Tykkään viineistä. Haluaisin oppia enemmän, maistamaan - tietämään etc.
Tietääkö kukaan Helsingissä toimivaa viinikerhoa/clubia josta saisi oppia...Toisaalta on minulle taka-ajatuskin...Ajattelisin, että sitä kautta voisi tavata /tutustua mukavaan sinkkumieheen :) joten toivoisin että siellä olisi noin 30v miehiä (itse 28v), eikä vanhoja patuja.
Kaikki vinkit otetaan kiitollisena vastaan
viinikerho/-clubi
Hkissa?
4
671
Vastaukset
- tiedonjanoinen
Viini-lehti järjestää säännöllisin väliajoin viinikoulu-nimellä iltoja joihin voi osallistua liittymättä mihinkään kerhoon. Viini-lehden nettisivuilla pitäisi olla koulun aikataulu. www.viinilehti.fi
Ja Alkollahan on Etiketti-klubi, mutta ne illat ovat aika usein täynnä. Alkoista saa tietoa Etiketti-klubista.
t.tsemppiä viiniharrastukseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311