Matti

matti

siinä se! kuulun tän palstan alle.. Jasper jatkaa sitä samaa Salkkarit Sakua...Hyvä esimerkki siitä että näyttelijäks ei tulla vaan täytyy olla lahjojakin..

2

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Webster

      Joo. On se varmaan ihan hyvä. Pittää käyvä kahtoon

    • DeepStarSix

      pitihän tuokin arvata että pahijen poikien jälkeen tuollaista sitten putkahtaa olohuoneen kokolattiamatolle....reipasta..no eipä leffojen laatu pahemmin tule parantumaan...sittenpähän se nähdään joo.Etenkin kotimaisten kohdalla tuo on ikävää.Kattokaa nyt vaan niitä tähtivaeltajia ja porttia niin siinäpän reilua ja ihmisen mukaista kohtelua jokaisella.Antaa Matin nyt vaan olla ja katsokaas kyllä se aina jotenkin mokaan sehän on syntynyt siihen hommaan ja kun ei asia Mies Irwinkään suostunut olemaan narri ja ivailukin loppui niin pitäähän sitä nyt sitten löytyä tilalle se meidän Matti,toivottavasti Tapola tukehtuu läskeihinsä(en ole muuten läskejä vastaan,en muita).Ruikulille menee ihan mahakin kun joutuu kuulemaan tuollaista skeidaa jota vaielä yleistetään ja oikein muiden puolesta ladotaan mielipiteitä.Matti pistää vielä Suomen sekaisin sillei kuin mitä se silloin joskus oli kun vielä suksi luisti.Mitä seuraavaksi Matti Idols....kuka on Suomen Mateista Matein.....Matti sinne,Matti tänne,siellähän sitä ja näin.....hei ja haloo,pitäis nyt vähän hidastaa,Tapolakin havittelee varmaan ala Matin paikkaa.Onneksi kuitenkin tämä on Suomi ja ei kuitenkaan nyt aivan kaikki pysähdy yhdestä uutisesta...mikä taas on mahdollista maailmanpoliisien donitsi keskuksessa Ameriikassa....nyt koitan vähän rauhoittua ja palaan ah lähiöiden betoniseen mutta? maittavaan elämään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe