Tosi tarina....

Tyttö=)

Mä mietin todella kauan että kirjottaako tänne vai ei..lueskelin noita aiempia kirjotuksia ja moni vaikuttaa keksityltä ja jotku saattaa olla tosiakin, mutta niin paljon paskanpuhujia näkyy palstalla ettei kukaan tiedä enää, että mihin uskoo...

No kumminki olin n. 5-6 vuotias kun serkkupoikien kanssa leikimme ns. lääkärileikkejä...ja minä ainoana tyttönä olin tietenkin heidän mielenkiintonsa kohteena. Lopulta homma meni siihen, että molemmat serkut olivat vuorotellen päälläni ja käskivät minun kosketella heidän pippeliään. Homman loputtua serkut vannottivat minua etten saisi puhua asiasta kenellekkään..toinen serkuistani oli minua vuoden vanhempi ja toinen n. 4 vuotta vanhempi..
Tämä sama homma tapahtui muistaakseni vielä toisenkin kerran....Olen yrittänyt unohtaa koko tapahtuman..enkä ole puhunut siitä kenellekkään ennenkuin nyt...enkä tiedä oliko tämäkin virhe...

Eihän tämä tietenkään pahalta jutulta tunnu niitten rinnalla, minkälaisia juttuja täältä saa lukea..mutta mulle tämä on aika iso asia...

Elikkä toivosin että, ne jotka ei usko tätä eivät edes vaivautuisi laukomaan typeriä kommentteja tyyliin: joopa joo....ja mene seksin novelli osastolle...

9

6502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

      eipä tuon uskomiseen tarvitse paljoakaan. Jos se ei ole tapahtunut yhdelle, se on tapahtunut monelle monelle muulle! Ehkä sun piti saada se kertoa, mutta kovasti väärän otsikon alla!
      Lääkärileikit kuuluu lähes jokaisen lapsen kasvuvaiheeseen, joten kaikenlaiset syyllisyydentunteet ja muut voit unohtaa. Ja miettiä sitä sitten kun sulla on omia lapsia!
      Tarkoitan siis niin että hyväksyt sen myös heidän kehitykseensä.
      Kaikkea hyvää sulle!

      • minna

        voi olla et kakkien lasten kehitysvaiheeseen kuuluu lääkärileikit mut ei sentään ton ikäsen


      • *Elisa*
        minna kirjoitti:

        voi olla et kakkien lasten kehitysvaiheeseen kuuluu lääkärileikit mut ei sentään ton ikäsen

        Kuvitteletko, että lääkärileikit kuuluvat jonkun 15 vuotiaan touhuihin?

        Yleensä lääkärileikkejä leikkivät juuri sellaiset 5-10 vuotiaat muksut. Itsekin muistan naapurintytön kanssa leikkineeni niitä noin 6v ollessani ja naapurin tyttö oli 9v. Samoin oma tyttöni leikki naapurintytön kanssa. Naapurin äiti tosin menetti malttinsa asiasta ja kielsi tyttöjä enää leikkimästä keskenään kun noin "inhottavia" touhuavat.

        Sain tehdä tosi paljon töitä, että sain oman tyttöni rauhoiteltua ja uskomaan, etteivät olleet tehneet mitään niin kamalaa ja ymmärtämään, että naapurin tädin mielestä leikki oli väärin vaikkei äidin mielestä ollutkaan. Enkä nyt tarkoita sitä, että olisin taputtanut riemusta käsiä, mutta hyväksyttävähän se on. Se on sitä kehittymistä se. Naapurin tytön seksuaalikasvatus tosin on niin tiukkapipoista, että säälittää. Hänestä ei varmaan kasva naista, joka voisi olla ylpeä naiseudestaan ja nauttia seksistä aikuisena.

        Jos siinä on kovin paljon isommista tytöistä ja pojista kyse, niin kyse on mun mielestä enemmänkin seksistä kuin lääkärileikeistä.

        Hyvää jatkoa sulle!


    • Tilda

      Eihän tarinasi mikään seksinovelli ole. Paremminkin lääkärileikki, jossa jouduit muiden alistamaksi. Monenlaisissakin leikeissä lapset voivat kohdella toisiaan todella törkeästi, ja tämän "leikin" erityisalue voi tehdä siitä vaikean käsiteltävän.

      En vähättelisi ollenkaan kokemustasi, mutta ehkä olisi paras ajatella että se ei ole sinua ihmisenä tehnyt sen kummemmaksi kuin muitakaan. Eihän ihminen aina mahda sille mitään että toiset tulevat ja pakottavat yhteen sun toiseen asiaan.

      Ehkäpä monet vanhemmat suhtautuvat lääkärileikkeihin erittäin kielteisesti juuri tämän takia että he pelkäävät lapsensa tekevän jotakin vasten tahtoaan (ja tietysti kieroutuvan, mutta tämä jälkimmäinen pelko on aika typerä!)

    • tyttö myös

      mäkin leikin saman ikäsenä myöskin serkkupojan kans noita tutkimus leikkejä ja pari vuotta vanhempana serkku tytön kans. ei siinä mitään sen kummempaa oo, kaikki sitä on tehny.

      • mies

        Eipä tullut lapsena harrasteltua tuollaisia serkkujen eikä kenenkään muunkaan kanssa.

        No toisaalta, minusta ei kasvanut mitään seksihullua, koko homma ei kiinnosta ollenkaan.


    • sanna

      mä uskon kyllä sua et toi on totta ja en tiedä mitä sanoisin??...mulle on käynnyt melkein samalla lailla mutta se ei oo jäännyt vaivaamaan mua...onnex :).....lykkyä sulle ja koita unohtaa jos pystyt

    • Anonyymi

      Niin... kirjoittelin jo tuonne neitsyys&poikuus osastolle omista kokemuksistani, olin silloin murrosikäinen ja tavallaan tein sen minkä tein vapaasta tahdostani sikäli kuin voi olettaa 12 vuotiaan pystyvän arvioimaan omaa seksuaalisuuttaan.

      Joka tapauksessa asia säilyy muistissani koko loppuelämäni enkä ole siitä pystynyt kenenkään kanssa koskaan puhumaan, jos ei vastaavaa ole koskaan kokenut voi tuollainen tuntua pikkuasialta, mitä siitä jos tunnen itseni täysin poikkeavaksi ja uusien ihmissuhteitten luominen on vaikeaa...

    • Anonyymi

      Niin tää ei sit mikää vitsi, okei kun olin 6 v nii olin mun tyttökaverin kanssa tehtiin maja eskarissa nii tytön nimi emilia mun nimi justuss nii oltiin majassa
      Nii emilia kosketteli mua koko ajana aina siihen asti kunnes sitä rullaan hakemaan




      Sori kun tuli vähän kirjotus virheitä oon 17v

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10295
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1586
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe