Lämmitettäviä sukkia..

Etsitään

Sähkölämmitteiset sukat siis hakusessa. Talvella meinaa tulla vähän kylmä jaloille kun pidempään ajelee.. Khan muunmuassa valmistaa noita, mutta ovat hiton kalliita, kellään muita ideoita?

6

6111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täälläkin

Ulkomailta löytyy paljon sähkölämmitteisiä sukkia, kun laittaa hakusanaksi esim. electric socks, heated socks. Voisi tilatakin, jos ois Visa, American express jne.

Suomessa löytyy yksi motskarimyyntifirma, joka myy. Ja sitten sellainen apuvälinemyymälä. Mutta en tiedä millaisia ovat ja mikä on hintataso.

• helposti
      • helposti

Jaa, olitkin ilmeisesti löytänyt jo nuo Klanit, vaikka Khaniksi ne nimesitkin..? Onko 89,- sitte kallis, halvoilla kun ei tahdo paljon tekoa olla..

• vuokki
        helposti kirjoitti:

Jaa, olitkin ilmeisesti löytänyt jo nuo Klanit, vaikka Khaniksi ne nimesitkin..? Onko 89,- sitte kallis, halvoilla kun ei tahdo paljon tekoa olla..

Hei nuo lämpösukat kiinnostaa kovasti. Mitenkä ne toimii? En moottoripyöräile mutta varpaat on aina valkosena. Töissä pitää olla ulkona lastenkanssa ja kohta on varpaat amputoitu. Toimiiko ne siis milleen? Pitääkö mun raahata akku ulos vai onko ne jotenkin ladattavia juttuja. Viekö ne paljon tilaa kengänsisällä.... Mä haluun tollaset OIKEESTI!

• el_lupo

Helpompi olisi hankkia talvikäyttöön tarkoitetut jalkineet. Minullakin on sikalämpimät irroitettavilla sisähuopatossuilla varustetut Lidl:ssä maksoi 19,90€. Hong Kongissa vastaavan tyyppiset maksaa kympin enemmän. Ei muuten palele.
      Partioaitasta saa myös kenkiin tai rukkasiin tungettavia lämppäreitä, mitkä taitetaan ja lämpöä alkaa heti tulla.

• ja on hyvät...

Gerbingin sähkösukkia ja koko asujakin. Itsellä on nahkojen alle takki ja housut sekä sukat ja hanskat, joten ajo sujuu niin kauan kun ei oo tie jäässä.

Jos päädyt niihin niin minulta saat sopivasti joutilaan lämmönsäätimen sekä yhdyskaapelit esim sukkia varten.

[email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe