jylpystä sananpuolustaja

Sananpuolustaja

Jouduin ottamaan käytöön rekisteröidyn nimimerkin. Henkilökohtaisuuksiin meno ja vääristelyihin toisen nimimerkkiä hyväksikäyttäen on törkeää. Aion jatkaa tästä eteenpäin nimimerkillä sananpuolustaja. Kiitos teille vastustajat. Uskoni Herraan Jeesukseen on vahvitunut entisestään. Olen tuntenut maailman vihan nahoissani. Kritityn luomisuskovan osa on tämä. Raamattukin sen todistaa.

7

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • squirrel

      Niinhän se teidän kannsanne aina on:
      jos ei mitään sano,katsoo kristitty luomisuskova sen johtuvan siitä,että on heittänyt osuvaa kommenttia, ja jos kumoaa, niin johtuu se "Saatanan painostuksesta", evolaseista...

      Evoluutikko ei voi toimia oikein,onhan kristityllä luomisuskovalla "auktoriteettisana" takanaan...

    • nyt olla
    • Se on aina vähän tulkinnanvarainen juttu kenelle rekisteröimätön nimimerkki kuuluu.
      Eli kaiken puoli parempi rekisteröidä oma niin se on ainoastaan sinun :P

      • squirrel

        Meitin nimimerkkiä ei voi rekisteröidä ;j

        Väittää,että "on jo käytössä".

        Ja ihan hyvä,minusta kaikenlaatuinen rekisteröiminen on ikävää.


      • squirrel kirjoitti:

        Meitin nimimerkkiä ei voi rekisteröidä ;j

        Väittää,että "on jo käytössä".

        Ja ihan hyvä,minusta kaikenlaatuinen rekisteröiminen on ikävää.

        en tiedä mistä johtuu minä yritin alunperi rekisteröidä nimimerkin "filosofi" (johtuukohan siittä että jos jollain nimimerkillä on kirjoitettu palstalle niin sitä ei käy rekisteröidä?) mutta kun ei käynyt niin iskin a:n perään vielä ;)

        Jälkeenpäin ajateltuna hieman outo nimimerkkivalinta mutta kyllähän muiltakin löytyy outoja ;)


    • Tervetuloa palstalle, Sananpuolustaja. Rekisteröinti on mielestäni ihan hyvä juttu.

      Evoluutikkojen vakionikit täällä ovat minun kokemukseni mukaan rehellistä väkeä. Sitten on jokunen nikinvaihtaja, joka yrittää puskasta ampua yms. Eri tavalla traumatisoituneita ihmisiähän löytyy kaikilta foorumeilta, sille ei mahda mitään. Toivoa vaan sopii, että saavat katkeruutensa edes jotenkin purettua täällä, eikä tartte lähteä kadulle mellakoimaan.

      Joo, ja Raamattu on hyvä kirja. Ilman sitä ei olisi tätä foorumiakaan (-;

      • "Joo, ja Raamattu on hyvä kirja. Ilman sitä ei olisi tätä foorumiakaan (-;"

        Joo pitäisiköhän kaikki maailman uskonnot/poliittiset suuntaukset ottaa täältä palstalta opikseen mitä seuraa liian vakuuttuneista kannoista :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe