Seuraavat 2 viikkoa tulevat olemaan kovaa vaalikamppailua - 1. kierrosta edeltäneet kampanjat olivat vasta alkua 2. kierroksen kampanjoihin.
2. kierroksella äänestäjien äänet jakaantuvat kahtia - he äänestävät joko "vasemmiston" Tarja Halosta tai Sauli Niinistöä. Se, kumpi voittaa - nähdään 29. tammikuuta ja voittajasta päättää kansa.
Tulossa kova vaalikamppailu
1
166
Vastaukset
Äänestin 1. kierroksella Niinistöä, koska meidän olisi jo aika saada kokoomuslainen presidentti. Olin kuitenkin koko kuusivuotiskaiden tyytyväinen Haloseen, kunnes hän ryhtyi puuhaamaan perustuslain muuttamista, josta ei onneksi tullut mitään.
Olisi hirvittävä häpeä istuvalle presidentille hävitä toisella kierroksella. Tämän vuoksi, vaikka kannatankin edelleen Niinistöä, olen tyytyväinen myös Halosen puolesta hänen itsensä takia, jos hän jatkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174436
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261374Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 115951
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171914
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18891