mitä tarkoittaa kyseisessä kirjanpito-ohjelmassa tilikartassa käsitteet vastaavaa, vastattavaa ja tulos?niiden alle pystyy vain luomaan alatilejä. ja mikä on tilikauden nimi?mitäs siihen tulee? muuten ymmärrän ohjelman idean kyllä.
tappio-kirjanpito
14
2005
Vastaukset
- kun menet
esimerkki tilitilikauteen. Siinä on valmiina tilit joita voit muokata ja lisätä. Mutta jos sinulla ei kerta ole hajuakaan mitä vastaava ja vastattava tarkoittaa. Kehoitan kääntymään tilitoimiston puoleen.
- -- --
ei tappio-ohjelmassa ole valmiina mitään tilejä, ne pitää keksiä itse.esim.vuokranmaksu 1000, nostot 1001 jne....eli tilit voi keksiä omasta päästä
- täällä
-- -- kirjoitti:
ei tappio-ohjelmassa ole valmiina mitään tilejä, ne pitää keksiä itse.esim.vuokranmaksu 1000, nostot 1001 jne....eli tilit voi keksiä omasta päästä
Minä olen ainakin käyttänyt suoraan Tappio-ohjelman tilejä ja lisännyt niitä tarpeen tullen jo puolitoista vuotta. Kolmas tilikausi lähti käyntiin.????????????Mulla on jo toinen päivitys ohjelmasta, onko sillä mitään vaikutusta????
- siis***
täällä kirjoitti:
Minä olen ainakin käyttänyt suoraan Tappio-ohjelman tilejä ja lisännyt niitä tarpeen tullen jo puolitoista vuotta. Kolmas tilikausi lähti käyntiin.????????????Mulla on jo toinen päivitys ohjelmasta, onko sillä mitään vaikutusta????
eihän tuolla tappio-ohjelmalla ole mitään muita valmiita tilejä kuuin vastaava,vastattavaa ja tulos....voisko joku laittaa tänne esimerkin tileistä etten mene tekemään niitä väärin.ja luodaanko alatilille vielä alatilui. miten alv-laskuri toimii? mulla lukee että alv-laskuriin ei oikeuttavaa tiliä tai jotain sinnepäin.
- outo
siis*** kirjoitti:
eihän tuolla tappio-ohjelmalla ole mitään muita valmiita tilejä kuuin vastaava,vastattavaa ja tulos....voisko joku laittaa tänne esimerkin tileistä etten mene tekemään niitä väärin.ja luodaanko alatilille vielä alatilui. miten alv-laskuri toimii? mulla lukee että alv-laskuriin ei oikeuttavaa tiliä tai jotain sinnepäin.
eikö teillä tappio-ohjelman mukana tullut valikko/kansio jossa on
-Tappio-kirjanpito
-Tappio-kirjanpito ohjeet
-Tappio-kirjanpito esimerkkitilikausi
Täältä esimerkkitilikaudesta löytyy tilikartta tileineen ja vienti esimerkein!!!! - outo
siis*** kirjoitti:
laskuri ei voi toimia jos ei ole alv:llista tiliä luotuna.
- alkup.
outo kirjoitti:
laskuri ei voi toimia jos ei ole alv:llista tiliä luotuna.
ei mitään esimerkkejä ja ohjesivu ei avaudu ollenkaan!tilikartassa lukee vain valmiina vastaavaa, vastattavaa ja tulos eli noiden alleko luodaan tilit oman pään mukaan?ja miten se alv-tili luodaan, kun ei mitään ohjeita missään!
- sulla oo
alkup. kirjoitti:
ei mitään esimerkkejä ja ohjesivu ei avaudu ollenkaan!tilikartassa lukee vain valmiina vastaavaa, vastattavaa ja tulos eli noiden alleko luodaan tilit oman pään mukaan?ja miten se alv-tili luodaan, kun ei mitään ohjeita missään!
Käynnistä>kaikkiohjelmat> Tappio kansiota siellä ainakin mulla on???
- minä:;_:
tarviiko käyttää samoja tilejä kuin tilitoimisto on käyttäny, esim,mainonta 6020, niin voinko vaihtaa tilin esim mainonta 1000?
- alkup.
siis se ohjelma on koneella mut ohjeet valikko ei aukea koko ohjelmasta...muuten toimii luultavasti...siis telkee pääkirjalaskelman päiväkirjasta...niin ja riittääkö muuten että tulostan pääkirjan mappiin kuukausittain?mites sen alkusaldon saa värkättyä muuten...mä en saa sitä mitenkään siihen alkuun, ei anna muuttaa juuritason tilejä!per.....le,oisko muita toimivia ilmaisia ohjelmia kuin tuo? ja mielellään suomenkielinen!
- outo
Tuntuu olevan vaikeaa! Alkusaldoa et saa tehtyä. mutta syötä tiedot 0 kuitilla eli tilinavas. Kuukausittain ei kannata tulostaa jos et välttämättä halua. Eikä niitä tilinavauksia tehdä kuukausittain. Helpompaa ohjelmaa tuskin löydät. Tilin muokkauksesta pääset muuttamaan nimiä!
- edelleen
outo kirjoitti:
Tuntuu olevan vaikeaa! Alkusaldoa et saa tehtyä. mutta syötä tiedot 0 kuitilla eli tilinavas. Kuukausittain ei kannata tulostaa jos et välttämättä halua. Eikä niitä tilinavauksia tehdä kuukausittain. Helpompaa ohjelmaa tuskin löydät. Tilin muokkauksesta pääset muuttamaan nimiä!
Esimerkki ei aukea pikakuvakkeesta. Vaan käynnistä valikosta!!!!!!!!!!!!!!
- tappiossa
tilikauteni alkoi 1.11 mutta tilitoimisto teki marraskuun kirjanpidon..siispä laitanko tilikauden alkamaan tappio-ohjelmaan 1.12 koska se kysyy muuten 1.11 alkusaldoa.
- vieläkin
Milestäni sinun täytyy kirjata 1.11 alkaen eli syötä tilitoimiston tekemä kirjanpito ja jatkat siitä sitten eteenpäin muuten tilinpäätöksestä jää kuukausi pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759