Eli veeälliä ollaan ja taivaaseen mennään! Siellä meikäläinen ja meikäläisen perhe soittelee harppua kanssa enkelten ja keskustelee Jumalan kanssa kun te... no en viitsi sanoa.
Kysyisin vaan että harmittaako? Mahtaa syödä teitä uuslestadiolaisia aika niin maan perusteellisesti kun veeällät elää yhteydessä Jumalan kanssa ja te ette! Ha! Ja mennään vielä taivaaseenkin!
terveisin Taivaaseen juoksija
Viesti ul-kansalle!!
6
1507
Vastaukset 6
- minäkin menossa
nimittäin taivaaseen, ja lujaa! Siellä minä istuskelen poreammeessa piereskelemässä ja juon lonkeroa, kun yläosattomat enkelitipuset heittelee viinirypäleitä suuhun. Näinhän puhujavelikin meille kalliisti opettaa.
- Agno-Aapeli
Hah... Miten minusta jotenkin tuntuu, että kumpikaan teistä ei ole menossa Taivaaseen kuoltuanne, vaan pikemminkin Hyvän Käytöksen Kultaiselle Kurssille "sinne jonnekin". Ihmettelen kyllä tätä teidän kaltaisienne "uskovien" ylimielistä asennetta ihmisiä kohtaan, jotka eivät allekirjoita teidän uskonnäkemyksiänne.
Nämä yllä olevat viestit tietenkin (???) olivat pelkkiä provoja, mutta tämän kaltaisiin viesteihin törmää ihan aidossa hengessä ja tarkoituksessakin. En voi olla kummastelematta.
- uutukainen
Monet, jotka luulevat pääsevänsä taivaaseen, joutuvat helvettiin.
Monet, jotka luulevat joutuvansa helvettiin, pääsevät taivaaseen.
En olisi niinkään varma siitä, että tuollaisella "vain me" leuhkalla asenteella pääsisi taivaaseen. - leastaadiolainen
Olen onnellinen että olet menossa taivaaseen tavataan siellä
Leastadiolaisen uudenhäräyksen väki toivottaa sinulle ja perheelesi Jumalan siunaamaa kotimatkaa taivaaseen - ajh
Ei tuo viesti ul-kansalle voi olla oikean vl:n kirjoittama. Mikä lie provokaattori...
- vaan ei vielä
minä menen varmasti taivaaseen ja paratiisiin, virvoittavien vetten tykö, kun en ole kenellekään pahaa tehnyt -hyvää vaan. minä menen sinne budda tyttöjen osastolle. Aasiassa kun buddismi on yli 90% kansasta ja hekin luulevat pääsevän ts. ei siellä ainostaan vl:ä ole. Jatkan sitä samaa hulvatonta lustinpitoa, jota olen harjoittanut syvien budda uskovien kanssa mm. Thaimaan Pattayalla. Vl-osastolle en katsokaan, koska siellä on vain rikkirevittyjä tusinan synnyttäneitä entisiä synnytyskoneita, jotka lisäksi on aivopesty tavalla, että osa on viety hoitoon ja loppuosa on avohoidossa. Kuriositeettinä mainittakoot, että kyllä siellä Pattayalla oli eräs vl-mieskin ja hyvää teki hänellekin nuori ja kiihkeä thaibudda. Liekö ollut uskonvaihtoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa761802Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341182Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200869- 64704
- 77692
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210664On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 50593
- 63551
- 32546
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32538- 55517
- 36504
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
- 82408
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12398