Kiihottuuko muut naisten pilluista?

MirJami

Mua ei miesten munat oikeen kiihota,mutta pillujen kuvia kattelen mielelläni.Oih,varsinkin sellasia mistä pienemmät häpyhuulet pilkistää välistä.
Olen siis nainen.

16

12521

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen minäkin

      En itsekään saa mitään hohtoa miesten vehkeiden katselusta, mutta nainen on paljon kauniinpi! Varsinkin jos on kaksi naista ja ne häärää alapäässä...

    • lepakko tai bi

      jos naiset kiihottaa enemmän

      • nainen kanssa

        Minäkin tykään katsella ennen naisten pimpsoja ja touhuja kun miehiä. Ja ihan hetero olen!


    • Vaikkakin olen hetero!

      En minäkään kiihotu millään tavalla miesten munista, vaikka hetero olenkin. Tuskin olet mitenkään epänormaali; näkeehän sen noista muistakin vastauksista, että on muitakin "samalla tavalla ajattelevia"..

    • kun nään naisten vaginoita

      mä ainakin kiihotun kun nään naisia höyry saunassa ja vaginoita mitä parempi karvoitus vaginan ymärillä sen parempi ja kauniimpi

    • Kevätesikko

      Täytyy sanoa että kyllä minäkin naisten kuvia tirkistelen vaikka olen itsekin nainen enkä varmastikkaan lesbo! Olen miettinyt miksi näin on koska en kuitenkaan koskaan voisi ajatella rakastelemista naisen kanssa. Ehkä se on sitä että kuvittelen itse olevani siinä ja miehet katselevat minua...

    • sama juttu

      Olen usein ajatellut, että miksi ihmeessä esimerkiksi valokuvalisissa seksi-ilmoituksissa miehet laittaa pelkän munansa kuvaan. Se kun ei kiihota ketään naista.
      Miehestä voisi olla edes jollakin lailla kokonaisempi ja eroottisempi kuva.
      Mutta kyllä....naisten pimpan kuvat ovat kiihottavampia. Ehkä sitä samaistuu siihen kiihotuksen tilaan, miltä se tuntuu?
      Ehkä miehet kiihottuvat naisten kuvista taas, koska ajattelevat miltä tuntuu työntyä siihen pimppaan?

    • pill......

      olen töissä ympäri vuotisessa lomakodissa "sekatyömiehenä". edellisten jäljiltä minulla on aitiopaikka saunan pukuhuoneisiin. paljaat tissit roikkuvat puolen metrin päässä ja pilluja vilahtelee jatkuvasti. ajeltuja paljon vähemmän kuin kirjoituksista voisi päätellä. siinä ne kuivaavat ja hinkkaavat itseään. alussa kiihotti, mutta nyt ei enää. kyllä kiihottavat pillut ovat tänä päivänä harvinaisia. törröttävät häpyhuulet karmeita holeja.

    • Adriiina

      uimahallissa kattelen muiden mimmien rintoja ja alapäätä ja kostun. joskus meen vessaan runkkaamaan kun panettaa.

      • saku

        Selvä piilolesbo...hmmm.. mielenkiintoista....


      • MirJami
        saku kirjoitti:

        Selvä piilolesbo...hmmm.. mielenkiintoista....

        ainakin bi....lesbo?en tiedä?

        Mutta ärsyttää kun ei tee liiemmin mieli miestä..ja haaveilenkin enemmän tyttöystävästä.Hankalaa!


      • neiti
        MirJami kirjoitti:

        ainakin bi....lesbo?en tiedä?

        Mutta ärsyttää kun ei tee liiemmin mieli miestä..ja haaveilenkin enemmän tyttöystävästä.Hankalaa!

        vaikka oon varma että oon hetero ja tykkään miehistä, mutta alaston naisen jostain syystä kiihottaa enemmän, kuin mies. Mies kiihottaa kosketuksilla eikä ulkonäöllä. Miehen pippeli pikemminkin ällöttävää katseltavaa.. ne karvat ja kivekset.. mut siis kiihotus todellakin miehen kanssa juuri kosketuksista.. mutta katselisin mieluummin kivakroppaisia naisia ja niiden pilluja :D mut taas ällöttää ees kuvitella että olisin naisen kanssa sängyssä.. varmaan oon ihan outo.. en tiiä mistä tää johtuu....


      • neiti
        neiti kirjoitti:

        vaikka oon varma että oon hetero ja tykkään miehistä, mutta alaston naisen jostain syystä kiihottaa enemmän, kuin mies. Mies kiihottaa kosketuksilla eikä ulkonäöllä. Miehen pippeli pikemminkin ällöttävää katseltavaa.. ne karvat ja kivekset.. mut siis kiihotus todellakin miehen kanssa juuri kosketuksista.. mutta katselisin mieluummin kivakroppaisia naisia ja niiden pilluja :D mut taas ällöttää ees kuvitella että olisin naisen kanssa sängyssä.. varmaan oon ihan outo.. en tiiä mistä tää johtuu....

        tulipas paljon virheitä, oli kiire kirjoittaa..:D


      • kroppia
        neiti kirjoitti:

        vaikka oon varma että oon hetero ja tykkään miehistä, mutta alaston naisen jostain syystä kiihottaa enemmän, kuin mies. Mies kiihottaa kosketuksilla eikä ulkonäöllä. Miehen pippeli pikemminkin ällöttävää katseltavaa.. ne karvat ja kivekset.. mut siis kiihotus todellakin miehen kanssa juuri kosketuksista.. mutta katselisin mieluummin kivakroppaisia naisia ja niiden pilluja :D mut taas ällöttää ees kuvitella että olisin naisen kanssa sängyssä.. varmaan oon ihan outo.. en tiiä mistä tää johtuu....

        on kyllä kiva katsella,etenkin hyvänmuotoista nätteine rintoineen,mutta alan lehdistä en välttämättä nyt ihan sitä itseään l.pillua niin kuumana katsele,vaan paremminkin aktikuvia,joissa mies ja nainen.Pelkkä miehenkuvakaan ei ole niin kiihottava.Olen itse siis heteronainen.


      • neiti kirjoitti:

        vaikka oon varma että oon hetero ja tykkään miehistä, mutta alaston naisen jostain syystä kiihottaa enemmän, kuin mies. Mies kiihottaa kosketuksilla eikä ulkonäöllä. Miehen pippeli pikemminkin ällöttävää katseltavaa.. ne karvat ja kivekset.. mut siis kiihotus todellakin miehen kanssa juuri kosketuksista.. mutta katselisin mieluummin kivakroppaisia naisia ja niiden pilluja :D mut taas ällöttää ees kuvitella että olisin naisen kanssa sängyssä.. varmaan oon ihan outo.. en tiiä mistä tää johtuu....

        Mielenkiintoinen dilemma, siis nuolisitko emätintä jos saisit mahdollisuuden?


    • Mielenkiintoista että väität olevasi hetero...
      Minusta vaikuttaa enemmänkin että olet Lesbo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      31
      2160
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1856
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1195
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      12
      1117
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe