volvo 460 1.8i

Jeppe

Mikä on se alumiininen haitariputki joka menee ilmanputsarilta moottorin taakse ja mikä on putken tarkoitus?

1

611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinni syksyllä

sillä mulle kerrottiin että se ko. putki tuo pakosarjalta lämmintä ilmaa ilmanputsarille joka kovilla pakkasilla on hyvä ettei putsarille tulee raakaa pakkasilmaa mikä tod.näköisesti saataisi vaikuttaa kaasarin käyttäytymiseen....eli se on hyvä olla siellä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 95
      2396
    2. Vihdoin Sofian peffa ikuistettu ilman filttereitä

Jenner pökät ei taida puristaa peffaa kasaan samalla tavalla kun kalsarit joita yleensä pitää😂 https://aijaa.com/re6HIq
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1958
    3. Miksi et enää halunnut kohdata mua?

Miksi välttelet mua?
      Ikävä
      146
      1891
    4. Oho! Tanssii Tähtien kanssa saa oman "realityn" - Tätä tiedossa!

Tanssii Tähtien Kanssa uusi kausi alkaa elokuussa. Ja ohhoh, luvassa on myös ajan henkeen sopivasti uusi reality-henkinen pläjäys kulissien takaa. Ki
      Viihde ja kulttuuri
      22
      1273
    5. Missä ravintolassa Martina hakkasi Sofian?

Ollaan lasten kanssa katseltu youtubesta sitä videota missä Martina pidätetään ja heitetään pihalle sen jälkeen kun hän on hakannut Sofian. Mikä tuo r
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1183
    6. Tiedän ettei tilanne

Ollut optimaalinen kun tavattiin. Oikeastaan se oli aika sekava tilanne. Silti teit tosi ison vaikutuksen tunteisiini nainen. Olen pahoillani siitä e
      Ikävä
      39
      896
    7. Viimeinen viesti

Mitä lukee viimeisimmässä viestissä jonka HÄN on sinulle laittanut? Ap aloittaa: viimeisessä viestissä häneltä on kolme numeroa.
      Ikävä
      47
      842
    8. Taisin menettää kaikki mahdollisuuteni suhun?

Tämmöisiä ajatuksia ollut tässä viimepäivinä.
      Ihastuminen
      23
      811
    9. Stefan eli vankeudessa, kurituslaitoksessa, 9 v ajan

Mutta vapautui siitä vuosi sitten keväällä ja elää nyt vapaana kuin taivaan lintu ihanan Sofiansa kanssa, nyt saa taas elää! Kaikkea mukavaa heille tu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      774
    Aihe