halua laueta suuhun..? Oma mies vetäytyy aina pois, kun meinaa tulla.. Haluaisin kyllä ottaa ihan loppuun asti ja tuntuu, että teen jotain väärin/huonosti..
Jotenkin aina luullut, et sitä mies nimenomaan haluaa.. Minä ainakin haluaisin..
Miksei mies
13
3780
Vastaukset
- HaluaaLauetaSuuhun
Onpa outoa käytöstä? Onko varma, että miehesi tietää, että haluat ottaa lastit suuhun?
- Riina24
nyt suoraan oo sitä sille sanonu, mut kysellyt kyllä, et eikö tuntunu NIIN hyvältä..
Sanoo kyl, et melkein tuli, mut irrottautu just kriittisellä hetkellä..
Josta mä sit oon ollu vähän harmissani..
Outo juttu.. - khkhk
Riina24 kirjoitti:
nyt suoraan oo sitä sille sanonu, mut kysellyt kyllä, et eikö tuntunu NIIN hyvältä..
Sanoo kyl, et melkein tuli, mut irrottautu just kriittisellä hetkellä..
Josta mä sit oon ollu vähän harmissani..
Outo juttu..sano siitä että sä voit ottaa loppuun asti et se vois olla kivaakin.
mut sperma lihottaa. xD - Luucika
khkhk kirjoitti:
sano siitä että sä voit ottaa loppuun asti et se vois olla kivaakin.
mut sperma lihottaa. xDNiin, onhan siinä yhdessä lastissa päätähuimaavat 15 kaloria ja lähestulkoon pelkästään proteiinia ja ravintoaineita;D
- Molo
khkhk kirjoitti:
mut sperma lihottaa. xDJoku varmaan vetääkin sitä ämpärikaupalla? Tosin en edes usko että se lihottaa... Ja vois kyllä kaikenmaailman anorektikoille tehdä ihan hyvääkin!
- Riina24
khkhk kirjoitti:
mut sperma lihottaa. xDEi oo ongelma.. Mittaa 175 ja painoa 53.. =)
Edelliset kyllä antanu ottaa loppuun asti ja aina oon kiltisti niellytkin vielä.. Et sikäli ei oo ongelmaa..
Mut hävettäiskö miestä jotenkin se, et ruikkii lastinsa naisen suuhun..? Tai pelkää et sitä tulee liikaa..? - juke
Riina24 kirjoitti:
Ei oo ongelma.. Mittaa 175 ja painoa 53.. =)
Edelliset kyllä antanu ottaa loppuun asti ja aina oon kiltisti niellytkin vielä.. Et sikäli ei oo ongelmaa..
Mut hävettäiskö miestä jotenkin se, et ruikkii lastinsa naisen suuhun..? Tai pelkää et sitä tulee liikaa..?...hän kaipaa hiukan lisää "sen" hellimistä. Aloita suukotellen sen vartta ja "pusseja" , saa hänet ensin "kuumaksi" ja teepä se sen jälkeen loppuun. Jos kaveri ei siinä vaiheessa tajua, >> toivoton tapaus.
- Riina24
juke kirjoitti:
...hän kaipaa hiukan lisää "sen" hellimistä. Aloita suukotellen sen vartta ja "pusseja" , saa hänet ensin "kuumaksi" ja teepä se sen jälkeen loppuun. Jos kaveri ei siinä vaiheessa tajua, >> toivoton tapaus.
Ja aikaa kulutettu sen ja kaiken muunkin hellimiseen ja suukotteluun.. Ja haluaa kyllä, et otan suihin..
Ihan on jätkä laukeamis pisteessä, tärisee ja huutaa nautinnosta, mut sit kuitenkin repii mut irti, sit pannaan ja tyyppi on jotenkin kiukkusen/ nolon oloinen jälkeenpäin..
Alkaa vähä turhauttaan..
Ongelma tääkin.. - miesvaa
Riina24 kirjoitti:
Ja aikaa kulutettu sen ja kaiken muunkin hellimiseen ja suukotteluun.. Ja haluaa kyllä, et otan suihin..
Ihan on jätkä laukeamis pisteessä, tärisee ja huutaa nautinnosta, mut sit kuitenkin repii mut irti, sit pannaan ja tyyppi on jotenkin kiukkusen/ nolon oloinen jälkeenpäin..
Alkaa vähä turhauttaan..
Ongelma tääkin..Ymmärrän turhautumisesi, alat jo etukäteen ajattelemaan tuota "reaktiota" ja se voi pilata tunnelman. MINÄ en miehenä käyttäytyisi noin, vaan antaisin tulla... ;)
vaikka keskustella asiasta ihan kunnolla? miehellähän on voinut olla joku Exä joka ei taas ole vastaavaa tehnyt yms yms... jolloin mies voi ajatella että et sinäkäään sitä oikeasti halua tehdä.
- jeps
Kaikkein parasta se on ku saa suuhun tulla... Outo ukko. Ja mitä enemmän tulee sitä kiihottavampaa on tietää et se muija nieli sen kaiken =)
Saattaa tietty olla että siitä tuntuu liian hyvälle. Itellä ainakin kun saan niin terskasta tulee tosi herkkä heti sen jälkeen, eli imeä ei ainakaan saa kovin lujaa laukeamisen jälkeen tai tuntuu jopa "liian hyvältä". - Riina24
Mäkin oon kyl miettiny.. Saattaa olla ettei oo "tottunu" tulemaan suuhun ja pelkää mun reaktiota jos niin tekee..
Pitää varmaan vaan tosiaan ottaa asia puheeks.. Joskin meillä on vähä sellanen meininki välillä, et mä puhuisin kyl tollasistakin asioista, mut tää mies on vähä ujompi..
Mut yrittänyttähän ei laiteta.. ;)
- imetään :)
Minätiedänminätiedän !!! Mulla ainakin oli joskus sellanenjuttu, että kun laukeaa niin sillonhan on tosiherkkä nuppi.. no eräs exä oli sit taas sellanen joka tykkäs asiaa tehä-vähän sillai liikaakin, että kun olin lauennut, niin hän jatko samaatapaa imemistä lähestulkoon, ja sehän sitten alko sattuumaankin jo kun arka... pitikiskoo pois.No,sitä kun jatku tarpeeksi niin opin ite tuon etä ensin pois ... ei auttanut vaikka koitin sanoa, ainavaan.. sitten toinensyy, ainakin mulla.. kun kauan lue kauan oikeesti- ja sitten laukee niin sekin yllättäen vähän on sellasta kipeetä jo- entiedä miksi niin.Kaiten se jotenkin on liikarajua sitten.. tuota sattumista alkaapelkäämään , ja jos sen tilanteen silloin rauhottaa esim tuolla, pois suusta tai lopettaa panon niin se rauhottaa just sillähetkellä... elämä on oppimista... kelle mikäkin käy eikäy kaikille sama...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974812
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1704425Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?864207Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162678Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372658- 442197
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282097Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261880- 881759
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91747