vaatia vaimoltaan noin kolmesti viikossa?
onko
71
3738
Vastaukset
- Ei ole
Liikaa vaadittu, voithan vaatia vaikka joka päivä.
Mutta vaimo päättää suostuuko hän.- Mörrimöykytär
Ei ikinä voi "vaatia" toista rakastelemaan. Halu pitää olla molemminpuolinen. Voit yrittää herättää hänen halunsa niin usein kuin haluat ja samoin voi hän tehdä. Mutta vaatia ei voi koskaan.
- j-virta
Mörrimöykytär kirjoitti:
Ei ikinä voi "vaatia" toista rakastelemaan. Halu pitää olla molemminpuolinen. Voit yrittää herättää hänen halunsa niin usein kuin haluat ja samoin voi hän tehdä. Mutta vaatia ei voi koskaan.
Kuuluuko se enemmänkin tuonne, porotalouden puolelle?
- Avioliitossakin
Mörrimöykytär kirjoitti:
vaatiminen ja väkisinmakaaminen on raiskaus ;DD
vaatimusten esittäminen tasa-arvoisessa liitossa on minusta aina liikaa.
Ehdotan, että alkaisit etsiä uusia keinoja, joilla voit rikastuttaa parisuhdettanne ja teidän molempien elämää. Kun vaimo saa sinulta monenlaista hyvää, ei sinunkaan enää tarvitse esittää vaatimuksia. Kun mietit mieluummin mitä voisit antaa, luultavasti huomaat saavasi moninverroin enemmän itsellesikin.
Ei koskaan ole liian myöhäistä opetella uusia asioita. Moni miehistä pitää itseään mahtavana rakastajana ja esittää vaatimuksia vaimolleen, vaikkei ole välittänyt perehtyä asioihin omassa itsekylläisessä tyytyväisyydessään. Ei ole kylmiä tai haluttomia naisia, on vain huonoja rakastajia, on joku viisas sanonut.
Voisit aloittaa osoittamalla vaimollesi, että hän on sinulle paljon muutakin kuin itsetyydytyksesi väline. Onnellinen, rakastava vaimo haluaa tuottaa iloa myös miehelleen. ;)- lovjou .
Noniin päästiin asiaan minä mies vaan luutaan lattioita ja lakasen lattioita enkä minä mitään saa. että sillee oi oi ja voi voi.
- miten olisi
lovjou . kirjoitti:
Noniin päästiin asiaan minä mies vaan luutaan lattioita ja lakasen lattioita enkä minä mitään saa. että sillee oi oi ja voi voi.
Itse naintiin kyllästyneenä olen esittänyt ,että mieheni hankkii rakastajattaren.
Hän on hyvännäköinen ja sisäsiisti mies,ei polta ja viinaakin käyttää kohtuudella.
On paljon naisia ,jotka elää sinkkuna ja haluaisi välillä saada miehen sänkyynsä ja sillä siisti.
Ei ole vielä suostunut,mutta kait se jossain vaiheessa kyllästyy vonkaamaan turhaa. - vaimoke
lovjou . kirjoitti:
Tuossa aiemmin tulikin sanottua se tärkein, että "ei ole haluttomia naisia, vaan huonoja rakastajia". Miehet eivät yksinkertaisesti tahdo uskoa, että heidän taidoissaan voisi olla jotakin vikaa. Vaikka Isoja Poikia jo olettekin, niin ottakaa selvää, mitä Naiset teiltä odottavat. Kirjallisuutta löytyy ja voisimme me naisetkin unohtaa estomme ja kertoa puolisolle suoraan, mitä odotamme seksielämältä.
Itse ainakin koen olevani mieheni itsetyydytyksen väline. Aivan hyvin hän voisi käyttää toimitukseen sellaista Pumpattavaa Barbaraa. Minua hän ei ota koskaan huomioon.
