Tietääks kukaan mitään hyvää suomalaista/ulkomaista punk-chattiä tai sen kaltaista? Mielellään vaikka sellasta johon ei tarttis kirjautua mitä useissa nyky-chateissä täytyy tehä.
help
11
820
Vastaukset
- noo.
Liittyypä paljo Green Dayhin... Mutta siis no onhan ainakin punk in finland -foorumi (www.punkinfinland.net), chatista ei tietoa. Ja onhan täällä musiikissa punk-osastokin.
- ...utelias...
Niin siis aattelin lähinnä sellasta missä vois puhua KANS Green Daystä... Ja eikös punkinfinlandissa tartte kirjautua tai rekisteröityä?
- .....
...utelias... kirjoitti:
Niin siis aattelin lähinnä sellasta missä vois puhua KANS Green Daystä... Ja eikös punkinfinlandissa tartte kirjautua tai rekisteröityä?
No sellaista et taida löytää, sillä Green Day ei ole punkkia. (Ethän puhuisi esim. Gimmelistäkään Heavy-chatissä?)
Mutta GD:lle on oma foorumi; http://s14.invisionfree.com/Green_Day_FIN/index.php - cheapsex
...utelias... kirjoitti:
punkinfinlandin sivuille pitää rekisteröityä, mutta se ei oo mitenkään hankalaa. Mut jos haluut puhua Green Daysta, niin neuvoisin unohtamaan punk-paikat...
- Yesyesss
cheapsex kirjoitti:
punkinfinlandin sivuille pitää rekisteröityä, mutta se ei oo mitenkään hankalaa. Mut jos haluut puhua Green Daysta, niin neuvoisin unohtamaan punk-paikat...
kröhöm.. saannen huomauttaa teille kahelle et Green Day ON punkkia.. vai mitä se TEITÄN mielestä sitten oikei o jos ei punkkia? :|
- Sally.
Yesyesss kirjoitti:
kröhöm.. saannen huomauttaa teille kahelle et Green Day ON punkkia.. vai mitä se TEITÄN mielestä sitten oikei o jos ei punkkia? :|
Green Day on kyllä enemmän rokkia, kun punkkia. Ei kannata ottaa aina amerikkalaismedian juttuja niin tosissaan.
- höhpöh
Yesyesss kirjoitti:
Punkkiko on muka ainut musiikkityyli maailmassa?
GD ei ole punkkia.
Rock. - yesyesss
höhpöh kirjoitti:
Punkkiko on muka ainut musiikkityyli maailmassa?
GD ei ole punkkia.
Rock.no anteeks jos mulle on sit syötetty paskaa et se on punkkia!
no selittäkää sit se, miten mul tuo musiikki lista näyttää et se on punkkia? JA vielä se et rockin ALAlajiha on punk.. - höhpöh
yesyesss kirjoitti:
no anteeks jos mulle on sit syötetty paskaa et se on punkkia!
no selittäkää sit se, miten mul tuo musiikki lista näyttää et se on punkkia? JA vielä se et rockin ALAlajiha on punk..No jtn hiton musiikkilistoja nyt ei kannata aina uskoa.
Punk oli aluksi rockin alalaji, mutta sanoisin että siitä on kyllä syntynyt ihan oma lajinsa. Punkkiin kun kerran liittyy se alakulttuurikin, jota rockiin ei pahemmin liitetä. - St. Jimmy
..... kirjoitti:
No sellaista et taida löytää, sillä Green Day ei ole punkkia. (Ethän puhuisi esim. Gimmelistäkään Heavy-chatissä?)
Mutta GD:lle on oma foorumi; http://s14.invisionfree.com/Green_Day_FIN/index.phpToi koko sivusto ei edes toiminu! Mä en tajunnu ollenkaan.
- hehe
St. Jimmy kirjoitti:
Toi koko sivusto ei edes toiminu! Mä en tajunnu ollenkaan.
niin :P kyllä se mulla ainakin toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559