Tietääkö kukaan kuinka korkealla merenpinnasta ydinvoimalat sijaitsevat. Meren pinta kun uhkaa joittenkin arvioiden mukaan nousta metri tolkulla, niin että uppoavatko ne?
atomi
7
457
Vastaukset
- nehän on rakennettu
kelluviksi.
mutta olisin enemmän huolestunu kaikista omakotitaloista ja huviloista jotka jäävät veden varaan, ydinvoimaloita kun on niin vähän suomessa.
(jos tarkoitit että koko ydinvoimala heitetään jorpakkoon niin kyllä se uppoaa :D- uppoaako
Mutta onhan huvilan siirtäminen kuvalle maalle huomattavasti helpompaa kuin ydinvoimalan siirto.
- ylivertaisia
uppoaako kirjoitti:
Mutta onhan huvilan siirtäminen kuvalle maalle huomattavasti helpompaa kuin ydinvoimalan siirto.
tässäkin suhteessa. Kun siipi alkaa sutimaan vettä niin teho vaan lisääntyy kun se ottaa
aalloista vauhtia. - uppoaako
ylivertaisia kirjoitti:
tässäkin suhteessa. Kun siipi alkaa sutimaan vettä niin teho vaan lisääntyy kun se ottaa
aalloista vauhtia.Tämänkö takia uudet tuulimyllyt suunnitellaan kelluviksi
- Jocu_
uppoaako kirjoitti:
Mutta onhan huvilan siirtäminen kuvalle maalle huomattavasti helpompaa kuin ydinvoimalan siirto.
Helpo homma ympäröidä ydinvoimalat riittävän korkeilla valleilla. Ei hätää.
- avarakatseinen
Meinaahan ne upota!
Ihan väkisellä!
Viimeksi tämä venäjän laivaston "YLPEYS".
http://archives.cnn.com/2001/WORLD/europe/10/03/kursk.weather/
Muurmanskissa taitaa olla myytävänä näitä pienempiä malleja! Vähänkäytettynä, pitkin satama-allasta.
OSta itsellesi oma ydinvoimala!
Onhan nuo Businesmiehet tuoneet sieltä jo sukellusveneitä, lentokoneita, helikoptereita...
Mutta omankylän ydinvoimala, sepä vasta jotain...
saattaa tulla rakennuslupaviranomaisten kanssa vaikeuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416