Kehotan kaikkia lukijoita käymään äänestämässä. Jokainen voi tehdä äänestyspäätöksensä itsenäisesti. Informaatiota sen tueksi on ollut riittävästi tarjolla. Muutoin en katso sopivaksi ryhtyä äänestyspäivänä agiteeraamaan kenenkään puolesta tai ketään vastaan.
Onnea valinnallanne. Se on demokratiaa.
Kehotus
8
387
Vastaukset
- Keskustelupalsta
Leikkimielinen, ei tosikoille.
Kyllä muut saavat minun puolestani jatkaa entiseen malliin. Itse otan demokratian kannattajana vaalipäivän kuitenkin vähän juhlallisemmin. Joku äänestäjä sanoi tämän päivän Hesarissa, että käy juomassa äänestämisensä jälkeen lasillisen laatukonjakkia. Taidan tehdä itse saman tänään kotona, kun alan seurata YLEn vaalitulosvalvojaisia.
Tässä vielä muistukseksi kuukausi takaperin antamani veikkaus:
Halonen 52 %
Niinistö 22 %
Vanhanen 19 %- sahalle...
Mielipidepankki kirjoitti:
Kyllä muut saavat minun puolestani jatkaa entiseen malliin. Itse otan demokratian kannattajana vaalipäivän kuitenkin vähän juhlallisemmin. Joku äänestäjä sanoi tämän päivän Hesarissa, että käy juomassa äänestämisensä jälkeen lasillisen laatukonjakkia. Taidan tehdä itse saman tänään kotona, kun alan seurata YLEn vaalitulosvalvojaisia.
Halonen 52 %
Niinistö 22 %
Vanhanen 19 %Juu, hyvää vaalipäiväjuhlaa vain. Pitää kuitenkin muistaa, ettei elämä ole pelkästään ruusuilla tanssimista. Se on myös konjakkia ja suklaata.
- Mr. left
Mielipidepankki kirjoitti:
Halonen 52 %
Niinistö 22 %
Vanhanen 19 %Halonen 44
Vanhanen 30
Niinistö 19
Annatko konjakkipullon jos minun arvaus on lähempänä? - Vaalituloksen näin
Mr. left kirjoitti:
Halonen 44
Vanhanen 30
Niinistö 19
Annatko konjakkipullon jos minun arvaus on lähempänä?Halonen 46
Niinistö 21
Vanhanen 20
Soini 5
Hautala 4
Kallis 3
Lax 1
Lahti 0 - vaaligallupin
Vaalituloksen näin kirjoitti:
Halonen 46
Niinistö 21
Vanhanen 20
Soini 5
Hautala 4
Kallis 3
Lax 1
Lahti 0tulos on lähinnä oikeinta.
- nonniin
vaaligallupin kirjoitti:
tulos on lähinnä oikeinta.
Presidentinvaalit 2006
Olet jo osallistunut kerran tähän kyselyyn ja et voi valitettavasti äänestää enää.
- Sama vanha Halonen
jatkaa, ota sinä konjakkia ja suklaata. Halonen eilen lauantaina illalla TV-ssä alasti kahden miehen kanssa saunassa. MTV 3 kello 18.25 ohjelman nimi oli Hyvät-herrat-vieraana Tarja Halonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että327659- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564