Suihin toiselta mieheltä?

Omituinen?

Olen naimisissa oleva heteromies eikä minulla ole koskaan ollut muita kuin naiskumppaneita. Välillä tulee mieleen että minkälaista olisi ottaa suihin toiselta mieheltä. Siis haluaisin tietää miltä se tuntuu. Kuitenkaan en haluaisi ns. oikealta homolta. Mitähän joku kaltaiseni heteromies sanoo jos tuollaista ehdottelen? Onkohan kenelläkään ei-homolla koskaan samanlaista ajatusta? Vai olenko minä oikeasti potentiaalinen homo?

311

19836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiri

      samanlaisia ajatuksia minulla!

      • Kim

        Tuo on käynyt monesti mielessä myös minullakin


      • marc
        Kim kirjoitti:

        Tuo on käynyt monesti mielessä myös minullakin

        Kieltämättä mieli tekisi joskus kokeilla. Pitäisi olla joku klubi missä tälläiset heteromiehetkin saisivat kokeilla vierasta kullia kädessä ja suussa ilman että leimataan homoksi!


      • Anonyymi
        marc kirjoitti:

        Kieltämättä mieli tekisi joskus kokeilla. Pitäisi olla joku klubi missä tälläiset heteromiehetkin saisivat kokeilla vierasta kullia kädessä ja suussa ilman että leimataan homoksi!

        NIINPÄ OPPIS ITEKKIN KUINKa imetään ja syvälle


      • Anonyymi
        marc kirjoitti:

        Kieltämättä mieli tekisi joskus kokeilla. Pitäisi olla joku klubi missä tälläiset heteromiehetkin saisivat kokeilla vierasta kullia kädessä ja suussa ilman että leimataan homoksi!

        jos kalun saa suuhun saa varmaan peppuunkin jos haluaa joittenki vaimot ei anna peppua täältä sitä sais


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NIINPÄ OPPIS ITEKKIN KUINKa imetään ja syvälle

        onneks vaimo opettanut mut veljensä kanssa 22cm menee helposti pohjaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onneks vaimo opettanut mut veljensä kanssa 22cm menee helposti pohjaan

        vaimo myös haluaa katsella kun iso liukuu mun peppuun ja kauan


      • Anonyymi
        marc kirjoitti:

        Kieltämättä mieli tekisi joskus kokeilla. Pitäisi olla joku klubi missä tälläiset heteromiehetkin saisivat kokeilla vierasta kullia kädessä ja suussa ilman että leimataan homoksi!

        😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin´eletty!


      • Anonyymi
        Kim kirjoitti:

        Tuo on käynyt monesti mielessä myös minullakin

        Miksi kiellätte homoeroottisten ajatustenne osoittaessa taipumuksenne että olisitte hetero- nimikkeen alaisuudessa "turvassa" jotenkin enemmän kuin jos tunnustatte ni-seksuaaliset taipumuksenne.
        Jollaisia olette, ei siinä sen enempää itsesyytöksiä tarvita!


      • Anonyymi
        marc kirjoitti:

        Kieltämättä mieli tekisi joskus kokeilla. Pitäisi olla joku klubi missä tälläiset heteromiehetkin saisivat kokeilla vierasta kullia kädessä ja suussa ilman että leimataan homoksi!

        Oletko jotenkin vajakki simäkin kuten alun kommentoijat - seksuaalisuutesi hväksynmän kanssa!?

        Ei homo muutu heteroksi eikä heteroseksuaali homoksi jos on bi-seksuaalinen! Hoopo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kiellätte homoeroottisten ajatustenne osoittaessa taipumuksenne että olisitte hetero- nimikkeen alaisuudessa "turvassa" jotenkin enemmän kuin jos tunnustatte ni-seksuaaliset taipumuksenne.
        Jollaisia olette, ei siinä sen enempää itsesyytöksiä tarvita!

        olen ainakin bi-mies rakastan vaimoani seksi toimii muttajoskus haluan isoa kalua peppuuni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jotenkin vajakki simäkin kuten alun kommentoijat - seksuaalisuutesi hväksynmän kanssa!?

        Ei homo muutu heteroksi eikä heteroseksuaali homoksi jos on bi-seksuaalinen! Hoopo!

        on ihanaa kun tykkää molemmista välillä antaa ja saada


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NIINPÄ OPPIS ITEKKIN KUINKa imetään ja syvälle

        yks kaverini painoi päätäni niin kauan että kurkkuni aukes lopulta oli karvat nenääni vasten opin kerrasta nyt osaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on ihanaa kun tykkää molemmista välillä antaa ja saada

        niin on ja vaimo tykkää katsella vierestä


      • Anonyymi
        marc kirjoitti:

        Kieltämättä mieli tekisi joskus kokeilla. Pitäisi olla joku klubi missä tälläiset heteromiehetkin saisivat kokeilla vierasta kullia kädessä ja suussa ilman että leimataan homoksi!

        Tekis mieli kokeilla, uskaltaiskohan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NIINPÄ OPPIS ITEKKIN KUINKa imetään ja syvälle

        Voisin imeä siulta❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos kalun saa suuhun saa varmaan peppuunkin jos haluaa joittenki vaimot ei anna peppua täältä sitä sais

        Antaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kiellätte homoeroottisten ajatustenne osoittaessa taipumuksenne että olisitte hetero- nimikkeen alaisuudessa "turvassa" jotenkin enemmän kuin jos tunnustatte ni-seksuaaliset taipumuksenne.
        Jollaisia olette, ei siinä sen enempää itsesyytöksiä tarvita!

        Haluisin imee sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin on ja vaimo tykkää katsella vierestä

        vaimo imi kaveriani sano maista ny sinäkin oli mukavaa ihana ilta sain eka kerran peppuun vaimo tuumas tuolta se tuntuu eikö ookki mukavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen ainakin bi-mies rakastan vaimoani seksi toimii muttajoskus haluan isoa kalua peppuuni

        on se mukava tunne saada isoa kalua peppuun vaimoni on kerran yllättänytkin kesken panon sanoi vaan jatkakaa katseli vieres halus sen jälkeen hurjasti seksiä


      • marc kirjoitti:

        Kieltämättä mieli tekisi joskus kokeilla. Pitäisi olla joku klubi missä tälläiset heteromiehetkin saisivat kokeilla vierasta kullia kädessä ja suussa ilman että leimataan homoksi!

        Tule tänne kokeilemaan 😜😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on ihanaa kun tykkää molemmista välillä antaa ja saada

        On ihanaa antaa miehelle suihku suuhun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin´eletty!

        ei oo homo jos on bi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaimo myös haluaa katsella kun iso liukuu mun peppuun ja kauan

        meillä kans vaimo kyselee välillä no miltä se tuntuu kun nussiminen kestää kauan olen niin sekaisin etten saa vastattua


      • Anonyymi
        Kim kirjoitti:

        Tuo on käynyt monesti mielessä myös minullakin

        Saako imeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kiellätte homoeroottisten ajatustenne osoittaessa taipumuksenne että olisitte hetero- nimikkeen alaisuudessa "turvassa" jotenkin enemmän kuin jos tunnustatte ni-seksuaaliset taipumuksenne.
        Jollaisia olette, ei siinä sen enempää itsesyytöksiä tarvita!

        kai jokaisella miehellä ja naisella fantasioita oman sukupuolen kanssa seksistä toteutus voi olla vaikeaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen ainakin bi-mies rakastan vaimoani seksi toimii muttajoskus haluan isoa kalua peppuuni

        helpottuu kun ei oo enää sukupuolia voi nussia kenenkä kaa vaan ei leimaudu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on ihanaa kun tykkää molemmista välillä antaa ja saada

        vaimon kanssa toimii mutta annan peppua kyllä miehille jos joku vaan kysyy myös imut onnistuu ihanaa elämää ja erotiikkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekis mieli kokeilla, uskaltaiskohan?

        kokeile voit jopa nauttia innostua jatkamaan kokeiluja


    • Jojo

      Olen kanssa täysin heteromies, ainakin vielä ja naimisissa lisäksi. Silti minua kiinnostaa ja haluaisin, että mies imee kaluani ja minä ehkä hänen. Lisäksi haluaisin rakastella miestä peppuun. Ei se taida kovin harvinainen unelma. Löytyisi vaan se sopiva mies...

      • Sucker

        Olen nelikymppinen, komea vakituisessa heterosuhteessa oleva mies ja kiinnostunut juuri jostain tuollaisesta.
        Eli ottaisin suihin toiselta mieheltä...siinä päätteeksi ehkä mies sitten laukeaisi kasvoilleni...ja myöskin se että naitaisiin peppuun tuntuu jotenkin kiihottavalta ajatukselta kokea!!!
        Kaikki täytyisi kuitenkin tapahtua salaisesti ja luotettavasti, ennenkuin siihen voisi ryhtyä...


      • Jojo
        Sucker kirjoitti:

        Olen nelikymppinen, komea vakituisessa heterosuhteessa oleva mies ja kiinnostunut juuri jostain tuollaisesta.
        Eli ottaisin suihin toiselta mieheltä...siinä päätteeksi ehkä mies sitten laukeaisi kasvoilleni...ja myöskin se että naitaisiin peppuun tuntuu jotenkin kiihottavalta ajatukselta kokea!!!
        Kaikki täytyisi kuitenkin tapahtua salaisesti ja luotettavasti, ennenkuin siihen voisi ryhtyä...

        Samoin kaiken pitäisi tapahtua salassa. Olen 27 vuotias mies ja voitaisiin jotakin kehitellä vaikka, vai??


      • Sucker
        Jojo kirjoitti:

        Samoin kaiken pitäisi tapahtua salassa. Olen 27 vuotias mies ja voitaisiin jotakin kehitellä vaikka, vai??

        Kyllä se voisi olla varmaan mahdollista ! Jatkettaisiinko keskustelua asiasta lähemmin vaikkapa sähköpostin kautta?


      • Jojo
        Sucker kirjoitti:

        Kyllä se voisi olla varmaan mahdollista ! Jatkettaisiinko keskustelua asiasta lähemmin vaikkapa sähköpostin kautta?

        Voit kirjoitella osoitteeseen [email protected]. Muutkin kiinnostuneet voivat kirjoittaa.


      • Nää on vaikeita asioita. Unohtaa sen homofobian vaan. Saahan ne naisetkin lesboilla


      • Anonyymi

        Niin minäkin olen itseäni aina pitänyt täysin heteromiehenä ja vain naisen kanssa kokemuksia ja ollut naimisissa yli 20v. Viime vuosina olen fantasioinut toisesta heteromiehestä paljon ja kuinka yhdessä kokeiltaisiin luottamuksella kaikkea.
        Kun fantasioin niin ajattelen kuinka kosketellaan toistemme kulleja ja imetään toisiamme ennenkun mies antaa mulle kovaa kulliaan mun koskemattomaan tiukkaan peppuun.
        Olen myös toivonut löytäväni sopivan ja ehkä vakituisenkin miehen tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin olen itseäni aina pitänyt täysin heteromiehenä ja vain naisen kanssa kokemuksia ja ollut naimisissa yli 20v. Viime vuosina olen fantasioinut toisesta heteromiehestä paljon ja kuinka yhdessä kokeiltaisiin luottamuksella kaikkea.
        Kun fantasioin niin ajattelen kuinka kosketellaan toistemme kulleja ja imetään toisiamme ennenkun mies antaa mulle kovaa kulliaan mun koskemattomaan tiukkaan peppuun.
        Olen myös toivonut löytäväni sopivan ja ehkä vakituisenkin miehen tähän.

        Moi hetoromies.
        Samanlaisia ajatuksia ja haluja myös mulla. Olen 52 ja suht mukavassa kunnossa 174 /75
        Mukava olis fantasioida ja tutustua toisiimme luottamuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin olen itseäni aina pitänyt täysin heteromiehenä ja vain naisen kanssa kokemuksia ja ollut naimisissa yli 20v. Viime vuosina olen fantasioinut toisesta heteromiehestä paljon ja kuinka yhdessä kokeiltaisiin luottamuksella kaikkea.
        Kun fantasioin niin ajattelen kuinka kosketellaan toistemme kulleja ja imetään toisiamme ennenkun mies antaa mulle kovaa kulliaan mun koskemattomaan tiukkaan peppuun.
        Olen myös toivonut löytäväni sopivan ja ehkä vakituisenkin miehen tähän.

        Täällä samanlaisia ajatuksia ja rohkeutta kerännyt 40v mies hki. Olisi kiva jutella kanssasi aiheesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä samanlaisia ajatuksia ja rohkeutta kerännyt 40v mies hki. Olisi kiva jutella kanssasi aiheesta

        Ja ois kiva kans kokea kulli pepussani..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä samanlaisia ajatuksia ja rohkeutta kerännyt 40v mies hki. Olisi kiva jutella kanssasi aiheesta

        Moi 40v hki.
        Ihana olis vaihtaa kuulumisia ja tehdä kivaa toisillemme:) 52


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi 40v hki.
        Ihana olis vaihtaa kuulumisia ja tehdä kivaa toisillemme:) 52

        Sulla paikka? Ootko naimisissa / sinkku


      • Anonyymi

        Moii olitkos mistä päin. Ite 22v ja kiinnostunut :)


      • Anonyymi

        Olen antanut miehen imeä muutamia kertoja,tosin kaveri halusi käyttää kumia.Ensin halusi runkata valmiiksi jäykkää kullia ja siitä suihin.Ei tarvinnut montaa kertaa upota suuhun kun lastit lähti,sen verran kiihotti.Vielä kun pääsisi laskemaan toisen miehen suuhun ilman kumia.Annan kullia suuhun yksipuolisesti ja kyllä kaveri voisi halutessaan jos ei valtava kulli ole kokeilla pannakkin minua.Pelkkä ajatuskin siitä että kullia sovitellaan takaapäin peppuuni samalla kulliani runkaten saa hepin pystyyn ja saisi laskea lastin syvälle sisääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen antanut miehen imeä muutamia kertoja,tosin kaveri halusi käyttää kumia.Ensin halusi runkata valmiiksi jäykkää kullia ja siitä suihin.Ei tarvinnut montaa kertaa upota suuhun kun lastit lähti,sen verran kiihotti.Vielä kun pääsisi laskemaan toisen miehen suuhun ilman kumia.Annan kullia suuhun yksipuolisesti ja kyllä kaveri voisi halutessaan jos ei valtava kulli ole kokeilla pannakkin minua.Pelkkä ajatuskin siitä että kullia sovitellaan takaapäin peppuuni samalla kulliani runkaten saa hepin pystyyn ja saisi laskea lastin syvälle sisääni.

        Kyllä se isokin kyrpä sinne pyllyn reikään saadaan sopimaan , reikä an taa kyllä myöden ja mukavaahan se on kauan sovittaakkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se isokin kyrpä sinne pyllyn reikään saadaan sopimaan , reikä an taa kyllä myöden ja mukavaahan se on kauan sovittaakkin.

        isoa ois kiva kokeilla mahtuuko ja kuinka iso tai montako kestäis peräjälkeen ottamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin olen itseäni aina pitänyt täysin heteromiehenä ja vain naisen kanssa kokemuksia ja ollut naimisissa yli 20v. Viime vuosina olen fantasioinut toisesta heteromiehestä paljon ja kuinka yhdessä kokeiltaisiin luottamuksella kaikkea.
        Kun fantasioin niin ajattelen kuinka kosketellaan toistemme kulleja ja imetään toisiamme ennenkun mies antaa mulle kovaa kulliaan mun koskemattomaan tiukkaan peppuun.
        Olen myös toivonut löytäväni sopivan ja ehkä vakituisenkin miehen tähän.

        minua usutti vaimoni kokeilemaan kaveriani saunassa käski ottaa suihin opetti myös kuinka kalun saa syvälle kurkkuun katseli ja runkkaili itseään saunan jälkeen sanoi yks on vielä kokeilematta voiteli peppuni ja ohjasi kalun peppuuni kyseli miltä tuntuu minä kiljuin kun tulin lattialle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minua usutti vaimoni kokeilemaan kaveriani saunassa käski ottaa suihin opetti myös kuinka kalun saa syvälle kurkkuun katseli ja runkkaili itseään saunan jälkeen sanoi yks on vielä kokeilematta voiteli peppuni ja ohjasi kalun peppuuni kyseli miltä tuntuu minä kiljuin kun tulin lattialle

        Uh-huh... sinullahan se sitten onkin todellinen helmi vaimona ;)


      • Anonyymi
        Jojo kirjoitti:

        Samoin kaiken pitäisi tapahtua salassa. Olen 27 vuotias mies ja voitaisiin jotakin kehitellä vaikka, vai??

        Olis upeaa kokeilla imeä sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se isokin kyrpä sinne pyllyn reikään saadaan sopimaan , reikä an taa kyllä myöden ja mukavaahan se on kauan sovittaakkin.

        se kipu siinä on se nautinnon alku kun huomaat että 25cm menee sun peppuun pohjaan ees taas irvistät ja pyörryt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uh-huh... sinullahan se sitten onkin todellinen helmi vaimona ;)

        nyt kun löytyis se iso kullinen mies joka sais mun peppuni huutaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se kipu siinä on se nautinnon alku kun huomaat että 25cm menee sun peppuun pohjaan ees taas irvistät ja pyörryt

        oon taivaassa vaimo katsoo vieressä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen antanut miehen imeä muutamia kertoja,tosin kaveri halusi käyttää kumia.Ensin halusi runkata valmiiksi jäykkää kullia ja siitä suihin.Ei tarvinnut montaa kertaa upota suuhun kun lastit lähti,sen verran kiihotti.Vielä kun pääsisi laskemaan toisen miehen suuhun ilman kumia.Annan kullia suuhun yksipuolisesti ja kyllä kaveri voisi halutessaan jos ei valtava kulli ole kokeilla pannakkin minua.Pelkkä ajatuskin siitä että kullia sovitellaan takaapäin peppuuni samalla kulliani runkaten saa hepin pystyyn ja saisi laskea lastin syvälle sisääni.

        kiihottaa ajatus istua ison kalun päälle tuntea kuinka menee syvälle puristella pepulla sitten ratsastaa sykkeen tullessa ottaa ihan pohjaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        isoa ois kiva kokeilla mahtuuko ja kuinka iso tai montako kestäis peräjälkeen ottamaan

        3mustaa suuri kaluista miestä saman illan aikana peräkkäin lastit suoleen imin vielä puhtaaks yhellä koveni uudestaan imin lastit nieluuni kyllä oli kiva ilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se isokin kyrpä sinne pyllyn reikään saadaan sopimaan , reikä an taa kyllä myöden ja mukavaahan se on kauan sovittaakkin.

        ratsastaen voi itte määrätä vauhdin ja syvyyden kyllä se pohjiin menee varmasti vau mikä tunne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ratsastaen voi itte määrätä vauhdin ja syvyyden kyllä se pohjiin menee varmasti vau mikä tunne

        Juurikin näin,ison sauvan päällä tulee ratsastettua ja kun rauhallisesti aloittaa, menee 30 cm sisälle ja se tunne on lähes tajunnan sammuttava.
        Sen jälkeen voi antaa kiiman viedä ja ottaa kunnolla aisaa sisään.
        Kun saisi sitä oikeaa joka laukeaisi sisään, niin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se isokin kyrpä sinne pyllyn reikään saadaan sopimaan , reikä an taa kyllä myöden ja mukavaahan se on kauan sovittaakkin.

        ja just se hidas sisään tulo kun aukeat ja terska liukuu sisään vartta saa olla vaikka kuinka pitkästi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen antanut miehen imeä muutamia kertoja,tosin kaveri halusi käyttää kumia.Ensin halusi runkata valmiiksi jäykkää kullia ja siitä suihin.Ei tarvinnut montaa kertaa upota suuhun kun lastit lähti,sen verran kiihotti.Vielä kun pääsisi laskemaan toisen miehen suuhun ilman kumia.Annan kullia suuhun yksipuolisesti ja kyllä kaveri voisi halutessaan jos ei valtava kulli ole kokeilla pannakkin minua.Pelkkä ajatuskin siitä että kullia sovitellaan takaapäin peppuuni samalla kulliani runkaten saa hepin pystyyn ja saisi laskea lastin syvälle sisääni.

        itse hetero mutta nauttisin kun saisin sun lastin imeä ilman kumia. kumpa löytyisi niin saisin imeä


      • Anonyymi

        😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty näiden hintti-ukkojen kanssa!


      • Anonyymi
        Sucker kirjoitti:

        Olen nelikymppinen, komea vakituisessa heterosuhteessa oleva mies ja kiinnostunut juuri jostain tuollaisesta.
        Eli ottaisin suihin toiselta mieheltä...siinä päätteeksi ehkä mies sitten laukeaisi kasvoilleni...ja myöskin se että naitaisiin peppuun tuntuu jotenkin kiihottavalta ajatukselta kokea!!!
        Kaikki täytyisi kuitenkin tapahtua salaisesti ja luotettavasti, ennenkuin siihen voisi ryhtyä...

        😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin´eletty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi hetoromies.
        Samanlaisia ajatuksia ja haluja myös mulla. Olen 52 ja suht mukavassa kunnossa 174 /75
        Mukava olis fantasioida ja tutustua toisiimme luottamuksella.

        😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 Mutta olet silti aito ja pysyvä homo joka on kaapissa!
        HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moii olitkos mistä päin. Ite 22v ja kiinnostunut :)

        😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 Mutta olet silti aito ja pysyvä homo joka on kaapissa!
        HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen antanut miehen imeä muutamia kertoja,tosin kaveri halusi käyttää kumia.Ensin halusi runkata valmiiksi jäykkää kullia ja siitä suihin.Ei tarvinnut montaa kertaa upota suuhun kun lastit lähti,sen verran kiihotti.Vielä kun pääsisi laskemaan toisen miehen suuhun ilman kumia.Annan kullia suuhun yksipuolisesti ja kyllä kaveri voisi halutessaan jos ei valtava kulli ole kokeilla pannakkin minua.Pelkkä ajatuskin siitä että kullia sovitellaan takaapäin peppuuni samalla kulliani runkaten saa hepin pystyyn ja saisi laskea lastin syvälle sisääni.

        😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 Mutta olet silti aito ja pysyvä homo joka on kaapissa!
        HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uh-huh... sinullahan se sitten onkin todellinen helmi vaimona ;)

        😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 Mutta olet silti aito ja pysyvä homo joka on kaapissa!
        HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse hetero mutta nauttisin kun saisin sun lastin imeä ilman kumia. kumpa löytyisi niin saisin imeä

        😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 Mutta olet silti aito ja pysyvä homo joka on kaapissa!
        HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minua usutti vaimoni kokeilemaan kaveriani saunassa käski ottaa suihin opetti myös kuinka kalun saa syvälle kurkkuun katseli ja runkkaili itseään saunan jälkeen sanoi yks on vielä kokeilematta voiteli peppuni ja ohjasi kalun peppuuni kyseli miltä tuntuu minä kiljuin kun tulin lattialle

        Harmi ettei opettanut samalla edes hiukan kielioppia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se isokin kyrpä sinne pyllyn reikään saadaan sopimaan , reikä an taa kyllä myöden ja mukavaahan se on kauan sovittaakkin.

        olen myös huomannut että kyllä isokin menee hitaasti mutta vau mikä tunne kun pohjassa olet täynnä hitaasti liikkuen pitkität tunnetta opit puristelemaan upeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moii olitkos mistä päin. Ite 22v ja kiinnostunut :)

        Laita viestiä. Imen sua...


      • Anonyymi
        Jeantyyppi kirjoitti:

        Nää on vaikeita asioita. Unohtaa sen homofobian vaan. Saahan ne naisetkin lesboilla

        tutun parin kanssa oli helppoa vaimo imi minä runkkasin sun vuoro sano vaimo ja käänty toisen naisen pillulle niin helppoa se oli mukavaa kaikille spermat kurkkuun tuli yhtäkkiä ei pahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin olen itseäni aina pitänyt täysin heteromiehenä ja vain naisen kanssa kokemuksia ja ollut naimisissa yli 20v. Viime vuosina olen fantasioinut toisesta heteromiehestä paljon ja kuinka yhdessä kokeiltaisiin luottamuksella kaikkea.
        Kun fantasioin niin ajattelen kuinka kosketellaan toistemme kulleja ja imetään toisiamme ennenkun mies antaa mulle kovaa kulliaan mun koskemattomaan tiukkaan peppuun.
        Olen myös toivonut löytäväni sopivan ja ehkä vakituisenkin miehen tähän.

        vaimoni kertoi et työpaikalla on yx suuri kullinen mies toi sen meille sanoi tää on suurempi ku yhteinen lelumme imin pystyyn käskystä tai himosta otin peppuun olipa ilta


      • Anonyymi

        olen btm ukm ja haaveilen sellaisesta ukkomiehestä joka haluaisi minun imevän häntä ja saisin ehkä kokea miltä tultuu kyrvän tunkeutuminen peppuuni.

        vaki salakaveri toisesti ukkomiehestä tällaiseen suhteeseen olisi toiveitteni täyttymys

        olen 174 85 65b akaa toijalasta

        ukmakaa60
        @
        gmail
        com


      • Anonyymi

        Täällä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse hetero mutta nauttisin kun saisin sun lastin imeä ilman kumia. kumpa löytyisi niin saisin imeä

        hetero olen minäkin mutta mutta pelkkä ajatus että mies menee polvilleen eteeni ja laskee housuni paljastaen seisovan kullini,muutaman kerran runkaten ottaa paljaan kullini suuhunsa ja saa laskea lastin syvälle,nam.Siitä voisi tehdä säännöllisen tavan.Joko tänään onnistuisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se isokin kyrpä sinne pyllyn reikään saadaan sopimaan , reikä an taa kyllä myöden ja mukavaahan se on kauan sovittaakkin.

        kaverini valitti ettei vaimo annan peppua kuulemma liian iso iso oli liukurin hitaasti otin pohjaan asti sen jälkeen on hommia jatkettu miesten kesken kumpikin ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin,ison sauvan päällä tulee ratsastettua ja kun rauhallisesti aloittaa, menee 30 cm sisälle ja se tunne on lähes tajunnan sammuttava.
        Sen jälkeen voi antaa kiiman viedä ja ottaa kunnolla aisaa sisään.
        Kun saisi sitä oikeaa joka laukeaisi sisään, niin...

        Syvyys tehoaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita viestiä. Imen sua...

        Haluaisiko 22v nuorimies ottaa minulta suihin?? Olen kestävä 45v mies, olen todella tyytyväinen kyrpääni, mies kuolasi ja imi kyrpääni hyvin ahnaasti, miehen mukaan keskikokoinen kyrpä minulla on, mutta hyvin kelpasi suihin, mies sai minut voihkimaan nautinnosta, oli mahtava katsoa kun mies nautti imeä minua, suupielestä valui miehellä kuola kun imi minua.. Missä päin asustat?? Itse asun Pohjois-Pohjanmaalla, haluaisitko imeä minua sängyssäni??22v nuorimies, voisin vähän nuolaista ja kielelläni kiusata kulliasi, kunhan kaikki pysyy meidän välisenä mitä teemme??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 Mutta olet silti aito ja pysyvä homo joka on kaapissa!
        HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty!

        Tyypillinen homofoobikko. Haluttaisi kokeilla, mutta ei uskalla... siksi pitää olla niiin heteroa... Kai uskallat edes täällä nimettömänä tunnustaa, että miehet kiinnostaa?


    • paavo33

      Olen ottanut suihin, oli tosi upeeta eikä siitä homoksi tule.Lisäksi mies osaa imeä paremmin kuin nainen.

      • Masi

        Täällä ne "hetero" ukkomiehet suunnitelmia punoo. Kaikissa meissä pieni homppeli asuu, vaikka bi-muodossa, mut ei sitä kehdata tunnustaa, nyhrätään vain salaa vaimolta.


      • Aikuinen nainen
        Masi kirjoitti:

        Täällä ne "hetero" ukkomiehet suunnitelmia punoo. Kaikissa meissä pieni homppeli asuu, vaikka bi-muodossa, mut ei sitä kehdata tunnustaa, nyhrätään vain salaa vaimolta.

        Kyllähän tuo ihan naisenkin järkeen käy, on nuo kyrvät sen verran upeita kapistuksia.Oma fantasiani on nähdä ja olla mukana tuollaisessa miesten välilessä leikittelyssä. En itsekään lesbo ole vaikka naistakin maistellut : ) Tsemppiä miehet ! Ja mukaan tulisin..


      • Fantasy
        Aikuinen nainen kirjoitti:

        Kyllähän tuo ihan naisenkin järkeen käy, on nuo kyrvät sen verran upeita kapistuksia.Oma fantasiani on nähdä ja olla mukana tuollaisessa miesten välilessä leikittelyssä. En itsekään lesbo ole vaikka naistakin maistellut : ) Tsemppiä miehet ! Ja mukaan tulisin..

        Hei aikuinen nainen...olen neljän kympin kieppeillä oleva heteromies ja kiinnostunut kokeilemaan suihinottamista toiselta mieheltä.
        Ja mikäpäs olisi sen kiihottavanpi juttu jos siinä olisi nainenkin mukana...katselemassa, osallistumassa,hyväilemässä itseään...ja mahdollisesti juhlakaluksi olisi jo tarjollakin ihan kelpo naimisissa oleva mies!Kirjoittelehan suoraan, jos ajatus todella sinua kiinnostaa...yhdistetään salaiset fantasiat!!!
        Vastata voi toki yleensäkin naiset jos aihe kiinnostaa...

        [email protected]


      • Anonyymi

        minua kans kehui paremmaks kuin vaimoaan


      • Anonyymi
        Aikuinen nainen kirjoitti:

        Kyllähän tuo ihan naisenkin järkeen käy, on nuo kyrvät sen verran upeita kapistuksia.Oma fantasiani on nähdä ja olla mukana tuollaisessa miesten välilessä leikittelyssä. En itsekään lesbo ole vaikka naistakin maistellut : ) Tsemppiä miehet ! Ja mukaan tulisin..

        täällä oikein suhtautuva nainen minusta kaunista katsella kun naisetkeskenään samalla äijän kalua peppuun


      • Anonyymi

        joo se on ihanaa saada mies tulemaan ei mitään homoa


      • Anonyymi
        Aikuinen nainen kirjoitti:

        Kyllähän tuo ihan naisenkin järkeen käy, on nuo kyrvät sen verran upeita kapistuksia.Oma fantasiani on nähdä ja olla mukana tuollaisessa miesten välilessä leikittelyssä. En itsekään lesbo ole vaikka naistakin maistellut : ) Tsemppiä miehet ! Ja mukaan tulisin..

        voihan isoa kalua imeskellä yhdessäkin tai vuorotellen jos ei tuu riitaa kumpi lastin saa


      • Anonyymi
        Masi kirjoitti:

        Täällä ne "hetero" ukkomiehet suunnitelmia punoo. Kaikissa meissä pieni homppeli asuu, vaikka bi-muodossa, mut ei sitä kehdata tunnustaa, nyhrätään vain salaa vaimolta.

        😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎
        HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty!


      • Anonyymi
        Fantasy kirjoitti:

        Hei aikuinen nainen...olen neljän kympin kieppeillä oleva heteromies ja kiinnostunut kokeilemaan suihinottamista toiselta mieheltä.
        Ja mikäpäs olisi sen kiihottavanpi juttu jos siinä olisi nainenkin mukana...katselemassa, osallistumassa,hyväilemässä itseään...ja mahdollisesti juhlakaluksi olisi jo tarjollakin ihan kelpo naimisissa oleva mies!Kirjoittelehan suoraan, jos ajatus todella sinua kiinnostaa...yhdistetään salaiset fantasiat!!!
        Vastata voi toki yleensäkin naiset jos aihe kiinnostaa...

        [email protected]

        😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 Mutta olet silti aito ja pysyvä homo joka on kaapissa!
        HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty!


      • Anonyymi
        Masi kirjoitti:

        Täällä ne "hetero" ukkomiehet suunnitelmia punoo. Kaikissa meissä pieni homppeli asuu, vaikka bi-muodossa, mut ei sitä kehdata tunnustaa, nyhrätään vain salaa vaimolta.

        😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 Mutta olet silti aito ja pysyvä homo joka on kaapissa!
        HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty!


      • Anonyymi

        totta puhut suihin otosta mies tietää miten saa toiselle nautinnon ottasin itekkin jos olis kaluja
        pohj.häme tai keuruu annan myös suihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎
        HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty!

        ole vaan keskenäs minä bi mutta en rakasta miehiä vaikka imen ja annan peppua onnellisesti naimisissa vaimoni kanssa


    • poika-18

      ...hetero, mutta olen imenyt ja runkkaillut toista kalua ja päinvastoin, tuntus tosi hyvältä ja kiva pitää kyrpää kädessä ja imeä sitä eikä yhtään tunnu homolta, mitä pahaa siinä on?

      • Anonyymi

        Ois mukavaa saada nuoren kaveri imeen ja ottaan suihin. Olen itekkin ajatellut kokeilla miltä tuntuis kun spermat ryöpsähtäis suuhuni...Mut taidan olla liian vanha(67v) siihen???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois mukavaa saada nuoren kaveri imeen ja ottaan suihin. Olen itekkin ajatellut kokeilla miltä tuntuis kun spermat ryöpsähtäis suuhuni...Mut taidan olla liian vanha(67v) siihen???

        Mua kiihottaisi imeä vanhempaa miestä. Löysä kalu kasvaisi suussa täyteen mittaan. Ja jos kalu olisi iso. 67v miten iso sinulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua kiihottaisi imeä vanhempaa miestä. Löysä kalu kasvaisi suussa täyteen mittaan. Ja jos kalu olisi iso. 67v miten iso sinulla.

        Ihan normi kokone..siis 15-17


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois mukavaa saada nuoren kaveri imeen ja ottaan suihin. Olen itekkin ajatellut kokeilla miltä tuntuis kun spermat ryöpsähtäis suuhuni...Mut taidan olla liian vanha(67v) siihen???

        Ikä on vain numeroita puhtoinen siisti karvaton kalu on in.

        Olen myös 66v ikäluokassa,kalu kovana yhtenään, imuseurakin kiinnostaisi.

        Imua molemmin puolin. Terve siisti mies vastaile alue Pohjois Savo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua kiihottaisi imeä vanhempaa miestä. Löysä kalu kasvaisi suussa täyteen mittaan. Ja jos kalu olisi iso. 67v miten iso sinulla.

        Oon 61 v. Kalu on 19/6. Pyllyä haluaisin.
        Lappeenranta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 61 v. Kalu on 19/6. Pyllyä haluaisin.
        Lappeenranta.

        moi. tekis mieli ottaa suihin, ois kiva saada kalua pepuun olen luumäeltä. 172-68 posliini kalu ihan mukavan kokoinen...


      • Anonyymi

        eikö olekin mahtava tunne kun suusi saa kaverin laukeemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois mukavaa saada nuoren kaveri imeen ja ottaan suihin. Olen itekkin ajatellut kokeilla miltä tuntuis kun spermat ryöpsähtäis suuhuni...Mut taidan olla liian vanha(67v) siihen???

        67v yhteydenotto, miten ?


      • Anonyymi

        ei mitään pahaa kavereilta poistanut paineita imemällä on muutamalle antanut peppuakin seurustelen silti naisen kanssa joka tietää ja sallii asian ei minusta mitenkään homoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö olekin mahtava tunne kun suusi saa kaverin laukeemaan

        kun kaverisi selällään näet silmistä milloin tulee upotat nieluun kyllä nauttii antamisen ilo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 61 v. Kalu on 19/6. Pyllyä haluaisin.
        Lappeenranta.

        😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 Mutta olet silti aito ja pysyvä homo joka on kaapissa!
        HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois mukavaa saada nuoren kaveri imeen ja ottaan suihin. Olen itekkin ajatellut kokeilla miltä tuntuis kun spermat ryöpsähtäis suuhuni...Mut taidan olla liian vanha(67v) siihen???

        Juu kyl sä oot nysitte liian vanha joten runkkaa keskenäs vain ja odota kuolemaa!

        Nysse tulee!😁😂😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö olekin mahtava tunne kun suusi saa kaverin laukeemaan

        on se ja sitten vielä jatkaa saa uudestaan pystyyn eiku ratsaille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 Mutta olet silti aito ja pysyvä homo joka on kaapissa!
        HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty!

        lopeta ja poistu jankuttamasta omaa homouttasi


    • Anonyymi

      On tosi mukavaa. Itse olen varmaan lähinnä Bi, ja otan aina välillä miehiltä suihin. On tosi ihana tunne ottaa puolijäykkä muna suuhun ja tuntea miten se jäykistyy kivikovaksi suussa! Olen suhteessa naisen kanssa ja harrastamme kimppakivaa vaihtelevilla kokoonpanoilla. Välillä miehen kanssa, välillä naisen kanssa, joskus toisen parin kanssa.

      • Anonyymi

        Kyä määkin haluaisin opetella/kokeilla miltä suikkari tuntuis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyä määkin haluaisin opetella/kokeilla miltä suikkari tuntuis?

        mulla vaimo opetti hengityksen nenän kautta voi ottaa syvälle kurkkuun niellä kaikki


      • Anonyymi

        myös nuoret pojat tykkää kun vanha mies ottaa suihin kun on naisen himo kova


      • Anonyymi

        😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 Mutta olet silti aito ja pysyvä homo joka on kaapissa!
        HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty!


    • Anonyymi

      Imettäjänä voit vapaasti kouria toisen miehen kalua.
      Me imijät kilpailemme, mikä meistä saa imeä munaa.
      Voit vaihdella imijää, vertailla ja panna imemään aina kun haluat.

    • Anonyymi

      Minulla oli pari vuotta vakio kaveri jonka kanssa tapsilimme n kerran kaksi kuukaudessa. Olin n 50 kun aloitimme ja hän n oli juuri jäänyt eläkkeelle. Molemmat olemme bi koska molemmat suhteessa myös naisen kanssa. Oli mukavaa aikaa saada vaihtelua seksielämään aina välillä. Minä olen btm henkinen ja nautin aina siitä kun hän laukesi minun sisälle.Suhteemme loppui kun hän sairastui emmekä enää voineet tavata.
      Suosittelen kaikille kokeilemaan ja olen alkanut etsimään itselleni uutta kaveria. Nyt olen jo 56 ja toivon löytäisin uuden vanhemman kaverin itselleni.

      • Anonyymi

        😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 Mutta olet silti aito ja pysyvä homo joka on kaapissa!
        HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty!


    • Suurin osa on bi-seksuaaleja, sanoisin. Mies kun imee miehen munaa niin ei pärjää nainen, kai sitä nyt tietää kuinka imetään kun itsellä samanlainen:)
      Jos olet alle 170, hoikka ja alle 40v niin voin imeä sut mun luona ja saat imeä minua, et joudu homoteltavaksi;)
      Olen tavannut heterokundin joka harrasti vain yhden miehen kanssa seksiä, ei ollut homo, tykkäsi vain tästä tyypistä. Mitä sitä leimaamaan, naiminen on naimista!

      • Anonyymi

        toisten pää ei vaan kestä että nauttii sama se onko mies vai nainen miks muuten miehet vonkaavat vaimolta peppua mutta mies ei käy


    • Anonyymi

      Parasta toisen munan imemisessä on jos saa runkattua samalla itsensä aivan orgasmin lähelle ja kun toiselta alkaa tulla suuhun laukeaa omakin kalu samaan aikaan.Tulee sellainen orgasmi että silmissä hämärtyy kun kyrvät ruikkivat samaan aikaan

    • Anonyymi

      Mukava olis taas saada puhdasta kookasta kalua suuhun. Kyllä maistuis. Olen 50 mies Hämeenlinnasta. runkkaan(at)gmail.com

    • Ei se väärin ole. Kaikki on ok mut en kyllä haluaisi et joku laukee suuhun

    • Anonyymi

      Suihinotto kiinnostaa, jos toinenkin olis ekaa kertaa asialla. Ukm 58

      • Anonyymi

        Olis kiva kokeilla eka kertaa


    • Anonyymi

      Pentuna ja murkkuna kaikki on helpompaa mutta aikuisena voi olla oikeasti saada asiaa eteenpäin uuden ihmisen kanssa. Mene sanomaan toiselle aikuiselle miehelle että haluat, niin voi olla molo silmässä. Yksi aikuinen nainen kertoi jutelleensa kaverinsa kanssa naisten välisestä kivasta mutta hän ei ollut kuitenkaan edennyt asiassa enempää,

      Ja netissä ei ole kuin peeloja

    • Anonyymi

      Ihan kivalta se tuntuu ja 35v ollessa tuli hoidettua käsin ja suulla yli 60v kaveria, joka pyysi seksiä puutteessa itseltä riskillä ja kokeiltiin juttuja vajaa vuosi

      Kaverin kyrpä oli todella pieni ja lähes kokonaan karvojen seassa piilossa, joka oli vähän hankalaa sillä vatsaa oli aika paljon myös ja erektio aika heikko myös lääkitysten takia

      Mutta tunne kun kyrpä kovenee ja paisuu suussa ja lopuksi tulee on ihan hyvän tuntuista

      • Anonyymi

        Vieläkö tulee imettyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö tulee imettyä?

        14v imin munaa eka kerran ja siitä lähtien olen imenyt jatkuvasti.
        minulla on tarve imeä toisen miehen munaa.
        Mitä enemmän saan munaa ja spermaa suuhuni – sitä parempi.


      • Anonyymi

        😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 Mutta olet silti aito ja pysyvä homo joka on kaapissa!
        HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty!


    • Anonyymi

      Olisi kyllä kiimasta imeä puhdasta ja kookastakin kalua. Olen 50 mies Hämeenlinnasta. runkkaan(at)gmail.com

      • Anonyymi

        Samaa miettinyt oon likellä Hyvinkäätä 60v varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa miettinyt oon likellä Hyvinkäätä 60v varattu.

        😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 Mutta olet silti aito ja pysyvä homo joka on kaapissa!
        HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 Mutta olet silti aito ja pysyvä homo joka on kaapissa!
        HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty!

        lopeta nyt tuo ruikutus ja runkkaa


    • Anonyymi

      Itsekin tuli tilaisuus kokea seksiä toisen miehen kanssa. Imimme toisiamme ja se oli ihanaa. Paras juttu, kun sain työntyä hänen peppuunsa. Elämäni paras nautinto, kun sain orgasmin hänen pyllyynsä. Siemensin hänet. Jotenkin se tuntui ihan mielettömän hyvälle.
      Kokeile ihmeessä, ei se homoa sinusta tee.
      PS. Älä kerro vaimolle, tuskin ymmärtää.

      • Anonyymi

        Kantsii kerran kokeilla naida miestä. Tulin itse nopsaan muutaman työnnön jälkeen.


      • Anonyymi

        😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 Mutta olet silti aito ja pysyvä homo joka on kaapissa!
        HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kantsii kerran kokeilla naida miestä. Tulin itse nopsaan muutaman työnnön jälkeen.

        tuota haluaisin kokeilla miltä tuntuu kun kalu uppoaa syvälle peppuuni ja sen kun sykkii sinne lastin.mistähän löytyisi innokas kokeilija tuohon,saisi ottaa suihinkin jos haluaisi.


    • Anonyymi

      Fantasioin päivittäin vanhemmasta ukm salaisena kaverina, jonka kanssa vois imutella vakituisesti. Kokematon mutta utelias ois mun makuun, ja et vois käydä hänen luonaan kun vaimo poissa (tai et vaimo ois tietoinen, ehkä katsomassa jopa vierestä). Helsinki 30km

      • Anonyymi

        No missä


    • Anonyymi

      haluaisin myös jokun joka opettaa syväkurkun miehelle ja tulee voimalla suuhun mausta en tiedä mutta oppisin varmasti ja kokoa vois suurentaa opin mukaan

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kyllä kai useimmat heterot joskus haaveilee varsinkin isoista aseista minä ainakin

      • Anonyymi

        se epänormaalia jos ei haaveile


    • Anonyymi

      2022 50 ikäisenä miehenä voi jo sanoa että aikamonella ei riitä kantti 50 iässä tuohon. Olen jutellut joskus yli 20v silloin parikymppisen naisen kanssa samasta hänen näkökulmastaan ja häneltäkin asia oli tekemättä kymmenen vuotta myöhemmin!

      Onhan niitä pentuna tapahtuneita juttuja joita on pitkän ystävyyden jälkeen vielä herätelty.

    • Anonyymi

      Koko ikäni teki mieli ottaa suihin toiselta mieheltä, nyt kahta eri kyrpää imenyt ja toisesta sain lastin suihin, toinen halus ottaa multa. Enpä tiedä mitään niin kiihottavaa kuin kyrpä suussa polvillaan odottaa sperman ruiskausta imiessä, aivan ihanaa.

    • Anonyymi

      Täällä myös naimisissa oleva mies, joka haluaisi löytää luotettavan nuoremman, itse 47v., kaverin, jonka kanssa voisi kokeilla kaikkea ihanaa, hellää ja kiimaista miesten kesken... Koen olevani top henkinen mutta suutelu, runkkaus ja suihinotot molemminpäin...
      JOS Tampereen seudulta löytyis luotettavaa ja halukasta, tervettä seuraa??

    • Kyllä minä niin mielelläni polvistuisin miehen edesssä ja kaivaisin uroksen siittimen housuista suuhuni. Se on yksi elämän parhaista asioista.

      • Anonyymi

        Itse haluaisin olla nelinkontin sopivan uroon edessä... pyllistää ja saada kyrpää peppuun mutta todella hankalaa on sellaista vaan löytää :(
        M48-Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse haluaisin olla nelinkontin sopivan uroon edessä... pyllistää ja saada kyrpää peppuun mutta todella hankalaa on sellaista vaan löytää :(
        M48-Tre

        Kelpaako sulle nuorempi mies joka haluaisi päästä naimaan miestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaako sulle nuorempi mies joka haluaisi päästä naimaan miestä

        Tokihan nuorempikin mies kelpaa, ikähän on vain numero, myös näissä hommissa ;)
        M48-Tre


      • Anonyymi

        järjestelläänkö? Myös Tampereelta. Jos asialle innostusta niin onnistuu kyllä,autossa,luonnossa kun vielä kelejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse haluaisin olla nelinkontin sopivan uroon edessä... pyllistää ja saada kyrpää peppuun mutta todella hankalaa on sellaista vaan löytää :(
        M48-Tre

        itsellä erään rakastelun jälkeen katkes iso veri suoni kullissa urologi sanoi ettei voi korjata ei siis pelaa nuolen kyllä vaimoa joka orkun jälkeen nussii straponilla mun peppua ois kyllä kivaa imee aitoo ja antaa peppua


    • Anonyymi

      Kesän lämpöisiä odotellessa haaveilen kaverista luontoon,jonka kanssa vois ottaa suihin molemmin puolin ja saada maistaa toisen spermaa,sekä laueta omat liemet kaverin suuhun.
      Kuvittelen kuinka imisin posliinia kalua,kunnes se laukeaisi suuhuni ja kasvoille.
      Kiihkeimmissä kuvitelmissani saisin myös kovaa kullia sisääni,samalla kun omaa karvatonta kalua runkattaisi.
      Toisen pyllyyn olisi kiihottavaa painaa oma kalu sisään,kunnes laukeaisi.
      Vielä jos toinenkin olisi kokematon.
      M.58

      • Anonyymi

        😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 Mutta olet silti aito ja pysyvä homo joka on kaapissa!
        HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty!


    • Anonyymi

      Kahdelta mieheltä ottanut suuhun ja niellyt spermat. Alistuvana polvistun eteen ja otan kalun suuhuni, nain sitä suullani kunnes lopulta "nyt tulee" ja tunnen sperma suihkut suussani... otan ne nieluuni, sykkivä kyrpä syvällä suussani. Nielen kaikki mitä mies antaa ja kiitän lopuksi. Oulun seudulla

      • Anonyymi

        Ihanalta kuulostaa, jotain tuollaista haluaisin itsekin kokea. Olen ukm, mutta kokematon miesten kanssa. Olen Oulun ep ja käyn välillä vaimolta salaa siellä tyttöilemässä. Käyn marketeissa, kahvilla jossain ja kävelyllä kaupungilla. Ainakaan toistaiseksi minua ei kukaan ole yrittänyt iskeä tai pyytää seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanalta kuulostaa, jotain tuollaista haluaisin itsekin kokea. Olen ukm, mutta kokematon miesten kanssa. Olen Oulun ep ja käyn välillä vaimolta salaa siellä tyttöilemässä. Käyn marketeissa, kahvilla jossain ja kävelyllä kaupungilla. Ainakaan toistaiseksi minua ei kukaan ole yrittänyt iskeä tai pyytää seksiä.

        Haluaisit siis kokea miltä tuntuu kun saisit suuhun oton, ota yhteyttä [email protected] niin koitetaan sovitella aikatauluja ja siirtyä live tasolle. Otan suuhuni ja nielen kaikki mitä annat


    • Anonyymi

      Et ole ainoa! Mä olen muutaman kerran kokenutkin sen kun mies ottaa minulta suihin!
      Akkani ei ota suihin kunnolla, niinpä yhden ukm kanssa koen ne riemut. Itse en ota suihin, mutta runkkaa hänet tai panen peppuun.... EI paha!!

      • Kyllä kiinnostaisi tällainen tuttavuus 50 ukm kanssa


      • Anonyymi
        UteliasUkm40 kirjoitti:

        Kyllä kiinnostaisi tällainen tuttavuus 50 ukm kanssa

        Todellakin kiinnostaisi ;)
        M48-Tre


      • UteliasUkm40 kirjoitti:

        Kyllä kiinnostaisi tällainen tuttavuus 50 ukm kanssa

        Olisin myös kiinnostunut imuja molemmin päin 68v ukm TRE


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      hyvältä tuntuu ja maistuu otan aina loppuun asti joitakin imenyt uudestaan kovaksi ja jatkanu imut loppuun uudestaan vaimo tietää asiasta ja kiihottuu kun kerron rakastellessamme

      • Anonyymi

        Imen ja imetän oon Kantahämees..


    • Anonyymi

      Minulla on useampi imijä, jotka ahnaasti ottavat meteni niuluunsa. Yleensä iolman vastavuoroisuutta, mikä minulle sopii. Toki heidän halutessaan poistan myös heidän kiimansa suuhuni. Seniori 69v Keski-Suomesta. [email protected]

    • Anonyymi

      Te olette hauskoja! Näitä hupiveikkojen kirjoituksia on kiva lukea koska tietää sen, ettei aikuisena kantti kestä tehdä mitään uuden ihmisen kanssa! Ei edes murkkuikäisenä ennen oikeaa heteroseksiä!

      Olen kuullut naisen kertomana sen kuinka hyvin pitkäaikaisen tyttökaverin kanssa asia oli sujunut kun kaveruus oli alkanut jo ennen alakoulua ja lesboilu tapahtunut sitten alakoulun ja yläkoulun vaiheilla. Kun oli hyvä kaveruus, niin asia oli onnistunut vuosikymmenten päästä uudelleen, koska side oli kavereitten kesken vahva!

      Ja te tyhmät tulette kertomaan satujanne nettiin ja etsimään niitä jotka suostuu netin kautta menemään loppuun saakka!

      Sitä paitti naisten ja miesten keskinäisesissä suhteissa on eroja! Ei me miehet tuollaiseen pystytä! eikä fiksut naiset tule satuilemaan juttuja tälläisiin paskalaatikoihin.

      • Anonyymi

        Imimerkki jäi uupuu! Tarkistin olet pillu tieteen maisteri🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Monesti ollut sama halu kokeilla !

    • Anonyymi

      No miten tuon voisi ratkaista ? Itse haluaisin kokeilla

      • Anonyymi

        😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 Mutta olet silti aito ja pysyvä homo joka on kaapissa!
        HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty!


    • Anonyymi

      Haluaisin itse ottaa suihin mieheltä satakunnan alueella . Olen hetero mutta kiinnostaisi kokeilla . Rohkeasti sano jos kiinnostaa

      • Anonyymi

        Täällä olisi satakunnasta mies ja 21cm kyrpä joka haluaisi sun suuhun ja myös ottaisin sun kyrvän suuhuni. Ja voitas runkatakkin toisiamme. Iso kyrpä porista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olisi satakunnasta mies ja 21cm kyrpä joka haluaisi sun suuhun ja myös ottaisin sun kyrvän suuhuni. Ja voitas runkatakkin toisiamme. Iso kyrpä porista

        67v bi mies haluais ottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olisi satakunnasta mies ja 21cm kyrpä joka haluaisi sun suuhun ja myös ottaisin sun kyrvän suuhuni. Ja voitas runkatakkin toisiamme. Iso kyrpä porista

        Kiinnostaisi ottaa suihin sinulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        67v bi mies haluais ottaa

        No missä tavattaisiin saisit 21cm kyrpää suuhun ja peppuun ja kai minäkin saisin imeä sun kyrpää. Minkä kokoinen kyrpä sulla on. Ensikertalainen kiihkoissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        67v bi mies haluais ottaa

        Missä tavataan saisit 21cm kyrpää suuhun ja saisin sinun kyrvän suuhuni ja ehkä peppuunkin. Olen Porista ja kyrpä pystyssä. Olen kanssa 67v. Terve. Minkä kokoinen kyrpä sinulla on.


    • Anonyymi

      kun ihailee toisen kalua haluu sen myös suuhunsa pitää uskaltaa myös kysyä niin olen saanut monta kertaa imeä ja myöhemmin olla pantavana

    • Anonyymi

      Aletaan harjoittelemaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      saunassa kaverilla alko seisoon upee kalu kysyin mikä nyt vaimo viikon reissussa sanoin minä voin auttaa runkkailin kovetu lisää kumarruin otin suihin muistin vaimon neuvon hengitä nenän kautta suu ammolleen nieluun asti meni tunsin karvat nenässäni ylös alas pari kerta lasti lähti pyysi jatka imin terskaa koveni uusiks nielin taas syvälle imin lujaa uusi lasti kiitteli oot parempi suihin ottaja ku vaimo nyt sauna reissut tihentyneet 3krt viikko

      • Anonyymi

        😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 Mutta olet silti aito ja pysyvä homo joka on kaapissa!
        HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty!


    • Anonyymi

      minä panin täysillä vaimoani kun kaveri toi kalun eteen oli mukavaa ja ottaaa sitten samanaikainen orkku suu täynnä kivaa

    • Anonyymi

      He­i! Ku­­ts­um­me sinu­­­t käym­ään uude­­­ss­­a cha­­­tis­­­sa! Mei­­­tä on yl­­­i mil­­jo­­­ona! 👉 http://99366.com/H/qA1Br 👈

    • Anonyymi

      Heips Tampereelta ja lähialueilta olevat laittakaa joku kik tai vastaava millä teihin sais yhteyttä. Nimim. 54v ja haaveena runkku-ja suikkarikaveri.

      • Joonas47 on kikki


    • Pks kiinnostaisi tutustua 50 mieheen

      • Anonyymi

        😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 Mutta olet silti aito ja pysyvä homo joka on kaapissa!
        HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty!


      • Sama täällä, miten suhun sais yhteyden?


      • Curiousum kirjoitti:

        Sama täällä, miten suhun sais yhteyden?

