Menkää mun kotisivulle imuttamaan mun/munkavereitten filmi! lähettäkää emailii sitte mitä piditte!!
www.liljestrand.net/banks/kaveri
Menkää imuttamaan mun filmi!!!
6
634
Vastaukset
- ~M~
lataan...tulen antamaan palautetta kunhan kerkeen katsoman sen..
- banks
no ootko kattonnu jo? ja mitä pidit?
- ~M~
banks kirjoitti:
no ootko kattonnu jo? ja mitä pidit?
En kattonut..latasin niitä koulun koneelle, mutta täällä on ihan rajoitettu määrä tilaa ja sitten se alkoin valittelemaan, että ei ole tilaa... Kotona voisin katsoa, kun kerkeän latailemaan..
- mä vain
Ei toiminut... alkoi latamaan ja sitten se tuli näkyviin jo parin sekunnin päästä ja siinä lukiluki: varoitus
- banks
kyllä se pitäis toimii jos painat oikealla napilla sitä ja valitset "tallenna kohde nimellä"!!
- kriitikko
Pojat on tainneet katsella Duudsoneita ja Jackassia. Ette sitten huomanneet varoitustekstejä "älä yritä tätä kotona". Ammattimaisesti tuollaisia tehtäessä on aina ensiapuryhmä paikalla, oliko teillä?
Olipa sitäpaitsi melkoisesti imutettavaa tuossa, yli 100Mt / pätkä. En olisi modeemilla lähtenyt yrittämään, eikä välttämättä olisi muutenkaan kannattanut, ei millään pahalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207