Eli veeälliä ollaan ja taivaaseen mennään! Siellä meikäläinen ja meikäläisen perhe soittelee harppua kanssa enkelten ja keskustelee Jumalan kanssa kun te... no en viitsi sanoa.
Kysyisin vaan että harmittaako? Mahtaa syödä teitä uuslestadiolaisia aika niin maan perusteellisesti kun veeällät elää yhteydessä Jumalan kanssa ja te ette! Ha! Ja mennään vielä taivaaseenkin!
terveisin Taivaaseen juoksija
Viesti ul-kansalle!!
6
1454
Vastaukset
- minäkin menossa
nimittäin taivaaseen, ja lujaa! Siellä minä istuskelen poreammeessa piereskelemässä ja juon lonkeroa, kun yläosattomat enkelitipuset heittelee viinirypäleitä suuhun. Näinhän puhujavelikin meille kalliisti opettaa.
- Agno-Aapeli
Hah... Miten minusta jotenkin tuntuu, että kumpikaan teistä ei ole menossa Taivaaseen kuoltuanne, vaan pikemminkin Hyvän Käytöksen Kultaiselle Kurssille "sinne jonnekin". Ihmettelen kyllä tätä teidän kaltaisienne "uskovien" ylimielistä asennetta ihmisiä kohtaan, jotka eivät allekirjoita teidän uskonnäkemyksiänne.
Nämä yllä olevat viestit tietenkin (???) olivat pelkkiä provoja, mutta tämän kaltaisiin viesteihin törmää ihan aidossa hengessä ja tarkoituksessakin. En voi olla kummastelematta.
- uutukainen
Monet, jotka luulevat pääsevänsä taivaaseen, joutuvat helvettiin.
Monet, jotka luulevat joutuvansa helvettiin, pääsevät taivaaseen.
En olisi niinkään varma siitä, että tuollaisella "vain me" leuhkalla asenteella pääsisi taivaaseen. - leastaadiolainen
Olen onnellinen että olet menossa taivaaseen tavataan siellä
Leastadiolaisen uudenhäräyksen väki toivottaa sinulle ja perheelesi Jumalan siunaamaa kotimatkaa taivaaseen - ajh
Ei tuo viesti ul-kansalle voi olla oikean vl:n kirjoittama. Mikä lie provokaattori...
- vaan ei vielä
minä menen varmasti taivaaseen ja paratiisiin, virvoittavien vetten tykö, kun en ole kenellekään pahaa tehnyt -hyvää vaan. minä menen sinne budda tyttöjen osastolle. Aasiassa kun buddismi on yli 90% kansasta ja hekin luulevat pääsevän ts. ei siellä ainostaan vl:ä ole. Jatkan sitä samaa hulvatonta lustinpitoa, jota olen harjoittanut syvien budda uskovien kanssa mm. Thaimaan Pattayalla. Vl-osastolle en katsokaan, koska siellä on vain rikkirevittyjä tusinan synnyttäneitä entisiä synnytyskoneita, jotka lisäksi on aivopesty tavalla, että osa on viety hoitoon ja loppuosa on avohoidossa. Kuriositeettinä mainittakoot, että kyllä siellä Pattayalla oli eräs vl-mieskin ja hyvää teki hänellekin nuori ja kiihkeä thaibudda. Liekö ollut uskonvaihtoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006404
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303833törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283210Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701736- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46979Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11966Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42869