Jäi pois tuosta edellisestä:
Miksemme me puhu täälä henkilö-autoilijoiden
aiheuttamista onnettomuuksista ja ylinopeuksista?
Sellainen asia minua ihmetyttää että näin talves aikaan pitäisi lähteä vaikkapa töihin aamulla kesä aikataulua varhaisemmin kuin näin talvella!
Mutta eipäs se näin olekkaan,
lähdetään samaan aikaan kuin kesällä ja ajetaan sataa ja tuhatta niin ettei se uusi avensis pysähdykkään valoissa kuin kesällä ja päräytetään naapurin isännän Saksasta tuoman 500 mersun perään että raikuu!
Miksei täälä puhuta tosiaan pikku autoilijoista???
Ihmettelen kummasti!!!
Tuohon edelliseen
5
624
Vastaukset
- YrjöJurri
Katos kun niillä rekkojenvastustajilla harvalla on edes ajokortti ja ne täällä toistettavat lehtien lööpit antavat arhäkän aiheen saada paljon keskustejoita viestiketjuun.
- Qekko
Anteeksi tyhmyyteni jonka ainoan luoja minulle soi aikoinaan!
Niistähän varmaan suurin osa asuu kaupungeissa ja kulkevat julkisilla liikenne muodoilla,
joilla vaikka tapahtuisi haaveri esim kaupungissa ajaessa niin siellähän ei vauhti järin päätä huimaa!
Sen jälkeen nämä vain lohduttelevat kuskeja ja toivottavat hyvät jatkot!
Hiiala hiiala hei vaan....
- Rattimatti
Ei ne uskalla myöntää joukkonsa kirjavaa kuppikuntaa. Toisaalta onhan tämä älytöntä:pikkuautoilijat vs rekkakuskit. Se avensis on jo niin valtavan iso auto, että rekka on sen rinnalla jo valtamerialus. No, ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu. Onnekseni olen huomannut, että useat meistä ammattikuljettajista rohkenevat myöntää joukkoomme mahtuvan myös epäpätevää porukkaa. Ottakaa henkilöautokansa mallia siitä. Pitää olla myös itsekriittisyyttä.
Loppuunsa ihmetyttää sekin kun lukee noita lehtien yleisönosastoja ja vastaavia, niin tuntuu että kaikki henkilöautot ajavat juuri rajoitusten mukaan ja rekat vaan paahtaa vähintään sitä 90km/h:ssa, kelissä kuin kelissä.
Vaan sitten kun itse ajelee tuolla, niin kyllähän ne munijat ovat kuitenkin aika häviävän pieni osa kaikista henkilöautoilijoista. Enemmän kuitenkin sattuu sitä, että kun itse ajelee 80:n alueella 85km/h:ssa niin jatkuvasti sinne perään kertyy sitä henkilöautoa. Monet, ellei jopa suurin osa, tyrkkivät vielä ohikin. Näin ainakin täällä päin Suomea, suurimmat kaupungit/sisääntulotiet tietysti asia erikseen.
Eli tästäkin voisi vetää johtopäätöksen, että yhdet ja samat valittajat valittavat joka puolella.- Vatanen
puukuski kirjoitti:
Loppuunsa ihmetyttää sekin kun lukee noita lehtien yleisönosastoja ja vastaavia, niin tuntuu että kaikki henkilöautot ajavat juuri rajoitusten mukaan ja rekat vaan paahtaa vähintään sitä 90km/h:ssa, kelissä kuin kelissä.
Vaan sitten kun itse ajelee tuolla, niin kyllähän ne munijat ovat kuitenkin aika häviävän pieni osa kaikista henkilöautoilijoista. Enemmän kuitenkin sattuu sitä, että kun itse ajelee 80:n alueella 85km/h:ssa niin jatkuvasti sinne perään kertyy sitä henkilöautoa. Monet, ellei jopa suurin osa, tyrkkivät vielä ohikin. Näin ainakin täällä päin Suomea, suurimmat kaupungit/sisääntulotiet tietysti asia erikseen.
Eli tästäkin voisi vetää johtopäätöksen, että yhdet ja samat valittajat valittavat joka puolella.http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Ketjukolari vaikeutti liikennettä Lempäälässä/1135218379116
Jos joku vielä tämän jäkeen uskaltaa mitoittaa ajonsa sään mukaan niin ihmettelen, eikös se perään ajaja ole se ensimmäinen osapuoli sehän sen aiheutti.
Tikulla silmään sitä joka muistelee viimetalven monensadan auton kolarisumaa jonka yllättäen aiheuitti liukkas ja nopeuden arviontivirheet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a586115Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,464407Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1624329Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K923678Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii712899Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1062527Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut622291Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan561856Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2441739Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä371530