        Minkäs ikäinen olet Curiousum? Minuun saa parhaiten yhteyden treffien puolella


    • Anonyymi

      H­­­e­i! Ku­­­ts­­um­me sinu­­t käymään u­ude­­ss­a cha­­­tissa! Mei­­­tä on yl­­i mil­­­jo­­­ona! 👉 http://2533444.com/H/5RvJq 👈

    • Anonyymi

      😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 Mutta olet silti aito ja pysyvä homo joka on kaapissa!
      HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty!

    • Anonyymi

      Täälläkin 30v fantasiana kokeilla miehen kanssa. Todella kiihottava halu. Seinäjoki

    • Anonyymi

      Meitä on paljon naimisissa olevia mioehiä, joilla on samat fantasieat. Jotkut, kuten minäkin ovat onnistuneet löytämään salaseuraa toisista miehistä vaimon tietämättä. On myös sellaisia joiden vaimo tietää ja kiihottuu siitä tietoisuudesta, että kumppani rakastelee toisen miehen kanssa. Onnea yrityksellesi.

    • Anonyymi

      Hei RUNKKARI-"HETEROT" miten onni on kääntynyt ja onko "heteromiehiä" löytynyt runkkailuun ja imutteluihin persepanoista puhumattakaan!?

      Olisi kiva tietää miten avauksen jälkeen tapahtumat puutteessa eläville haaveilijoille ym. ovat toteutuneet!?
      Oletteko pysyneet sex terveenä ja taudeitta?! Levittämättä niitä "vaimoillenne" niille petetyille!

      ( Myös Muuramen l. keski-suomalaisena "massarunkkari," ukko joka ei tyydy vähään jatkuvien hakujensa ksnssa!?) 😀😂😁

    • Anonyymi

      Ottaisin mielelläni vaikka en koskaan ole kokeillut . Siksi olisi hienoa kun molemmat ensi kertalaisia

    • Anonyymi

      He­i! Ku­ts­­um­me sinut käym­­­ään u­­­ude­­ss­­a chatis­sa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://7290000.com/H/4gKZ 👈

    • Anonyymi

      Jos nyt edes kuvittelet että mies voisi ottaa sinulta poskeen, niin kyllä sinä lienet ainakin bi-mielisiä! 🤔

    • Anonyymi

      En ole ottanut mieheltä suihin, mutta minulta on mies ottanut. SE on gutaa!!
      ukkomies kaveri ottaa ja tosia hyvin suihin, se on gutaa, muttei toki pillua voita!

    • Anonyymi

      Kannattaako kaikkea kokea? Tuskin tositilanteessa pystyy asettumaan polvilleen miehen eteen! Sama koskee naisia.

    • Ajatukset samanlaisia mutta haluaisin kokeilla vain imeä/imettää. Kaikki vaan tuntuu olevan super imijöitä enkä oikein syty sellaisesta. Kaksi kokematonta kiinnostaisi.

      • Anonyymi

        Mistä päin olet kokematon Hki.


      • Anonyymi

        Kokematon olen minäkin.Halut päästä miehen kaa läheiseen kontaktiin kiihottaa.


    • Anonyymi

      kyllä mies jonka uima housuissa iso pullistuma kiihottaa tällaista hetero miestäkin

    • Anonyymi

      Kokeiltu on sillai, että toinen ukm imi minulta ja minä sit palkkioksi panin kaveria peppuun... hyvää vaitelua ukkomiehelleKIN

    • Anonyymi

      mun kaverini kulli olilevossajo saunassa niin muhkea pakko oli pyytää saako siihen koskee pian suussani voi jee mikä kulli pakko saada sisälle kesti kauan mutta jees mikä orkku molemmille sauna reissut lisääntyneet vaimo sormella kokeilee sanoo jaha oot saanut

      • Anonyymi

        Näillä sivuilla niin moni haluaa jonkunlaisen kokemuksen toisen miehen kanssa, mutta ei laita mitään yhteystietoja. Ei ole vaikeeta tehdä joku keksitty ilmais-sähköposti jolla voi ottaa yhteyttä ja tutustua toiseen.

        Epäilen että ne rohkeat jotka on laittaneet julki sp-osoitteen eivät saa kuitenkaan viestiä niiltä kymmeniltä "kokeilunhaluisilta"

        Vai riittääkö se, että kiimoissaan kerrotaan täällä halustaan mutta ei tosissaan haluta edes kokeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näillä sivuilla niin moni haluaa jonkunlaisen kokemuksen toisen miehen kanssa, mutta ei laita mitään yhteystietoja. Ei ole vaikeeta tehdä joku keksitty ilmais-sähköposti jolla voi ottaa yhteyttä ja tutustua toiseen.

        Epäilen että ne rohkeat jotka on laittaneet julki sp-osoitteen eivät saa kuitenkaan viestiä niiltä kymmeniltä "kokeilunhaluisilta"

        Vai riittääkö se, että kiimoissaan kerrotaan täällä halustaan mutta ei tosissaan haluta edes kokeilla.

        Laittakaa halukkaat viestejä[email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittakaa halukkaat viestejä[email protected]

        Eipä ole halukkaita löytynyt.66v Hki


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      1) Yksi keskienen ongelma noissa sunnitelmisa on se, että näiden palstojen kommenttien perusteella useinkin vaikuttaa olevan kyse vaimonsa pettämisestä.

      2) Toinen ongelma on suoranainne edesvastuuttomuus seksuaaliteveyden suhteen, kun kiimat halutaa hoitaa suojaamattomana.

      3) Komas ongelma on se, että puoliso ei ole mahdollista elinikäistä ja viheliäistä tautia itselleen halunnut eikä tilannut.

      Vaikka olisi vapaa, niin suojautuminen seksitaudeilta on yksi aivan perusasia.

      Ei sitten lainkaan ihme miten gay- ja bi-piireissä taudit reihoittavat peruskansaa radikaalisti mittavammin ja sitten tuollaisen populan kanssa jotkut halauvat suojaamatonta seksiä.

      :/

      • Anonyymi

        Monetkin alkavat kokeilla näitä juttuja kun vaimo on kieltäytynyt seksistä ikään vedoten joten ei hänelle mitään enään välity.Ja tuohon pettämiseen,minulla on ollut onni tavata paria jossa nainen on mukana ja mies on bi,kolmestaan saa imeä kalua ja panna naista vuorotellen.Tuon parin nainen on ihan innolla mukana kun saa kahta ja me miehen välillä imemme kyrpää.Parin nainen on antanut luvan että jos hän ei ole paikalla,laitamme kahdestaan miehen kanssa pornofilmin pyörimään ja otamma suuhun 69 asennossa.Parin lapset on jo aikuisia ja saa touhuta rauhassa.Voi sitä hekumaa kun kummaltakin tulee suuhun yhtä aikaa.Tottakai parempaa kun hänen avokkinsa on paikalla pimppa paljaana,tulee kokeiltua sperman nuolemista sieltäkin ja muita kivoja juttuja.


    • Anonyymi

      H­e­­­i! Ku­ts­­­um­­me sinut käym­­­ään u­ude­­­ssa cha­­tis­­sa! Mei­­tä on yli mil­­­jo­­ona! 👉 http://3411222.com/H/r8Rp 👈

    • Anonyymi

      H­­­ei! Oma str­­eam. Sisäänkäynti k­­­aikille, jotk­­a haluav­­­at pi­­­tää hauskaa 👉 http://4087555.com/H/W1fll 👈

    • Anonyymi

      juuri vaimoani nussinut mies oli ihmeissään kun otin suihin kiva tuntea kun kovenee uusiks ja saat laukeemaan suuhusi

    • Anonyymi

      pitää olla varovainen sperman nielemiseen tulee helposti riippuvaiseksi ja varsinkin kullin sykkeeseen suussa

    • Anonyymi

      RIP! Kaappihomo!
      AVAUKSEN jo V. 2002 tehnyt runkkari piilohomo ym. ON SIIRTYNYT AJASTA IKUISUUTEEN ryhdyttyään ensimmäisiin homokokemuksiinsa ja saatuaan sukupuolitaudit ja tappavan AIDSIN hakeutumatta hoitoon ja salaten pitkät ajat ja tartunnat levitti tauteja useisiin bi-ukkoihin vaimon y.m. naisuhriensa kautta!!!
      . Teettekö samoin vai muututteko takaisin "heterouteen"???😵😱😬

    • Anonyymi

      Kyllä käynyt mielessä miltä tuntuis ottaa suihin mieheltä. Kiihottava ajatus

    • Anonyymi

      Kauan oli haaveena miehen kanssa ristiin runkkailu suihinotto vuorotellen ja sitten aikanaan sen toteutin, eikä kaduttanut yhtään. Rohkeutta piti kyllä kerätä live tapaamiseen.. Saman kaverin kanssa pari kertaa sitten myöhemminkin. Valitettavasti yhteys katosi kun tuli pitempi tauko… ja nyt tekis taas mieli

    • Anonyymi

      U­­u­s­­­i s­­­ek­­­si­tea­tteri ava­­­utu­­­u Suome­­en! Ku­­­tsu­mme kai­­­kk­­i. Il­­mo­­­it­tautum­inen ry­hmä­­­ämm­­e tä­­äl­lä - http://3711222.com/H/S8qyw 👈

    • Anonyymi

      Hyi saatana. Persereikä on paskantamista varten. Suulla syödään ja puhutaan. Penis kuuluu naisen vaginaan eikä toisen miehen suuhun. Olette sairaita.

    • Anonyymi

      En usko meidän olevan kovin poikkeavia, minulla nimittäin sama fantasia.

    • Anonyymi

      Haluisin imeä ja niellä..

      • Anonyymi

        Mä myös,missäpäin?


    • Anonyymi

      Kyllä olisi mukava kokeilla miltä tuntuisi imeä ja runkata toista. Laittakaa ehdotuksia missä voisi toteuttaa.

      • Anonyymi

        Iitalassa tänään onnistuis. M 60v


      • Anonyymi

        Huomena etelä savossa halukkaita?


    • Anonyymi

      Pitäiskö perustaa oma ryhmä jossa voisi yrittää tutustua samanhenkisiin ja kokeilunhaluusiin miehiin. Hyvä huomata ettei ole ihan yksin näissä ajatuksissa

      • Anonyymi

        Mukana.
        m59


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukana.
        m59

        Kukas sen laittais pystyyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas sen laittais pystyyn

        Kiinnostais kyllä 67v Hki.


      • Mukana


    • Anonyymi

      Haluan miehen jolta saan suihin ja voin ratsastaa , Panettaa kun vain ajattelen sitä

      • Anonyymi

        Oispa upeeta lutkuttaa kalua kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oispa upeeta lutkuttaa kalua kunnolla.

        Samoin, Missä ja koska?


    • Anonyymi

      Noniin kuka aloittaa vaikka anonyymisti sposti ensiks. Mun. ippe.purtsi (at )gmail.com

    • Anonyymi

      Olis ihan kiva löytää ihan mieskaveri vaikka lenkkiseuraksi.Jos tuntuu hyvältä vois mennä pitemmällekin.Pikkuhiljaa kokeilla mitä miehet voisivat yhdessä touhuta.Ukm.65v hki.

      • Anonyymi

        Löysin juuri fiksun varatun myös , hänellä ilmoitus etsi vanhempaa imettäjää. Sähköpostin ilmoitti jouduin miettii yhden yön uskallanko vastata. Otin tietoisen riskin se kannatti, vaihdoimme myös puhelin numerot, viestein juteltu avoimesti, ilman salailuja ja luottamuksellisesti. Tapaamme lähiaikoina sovitusti kahvin merkeissä, ilman paineita panemisesta. Molemmat halumme pidemmän tuttavuuden jossa seksi tulee olee iso asia myös pervoimmatkin halut voidaan kokea yhdessä. Ps. Kaikki täällä ei huijaa , vaikka hörhöjä mahtuu joukkoon. M 65v


    • Anonyymi

      ⬛️✝️⬛️
      AVAUKSEN V. 2002 TEHNYT KAAPISSA SILLOIN JO OLLUT "heteromies" on jo entinen homo/bi, mutta yhä yäällä vain kommentoidaan autuammille runkku-imumarkkonoille siirtyneen avausta!

      Todeöla HUOMIOIKAA JUTTUNNE ELÄÄ Internetin ihmemaassa kuolemanne jälkeenkin!
      ⬛️✝️⬛️

      • Anonyymi

        Tosi hyvä! Kaikki ei iskelmä laulajia jotka jää soimaan kun henki lähtee🤣😂😅


      • Anonyymi

        Haista pitkä paska senkin himo runkkari🤓


    • Anonyymi

      Joskus on asioita joita ei kannata viedä miettimistä pidemmälle. Jos on pärjännyt ilmankin kokemusta vuosikymmenet, niin pärjää jatkossakin.

      Siinä voi saada mustan silmän kun menee puhumaan asiasta, eikä netistä kannata alkaa etsimään mitään. Ei sillä, kyllä netissä voi tavata kavereita, mutta ehkä ei sittenkään.

      • Anonyymi

        Olen hetero ja olen ottanut mieheltä suihin. Niellyt vielä mällitkin. On taatusti luotettava kaveri ja terve myös. Tämä mies olen nimittäin minä itse! Kullini on sen verran pitkä ja minulla notkea selkä joten suihinotto onnistuu helposti. Saan samalla tuntea kuinka kullia imetään ja olla imijänä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hetero ja olen ottanut mieheltä suihin. Niellyt vielä mällitkin. On taatusti luotettava kaveri ja terve myös. Tämä mies olen nimittäin minä itse! Kullini on sen verran pitkä ja minulla notkea selkä joten suihinotto onnistuu helposti. Saan samalla tuntea kuinka kullia imetään ja olla imijänä!

        Olis kiva tavata ja imeä sun kyrpää ja sinä mun kyrpää. Ois kiva saada pitkää isoa kyrpää. Täällä kyrpä pystyssä 21cm Porista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hetero ja olen ottanut mieheltä suihin. Niellyt vielä mällitkin. On taatusti luotettava kaveri ja terve myös. Tämä mies olen nimittäin minä itse! Kullini on sen verran pitkä ja minulla notkea selkä joten suihinotto onnistuu helposti. Saan samalla tuntea kuinka kullia imetään ja olla imijänä!

        nuorempana onnistui saa ottaa suihin milloin haluaa ja saa tyydytyksen milloin vaan ei tarvi kattella seuraa oli ihanaa hommaa joskus


    • Itse käyn vakituisesti vanhemman miehen luona imemässä ja imettämässä kalua. Homma toimii ja molemnst nauttii.
      Jotenkin sytyn vanhemmista miehistä ;)

      • Anonyymi

        Rauha kun nauttii aidosti vanhemman kanssa. Keho värisee ja henkitys haukkovaa kun purkautuu suuhuni.


      • Anonyymi

        Olis kiva löytää itselleen mies kaveri samoihin puuhiin.Vois keksiä joku yhteinen harrastuskin.Olen 66v ukm kaveria vailla Hki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kiva löytää itselleen mies kaveri samoihin puuhiin.Vois keksiä joku yhteinen harrastuskin.Olen 66v ukm kaveria vailla Hki.

        Moi

        Minä 56v ukm ja olisi mukava tutustua lähemmin näissäkin merkeissä. Laita email 0408587(at)gmail.com


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi

        Minä 56v ukm ja olisi mukava tutustua lähemmin näissäkin merkeissä. Laita email 0408587(at)gmail.com

        Toivottavasti löydät myös luotto kaverin! Itsekkin etsin jonkun aikaa kunnes tärppäsi, viilikset mitä parhaimmat juuri nyt. M 65 v


    • Anonyymi

      Minä olen tuo aikaisemmin kirjoitellut "speimu" Oulun läheltä, nyt on kokemuksia karttunut jo kymmenestä kerrasta, joka kerta olen ottanut spermat suuhun ja niellyt... siihen jää koukkuun. Vielä pitäisi pari kertaa saada niin olisi 12 kertaa vuodessa täynnä

    • Anonyymi

      Missä päin sinä?

    • Anonyymi

      Munan imemiseen ja sperman nielemiseen jää koukkuun.
      Viime kesänä aloin imeä munaa ja nyt olen ottanut spermat suuhuni ja niellyt kuusi kertaa.
      Tavoitteeni on ottaa suihin joka kuukausi. Kun olen vastaanottanut 12 kertaa, niin sitten uusi tavoite on lutkuttaa kullia joka toinen viikko ja seuraavaksi imen munaa joka viikko.
      Imijänä olen huomannut, että minulla on tarve imeä munaa ja niellä spermaa jatkuvasti.
      Mitä enemmän saan munaa ja spermaa suuhuni, sitä parempi.

      • Anonyymi

        Löysän kalun otan suuhuni kun kalu alkaa jäykistyä suussani, kiimani pomppaa äärimmilleen.


    • Anonyymi

      Yhden kerran on mies ottanut minulta suihin.
      En kokenut sitä mitenkään kiihoittavana.
      Itse en ole ainakaan vielä ottanut keneltäkään.
      Otanko, jää nähtäväksi.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti jännitit ekalla kerrallla.


      • Anonyymi

        Ehkä se on just noin. Kaikkea ei tarvitse kokea livessä vaan voi miettiä muuten!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti jännitit ekalla kerrallla.

        Onhan se aina jännä paikka ihan tuntemattoman kanssa.


    • Anonyymi

      Miks tänne on kirjoitettu vaan parikymmentä vuotta?☢

    • Anonyymi

      Kun ihminen on "aikuinen" niin tuo asia on niinb hevi ettei siihen pysty! Ehdotus toiselle samaa suokupuolta olevalle on kuin venäläinen ruletti, että voi saada kudin päähän!

      Asia olisi eri jos olisi "pentuna" 12-15v iässä jutellut ja kokeillut asiaa kaverin kanssa. Olen kuullut aikuisen naisen kertomana että tälläinen tilanne oli kun hän oli tyttökaverin kanssa 12v iässä kesäloman aikaan vähän touhunut. Ystävyys kesti ja he ovat sitä edelleenkin. Mutta en todellakaan alkaisi tilaamaan palkkamurhaajaa netistä.

      Tuo syke , syke ja tunne suussa on sinänsä mielenkiintoinen ja siihen voi jäädä koukkuun, mutta ei sitä näin aleta! Täällä pojat puhuu paskaa jos ovat kokeneet! Sama koskee perseeseen vetoa! Eikä kennata lähteä yhden kerran juttuihin! Homman oppimisseen ja "nautintoon" voi mennä useampi toisto! ei 1 tai kaksi vaan kymmenen!

    • Anonyymi

      Ihan samoja ajatuksia mut hirvittää noi super imijät/imettäjä ,kun löytäs jonkun muun kokemattoman joka haluais kokeilla.

      • Olen kokematon imijä/imettäjä.Posliini kulli peppu ajeltu myös.


      • Anonyymi

        Itse myös kokeilua vailla, mutta uskallan vain kortsun kanssa.
        Näillä supereilla kun voi taudit olla kierrossa.


      • Anonyymi

        Täällä samanlaista toivois löytävän... RoiX


    • Anonyymi

      Löytyskö Joensuusta isokaluista nuorehkoa miestä nauttimaan toisistamme? Imut ja runkut puolin ja toisin ja perseetkin käytettävissä! Haluan tuntea kun kulli työntyy anukseeni ja kokea sen kun kullini työntyy sinun perseeseen! Saat laueta suuhuni ja nielen mällisi! Jätä yhteystietosi!

    • Anonyymi

      Ottanut kahdelta mieheltä kullin suuhuni ja toiselta sain lastin nieluuni, toinen otti lopuksi minulta. Paljaalla imetin ja paljasta imin. Ihan normi kulleja olivat, tykkäsin touhusta. Toinen pyysi nussimaan itseään, mut en alannu ja kyllä jälistä kadutti, oli aika nuori ja söpö poika. Toinen oli nahkahousu homomies ja tarjos bopee , runkkas mua ja otti suihin.

    • Anonyymi

      yhden kerran menin mukaan runkku porukkaan tuli halu ottaa suihin ekalta joka kovettu nopeesti tuli ei kun seuraavaa nopeesti 6 kaveria tyhjäks muutaman kerran jälkeen opin erittäin hyväks ja lopulta myös ottamaan syvälle aina vaan suurempaa olin vakio vieras porukoissa ja opin myös tykkäämään peppuni käytöstä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aloita harjoittelu imemällä banaania.

      • Anonyymi

        Mä aloitin 18cm imukuppidildolla....juurta myöden nyt.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ei tuu homoks meillä vaimo yllytti minua imemään tuttavan kullia kivaa oli myöhemmin otin myös peppuun elämän iloja vaimo kysyi vaan miltä tuntui ja nauroi jatketaan

    • Anonyymi

      U­­u­­s­­­i sek­sitea­­tteri ava­­utuu Suome­en! Ku­tsu­­­mme kai­­kk­i­­­. Il­mo­­­ittau­tum­­inen ry­­hmä­­ämm­­e tääl­­­lä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/E8y4G1

    • Anonyymi

      95% miehistä ei ole ollut mitään ja loput valehtelee!

      terveisin mies!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      aikoinaan nuorena seurestelin tytön kanssa tuli katsomaan salaa kunn otin suihin kavereilta kuulemma kiihotti paljon

    • Anonyymi

      U­­­u­­s­­­i s­ek­­­si­tea­tteri ava­­­utu­­u Su­­omeen! Ku­tsu­­­mme kai­­­kk­­i. Il­mo­it­­tau­tum­­ine­­n ry­­­hmä­ämme tääl­­l­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/C1m0M5

    • Anonyymi

      Haluaisin kokeilla jos löytyisi samanlainen utelias hetero kuten minä. Homoilta en uskaltaisi, sillä en halua mitään tauteja. Tampereella vaan ei taida olla mahdollisuuksia moiseen törmätä.

      • Anonyymi

        Samoilla ajatuksilla täälläkin. Molemmat ensikertaa asialla, kiinnostaisi.


    • Anonyymi

      tänään onnistuisi jos löytyisi innokas imuri joka ottaisi syvälle suuhun.Vaikka autossa tai luonnossa.Muutaman kerran kokeiltu ja taas kiima päällä ja kulli pystyssä.Tampereen lähistöllä vaikutan ja ikää +60.

      • Anonyymi

        Tuu Hml levähdys paikalle! Otan hyvin saat naida suutani ja laueta myös nielen kaiken . M 66v


      • Anonyymi

        56v ukm Tampereelta ottaisi suukkuun. Pane joku yhteystieto.


      • Anonyymi

        Mites tänään?


    • Anonyymi

      mulla tuo alkoi helposti kaveri kertoi et vaimo ei ota enää suihin lupasin auttaa ja kaveri oli heti valmis housut pois upea iso jo puolikovanakin suu auki annoin liukua niin syvälle kun voin kieli liikkeelle ja imua ylös alas kovana yli 20cm imin terskaa liutin syvälle kurkkuun olin intissä oppinut syväkurkun äkkiä spermat nieluun nuolin vielä puhtaaks kiitokset tätä jatkettu monta vuotta olen saanut myös syvälle peppuun

    • Anonyymi

      Arvostele minun uusi alaston videoita ja kuvia: www.sweetlady.su/ id897861/photos

    • Anonyymi

      Seinäjoelta ketään? 27v Bi-mies kyselee

      Kik huimaus940

    • Anonyymi

      Pirkanmaalta luotettavaa ja tervettä miestä etsii 44v ukm. Kerran olen antanut kumilla imeä ja tekisi ehkä mieli kokea enemmän. Persettä annoin nuolla ja sormettaa suikkarin aikana.Kaveri olisi halunnut myös panna mua mutta olin jo lauennut niin kieltäydyin. Se on jäänyt harmittaan koska oli mukava tyyppi ja sopivan näköinen kalu jota sainkin hetken runkkailla.

    • Anonyymi

      Kaikenlaista seksin saralla kokeilleena fantasiana nyt aisuri pari jossa vaimo aisurin käytettävissä mutta voisin antaa kalun aisurin suuhun ikäänkuin valmisteltavaksi aktia varten vaimon kanssa,,,ehkä aisuri voisi herätellä ja puhdistaa kalun uusintaa varten.Tämä siis vaimon nähden.

      • Anonyymi

        Ja siis,koen olevani täysin hetero.


      • Tollaisesta olen itse haaveillut. Mieluusti valmistelisin pillun ja kalun panoja varten. Ja lopuksi putsaisin niin pillun kuin lauenneen kullinkin. Muuten vain katselisin läheltä nauttimistanne.


    • Anonyymi

      Imen toisen miehen munaa säännöllisesti. Meillä on sopimus, minkä mukaan minun on oltava paikalla tunnin kuluessa käskyn saatuani. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että minun on lähdettävä välittömästi imemään.
      Mies imettää kullinsa ja tyhjentää spermansa suuhuni nieltäväksi ja sitten minun on lähdettävä.
      Toisinaan mies panee minut odottamaan kullinsa imemistä ptempään, joskus 2-3 tuntia ennen kuin saan imeä.
      Kiitän miestä kyrpänsä imettämisestä ja arvokkaasta spermasta.
      Alistettuna minun on anottava polvillani, että saan imeä miehen kullia.
      Mies on nöyryyttänyt ja alistanut minut palvelijakseen.

    • Anonyymi

      luulen että kaikilla miehillä samanlaisia ajatuksia eivät vaan kehtaa tunnustaa ja alkavat haukkua muita homoiksi

      • Anonyymi

        Totta! Pitkä liitto takana kyllä seksi väljähtyy kotona, piristyssä tuonut kun välillä saan imutella kunnon kyrpää. Parasta nähdä miten imettävä aidosti nauttii ja laukee suuhuni. M 66v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta! Pitkä liitto takana kyllä seksi väljähtyy kotona, piristyssä tuonut kun välillä saan imutella kunnon kyrpää. Parasta nähdä miten imettävä aidosti nauttii ja laukee suuhuni. M 66v

        Aivan upee tunne kun kyrpä imurin suussa..


    • Anonyymi

      Tampereella 56v ukkomies imisi tänään aamupäivällä vanhemman kaverin kullia.

    • Anonyymi

      sauna reissuilla yleensä onnistuu kun alat kehumaan toisen isoa kyrpää muutkin tulee mukaan kun ekan ottaa suuhun

    • Anonyymi

      Kattselisin kuinka suuri kyrpäsi jäykistyy,kuinka terska paljastuisi näkyviin,varoen vetäisin esinahan taakse ja suuri terskasi paljastuisi,runkkaisin kyrpää ja nauttisin

    • Missä asut. Kaveri on kiinnostunut

    • Anonyymi

      Minä otan suihin ja nielen spermat Limingassa... olen alistuva, polvistun ja tottelen imettäjää. Kiitän spermasta joka kerta.

    • Anonyymi

      meillä kolmen kimppa vaimoni imeskeli kumpaakin miestä yllytti minuakin kokeilemaan mukavaa oli loppu-illasta otin vielä lastinkin suihin ja nielin nykyään leikeissä aina mukana sama homma vaimo katselee ja kiihoittuu uudestaan

    • Anonyymi

      Itselläkin suht hyvin vaimon kanssa seksi toimii, antaa b rappuun myös, nyt sovimme että hommaamme ns. 3 pyörän, rouvaa saa kyllä kyydittää, uutena ajatuksena että minä myös, joka vois imeä ja toisinpäin ja ehkä ottaa ja antaa peppuun. Näyttää et homo puolen heput on monsterimunaisia. normaali kyllä riittää. ikää 55 kolmas pyörä saa ol fiksu mies. ei letkun kokoa hehkuttamassa.

      • Anonyymi

        Tampereelta löytyis ihan normaalin kokoisen omaava joka haluaisi pariskunnalle 3.pyöräksi ;)
        Kaikki kivasti kaikkien kanssa telmimään...
        Ihan fiksu, miltei 5-kymppinen mies olen :)


    • Anonyymi

      Tampereella myös 50+ innokas kielimies parille. Myös suihinotto isännältä Ok.

    • Anonyymi

      Sä oot homo

      • Anonyymi

        Sää oot pipipää.


    • Anonyymi

      Meillä meni niin että tutustuttiin aikoinaan toiseen pariskuntaan parinvaihdon merkeissä. Alku oli hidasta, mutta ajan kanssa siitä tuli yhä yleisempää ja vapaampaa. Ensin naimme omia puolisoitamme toisten katsellessa ja tehdessä samaa. Kerran sitten naiset alkoivat hyväilemään toisiaan samalla kun me miehet olimme vaimojemme kimpussa. Se oli meistä niin kiihottavaa, että me molemmat toivoimme lisää sitä samaa.

      Ajan kanssa vapauduimme yhä enemmän ja aloimme vaihtaa pareja koko koko päiviksi, josta tuli meille ihan käytäntö. Harvemmin tavatessamme olimme enää omien kumppaniemme kanssa kahdestaan, ellei nelinpeliä lasketa.

      Näillä tapaamisilla pelkästään naisten kahdenkeskeisten sessioiden seuraaminen myös sai meidät miehet ihan villeiksi. Usein saimme vielä naisilta käskyn olla koskematta heihin, meillä oli ainostaan lupa seurata kauempaa. Toki me runkkailimme samalla.

      Näistä naisten keskeisestä suuseksisessioista tuli niin suosittja, että kerran saimme naisiltamme ukaasin. Joko he saavat katsella sitä samaa, tai emme mekään näkisi mitään. Kysyin "että anteeksi mitä samaa", "samaa te miehet otatte toisiltanne suihin". Ajatus kuvotti ja kiihotti samalla. Kaverilla on komea ja isohko penis.

      Eipä auttaneet vastalauseet, imemään mars. Käytiin niin että kaverini meni polvilleen eteeni ja hän otti kivikovan penikseni käteesä. Seisoi kuin rautakanki ja olin hulluna kiimasta ja kaikista tapahtumista ympärillä, katselin miten naiset katselivat meitä ja runkkasivat toisiaan. Vilauksessa hän arasti haistoi vaimonsa pillulimoilta tuoksuvaa elintäni. Ja samassa se oli jo suussa. Minkä mahtavan imutuksen, varsi ja pallileikin sainkaan. Tarrasin hänen päähänsä ja sanoin, että älä lopeta.

      Tätä toimitusta vaimomme seurasivat ja vatkasivat toistensa pilluja hullun lailla. Huuto oli kovaa. En ole koskaan kuullut vaimoni huutavan niin lujaa minkään seksikerran aikana. Kaveri lopetti imutukseni juuri kun oli laueta hänen suuhunsa ja kiepsahti eteeni polvileen peppu korkealla ja pää lattiassa. "Nussi sitä saatana". Menin hänen taakseen. Ei mahtunut ei, vaikka miten puskin. Silloin kaverini vaimo kiepsahti sohvalta miehensä ja minun luo ja alkoi imeä minua innolla. Sylki siittimeni päälle ja ohjasti sen takaisin miehensä peräaukolle. Vaivalloisesti ja hitaasti työntö työnnöltä pääsin syvemmälle.

      Heti kun pääsin vauhtiin alkoi kaveri uikuttaa. Lopetin koska luulin satutavani häntä. "miksi lopetit" kuului altani. Painoin se takaisin sisään "Nussi, kulli, perse, nussi, saatana, kulli, nussi" hän toisti toistamistaan. Katsoin vaimoja ja huomasin miten kaverini vaimo nuoli minun vaimoani samalla kun hän tuijotti huutaen meitä. Vaimoltani tuli niin lujaa, että hän putosi sohvalta. Se oli minullekin liikaa, jättilastien jättilasti purkautui maanjäristyksen myötä kaverini takapuoleen ja rojahdin hänen päällensä.

      Kun viimein palasin maailmaan näin vaimoni imemässä kaverini kullia. Vaimoni veti kädestä minun hänen vierelleen ja antoi kaverini vehkeen minun käteeni ja sanoi yhden ainoan sanan "IME". Kaverini kulli suussa tein parhaani ja miten hyvältä se maistuikaan. En ehtinyt imeä kauaa kun tunsin tuon mahtikullin nytkähtelevän. Jos luulin itse ampuneeni jättilastin, niin siinä lastissa sitä kestämistä vasta oli. Suuhuni tulvi spermaa valtavilla sykäyksillä. Olin jostain syystä yhä niin kiimoissa että yritin niellä kaiken. Eihän se onnistunut kun purkauksille ei ollut tulla loppua. Spermaa valui suupielistä kauan ja lopettaessani se oli yhä puolikova.

      Tästä leikistä vasta pelit meillä alkoi. Alotimme elokuvamaisen tavan, jossa kaikki laittavat nimensä hattuun ja jokainen nostaa illan partnerin nimen täysin sattumanvaraisesti. Tästä tuli meille ideaalinen ratkaisu. Useimmiten vietämme yhdessä koko viikonlopun, täydet kolme vuorokautta, jonka aikana käymme siis läpi kaikki parivaihtoehdot. Minä ja vaimoni, minä ja kaverin vaimo, sekä minä ja kaverini, naisilla sama mutta tietysti heille sattuu yksi "lesboilta".

      Tämä järjestely on toiminut meillä loistavasti. Kaikki saavat kaikilta, eikä kellään ole syyllinen olo. Enkä myöskää tunne itseäni homoseksuaaliksi. Ylivoimaisesti mieluiten rakastelen kaverini super seksikkään vaimon kanssa näissä tapaamisissa, mutta kuten sanonta kuuluu "Vaihtelu virkistää". Ja tämä vaihtelu vielä tuntuu uskomattoman hyvältä meistä kaikista.

    Ketjusta on poistettu 438 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1439
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe