millainen yhdistelmä?
Kalat, nouseva Leijona
4
703
Vastaukset
- kalajellona
että käytännössä jello tallaa kalan jalkoihinsa;) En tunnista itseäni _ollenkaan_ kalojen horoskooppikuvauksista. Leijonan kuvaukset natsaa just eikä melkein. Sekä käytös että ulkoinen olomus hyvin tyypillinen jellonamainen. Usein muut ihmiset arvaavatkin mun olevan leijona, jos ja kun horoskoopeista puhutaan. Itse yleensä tunnistan leijonamiehet ulkonäön,olemuksen ja käytöksen perusteella ihmisjoukoista.Tunnen heihin erittäin suurta vetoa, ja parhaat suhteeni ovatkin olleet jellomiehien kanssa;))
Yksilöllistä lienee tämänkin, miten voimakkaasti nouseva merkki ihmiseen vaikuttaa. Mulla näköjään dominoi kaloja (lähes?)täysin...- fisuleijona
sanasta sanaan samaa mieltä..niin olen minäkin.. sexikäs pörröpää
- Sofia
Kalojen kuvaus sopii todella hyvin, ja jotain piirteitä leijonasta. esim: vahva luonne ja enkä ole niin "kiltti" kuin kalat. :)
- sussu
Sofia kirjoitti:
Kalojen kuvaus sopii todella hyvin, ja jotain piirteitä leijonasta. esim: vahva luonne ja enkä ole niin "kiltti" kuin kalat. :)
Itse huomaan olevani aikalailla fifty/fifty kala/jellona. Kuu jousimiehessä taas saa aikaan jumalattomia kaukokaipuita jotka varmasti johtuu siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604656Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352129Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511628- 1741583
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621522Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2731345Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961209- 2031132
- 651084
- 811079