Onko muita, jotka ajelevat pimppikarvansa siksi, että karvaton pimppi näkyy paremmin? Olen poikaystäväni kanssa aika usein yhteissaunassa, ja minusta on kiva, kun miehet eivät millään saa silmiään irti pimpsastani. Joskus vielä hieman vilautan sitä lauteille noustessani tai lauteilla istuessani. Poikaystävänikin nauttii siitä, kun esittelen paljasta pimppiäni.
Kesällä toisinaan saatan helteellä jättää pikkarit pois ja pyöräillä minihameessa kaupungilla. Olenko ainoa exhibitionistinainen.
exhibitionisti
21
9635
Vastaukset
- örkki
Olet ainoa, varo ettei pallit palellu....
- ninni
Miehetkö vain saavat vilautella?
- : )
Missäpäin sä liikut?
- poikakaveri
Hei Ninni,
Et suinkaan ole ainoa. Myös minä nautin siitä, että tyttöystäväni kulkee koko kesän ilman pikkareita, toisinaan hyvinkin lyhyessä hameessa. Hän on myös posliini, en tiedä mitään seksikkäänpää. Toivottavasti saat houkuteltua myös muita naispuolisia ystäviä luopumaan alusvaatteiden käytöstä. Ilmanhan on terveellisenpääkin kuin ahtaissa stringeissä.
Kirjoittelehan lisää..
t. Kundi - Oho
....niitä intiimipaikkojasi kun ajat fillarilla meinaan? Annatko helmojen nousta "bikinirajan" yli jos tuulee? Miten ovat toiset suhtautuneet?
- ninni
Mutta fillaroidessa en tiedä. Inglesissä bussimatkalla huppelissa vähän näytin eräälle ulkomaalaiselle. Varoin kyllä, ettei kaveri saanut tietää, että olin suomalainen.
- Oho
ninni kirjoitti:
Mutta fillaroidessa en tiedä. Inglesissä bussimatkalla huppelissa vähän näytin eräälle ulkomaalaiselle. Varoin kyllä, ettei kaveri saanut tietää, että olin suomalainen.
Nostitko hameen ihan hampaisiin? Vai levittelitkö koipia puolihuolimattomasti penkillä istuessasi? Vai jätitkö jonkin napin tahallaan auki?
Muutkin, jotka "harrstavat" saavat kertoa. - ninni
Oho kirjoitti:
Nostitko hameen ihan hampaisiin? Vai levittelitkö koipia puolihuolimattomasti penkillä istuessasi? Vai jätitkö jonkin napin tahallaan auki?
Muutkin, jotka "harrstavat" saavat kertoa.Istuin kuskin takana ikkunapuolella ja poikaystäväni torkkui käytävän puolella. Joku kiinnostuneen näköinen kundi istui moottorin päällä (vai vaihdelaatikkoko se on) selin menosuuntaan. Levitin hieman sääriäni ja liuuin veltosti alaspäin, niin että kevyt mekkoni nousi aika korkealle. Pidin silmäni melkein kiinni, mutta katselin salaa, ja hänkin vaihtoi asentonsa sellaiseksi, että näki paremmin. Varoin tietysti, etteivät muut matkustajat nähneet - vanhoja pareja useimmat, olisivat voineet paheksua.
- Oho
ninni kirjoitti:
Istuin kuskin takana ikkunapuolella ja poikaystäväni torkkui käytävän puolella. Joku kiinnostuneen näköinen kundi istui moottorin päällä (vai vaihdelaatikkoko se on) selin menosuuntaan. Levitin hieman sääriäni ja liuuin veltosti alaspäin, niin että kevyt mekkoni nousi aika korkealle. Pidin silmäni melkein kiinni, mutta katselin salaa, ja hänkin vaihtoi asentonsa sellaiseksi, että näki paremmin. Varoin tietysti, etteivät muut matkustajat nähneet - vanhoja pareja useimmat, olisivat voineet paheksua.
Oletko uskaltanut Suomessa jotain vastaavaa?
Oletko kehdannut kulkea leveähelmaisessa lyhyessä hameessa tai kietaisuhameessa kun on ollut vähän tuulisempaa? Onko sattunut sellaista että peppu on tullut kokonaan näytettyä tai helma noussut sivusta vyötärön korkeudelle? - ninni
Oho kirjoitti:
Oletko uskaltanut Suomessa jotain vastaavaa?
