Jouskari&Kalat

Onko toivoa?

Eli tuossahan tuo kysymys jo tulikin... Kiihkeä suhde jouskarimiehen kanssa alkanut vastikään. Molemmat olemme melko vapaudenkaipuisia, ja tulemme hyvin juttuun keskenämme. Mietityttää, onko tällä jutulla minkäänlaista tulevaisuutta, sillä jousimies vaikuttaa melkoiselta hulivilipojalta. Kuitenkin sanonut suoraan, että minusta välittää paljonkin.

11

2326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TheDragonLord

      Miksi pilaat hyvän olosi jo etukäteen, kysymällä toisilta omaa suhdettasi? Nauti siitä niinkauvan kuin se kestääkin, jos välitätte toisistanne niin jatkakaa:)) Kaikki on vaan teistä kahdesta kiinni. Onnea teille! T,Vesa (Jousimies)

    • kokemuksestani

      Kalat sallivat itselleen kaiken, mutta toisille ei mitään. Ovat vielä äärimmäisen mustasukkaisia.

      terv. jousinainen

      • Annelie* * *

        Kuten olen jo aijemmin sanonut, että me kaikki ihmiset olemme hyviä omalla tavallamme,sekä pahoja.

        Kaikesta huolimatta jousimies ja Kalat sopivat erittäin hyvin keskenään jo nuorella iällä...

        Täytyy muistaa, että näitä avioero lapsia on tänäpäivänä älytön määrä maailmassa ja kun vanhemmat ovat eronneet niin lapset jäävät joko ilman äitiä tai isää.

        Siitä sitten syntyy lapsen aivoihin salpa joka pitää sisällään tuon mustasukkaisuuden. Kun hän löytää naisen/tai miehen niin tuo salpa aukeaa ja mustasukkaisuus pelkoineen ryöpsähtää valloilleen. Jollet halua mustasukkaista puolisoa niin ota puolisoksesi sellainen nainen/tai mies jonka vanhemmat eivät ole eronneet. (Jos löydät?) Se on aika epätodennäköistä...

        Kalat tykkää Jousimiehestä siksi kun nämä eivät halua olla kotona vaan syömässä ja oleskelemassa. Kalat haluaa elämäänsä vilinää ja meininkiä. Sitten kalat tykkää kun jouskari lähtee väliin kotoa kavereiden kanssa ja jättää kalansa ´kotiin nauttimaan yksin olosta jota kalojen täytyisi saada tehdä säännöllisin väliajoin, ladatakseen akkujaan.

        Jousimies ei kaipaa yksinoloa päin vastoin. Sehän taas sopii Kaloille oikein hyvin. Sitten Jousimiestä kiinnostaa kalassa tämän salaperäinen olemus.

        Kalat vain ovat niin Jousimiestä kiinnostaa niin vietävästi mitä ihmettä tuo kalat oikein miettii?? Sehän taas on positiivistä koska silloin kiinnostus säilyy. Kalat antavat vapauden, he hyväksyvät että Jousimies saa pitää itse rahansa jos maksavat jotain laskuja. Kerron niistä kaloista joilla ei ole muistoja menneisyydestä. Myöskin Jousimies miehiä kiinnostaa kalat siksi kun he ovat useimmiten hyvin naisellisia. Ja taas Jousimies naista kalamies koska kalamies on aina innokkaana mukana uusissa ideoissa.


      • kokemuksestani
        Annelie* * * kirjoitti:

        Kuten olen jo aijemmin sanonut, että me kaikki ihmiset olemme hyviä omalla tavallamme,sekä pahoja.

        Kaikesta huolimatta jousimies ja Kalat sopivat erittäin hyvin keskenään jo nuorella iällä...

        Täytyy muistaa, että näitä avioero lapsia on tänäpäivänä älytön määrä maailmassa ja kun vanhemmat ovat eronneet niin lapset jäävät joko ilman äitiä tai isää.

        Siitä sitten syntyy lapsen aivoihin salpa joka pitää sisällään tuon mustasukkaisuuden. Kun hän löytää naisen/tai miehen niin tuo salpa aukeaa ja mustasukkaisuus pelkoineen ryöpsähtää valloilleen. Jollet halua mustasukkaista puolisoa niin ota puolisoksesi sellainen nainen/tai mies jonka vanhemmat eivät ole eronneet. (Jos löydät?) Se on aika epätodennäköistä...

        Kalat tykkää Jousimiehestä siksi kun nämä eivät halua olla kotona vaan syömässä ja oleskelemassa. Kalat haluaa elämäänsä vilinää ja meininkiä. Sitten kalat tykkää kun jouskari lähtee väliin kotoa kavereiden kanssa ja jättää kalansa ´kotiin nauttimaan yksin olosta jota kalojen täytyisi saada tehdä säännöllisin väliajoin, ladatakseen akkujaan.

        Jousimies ei kaipaa yksinoloa päin vastoin. Sehän taas sopii Kaloille oikein hyvin. Sitten Jousimiestä kiinnostaa kalassa tämän salaperäinen olemus.

        Kalat vain ovat niin Jousimiestä kiinnostaa niin vietävästi mitä ihmettä tuo kalat oikein miettii?? Sehän taas on positiivistä koska silloin kiinnostus säilyy. Kalat antavat vapauden, he hyväksyvät että Jousimies saa pitää itse rahansa jos maksavat jotain laskuja. Kerron niistä kaloista joilla ei ole muistoja menneisyydestä. Myöskin Jousimies miehiä kiinnostaa kalat siksi kun he ovat useimmiten hyvin naisellisia. Ja taas Jousimies naista kalamies koska kalamies on aina innokkaana mukana uusissa ideoissa.

        Tuntemani Kala ei ollut avioerolapsi.

        Analyysisi menevät muutenkin metsään.


      • EllæN
        Annelie* * * kirjoitti:

        Kuten olen jo aijemmin sanonut, että me kaikki ihmiset olemme hyviä omalla tavallamme,sekä pahoja.

        Kaikesta huolimatta jousimies ja Kalat sopivat erittäin hyvin keskenään jo nuorella iällä...

        Täytyy muistaa, että näitä avioero lapsia on tänäpäivänä älytön määrä maailmassa ja kun vanhemmat ovat eronneet niin lapset jäävät joko ilman äitiä tai isää.

        Siitä sitten syntyy lapsen aivoihin salpa joka pitää sisällään tuon mustasukkaisuuden. Kun hän löytää naisen/tai miehen niin tuo salpa aukeaa ja mustasukkaisuus pelkoineen ryöpsähtää valloilleen. Jollet halua mustasukkaista puolisoa niin ota puolisoksesi sellainen nainen/tai mies jonka vanhemmat eivät ole eronneet. (Jos löydät?) Se on aika epätodennäköistä...

        Kalat tykkää Jousimiehestä siksi kun nämä eivät halua olla kotona vaan syömässä ja oleskelemassa. Kalat haluaa elämäänsä vilinää ja meininkiä. Sitten kalat tykkää kun jouskari lähtee väliin kotoa kavereiden kanssa ja jättää kalansa ´kotiin nauttimaan yksin olosta jota kalojen täytyisi saada tehdä säännöllisin väliajoin, ladatakseen akkujaan.

        Jousimies ei kaipaa yksinoloa päin vastoin. Sehän taas sopii Kaloille oikein hyvin. Sitten Jousimiestä kiinnostaa kalassa tämän salaperäinen olemus.

        Kalat vain ovat niin Jousimiestä kiinnostaa niin vietävästi mitä ihmettä tuo kalat oikein miettii?? Sehän taas on positiivistä koska silloin kiinnostus säilyy. Kalat antavat vapauden, he hyväksyvät että Jousimies saa pitää itse rahansa jos maksavat jotain laskuja. Kerron niistä kaloista joilla ei ole muistoja menneisyydestä. Myöskin Jousimies miehiä kiinnostaa kalat siksi kun he ovat useimmiten hyvin naisellisia. Ja taas Jousimies naista kalamies koska kalamies on aina innokkaana mukana uusissa ideoissa.

        jep, ihan ok yhdistelmä.
        turvallinen mies tuo jousiMies.


      • sielunkumppnit
        EllæN kirjoitti:

        jep, ihan ok yhdistelmä.
        turvallinen mies tuo jousiMies.

        jep, itsekin kalat-nainen ja erittäin kiihkeä suhde jouskarimieheen..anna jouskarille sama vapaus kuin itse kalana haluat niin suhde todella toimii..sopivasti etäisyyttä ja omia juttuja omien kavereitten kans niin yhteiset kohtaamiset ovat jotain sanoin kuvaamattoman upeita hetkiä, sessioita suorastaan...nimimerkillä kokemusta esim. viime viikonlopusta... ;)


    • nainen 61

      Moi itse olen kanssa "kalat" ja seurustellut 3,3 vuotta jousimiehen kanssa. Oma kuva jousimiehestäni on ettei Hän koskaa tulisi olemaan perheellinen .Tosin Hän kyllä välittää minun lapsista tosi paljon .Hän kun tahtoo ollaa ja tykkää olla aika paljon yksinkin.Mulle se tosi kyllä sopii sillä mulla on edellisestä avioliitosta 4 lasta joista 3 jo kotoa pois muuttaneita.Suhteemme on mielestäni aika tasapainoinen ja asioista pystytään aina keskustelemaan ilman riitoja.Hän ymmärtää aina munkin tarpeeni ja ottaa myös huomioon ne.Olen erittäin onnellinen tässä suhteessa . Menestystä suhteellene . Terv. Yksi Kalanainen

      • aloitusviestin kirjoittaja

        kaikille vastauksista :) Nyt viikonlopun jälkeen musta alkaa tuntua, että tällä suhteella todellakin voisi olla tulevaisuus. Aiemmassa suhteessa sain pahasti siipeeni, sen takia nyt vähän epävarma olo, varsinkin kun tuo jousimies on vähän sellainen "kulkijapoika".

        Tiedän, etten varmasti helpoin kumppani ole. Aiemmin joku väitti kaloja mustasukkaisiksi, ja sitä piirrettä minusta ei rehellisesti sanottuna kyllä löydy, vaikka olen aiemmassa suhteessa tullut petetyksikin.


    • dottyharry23

      rippu paljolti bsustta onko toivoa sillä kyllä jousimies ja kallat toimeen tulle jonkun aikkaa kivas suhde tiedossa varovaisilla sirroillasi soppukin säilly sillä pahoja rittoja tua sude ei takulla kesttä sillä tunnen kaksi kalla ja itselläni on oluut vaikea soppeuttua kalojen ailahtelevaisuuten mitä mieli aloihin tulle

    • jousinainen21

      ei.

    • Taiska

      Itse olen kalat ja mieheni jousimies,ruvettiin olemaan ollessani 14 ja mieheni 15 ja 15 vuotta ja rapiat on tässä elelty yhdessä,eikä kumpikaan ole koskaan lähteny ovet paukkuen.Meillä on myös kolme lasta ja hyvä on isäksi jokseenkin vähän liian työ narkomaani.Uskon,että kalat ja jousimies täydentävät toisiaan.Onne vaan teille ja kantsii kokeilla ilman muuta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe