Miksei mies

Riina24

halua laueta suuhun..? Oma mies vetäytyy aina pois, kun meinaa tulla.. Haluaisin kyllä ottaa ihan loppuun asti ja tuntuu, että teen jotain väärin/huonosti..
Jotenkin aina luullut, et sitä mies nimenomaan haluaa.. Minä ainakin haluaisin..

13

3806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HaluaaLauetaSuuhun

      Onpa outoa käytöstä? Onko varma, että miehesi tietää, että haluat ottaa lastit suuhun?

      • Riina24

        nyt suoraan oo sitä sille sanonu, mut kysellyt kyllä, et eikö tuntunu NIIN hyvältä..
        Sanoo kyl, et melkein tuli, mut irrottautu just kriittisellä hetkellä..
        Josta mä sit oon ollu vähän harmissani..
        Outo juttu..


      • khkhk
        Riina24 kirjoitti:

        nyt suoraan oo sitä sille sanonu, mut kysellyt kyllä, et eikö tuntunu NIIN hyvältä..
        Sanoo kyl, et melkein tuli, mut irrottautu just kriittisellä hetkellä..
        Josta mä sit oon ollu vähän harmissani..
        Outo juttu..

        sano siitä että sä voit ottaa loppuun asti et se vois olla kivaakin.

        mut sperma lihottaa. xD


      • Luucika
        khkhk kirjoitti:

        sano siitä että sä voit ottaa loppuun asti et se vois olla kivaakin.

        mut sperma lihottaa. xD

        Niin, onhan siinä yhdessä lastissa päätähuimaavat 15 kaloria ja lähestulkoon pelkästään proteiinia ja ravintoaineita;D


      • Molo
        khkhk kirjoitti:

        sano siitä että sä voit ottaa loppuun asti et se vois olla kivaakin.

        mut sperma lihottaa. xD

        Joku varmaan vetääkin sitä ämpärikaupalla? Tosin en edes usko että se lihottaa... Ja vois kyllä kaikenmaailman anorektikoille tehdä ihan hyvääkin!


      • Riina24
        khkhk kirjoitti:

        sano siitä että sä voit ottaa loppuun asti et se vois olla kivaakin.

        mut sperma lihottaa. xD

        Ei oo ongelma.. Mittaa 175 ja painoa 53.. =)
        Edelliset kyllä antanu ottaa loppuun asti ja aina oon kiltisti niellytkin vielä.. Et sikäli ei oo ongelmaa..
        Mut hävettäiskö miestä jotenkin se, et ruikkii lastinsa naisen suuhun..? Tai pelkää et sitä tulee liikaa..?


      • juke
        Riina24 kirjoitti:

        Ei oo ongelma.. Mittaa 175 ja painoa 53.. =)
        Edelliset kyllä antanu ottaa loppuun asti ja aina oon kiltisti niellytkin vielä.. Et sikäli ei oo ongelmaa..
        Mut hävettäiskö miestä jotenkin se, et ruikkii lastinsa naisen suuhun..? Tai pelkää et sitä tulee liikaa..?

        ...hän kaipaa hiukan lisää "sen" hellimistä. Aloita suukotellen sen vartta ja "pusseja" , saa hänet ensin "kuumaksi" ja teepä se sen jälkeen loppuun. Jos kaveri ei siinä vaiheessa tajua, >> toivoton tapaus.


      • Riina24
        juke kirjoitti:

        ...hän kaipaa hiukan lisää "sen" hellimistä. Aloita suukotellen sen vartta ja "pusseja" , saa hänet ensin "kuumaksi" ja teepä se sen jälkeen loppuun. Jos kaveri ei siinä vaiheessa tajua, >> toivoton tapaus.

        Ja aikaa kulutettu sen ja kaiken muunkin hellimiseen ja suukotteluun.. Ja haluaa kyllä, et otan suihin..
        Ihan on jätkä laukeamis pisteessä, tärisee ja huutaa nautinnosta, mut sit kuitenkin repii mut irti, sit pannaan ja tyyppi on jotenkin kiukkusen/ nolon oloinen jälkeenpäin..
        Alkaa vähä turhauttaan..
        Ongelma tääkin..


      • miesvaa
        Riina24 kirjoitti:

        Ja aikaa kulutettu sen ja kaiken muunkin hellimiseen ja suukotteluun.. Ja haluaa kyllä, et otan suihin..
        Ihan on jätkä laukeamis pisteessä, tärisee ja huutaa nautinnosta, mut sit kuitenkin repii mut irti, sit pannaan ja tyyppi on jotenkin kiukkusen/ nolon oloinen jälkeenpäin..
        Alkaa vähä turhauttaan..
        Ongelma tääkin..

        Ymmärrän turhautumisesi, alat jo etukäteen ajattelemaan tuota "reaktiota" ja se voi pilata tunnelman. MINÄ en miehenä käyttäytyisi noin, vaan antaisin tulla... ;)


    • vaikka keskustella asiasta ihan kunnolla? miehellähän on voinut olla joku Exä joka ei taas ole vastaavaa tehnyt yms yms... jolloin mies voi ajatella että et sinäkäään sitä oikeasti halua tehdä.

      • jeps

        Kaikkein parasta se on ku saa suuhun tulla... Outo ukko. Ja mitä enemmän tulee sitä kiihottavampaa on tietää et se muija nieli sen kaiken =)

        Saattaa tietty olla että siitä tuntuu liian hyvälle. Itellä ainakin kun saan niin terskasta tulee tosi herkkä heti sen jälkeen, eli imeä ei ainakaan saa kovin lujaa laukeamisen jälkeen tai tuntuu jopa "liian hyvältä".


      • Riina24

        Mäkin oon kyl miettiny.. Saattaa olla ettei oo "tottunu" tulemaan suuhun ja pelkää mun reaktiota jos niin tekee..
        Pitää varmaan vaan tosiaan ottaa asia puheeks.. Joskin meillä on vähä sellanen meininki välillä, et mä puhuisin kyl tollasistakin asioista, mut tää mies on vähä ujompi..
        Mut yrittänyttähän ei laiteta.. ;)


    • imetään :)

      Minätiedänminätiedän !!! Mulla ainakin oli joskus sellanenjuttu, että kun laukeaa niin sillonhan on tosiherkkä nuppi.. no eräs exä oli sit taas sellanen joka tykkäs asiaa tehä-vähän sillai liikaakin, että kun olin lauennut, niin hän jatko samaatapaa imemistä lähestulkoon, ja sehän sitten alko sattuumaankin jo kun arka... pitikiskoo pois.No,sitä kun jatku tarpeeksi niin opin ite tuon etä ensin pois ... ei auttanut vaikka koitin sanoa, ainavaan.. sitten toinensyy, ainakin mulla.. kun kauan lue kauan oikeesti- ja sitten laukee niin sekin yllättäen vähän on sellasta kipeetä jo- entiedä miksi niin.Kaiten se jotenkin on liikarajua sitten.. tuota sattumista alkaapelkäämään , ja jos sen tilanteen silloin rauhottaa esim tuolla, pois suusta tai lopettaa panon niin se rauhottaa just sillähetkellä... elämä on oppimista... kelle mikäkin käy eikäy kaikille sama...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe