Paula Koivuniemelle pitäisi saada oma palsta.
Paula on on paras suomalainen naisartisti.
Paula on myös seksikkäin:)
Harva 59 vuotias nainen on yhtä hyvännäköinen ja seksikäs kuin Paula;)
Paula on sexy !!
28
1100
Vastaukset
- Inari
täyttää 19.6. vasta 59 -vuotta ts. on syntynyt 1947
- Pasi Sti
Tiesin kyllä Paulan syntymäajan, en vain nähnyt tarpeelliseksi ilmoittaa sitä päivälleen:)
Myös Lea Laven on syntynyt 19.6;)
Paula on kuin pyryharakka! Siitä diivailijasta on seksikkyys kaukana. Muikistelee ja keimailee viiden sentin pakkelikerros naamassaan ja ahtautuu liian pieniin vaatteisiin. Hän on naispuolinen Danny joka ei osaa pukeutua ikänsä ansaitsemalla arvokkuudella.
- hohhoijaaaa
Mikä sinä "naisena" olet arvostelemaan NAISIA?!
Miesnäkökulma voi olla ihan erilainen kuin sinun kateuteen perustuva joutava lässytys.
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa mitä paulan seksikkyyteen tulee. hohhoijaaaa kirjoitti:
Miesnäkökulma voi olla ihan erilainen kuin sinun kateuteen perustuva joutava lässytys.
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa mitä paulan seksikkyyteen tulee.Mulla ei ole mitään syytä olla sille kateellinen, mutta se on vaan niin Ä.R.S.Y.T.T.Ä.V.Ä akka !
Kerran olin sen keikalla ja se keimaili ja liehakoi siinä lavanedessä oleville nuorille pojille, mutta kun tauolla yks vanhempi mies meni pyytään siltä nimmaria se käveli vaan koppavasti nokkapystyssä ohi.- tod hämmästynyt
Justiinax kirjoitti:
Mulla ei ole mitään syytä olla sille kateellinen, mutta se on vaan niin Ä.R.S.Y.T.T.Ä.V.Ä akka !
Kerran olin sen keikalla ja se keimaili ja liehakoi siinä lavanedessä oleville nuorille pojille, mutta kun tauolla yks vanhempi mies meni pyytään siltä nimmaria se käveli vaan koppavasti nokkapystyssä ohi.Onko totta, että Paula kohtelee miehiä noin ala-arvoisesti?
Jos tuo on totta, ikinä en enää kiihotu Paulasta! - rita
Joo kyllä melkoinen maalipytty on tää nainen.Se on niitä harvoja laulajia ketä en halua kuulla enkä nähdä.Miesnäkökulma voi olla hyvinkin erilainen tunnetuista syistä,kuka nyt sitten miehistäkään sattuu tykkäämään sen hempukkalookista.Melkein kuuskymppiseksi ehkä nuorekas mut meikeillä ja mahd.kauneusleikkauksilla saa paljon aikaan.
- eräs joka tuntee Paulan....
hohhoijaaaa kirjoitti:
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa mitä paulan seksikkyyteen tulee.Oletko huomannut että Justiina märisee täällä joka asiasta?
Kateellinen sitä se varmasti on siihen tulokseen minäkin olen tullut.
Justiina ihannoin vaan tuota Kansaa jolla ei kasva edes hiukset ja muutenkin on tosi ällö tyyppi. Olen jutellut Paulan kanssa ja hän on ihan mukava kait Paulakin saa valita jos joku känninen menee sönköttään niin ei sellasen kanssa tarvitsekkaan jutella ja niitähän riittää keikkapaikoilla. eräs joka tuntee Paulan.... kirjoitti:
Oletko huomannut että Justiina märisee täällä joka asiasta?
Kateellinen sitä se varmasti on siihen tulokseen minäkin olen tullut.
Justiina ihannoin vaan tuota Kansaa jolla ei kasva edes hiukset ja muutenkin on tosi ällö tyyppi. Olen jutellut Paulan kanssa ja hän on ihan mukava kait Paulakin saa valita jos joku känninen menee sönköttään niin ei sellasen kanssa tarvitsekkaan jutella ja niitähän riittää keikkapaikoilla.Ota sä pallonivel nyt ihan rauhallisesti vaan. Tapsalla kasvaa kyllä hiukset, joten älä sä huolehdi siitä.
Tottakai sä puolustat Paulaa kun se on Kari Tapion kaveri. Siinä onkin vakka kantensa valinnut
Eikä se mies mitään örissyt, vaan ihan kohteliaasti pyysi sitä nimmaria. Kai sen olis pitänyt kehua Paulaa seksikkääksi ,jotta "rouva diiva" olisi vaivautunut sen nimmarin skriivaamaan.- nampö one.
rita kirjoitti:
Joo kyllä melkoinen maalipytty on tää nainen.Se on niitä harvoja laulajia ketä en halua kuulla enkä nähdä.Miesnäkökulma voi olla hyvinkin erilainen tunnetuista syistä,kuka nyt sitten miehistäkään sattuu tykkäämään sen hempukkalookista.Melkein kuuskymppiseksi ehkä nuorekas mut meikeillä ja mahd.kauneusleikkauksilla saa paljon aikaan.
Tästä ei tingitä. Rakastan sua Paula!!!
- joopa joo
Justiinax kirjoitti:
Ota sä pallonivel nyt ihan rauhallisesti vaan. Tapsalla kasvaa kyllä hiukset, joten älä sä huolehdi siitä.
Tottakai sä puolustat Paulaa kun se on Kari Tapion kaveri. Siinä onkin vakka kantensa valinnut
Eikä se mies mitään örissyt, vaan ihan kohteliaasti pyysi sitä nimmaria. Kai sen olis pitänyt kehua Paulaa seksikkääksi ,jotta "rouva diiva" olisi vaivautunut sen nimmarin skriivaamaan.Justiina Pallonivel se täällä on taas märisemässä tuttuun tapaansa ja voi voi kun taas Kansaa sorretaan.
Mä en puollustele Paulaa vaan kerron totuuden että Paula on aivan mukava ihminen ja jos sä Justiina noin kateellinen olet niin ei voi mitään.
Hoitele sä vaan sitä Kansaa että sille kasvaa karvat päähän. - Tuhatkasvo
En ole koskaan ymmärtänyt näitä latteuksien latelijoita, jotka Paulaa mollaavat.
Mikä on näiden ihmisten oma henkinentaso?
Mättääkö oma osaamattomuus niin paljon, että se purkautuu silmittömänä kateutena ja tästä syystä on rangaistava kateutta aiheuttavaa kohdetta?
Tässä tapauksessa se ärsytyksen aiheutti Paula Koivuniemi.
Hävetkää ja ketselkaa peiliin. - rita
Tuhatkasvo kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt näitä latteuksien latelijoita, jotka Paulaa mollaavat.
Mikä on näiden ihmisten oma henkinentaso?
Mättääkö oma osaamattomuus niin paljon, että se purkautuu silmittömänä kateutena ja tästä syystä on rangaistava kateutta aiheuttavaa kohdetta?
Tässä tapauksessa se ärsytyksen aiheutti Paula Koivuniemi.
Hävetkää ja ketselkaa peiliin.Taas tuo iänikuinen"kateus".On se kumma kun aina pitää vetää kateus mukaan keskusteluun kun muut keinot loppuu.En todellakaan ole kateellinen artistille josta en pidä!Väännetään se sitten rautalangasta vaikka että menee tajuntaan.Voi jee,mistä Koivuniemelle olisin kateellinen?En iän,ulkonäön,lauluäänen,tyylin enkä todellakaan asemansa vuoksi.Juttu vaan nyt kaikessa yksinkertaisuudessaan menee näin että meillä kaikilla on artisteja joista me pidetään ja toisia joista ei,tää on tosiasia ja siinä ei kateellisuudella ole mitään tekemistä.Jokainen osaa mitä osaa,itse en osaa laulaa mut ei se mua potuta,kuuntelen muiden laulamista ja teen sitä mitä taas just minä osaan,sitäkin riittää.
- Fiksuista fiksuin
rita kirjoitti:
Taas tuo iänikuinen"kateus".On se kumma kun aina pitää vetää kateus mukaan keskusteluun kun muut keinot loppuu.En todellakaan ole kateellinen artistille josta en pidä!Väännetään se sitten rautalangasta vaikka että menee tajuntaan.Voi jee,mistä Koivuniemelle olisin kateellinen?En iän,ulkonäön,lauluäänen,tyylin enkä todellakaan asemansa vuoksi.Juttu vaan nyt kaikessa yksinkertaisuudessaan menee näin että meillä kaikilla on artisteja joista me pidetään ja toisia joista ei,tää on tosiasia ja siinä ei kateellisuudella ole mitään tekemistä.Jokainen osaa mitä osaa,itse en osaa laulaa mut ei se mua potuta,kuuntelen muiden laulamista ja teen sitä mitä taas just minä osaan,sitäkin riittää.
jostain ihmisestä pidä niin se antaa sinulle oikeuden solvata ja mollata oikein sydämenkyllyydestä? Niinkö?
Olet matalaostainen idiootti. Äliöden ääliö.
Sanon näin koska en pidä sinusta. rita kirjoitti:
Taas tuo iänikuinen"kateus".On se kumma kun aina pitää vetää kateus mukaan keskusteluun kun muut keinot loppuu.En todellakaan ole kateellinen artistille josta en pidä!Väännetään se sitten rautalangasta vaikka että menee tajuntaan.Voi jee,mistä Koivuniemelle olisin kateellinen?En iän,ulkonäön,lauluäänen,tyylin enkä todellakaan asemansa vuoksi.Juttu vaan nyt kaikessa yksinkertaisuudessaan menee näin että meillä kaikilla on artisteja joista me pidetään ja toisia joista ei,tää on tosiasia ja siinä ei kateellisuudella ole mitään tekemistä.Jokainen osaa mitä osaa,itse en osaa laulaa mut ei se mua potuta,kuuntelen muiden laulamista ja teen sitä mitä taas just minä osaan,sitäkin riittää.
Olen samaa mieltä. Ärsyttää kans kun aina aletaan jauhamaan ,että olet kateellinen sille ja kateellinen tuolle, jos et jostain tykkää.
Mullakaan ei ole mitään syytä olla kenellekkään laulajalle kateellinen, mutta en silti pidä kaikista laulajista, koska en vaan pidä. Se on makuasia.joopa joo kirjoitti:
Justiina Pallonivel se täällä on taas märisemässä tuttuun tapaansa ja voi voi kun taas Kansaa sorretaan.
Mä en puollustele Paulaa vaan kerron totuuden että Paula on aivan mukava ihminen ja jos sä Justiina noin kateellinen olet niin ei voi mitään.
Hoitele sä vaan sitä Kansaa että sille kasvaa karvat päähän.Et sä nyt voi taas mennä vaikka johonkin Kari Tapion keikalle, niin tulisit taas vähän paremmalle tuulelle ja unohtaisit tuon hiestenkasvu neuroosisikin vähäksi aikaa.
Justiinax kirjoitti:
Et sä nyt voi taas mennä vaikka johonkin Kari Tapion keikalle, niin tulisit taas vähän paremmalle tuulelle ja unohtaisit tuon hiestenkasvu neuroosisikin vähäksi aikaa.
Hiustenkasvu-neuroosin piti kirjoittamani.
- rita
Fiksuista fiksuin kirjoitti:
jostain ihmisestä pidä niin se antaa sinulle oikeuden solvata ja mollata oikein sydämenkyllyydestä? Niinkö?
Sanon näin koska en pidä sinusta.Mun otsani korkeus on ihan sopiva naamaani nähden ;D Enkä todellakaan ole solvannut sydämeni kyllyydestä,sen enempää kuin täällä yleensäkään.Pshempaakin olen lukenut.Ja tuossa edellisessä oli tosiaankin kysymys siitä että mitä tekemistä kateellisuudella muka on siinä jos ei pidä artistista.Lue tää lause kahteen kertaan.Enkä minä voi olla pitämättä jostain keskustelijasta siitä syystä että ollaan eri mieltä,jos sinä voit niin kukahan täällä se ääliö on?Pidän jopa Justiinasta vaikka ei useinkaan olla samaa mieltä,ei todella.Kummallinen asenne sulla.
Fiksuista fiksuin kirjoitti:
Sanon näin koska en pidä sinusta.Mikähän sun nupissa nyt noin pahasti alkoi fibaamaan ? Ettet vaan olisi Paula itse? Vai miksi tunnut ottavan niin henkilökohtaisesti arvostelun ?
Tässä kukaan mikään ääliö ole ,vaikka ei paulasta sattuiskaan pitämään.- ei jaksa enää tota
Justiinax kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Ärsyttää kans kun aina aletaan jauhamaan ,että olet kateellinen sille ja kateellinen tuolle, jos et jostain tykkää.
Mullakaan ei ole mitään syytä olla kenellekkään laulajalle kateellinen, mutta en silti pidä kaikista laulajista, koska en vaan pidä. Se on makuasia.JOs et pidä muista kuin Kansasta niin miksi sitten jauhat tuota asiaa täällä että jos en pidä kaikista laulajista????
