viisumivapaus

venäläisille

viisumivapaus heille ja heti!vaadin minä venäläisten suuri ystävä.

23

2569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koskaan!

    • asiaa

      no ilmanmuuta,se on vääryys suurta naapuriamme kohtaan.toivonkin että EU tulee ajamaan asiaa suuren naapurimaamme puolesta.itse olen myös suuri venäjä dikkari ja olisihan se hienoa että heitä olisi meidänkin maassamme enemmän.minusta meidän pitäisi oppia arvostamaan heitä enemmän kuin mitä nyt teemme .

      • hienoa siinä

        olisi, että tänne voisi tulla ilman suurempia ongelmia kaikki kynnelle kykenevät taskuvarkaat ja liimanhaistelijat?


      • ihmettelen myös
        hienoa siinä kirjoitti:

        olisi, että tänne voisi tulla ilman suurempia ongelmia kaikki kynnelle kykenevät taskuvarkaat ja liimanhaistelijat?

        minä...


    • ole jo, jokainen saa vapaasti ostaa viisumin ken tänne tahtoo.

    • realisti

      Muutappa sinä sinne Venäjälle, siellä voit osoittaa ystävyyttäsi 24/7.

    • juttu!

      Mikäli viisumivapaus koittaisi, tarkoittaisi se sitä että Suomeen voisi matkustaa jokainen turnu joka passin on osannut hankkia. Ei sellaisesta määrästä ihmisiä voisi edes haaveilla karsivansa edes pahimpia rikollisia pois.

      Venäläisrikollisuuden koura kahmaisisi suomipojan perämoottoreita, autoja, mitä vain mikä irti lähtisi.
      Rajat ruuhkautuisivat, varastettua tavaraa menisi paljon. Perinteiset venäläiset katuryöstöt olisivat arkipäivää Suomessakin, prostituutio lisääntyisi, taudit, huumeet. Mitä nyt Venäjän kävijät tietävät Venäjällä olevan.

      Tänne tultaisiin isomman toimeentulon perään. Ja jos töihin ei pääsisi, jostain raha olisi otettava. Vaikka sitten varastamalla.
      Harmaa talous lisääntyisi ainakin jossain määrin.

      Nykyisin tilanne on mielestäni hyvä. Tänne tullaan kun on joku syy, esim. shoppailu tms. Viisumin haku karsii pahimman roskasakin, ja matkustajat ovat sellaisia joilla on oikeasti siihen, ja olemiseen täällä, varaa. Heistä se raha suomeen tulee, ei varasporukoista ilman viisumia. Vaikka EU vaatisikin, täytyisi Suomenkin uskaltaa tuoda näitä realiteettejä esiin. Suomeahan viisumivapaus ensimmäisenä rankaisisi, ei niinkään Ranskaa, Saksaa tms. Perk*le!!

      • feelgood777

        venäläisten viisumi vapautta Suomelta kysytä. Jos EU päättää vapaudesta, Suomi seuraa kiltisti perässä.Näin se vain menee...! Eilen ois ollut kansan mahdollisuus hakea asioihin muutosta, vaan ei kelvannut??


      • me Venäjän kävijät se onneksi tiedetään ja hyvin vieläpä:)


      • hankkii viisumin

        joka tapauksessa kaikkein helpoimmin.
        Viisumivapaus koskettaa ensisijaisesti tavallista kansalaista.


    • huhhuhh

      .... :))

      • vetelee Katja Kulakovaa... On se hurja.


      • huhhuhh
        marko135kg kirjoitti:

        vetelee Katja Kulakovaa... On se hurja.

        On se niin ihana!


      • huhhuhh kirjoitti:

        On se niin ihana!

        tai olla juttu hesarin viikkoliitteessä joku aika sitten. Kyllä se Takalon persaus piirtyi pikku markon mielikuviin seitkyt luvulla...


      • huhhuhh
        marko135kg kirjoitti:

        tai olla juttu hesarin viikkoliitteessä joku aika sitten. Kyllä se Takalon persaus piirtyi pikku markon mielikuviin seitkyt luvulla...

