elikkä luin netistä että tuliliskon poikasille voi ite kasvattaa planktoniaa laittamalla vettä purkkiin ja vaikka salaatin lehen sinne.mutta mulla ei ollu salaattia niin tuleeko sitä perunasta?kokeilen ainakin...kauheen paljon munivat..26 kuoriutunut jo ja eri astiassa on kuoriutumattomia ja altaasta löysin tänä aamuna vielä noin 10 munaa...noittenkin piti olla uroksia kun ostin ne.mutta kiva kun saan kokea kasvatuksen..
kasvaako
3
386
Vastaukset
- tanja
likoeläimiä voi oikeastaan kasvattaa ihan mistä vain..itse olen kasvattanut banaanista.laita lasi ikkunalaudalle jotta saa valoa
- eeva
menee että niitä tulee?nyt on kuoriutunut 50 toukkaa ja vieläkään ei kaikki oo kuoriutunut..onneks on tosi monta ottajaa..mitenkähän monta kuolee yleensä?1 on kuollut vain nyt viikon aikana...monta teile on aina tullut ja jäänyt eloon??
- ^^Candy^^
eeva kirjoitti:
menee että niitä tulee?nyt on kuoriutunut 50 toukkaa ja vieläkään ei kaikki oo kuoriutunut..onneks on tosi monta ottajaa..mitenkähän monta kuolee yleensä?1 on kuollut vain nyt viikon aikana...monta teile on aina tullut ja jäänyt eloon??
Mä en oo oikeen perillä tästä likoeläin hommasta... :D Voisiko joku kertoa, että annetaanko ne tulareille ruuaksi vai otetaan itselle lemmikiksi, vai mitä??? :D Älkää nyt naurako kun en tiiä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark3098581Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2004687Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy323311Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1952634Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171192218Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1011769- 511766
- 581688
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3501368- 1701364