Hän vain rehvastelee mieskunnollaan, muttei ole ikinä asettanut kyseenalaiseksi rakastajantaitojaan. Ja minun vielä pitäisi pönkittää hänen itsetuntoaan lisää. - Millä
lovjou . kirjoitti:
pesuaineella sinä peset lattiat; Tolullako,..vai jollain lattioiden omalla pesuaineella, vai sekä että..
Haluaisin "antaa" juuri sinunlaiselle miehelle..missähän sinä olet? - selevimmin sanoa,
vaimoke kirjoitti:
Tuossa aiemmin tulikin sanottua se tärkein, että "ei ole haluttomia naisia, vaan huonoja rakastajia". Miehet eivät yksinkertaisesti tahdo uskoa, että heidän taidoissaan voisi olla jotakin vikaa. Vaikka Isoja Poikia jo olettekin, niin ottakaa selvää, mitä Naiset teiltä odottavat. Kirjallisuutta löytyy ja voisimme me naisetkin unohtaa estomme ja kertoa puolisolle suoraan, mitä odotamme seksielämältä.
Itse ainakin koen olevani mieheni itsetyydytyksen väline. Aivan hyvin hän voisi käyttää toimitukseen sellaista Pumpattavaa Barbaraa. Minua hän ei ota koskaan huomioon.
Hän vain rehvastelee mieskunnollaan, muttei ole ikinä asettanut kyseenalaiseksi rakastajantaitojaan. Ja minun vielä pitäisi pönkittää hänen itsetuntoaan lisää.niinhän ne miesrukat luulee olevansa tosi hyvän teon tekijöitä ja muka hyviä rakastelussa.
Mutta kun se pisto, nosto ja ravistus ei oikein tyydytä naisihmistä oli sitten ikä mikä hyvänsä.
Suomalainen mies ei ole koskaan saanut mitään seksiopetusta, vaikka kuin eletään sivistysvaltiossa.
Naurattaa ihan lukea näitä 50 äijien juttuja, kuinka heillä käy hyvä flaksi nuorten pikkupimujen kanssa. Pimuilla mielessä rahallinen ansio yleensä.
Toiveajattelua tai päiväunissaan varmaan ovat olleet. - se meille
miten olisi kirjoitti:
Itse naintiin kyllästyneenä olen esittänyt ,että mieheni hankkii rakastajattaren.
Hän on hyvännäköinen ja sisäsiisti mies,ei polta ja viinaakin käyttää kohtuudella.
On paljon naisia ,jotka elää sinkkuna ja haluaisi välillä saada miehen sänkyynsä ja sillä siisti.
Ei ole vielä suostunut,mutta kait se jossain vaiheessa kyllästyy vonkaamaan turhaa.seuraavalla kerralla kun pyytää seksiä. Täällä osoitteessa anovalle annetaan ja pyytävä saa:))))Mahtaisitko sittenkään päästää miestäsi. Vai oletksä niitä jotka tykkää kimppakivasta ja haluat katsella kun ukkos nai toista naista? Vai miksi usutat häntä muiden naisten kanssa. Ota ero niin pääset eroon seksin vonkauksesta, se on niin helppoa. Nykyään eroaminen helppoa kuin voileivän teko.
- vaatia
Kirjoitit hyvin miellyttävästi. uskon sinulla olevan onnellinen mies.
Sanot myös:"Ei ole kylmiä tai haluttomia naisia, on vain huonoja rakastajia"
Meitähän on toki moneen lähtöön, kaikkia
- Kuuma Rakastajatar
Yksikin kerta on liikaa.
"On aina surullista, kun rakkaussuhde ajautuu karille viestinnän puutteen vuoksi."..........
"Seksin ja rakaauden yhteisilo piilee siinä, että ei ole mitään sääntöjä niin kauan kuin nauttii, ja valikoima on käytännöllisesti katsoen rajaton."....."korkealaatuista seksiä ei voi saavuttaa mistään muusta lähtökohdasta - joko rakastatte toisianne ennen kuin alatte haluta sitä, tai jos satutte onnistumaan siinä, rakastatte toisiane siitä syystä, tai molempia."
Ja varsinkin miehet unohtavat tämän:
"Koko ihmisen iho on yhtä sukupuolielintä."........"Itse asiassa on vain yksi todella epämusikaalinen tilanne, ja se on aidon soolon vastakohta, jossa toinen käyttää toista saavuttaakseen tyydytyksen tekemättä elettäkään molemminpuolisen kokemisen aikansaamiseksi."
Nämä olivat lainauksia oppikirjasta
Alec Comfort
Rakasta hellästi
Suosittelen opaan lukemista kaikille. Ei taatusti tule uni. Opiskelkaa yhdessä- se kannattaa varmasti!- ko. opas
Joskus Suuresta Suomalaisesta Kirjakerhosta tilattu. Kovasti on luettu ja suosittelen minäkin. Siinä on selkeät piirrokset ja aikuisen pariskunnan asialliset ohjeet. Ei voisi ennakkoluulottomampaa opusta olla olemassa!
- suorastaan erinomainen
ko. opas kirjoitti:
Joskus Suuresta Suomalaisesta Kirjakerhosta tilattu. Kovasti on luettu ja suosittelen minäkin. Siinä on selkeät piirrokset ja aikuisen pariskunnan asialliset ohjeet. Ei voisi ennakkoluulottomampaa opusta olla olemassa!
siellä puhutaan IHAN KAIKESTA asiallisesti ja suorasanaisesti. Jopa tämä B-rappuseksi on käsitelty yhtenä aihealueenaan.
- huomaavaisuutta
vaimosi ei ole orjasi etkä omista häntä siksi et voi vaatia voit vain tehdä asialle jotain että hänkin haluaisi....
- Virve
mitä vaatii?
Jos se on ruokaa, kolmesti viikossa on liian
vähän.
Jos se on seksiä, aika kohtuullinen vaatimus
Jos se on taskurahaa esim. kaljaan, aika kohtuuton
vaatimus.
Jos se on iltalomaa, aivan liian kohtuuton vaatimus.
Kuten näet, kaikki riippuu kaikesta.- vaatia
Juuri sinunlaisen naisen haluaisin itselleni!
jos vaimollasi on esteitä...:)Eikä sitä muutenkaan vaadita...sitä saadaan...(jos lykky käy...)
- seksihullu
Ei ole lainkaan tyhmää flirtata oman puolison kanssa. Pitkin päivää flirttailu on kuin lupaus päivän askareiden päätyttyä alkavasta yhteisestä illanvietosta, joka päättyy seksiin.
Varsinkin näin varttuneemmalla iällä, kun lapsetkin alkavat jo olla poissa pesästä, voi vapautuneemmin käyttää koko kotia "taistelutantereena" seksin saralla. Ei tarvitse pelätä tulevansa yllätetyksi. Ja kun päivän mittaan annetaan puolittaisia lupauksia ja vihjailuja illan suhteen, niin se on jo sitä esileikkiä. Hyvin valmisteltu on puoliksi tehty.
Ja miesten ei tarvitsisi aina heti käydä kimppuun, kuin sika limppuun, jos vaimo tulee viereen istumaan ja tunkee kainaloon. Pitkittäkään sitä valmisteluvaihetta. Teini-iässä käytimme tuntikausia vain suuteluun. Mikä estää tekemästä samantapaisia asioita nyt?ovat valittaneet juuri tuota etteivät voi edes hipaista miestään ilman että äijä jo raahaa kammariin...
- Seksi hurjastelija
Ns.pitkästä seksistä.Kunnon hiplaus esileikt ja korvien imuttelut sun muut.
Pelehtiä vaikka monta tuntia.
Mutta kun kaveri leimaa heti heikko mieliseksi ja sopimattomaksi puuhaksi semmoset.
Jotta ei se miehelläkkää aina sellasta ole kun naiset täällä marmattaa. - Esileikijä
Seksi hurjastelija kirjoitti:
Mutta kun kaveri leimaa heti heikko mieliseksi ja sopimattomaksi puuhaksi semmoset.
Jotta ei se miehelläkkää aina sellasta ole kun naiset täällä marmattaa.aloittaa ne esileikit muualla kuin kotona.
Joka tapauksessa kotisohvalta on liian lyhyt matka sinne kamarin puolelle. Eipä sitä tällä ikää enää halua seksiä sohvapöydällä, joten sinne kamariin menoa pitää vaan pitkittää mahdollisimman kauan.
Minulle herkkiä alueita ovat mainittujen korvien lisäkis kaula, käsivarret ja rinnat. Niihin kun ukkokultani keskittyisi ensin kunnolla, niin kyllä minä sen jälkeen itse raahaan hänet sinne kamariin! Esileikijä kirjoitti:
aloittaa ne esileikit muualla kuin kotona.
Joka tapauksessa kotisohvalta on liian lyhyt matka sinne kamarin puolelle. Eipä sitä tällä ikää enää halua seksiä sohvapöydällä, joten sinne kamariin menoa pitää vaan pitkittää mahdollisimman kauan.
Minulle herkkiä alueita ovat mainittujen korvien lisäkis kaula, käsivarret ja rinnat. Niihin kun ukkokultani keskittyisi ensin kunnolla, niin kyllä minä sen jälkeen itse raahaan hänet sinne kamariin!, tietysti se kokonaistilanne siinä liitossa on ehkä se parhain esileikki..
Pettymykset pitemmällä aikavälillä johtavat siihen ettei sitä viitsi edes yrittää mitään..viimein tyydytään vain olemaan ja hengittämään, ei elämään..- Puhelinseksiä!
Pirrejuupas kirjoitti:
, tietysti se kokonaistilanne siinä liitossa on ehkä se parhain esileikki..
Pettymykset pitemmällä aikavälillä johtavat siihen ettei sitä viitsi edes yrittää mitään..viimein tyydytään vain olemaan ja hengittämään, ei elämään..Puhelinseksiä puolisoiden välillä päivällä! Siinä on kyllä ideaa. Voisi ne muut tilitoimistotätsyt hieman ihmetellä allekirjoittaneen hehkuvia poskia ja naurunkiherrystä. Mutta lähen leikkiin mukaan heti, kun miehenikin sitä haluaa!
Joskus ollaan kokeililtu, kun mies matkoillaan on yksinäinen hotellihuoneessaan. Aloitimme tekstarein ja lopetimme kännykkä korvalla. Mollemmat tulivat tyydytetyiksi ja tuli ihan tyttömäinen olo! Suosittelen! Hih:)) Puhelinseksiä! kirjoitti:
Puhelinseksiä puolisoiden välillä päivällä! Siinä on kyllä ideaa. Voisi ne muut tilitoimistotätsyt hieman ihmetellä allekirjoittaneen hehkuvia poskia ja naurunkiherrystä. Mutta lähen leikkiin mukaan heti, kun miehenikin sitä haluaa!
Joskus ollaan kokeililtu, kun mies matkoillaan on yksinäinen hotellihuoneessaan. Aloitimme tekstarein ja lopetimme kännykkä korvalla. Mollemmat tulivat tyydytetyiksi ja tuli ihan tyttömäinen olo! Suosittelen! Hih:))ideaa..:))..hmmm.
- Seksi hurjastelija
Pirrejuupas kirjoitti:
ideaa..:))..hmmm.
Turvallista.Ei tartu taudit eikä tule "vahinkoja".:)
- voisi
Turvallista.Ei tartu taudit eikä tule "vahinkoja".:)
mennä aamupuolelle yötä seurustellessa.
- tuonne
voisi kirjoitti:
mennä aamupuolelle yötä seurustellessa.
viiteen aamulla ..:)
- Mörrimöykytär
Jotta ei se miehelläkkää aina sellasta ole kun naiset täällä marmattaa.niin veikkaan, ettei hän ole kiinnostunut Sinusta seksikumppanina. Hän suostuu seksiin vain välttämättömän pakon vuoksi, mutta itse tulisi toimee ilmankin. Hän ei siis pidä sinua rakastajanaan.
Varmaankin hän reagoisi aivan toisella tapaa, mikäli kumppani olisi Se Oikea.
Meidän ikäisillä ihmisillä on rasitteena vielä ne vanhoilliset käsitykset, että esim. jos tyttö 50-luvulla suostui rakasteluun, niin hänet oli myös palkaksi naitava. Kokemukset jäivät varsin vähäisiksi puolin ja toisin. Sen vuoksi meillä useassa avioliitossa seksi on pakkopullaa. Ja vieraisiin ei voi mennä, koska kerta ollaan aviossa.
Velvollisuudesta ei kenenkään pitäisi suostua toisen itsetyydytyksen välineeksi. Niin karmelta kuin kuullostaakin, niin ero voisi olla kummankin kannalta oikea ratkaisu. Tai sitten pitää hyväksyä se, että kumppanuus riittää, mutta toisella on oikeus tyydyttää ne sex-tarpeet parhaiten katsomallaan tavalla, vaikkapa sitten ottamalla rakastajatar/rakastaja. - Saldolle
tuonne kirjoitti:
viiteen aamulla ..:)
Käydä ohrasesti.:)
- rahassa!
Saldolle kirjoitti:
Käydä ohrasesti.:)
Joku savolainen ukko kirjoitti käyvänsä silloin tällöin Virossa ja maksavansa hiukan yli 200 € siitä hyvästä, että sai pitää naista vierellään yön ylitte. Joten pitää valita vaan sellainen edullinen puhelinliittymä. Taatusti tulee halvemmaksi kuin Tallinnanmatkat!
- kirjoitus ap
Mörrimöykytär kirjoitti:
niin veikkaan, ettei hän ole kiinnostunut Sinusta seksikumppanina. Hän suostuu seksiin vain välttämättömän pakon vuoksi, mutta itse tulisi toimee ilmankin. Hän ei siis pidä sinua rakastajanaan.
Meidän ikäisillä ihmisillä on rasitteena vielä ne vanhoilliset käsitykset, että esim. jos tyttö 50-luvulla suostui rakasteluun, niin hänet oli myös palkaksi naitava. Kokemukset jäivät varsin vähäisiksi puolin ja toisin. Sen vuoksi meillä useassa avioliitossa seksi on pakkopullaa. Ja vieraisiin ei voi mennä, koska kerta ollaan aviossa.
Velvollisuudesta ei kenenkään pitäisi suostua toisen itsetyydytyksen välineeksi. Niin karmelta kuin kuullostaakin, niin ero voisi olla kummankin kannalta oikea ratkaisu. Tai sitten pitää hyväksyä se, että kumppanuus riittää, mutta toisella on oikeus tyydyttää ne sex-tarpeet parhaiten katsomallaan tavalla, vaikkapa sitten ottamalla rakastajatar/rakastaja.Näin asia todella on. Olet yliveto ajatuksinesi. Käytännössä on asia hoidettukin juuri näin, mutta ilman eroa.
- Seksi hurjastelija
Mörrimöykytär kirjoitti:
niin veikkaan, ettei hän ole kiinnostunut Sinusta seksikumppanina. Hän suostuu seksiin vain välttämättömän pakon vuoksi, mutta itse tulisi toimee ilmankin. Hän ei siis pidä sinua rakastajanaan.
Velvollisuudesta ei kenenkään pitäisi suostua toisen itsetyydytyksen välineeksi. Niin karmelta kuin kuullostaakin, niin ero voisi olla kummankin kannalta oikea ratkaisu. Tai sitten pitää hyväksyä se, että kumppanuus riittää, mutta toisella on oikeus tyydyttää ne sex-tarpeet parhaiten katsomallaan tavalla, vaikkapa sitten ottamalla rakastajatar/rakastaja.Vanhoihin kaavoihin kangistunut.
Hänen mielestään avoin puhuminen ja esileikit ovat häpeäksi ihmiselle.
Silti hän haluaa sitoa minut"näköpiiriinsä".
Kirjoituksesi oli kerrassaan upea.
- Pirre*
viisasta tehdä kompromissikin - naisenkin "antaa" vaikka hampaat irvessä..
Kieli on viisaan naisenkin seksiväline, tarkoitan puhuttu...ei se mieskään ole selvänäkijä..
Pattitilanteet parisuhteessa syntyvät usein luulemisista, puolin ja toisin - sitten mukaan kuvaan tulee viimein ylpeys...miehelläkin..- Paise tilanne
Kun emännyys ilmottaa,että sulla on aikkaa 5 min puheineen ota tai jätä.
Paise tilanne kirjoitti:
on jottai pielessä..tuota voisi sanoa jo huoraamiseksi..:/
- huomauttaa siinä
Paise tilanne kirjoitti:
2,5 minuutin kohdalla, että "katto pitää sitten maalata!"
Olette kyllä sössineet rakkauselämänne ihan pilalle. Alkakaa keskustelemaan ja opiskelemaan. Kummallekin olisi siitä palkkioksi luvassa todella antoisia hetkiä! - kokeillut
Pirrejuupas kirjoitti:
on jottai pielessä..tuota voisi sanoa jo huoraamiseksi..:/
webbikameran välityksellä sellaista pientä "härnäämistä"?
- kerrohan
kokeillut kirjoitti:
webbikameran välityksellä sellaista pientä "härnäämistä"?
tarkemmin. Kiitos!
Sodassa ja Rakkaudessa ovat kaikki keinot sallitut! - Kaiken
huomauttaa siinä kirjoitti:
2,5 minuutin kohdalla, että "katto pitää sitten maalata!"
Olette kyllä sössineet rakkauselämänne ihan pilalle. Alkakaa keskustelemaan ja opiskelemaan. Kummallekin olisi siitä palkkioksi luvassa todella antoisia hetkiä!Hyppäsi laskujen kimppuun tarkistammaan onko sähkö lasku maksettu.
- Sukkelaan
Kaiken kirjoitti:
Hyppäsi laskujen kimppuun tarkistammaan onko sähkö lasku maksettu.
Kyllä on molempien velvollisuus vaalia myös sitä keskinäistä seksisuhdetta. Jos sen laiminlyö, niin turha itkeä, että kumppani "löysi" toisen.
- Pirre*
Kaiken kirjoitti:
Hyppäsi laskujen kimppuun tarkistammaan onko sähkö lasku maksettu.
se maksettu..
- maksammaan
Pirre* kirjoitti:
se maksettu..
Minä läksin siitä sitten lenkille..:)
- Se Oikea?
maksammaan kirjoitti:
Minä läksin siitä sitten lenkille..:)
Jos minä olen päässyt vällyn alle Sen Oikean kanssa, niin mieleeni ei kyllä edes juolahda mitään niin arkipäiväistä, kuin sähkölasku. Vaivun ihan johonkin kolmanteen ulottuvuuteen, enäkä näe enkä kuule, muuta kuin sen "tämä, tässä ja nyt" -käsillä olevan asian. Putoan johonkin mustaan aukkoon, jossa ei ole aikaa eikä paikkaa, ainoastaan sanoinkuvaamaton nautinto.
- varmaan
Se Oikea? kirjoitti:
Jos minä olen päässyt vällyn alle Sen Oikean kanssa, niin mieleeni ei kyllä edes juolahda mitään niin arkipäiväistä, kuin sähkölasku. Vaivun ihan johonkin kolmanteen ulottuvuuteen, enäkä näe enkä kuule, muuta kuin sen "tämä, tässä ja nyt" -käsillä olevan asian. Putoan johonkin mustaan aukkoon, jossa ei ole aikaa eikä paikkaa, ainoastaan sanoinkuvaamaton nautinto.
sitä kertaa kun me rakasteltiin:))
- joku tuntomerkki,
varmaan kirjoitti:
sitä kertaa kun me rakasteltiin:))
niin kerron oletko Sinä minulle Se Oikea! Hiusten- ja silmienväri riittää...;D
- Halluisin
Se Oikea? kirjoitti:
Pudota aukkoon,mutta kun se karkaa ulottumattommiin..:)
- tuntomerkkejä
joku tuntomerkki, kirjoitti:
Vastaan itse. 18 v:Pituus vähän päälle 180 cm ja painoa n. 80 kg. Vartalo erittäin treenattu, vatsan kohdalla useita poikittaislihaksisia näkyvillä. Hiusten väri vehnän-vaalea, silmät siniset, leuassa kuoppa, kädet pitkäsormiset ja erittäin kauniit, käsivarsissa voimaa. Nenä Iso ja kaunismuotoinen. Urheilullinen, kylän Vahvin Mies. Taitava lajissa kuin lajissa. Kertakaikkiaan Hurmaava (ja epäluotettavakin, mutta saa aina anteeksi..........)
40 v:Ja sitten se toinen Onnelliseksi ja Autuaaksi tehnyt henkilö:
Vaale, Ison Talon Isäntä, vihreät silmät, vaikutusvaltainen kylillä, leipätyö keskitason johtaja, silmät vihreät, maanläheinen, keskivartalolihavuuteen taipuvainen, mutta ah...niin kiihkeä, niin kekseliäs rakastaja... - onnekas nainen
tuntomerkkejä kirjoitti:
Vastaan itse. 18 v:Pituus vähän päälle 180 cm ja painoa n. 80 kg. Vartalo erittäin treenattu, vatsan kohdalla useita poikittaislihaksisia näkyvillä. Hiusten väri vehnän-vaalea, silmät siniset, leuassa kuoppa, kädet pitkäsormiset ja erittäin kauniit, käsivarsissa voimaa. Nenä Iso ja kaunismuotoinen. Urheilullinen, kylän Vahvin Mies. Taitava lajissa kuin lajissa. Kertakaikkiaan Hurmaava (ja epäluotettavakin, mutta saa aina anteeksi..........)
40 v:Ja sitten se toinen Onnelliseksi ja Autuaaksi tehnyt henkilö:
Vaale, Ison Talon Isäntä, vihreät silmät, vaikutusvaltainen kylillä, leipätyö keskitason johtaja, silmät vihreät, maanläheinen, keskivartalolihavuuteen taipuvainen, mutta ah...niin kiihkeä, niin kekseliäs rakastaja...Olen elänyt elämäni aikana kaksi täydellistä rakkaussuhdetta, joista kummastakin olen oppinut, mitä Aikuinen Nainen voi parhaimmillaan seksistä saada. Olen muuten oikeen H...vetin Onnekas, nyt kun näitä tämänkin ketjun juttuja olen lueskellut...
- Mulla
joku tuntomerkki, kirjoitti:
on kiiltävät, pehmeät, tummanruskeat hiukset(oikeasti, ei väripurkin sanelemat)ja syvänsiniset silmät (joissa hellä ja eteerinen katse, muut ovat sanoneet) :))))
- Se Oikea
Mulla kirjoitti:
on kiiltävät, pehmeät, tummanruskeat hiukset(oikeasti, ei väripurkin sanelemat)ja syvänsiniset silmät (joissa hellä ja eteerinen katse, muut ovat sanoneet) :))))
Kumpikin Suurista Rakkauksistani olivat vehnänvaaleita, isoneinäisiä toisella siniset ja jälkimmäisellä vihreät silmät! :))))
- jos olit
Se Oikea kirjoitti:
Kumpikin Suurista Rakkauksistani olivat vehnänvaaleita, isoneinäisiä toisella siniset ja jälkimmäisellä vihreät silmät! :))))
sen verran punssissa ettet muista:)))
- vuosikausia peränjälkeen
jos olit kirjoitti:
sen verran punssissa ettet muista:)))
ole ollut. En tosin ole mikään viinanvihaaja, mutta ihan nämä jutut kestivät molemmat kymmenkunta vuotta.
- upea juttu
Se Oikea? kirjoitti:
Kerro minulle tarkemmin. Tulisitko käymään?
- Olisin valmis
upea juttu kirjoitti:
Kerro minulle tarkemmin. Tulisitko käymään?
Kun partio poeka sottaan..:)
- eikka
Riippu siitä mitä pyydät :)
eikai meidän iässä enää pyydetä,kyllä toi vaisto on kova juttu.
Meillä taitaa olla niin, että vaimo vie ja minä vikisen (positiivisesti)no ainakin 3kertaa,mutta me ollaan kaikki erilaisia.
Meinaan vapaa iltaa...:) - vaadittu
Suomalaiset pariskunnat naivat keskenään korkeintaan joka kolmas kuukausi. Ja sekin on jo paljon saatu.
- mielestäni
se on ihan liian harvoin! -female-
- -female- edelleen
se vähän riippuu siitä että onko vaimo itsekin halukas. Ehkä tuo "vaatia" sana oli vähän liikaa?
- nähdään
-female- edelleen kirjoitti:
se vähän riippuu siitä että onko vaimo itsekin halukas. Ehkä tuo "vaatia" sana oli vähän liikaa?
mikä meitä 50 ihmisiä kiinnostaa.
- HerraJestas
nähdään kirjoitti:
Sillä tässä alempana ehdotinkin Haaremia.
- Nainen vaille 50
nähdään kirjoitti:
Siitä puhe mistä puute. Vai oliskos se niin kuitenkaan? :)
- haluaa seksiä
usein vaan on niin, ettei halua sitä mieheltään. On tietysti päinvastaisiakin tapauksia. Mutta nänmä 50 miehet kuvittelevat ,että ovat kaikkitietäviä seksin suhteen. Tosiasia on, että tynnyrissäkasvatettuja ovat suurin osa.
Nuoret naiset muka juoksee perässä. Hah! Voivat juostakin, mutta silloin on tähtäimessä parempi toimi ja isompi liksa, tai sitten ihan pelkästään se maailman vanhin juttu...
Itse muistan nuorena neitona, minkälaisia vilunväristyksiä tunsin ,kun joku vanhempi herra haki tanssimaan. Mitä tuo oikeen kuvittelee, ajattelin. Kohteliaisuudesta oli mentävä, mutta yökötti aina hirveästi.
Kuvittele nyt 50 mies, jos 70 mamma hakee sinua naistentansseissa, kuolaa korvaasi ja hiplaa sillälailla merkittävästi. Ihan sama juttu.
Ja tiedän myös senkin, että luulot on kovat tällä ikäpolvella, mutta tiedot ihan ...sieltä niin. Mieskunto on ainut mitta teille. Naisten nautinnoista ette ymmärrä tuon taivaallista!- Juuso
Jo vaatia-sanasta huomaa mikä on pelin henki siellä kotona
- Savon Ukko
Liikaa.
Vähän on vähän.
Kolme tuntuu kohtuudelta.:)
Vaan ei voi vaatia!
Muista lirkutella..:) - Pirre*
kättäkö..?
- liikaa x
viikkorahaa
- 3 kertaa
liikaa x kirjoitti:
viikkorahaa
Lelu päivä.
- laittaa
Paperille jo vihkilupaa hakiessa.
- kateelinen
jos sais edes kolme kertaa vuodessa nii oisin aika onnellinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861809Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171121Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981116Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79982- 92846
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot152844Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51764Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs54761Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv52691- 53684