        ....


    • kannatan

      monet uudet eu-maat sovelsivat jo aiemmin viisumivapautta, esim.Kypros. On vain ajan kysymys kun Suomeenkin se tulee eu-n kautta.

      • hemmetti!

        Toivottavasti ei tule! Siitä ei seuraa mitään positiivista, ei sitten niin mitään! Voihan sitä unissaan luulla, että sieltä tulee vain ostosmatkailijoita, mutta ei ei. Paljon ei toivottavaa mahtuu mukaan. Liian paljon!


      • hemmetti! kirjoitti:

        Toivottavasti ei tule! Siitä ei seuraa mitään positiivista, ei sitten niin mitään! Voihan sitä unissaan luulla, että sieltä tulee vain ostosmatkailijoita, mutta ei ei. Paljon ei toivottavaa mahtuu mukaan. Liian paljon!

        Poliisi opiston lopputyössä todettiin vasta ikään, että venäläiset eivät tee suhteutettuna valtaväestöön sen enempää rikoksisa V.O.T.

        Mut usko sä löppeihin...


      • lopputyössä
        marko135kg kirjoitti:

        Poliisi opiston lopputyössä todettiin vasta ikään, että venäläiset eivät tee suhteutettuna valtaväestöön sen enempää rikoksisa V.O.T.

        Mut usko sä löppeihin...

        on näin todettu! No sitten ei mitään brobleemaa. Hyvä tietää, koska juuri tuo valtaväestö tasaisella otannalla on tulossa viisumivapauden myötä Suomeen. Toisessa poliisiopiston lopputyössä taas todettiin, että Suomen ja Viron väliltä poistunut viisumipakko on rojauttanut etenkin Helsigissä omaisuusrikokset reippaaseen kasvuun.

        No, kuka uskoo mihinkin, jotkut jopa lentäviin lautasiin.


      • kallis
        lopputyössä kirjoitti:

        on näin todettu! No sitten ei mitään brobleemaa. Hyvä tietää, koska juuri tuo valtaväestö tasaisella otannalla on tulossa viisumivapauden myötä Suomeen. Toisessa poliisiopiston lopputyössä taas todettiin, että Suomen ja Viron väliltä poistunut viisumipakko on rojauttanut etenkin Helsigissä omaisuusrikokset reippaaseen kasvuun.

        No, kuka uskoo mihinkin, jotkut jopa lentäviin lautasiin.

        Tavalllisen venäläisen kannalta on #¤!#* kallis ja useimmille riittävän vaikea saada.
        Ja sehän oli tarkoitus?


      • lopputyössä kirjoitti:

        on näin todettu! No sitten ei mitään brobleemaa. Hyvä tietää, koska juuri tuo valtaväestö tasaisella otannalla on tulossa viisumivapauden myötä Suomeen. Toisessa poliisiopiston lopputyössä taas todettiin, että Suomen ja Viron väliltä poistunut viisumipakko on rojauttanut etenkin Helsigissä omaisuusrikokset reippaaseen kasvuun.

        No, kuka uskoo mihinkin, jotkut jopa lentäviin lautasiin.

        Ja jos ymmärtäisit edes omat tekstisi, olisit jo huomattavasti viisaampi kuin aamulla:)

        Ai lentävät lautaset, no eipä taida muurahaistyöläiset paljoa ymmärtää internetistä.


      • sekä omani, että
        marko135kg kirjoitti:

        Ja jos ymmärtäisit edes omat tekstisi, olisit jo huomattavasti viisaampi kuin aamulla:)

        Ai lentävät lautaset, no eipä taida muurahaistyöläiset paljoa ymmärtää internetistä.

        sinun :) Ironia on vaikea laji!


    • nooooouuuu

      Ei ikinä viisumivapautta venäläisille (eikä albaaneille, romanialaisille...).
      Päinvastoin.... viisumit x 2! Ja saatanan kalliit ja hankalat saada!
      Pysykööt poissa!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe