... heh heh.

NO onhan se nyt ihan selvää että Paula teitää että hän on hot monen nimenoman nuoremman miehen mielestä. Tyyli ja esiintyminen sen kertoo. Olen pitänyt hänt seksikkäänä jo kauan, en niinkään perusta laulajana. Eikä sillä niin väliä olekaan

• Ysiysi

Kysyit Paulan ikää. Paula täytti kesäkuulla 59 vuotta.

Ilona

• Heinäkuuussa

Nimikirjoitusta mutta oli kuulemma kynän puute. Mulle passas, en tule toista kertaa kyselemään. Hyvää loppuelämää, Paula.

• Maalipytty

Onhan se jo yli kuusikymppinen, mutta kuvat muutellaan tietokoneella ja ilmeisesti botokseja ja leikkauksia on !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2238
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1853
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1480
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      21
      1454
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      1153
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      177
      1134
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      21
      1086
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      105
      1064
    9. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      919
    10. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      912
    Aihe