vikaa

Fetissi

Oon nykyään huomannu että on näköjään fetissi naisten sääriin niin onko siinä nyt mitään pahaa? Kaverit sai tietää ja ne oli ihan kauhuissaan. Kommenttia tänne vaan onko mitään väärää/pahaa, ei omasta mielestä kyllä mutta tulinpahan tarkastelemaan mielipiteitä.

4

648

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi

Jos olet, kuten arvelen mies, niin jos et olisi kiinnostunut naisten sääristä, niin sitten sinussa olisi vikaa.

Terv. Maski

• vikaa

Taitaa sun kavereissa olla "vikaa", jos heitä ei kiinnosta naisten sääret - ehkä ovat "miesystävällisiä" :D

• Fetissi

No näin itsekkin ajattelin, kun kuitenkaan ei ole kyse siitä että olisi intoa itse pitää naisten vaatteita tai esim muuta sellaista vaan pelkästään siitä että se on upean näköistä kun pitkä ja hyvä säärinen nainen kävelee minihame päällä ja kunnon korkokengät jalassa.

• Jarde64
        Fetissi kirjoitti:

No näin itsekkin ajattelin, kun kuitenkaan ei ole kyse siitä että olisi intoa itse pitää naisten vaatteita tai esim muuta sellaista vaan pelkästään siitä että se on upean näköistä kun pitkä ja hyvä säärinen nainen kävelee minihame päällä ja kunnon korkokengät jalassa.

Kyllä sä olet aivan terve ja normaali mies. Tervetuloa joukkoon :-) Sukkikset, minihame, korkokengät ja sitä rataa, kuka mies nyt ei niistä olisi kiinnostunut? Kerro kavereilles terveisiä että homostelkaa keskenänne (ei mulla homoja vastaan kuitenkaan mitään ole).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      33
      1462
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      69
      917
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      290
      819
    4. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      74
      744
    5. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      258
      700
    6. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      69
      674
    7. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      39
      625
    8. Oot kaunis ja fiksu

Ja pidän susta kovasti. Tiiäppä se.
      Ikävä
      32
      579
    9. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      72
      564
    10. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      51
      554
    Aihe