Jouduin ottamaan käytöön rekisteröidyn nimimerkin. Henkilökohtaisuuksiin meno ja vääristelyihin toisen nimimerkkiä hyväksikäyttäen on törkeää. Aion jatkaa tästä eteenpäin nimimerkillä sananpuolustaja. Kiitos teille vastustajat. Uskoni Herraan Jeesukseen on vahvitunut entisestään. Olen tuntenut maailman vihan nahoissani. Kritityn luomisuskovan osa on tämä. Raamattukin sen todistaa.
jylpystä sananpuolustaja
7
496
Vastaukset
- squirrel
Niinhän se teidän kannsanne aina on:
jos ei mitään sano,katsoo kristitty luomisuskova sen johtuvan siitä,että on heittänyt osuvaa kommenttia, ja jos kumoaa, niin johtuu se "Saatanan painostuksesta", evolaseista...
Evoluutikko ei voi toimia oikein,onhan kristityllä luomisuskovalla "auktoriteettisana" takanaan... - nyt olla
marttyyri? Todellisuutta halveksivan maailmankuvan puolustaminen ottaa varmasti voimille. Einolta terveiset: http://www.orsm.net/shite/update20060112/rs0001.jpg
Se on aina vähän tulkinnanvarainen juttu kenelle rekisteröimätön nimimerkki kuuluu.
Eli kaiken puoli parempi rekisteröidä oma niin se on ainoastaan sinun :P- squirrel
Meitin nimimerkkiä ei voi rekisteröidä ;j
Väittää,että "on jo käytössä".
Ja ihan hyvä,minusta kaikenlaatuinen rekisteröiminen on ikävää. squirrel kirjoitti:
Meitin nimimerkkiä ei voi rekisteröidä ;j
Väittää,että "on jo käytössä".
Ja ihan hyvä,minusta kaikenlaatuinen rekisteröiminen on ikävää.en tiedä mistä johtuu minä yritin alunperi rekisteröidä nimimerkin "filosofi" (johtuukohan siittä että jos jollain nimimerkillä on kirjoitettu palstalle niin sitä ei käy rekisteröidä?) mutta kun ei käynyt niin iskin a:n perään vielä ;)
Jälkeenpäin ajateltuna hieman outo nimimerkkivalinta mutta kyllähän muiltakin löytyy outoja ;)
Tervetuloa palstalle, Sananpuolustaja. Rekisteröinti on mielestäni ihan hyvä juttu.
Evoluutikkojen vakionikit täällä ovat minun kokemukseni mukaan rehellistä väkeä. Sitten on jokunen nikinvaihtaja, joka yrittää puskasta ampua yms. Eri tavalla traumatisoituneita ihmisiähän löytyy kaikilta foorumeilta, sille ei mahda mitään. Toivoa vaan sopii, että saavat katkeruutensa edes jotenkin purettua täällä, eikä tartte lähteä kadulle mellakoimaan.
Joo, ja Raamattu on hyvä kirja. Ilman sitä ei olisi tätä foorumiakaan (-;"Joo, ja Raamattu on hyvä kirja. Ilman sitä ei olisi tätä foorumiakaan (-;"
Joo pitäisiköhän kaikki maailman uskonnot/poliittiset suuntaukset ottaa täältä palstalta opikseen mitä seuraa liian vakuuttuneista kannoista :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416