Oon nykyään huomannu että on näköjään fetissi naisten sääriin niin onko siinä nyt mitään pahaa? Kaverit sai tietää ja ne oli ihan kauhuissaan. Kommenttia tänne vaan onko mitään väärää/pahaa, ei omasta mielestä kyllä mutta tulinpahan tarkastelemaan mielipiteitä.
vikaa
4
622
Vastaukset
Moi
Jos olet, kuten arvelen mies, niin jos et olisi kiinnostunut naisten sääristä, niin sitten sinussa olisi vikaa.
Terv. Maski- vikaa
Taitaa sun kavereissa olla "vikaa", jos heitä ei kiinnosta naisten sääret - ehkä ovat "miesystävällisiä" :D
- Fetissi
No näin itsekkin ajattelin, kun kuitenkaan ei ole kyse siitä että olisi intoa itse pitää naisten vaatteita tai esim muuta sellaista vaan pelkästään siitä että se on upean näköistä kun pitkä ja hyvä säärinen nainen kävelee minihame päällä ja kunnon korkokengät jalassa.
- Jarde64
Fetissi kirjoitti:
No näin itsekkin ajattelin, kun kuitenkaan ei ole kyse siitä että olisi intoa itse pitää naisten vaatteita tai esim muuta sellaista vaan pelkästään siitä että se on upean näköistä kun pitkä ja hyvä säärinen nainen kävelee minihame päällä ja kunnon korkokengät jalassa.
Kyllä sä olet aivan terve ja normaali mies. Tervetuloa joukkoon :-) Sukkikset, minihame, korkokengät ja sitä rataa, kuka mies nyt ei niistä olisi kiinnostunut? Kerro kavereilles terveisiä että homostelkaa keskenänne (ei mulla homoja vastaan kuitenkaan mitään ole).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666044Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per563036- 312193
- 131817
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181760
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463