.
Laitoin Koiviston konklaavista (=lukittujen ovien takana pidetty kokous) alustuksen Kokoomuksen sivulle.
Siellä alustus ei vieri "vanhaksi" niin nopeasti kuin täällä.
Hyvät keskustalaiset, älkää missään tapauksessa äänestäkö Halosta.
Hyvät lukijat, lukekaa tiedotusluontoista tekstiä salaamisesta, jonka rinnalla Stasi-lista kalpenee,
sivulta:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000107&posting=22000000013306353
Totuus demareista.
4
300
Vastaukset
- ja....
..pahasti jumittava.
- Suomen kansalainen
Koville ottaa totuuden kuuleminen...
- Arska
Olenpa ihan samaa mieltä - ei Halosta (eikä demareita muutenkaan) kannata äänestää. Olen ollut Halosen kanssa UM:ssä samaan aikaan ja voin kertoa, että ei ollut yhtään suosittu. Pienissä kunnissa/kaupungeissa voi olla järkeviäkin demareita - mutta se ryhmäkuri - regressio käy kohti keskitason pikkupyrkirimäistä kunnallismafiaa (näin mm. Kuhmossa ja Kouvolassa) - keskisuurissa kaupungeissa (mm. Kuopio) rahat keskitetään yhteen/pariin ehdokkaaseen eli hajoita ja hallitse. Helsingin demaripolitiikkaa en henk. koht. tunne, mutta luulen sen olevan yhtä kieroa kuin pikkupaikkakunnillakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319