Hei olen kohta 12 vuotias tyttö Perhosta, joka haluaisi oman hoitoponin jota voisi käydä harjailemassa ja ratsastamassa 1-3 kertaa viikossa. Riippuen siitä missäpäin asutte. Olen mitoiltani 47/155. Kirjoittakaa ihmeessä.
hoitoponi haussa
ratsastus-taitoinen
2
1127
Vastaukset
- ---
Mitäs kaikkea osaat? Olisi hyvä kertoa, mitä osaa =)
- Ponien ystävä
Olen 10v tyttö mutta täytän tänä vuonna 11v. Haluaisin oman hoitoponin Haminan seudulta tästä läheltä. Kokemusta on pian viisi vuotta mutta vielä on 4 1/2 vuotta. Osaan ratsastaa ihan hyvin, osaan perus asiat hoitamisesta. En ole heikko joten osaan hallita hevosta hyvin. Haluaisin sellaisen (PONIN) mielellään joka on kiltti ei näyki tai potki. Jos sasin hoitaa, toivon että saisin myös ratsastaa. Toivon että vastataan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372300
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361256- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31741
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575