Jäi pois tuosta edellisestä:
Miksemme me puhu täälä henkilö-autoilijoiden
aiheuttamista onnettomuuksista ja ylinopeuksista?
Sellainen asia minua ihmetyttää että näin talves aikaan pitäisi lähteä vaikkapa töihin aamulla kesä aikataulua varhaisemmin kuin näin talvella!
Mutta eipäs se näin olekkaan,
lähdetään samaan aikaan kuin kesällä ja ajetaan sataa ja tuhatta niin ettei se uusi avensis pysähdykkään valoissa kuin kesällä ja päräytetään naapurin isännän Saksasta tuoman 500 mersun perään että raikuu!
Miksei täälä puhuta tosiaan pikku autoilijoista???
Ihmettelen kummasti!!!
Tuohon edelliseen
5
622
Vastaukset
- YrjöJurri
Katos kun niillä rekkojenvastustajilla harvalla on edes ajokortti ja ne täällä toistettavat lehtien lööpit antavat arhäkän aiheen saada paljon keskustejoita viestiketjuun.
- Qekko
Anteeksi tyhmyyteni jonka ainoan luoja minulle soi aikoinaan!
Niistähän varmaan suurin osa asuu kaupungeissa ja kulkevat julkisilla liikenne muodoilla,
joilla vaikka tapahtuisi haaveri esim kaupungissa ajaessa niin siellähän ei vauhti järin päätä huimaa!
Sen jälkeen nämä vain lohduttelevat kuskeja ja toivottavat hyvät jatkot!
Hiiala hiiala hei vaan....
- Rattimatti
Ei ne uskalla myöntää joukkonsa kirjavaa kuppikuntaa. Toisaalta onhan tämä älytöntä:pikkuautoilijat vs rekkakuskit. Se avensis on jo niin valtavan iso auto, että rekka on sen rinnalla jo valtamerialus. No, ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu. Onnekseni olen huomannut, että useat meistä ammattikuljettajista rohkenevat myöntää joukkoomme mahtuvan myös epäpätevää porukkaa. Ottakaa henkilöautokansa mallia siitä. Pitää olla myös itsekriittisyyttä.
Loppuunsa ihmetyttää sekin kun lukee noita lehtien yleisönosastoja ja vastaavia, niin tuntuu että kaikki henkilöautot ajavat juuri rajoitusten mukaan ja rekat vaan paahtaa vähintään sitä 90km/h:ssa, kelissä kuin kelissä.
Vaan sitten kun itse ajelee tuolla, niin kyllähän ne munijat ovat kuitenkin aika häviävän pieni osa kaikista henkilöautoilijoista. Enemmän kuitenkin sattuu sitä, että kun itse ajelee 80:n alueella 85km/h:ssa niin jatkuvasti sinne perään kertyy sitä henkilöautoa. Monet, ellei jopa suurin osa, tyrkkivät vielä ohikin. Näin ainakin täällä päin Suomea, suurimmat kaupungit/sisääntulotiet tietysti asia erikseen.
Eli tästäkin voisi vetää johtopäätöksen, että yhdet ja samat valittajat valittavat joka puolella.- Vatanen
puukuski kirjoitti:
Loppuunsa ihmetyttää sekin kun lukee noita lehtien yleisönosastoja ja vastaavia, niin tuntuu että kaikki henkilöautot ajavat juuri rajoitusten mukaan ja rekat vaan paahtaa vähintään sitä 90km/h:ssa, kelissä kuin kelissä.
Vaan sitten kun itse ajelee tuolla, niin kyllähän ne munijat ovat kuitenkin aika häviävän pieni osa kaikista henkilöautoilijoista. Enemmän kuitenkin sattuu sitä, että kun itse ajelee 80:n alueella 85km/h:ssa niin jatkuvasti sinne perään kertyy sitä henkilöautoa. Monet, ellei jopa suurin osa, tyrkkivät vielä ohikin. Näin ainakin täällä päin Suomea, suurimmat kaupungit/sisääntulotiet tietysti asia erikseen.
Eli tästäkin voisi vetää johtopäätöksen, että yhdet ja samat valittajat valittavat joka puolella.http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Ketjukolari vaikeutti liikennettä Lempäälässä/1135218379116
Jos joku vielä tämän jäkeen uskaltaa mitoittaa ajonsa sään mukaan niin ihmettelen, eikös se perään ajaja ole se ensimmäinen osapuoli sehän sen aiheutti.
Tikulla silmään sitä joka muistelee viimetalven monensadan auton kolarisumaa jonka yllättäen aiheuitti liukkas ja nopeuden arviontivirheet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949417Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki754915Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.494596Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j82378Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001586- 431410
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota531320Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441286Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641252Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.451212