Se on makuasia jokaisella
LOPETA JAUHAMINEN TOI ON TYPERÄÄ! - että silleen
Justiinax kirjoitti:
Et sä nyt voi taas mennä vaikka johonkin Kari Tapion keikalle, niin tulisit taas vähän paremmalle tuulelle ja unohtaisit tuon hiestenkasvu neuroosisikin vähäksi aikaa.
Älä kanna murhetta musta tai mun tekemisistä sulle voi esittää toivomuksen että mene sitä Kansaa katsoon että sulla olis jotain muutakin tekemistä kuin märehtiä täällä ja jauhaa tuota Kansaa kuinka siitä tykkäät.
TYPERÄÄ JAUHAMISTA KOKO AJAN! ei jaksa enää tota kirjoitti:
JOs et pidä muista kuin Kansasta niin miksi sitten jauhat tuota asiaa täällä että jos en pidä kaikista laulajista????
Se on makuasia jokaisella
LOPETA JAUHAMINEN TOI ON TYPERÄÄ!Tapsa on mun ykkössuosikki, mutta pidän kyllä muistakin.
Mm. Patrizio Buannesta, Placido Domingosta,Tapio Rautavaarasta, Georg Otsista,Andrea Bocellista,Elviksestä, Nightwishistä, Lea Lavenista, Arja Korisevasta, Janne Tulkista, Tomi Markkolasta ja Tommi Soidinmäestä.että silleen kirjoitti:
Älä kanna murhetta musta tai mun tekemisistä sulle voi esittää toivomuksen että mene sitä Kansaa katsoon että sulla olis jotain muutakin tekemistä kuin märehtiä täällä ja jauhaa tuota Kansaa kuinka siitä tykkäät.
TYPERÄÄ JAUHAMISTA KOKO AJAN!Mä en tiedä mitä sulla on kokoajan mua vastaan, mutta eiks me voitais jo sopia tämä riita ?
Enkä mä mielestäni täälä kokoajan ole jauhanut, että kuinka tykkään Kansasta.- Elämäkö hukassa?
Justiinax kirjoitti:
Mikähän sun nupissa nyt noin pahasti alkoi fibaamaan ? Ettet vaan olisi Paula itse? Vai miksi tunnut ottavan niin henkilökohtaisesti arvostelun ?
Tässä kukaan mikään ääliö ole ,vaikka ei paulasta sattuiskaan pitämään.on muutakin tekemistä kuin roikkua täällä.... Oon seurannut tätä palstaa aika usein sivusta ja täällä on yksi tyyppi, joka aina aloittaa nää Paulan solvaus-keskustelut. Hankkis elämän! Oispa sitten muutakin tekemistä kuin keskittyä vain ja ainostaan Paula Koivuniemen solvaamiseen.
- asiassa
Elämäkö hukassa? kirjoitti:
on muutakin tekemistä kuin roikkua täällä.... Oon seurannut tätä palstaa aika usein sivusta ja täällä on yksi tyyppi, joka aina aloittaa nää Paulan solvaus-keskustelut. Hankkis elämän! Oispa sitten muutakin tekemistä kuin keskittyä vain ja ainostaan Paula Koivuniemen solvaamiseen.
Koivuniemestä täällä on keskusteltu erittäin vähän,mistä lienet nuo tarkoittamas kirjoitukset kaivanut.
- Elämäkö hukassa?
asiassa kirjoitti:
Koivuniemestä täällä on keskusteltu erittäin vähän,mistä lienet nuo tarkoittamas kirjoitukset kaivanut.
tässä. Ole hyvä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=1500000000000064&posting=22000000013019312 - ...ei
Elämäkö hukassa? kirjoitti:
tässä. Ole hyvä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=1500000000000064&posting=22000000013019312Siis yksi keskustelu ties miten pitkällä ajanjaksolla.Älä ole hoopo,tuo ei todista mitään Paulaa käsittelevien kirjoitusten paljoudesta.Sen sijaan täällä on erinäiset muut artistit saaneet usein ja paljon keskustelua,myös arvostelua osakseen.Monetkin.Koita nyt kestää vaan ettei sun suosikkias kaikki sulata.
- Haikailija
Missähän viipyy se joidenkin toivoma T.Kansa-keskustelualue?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2578870IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076176Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661320Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61277- 1091091
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.75923Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut60847Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43758MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk310680Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23666