Oletko kehdannut kulkea leveähelmaisessa lyhyessä hameessa tai kietaisuhameessa kun on ollut vähän tuulisempaa? Onko sattunut sellaista että peppu on tullut kokonaan näytettyä tai helma noussut sivusta vyötärön korkeudelle?Suomesta yhtään ainakaan tahallista tilannetta; varmaan joku on jotakin nähnytkin. Enemmänkin se mahdollisuuden jännitys kiihoittaa.
- Shaved man
ninni kirjoitti:
Istuin kuskin takana ikkunapuolella ja poikaystäväni torkkui käytävän puolella. Joku kiinnostuneen näköinen kundi istui moottorin päällä (vai vaihdelaatikkoko se on) selin menosuuntaan. Levitin hieman sääriäni ja liuuin veltosti alaspäin, niin että kevyt mekkoni nousi aika korkealle. Pidin silmäni melkein kiinni, mutta katselin salaa, ja hänkin vaihtoi asentonsa sellaiseksi, että näki paremmin. Varoin tietysti, etteivät muut matkustajat nähneet - vanhoja pareja useimmat, olisivat voineet paheksua.
Hienoa,että on naisia ,jotka antavat meille miehille pienen tirkistelymahdollisuuden.Tuollaisen pienen "tahattoman" näytöksen jälkeen sateinen päivä muuttuu aurinkoiseksi.Olen itsekin posliini mies ja nautin siitä suunnattomasti.
- Toma
Olen päässyt kerran nauttimaan hameen alta irvistävästä vitusta. Odottelin linja-autoaseman hallissa linjuria ja vastapäätä istuin nainen joka risti jalkansa toisen jalan päälle (toinen jalka nilkan kohdalta toisen jalan polven kohdalle) Nainen ihan selvästi nautti kun en saanut katsettani irti.....mulle tuli hirveä erektio......kun pääsin kotiin..runkkasin. Joskus vielä ajattelen nykyäänkin vaikka siitä on aikaa yli 10 vuotta ja runkkaan.
- Tero
eroottisempaa olisi nähdä ilman pikkuhousuja kulkevalta kauniilta naiselta karvainen pimppi. Posliinihan ei näytä juuri miltään.
- Paljas
Minusta posliiniksi ajelussa on tärkeää juuri se,
että se antaa melkoisesti lisää värinää omiin
tuntemuksiin! Paljastelu, joka usein on vain sitä,
että jotain saattaa näkyä, on lisänä tähän tuntee-
seen! Oma, miehinen vastineeni on kesäisin käyttää
hieman löysiä sortseja, joiden alla ei ole mitään!
Se mahdollisuus, että posliini vilahtaa, on tosi
kiihottavaa!- Ninni
Olenko ainoa nainen, joka tykkää vilautella - siltä vähän näyttää? (Tuossa edellä joku arveli, että olenkin mies.)Olenko jotenkin maskuliininen, kun nautin miesten salaisista katseista. Ei minua kyllä nähtyään kukaan ole mieheksi luullut.
- Oho
Ninni kirjoitti:
Olenko ainoa nainen, joka tykkää vilautella - siltä vähän näyttää? (Tuossa edellä joku arveli, että olenkin mies.)Olenko jotenkin maskuliininen, kun nautin miesten salaisista katseista. Ei minua kyllä nähtyään kukaan ole mieheksi luullut.
....mutta useimmat taitavat harrastaa sitä hieman passiivisemmin kuin sinä. Nykyajan sallivampi vaatetus varsinkin naisten kohdalla mahdollistaa juuri sun kaltaiset "tempaukset", siten että siitä ei tule suurta numeroa.
Jos mies tekisi noin, saattaisi mustamaija tulla hakemaan pois. Toisaalta jotkut psykiatrit sun muut väittävät että miehillä vilauttelun halua olisi enemmän. En tiedä johtuuko biologisista syistä vai kulturellisista? Mä veikkaan kultturellista, johtuen siitä että miesten on pakko suoriutua yhteiskunnassa, mitä symboloi sukupuolielinten tiukka peittäminen housujen ja kalsareiden alle, ja miesten "vilauttelu" olisi jonkinlainen protesti tai pakkomielle tai viimeinen keino kerjätä hyväksyntää jos ei sitä muuten saa.
Naisten vaatetushan oli ennen yhtä ankaran peittävää kuin miesten vielä 100 vuotta sitten, mutta alkoi vähitellen vapautua, kuten alkoivat naiset saada oikeuksia yhteiskunnassa. Lopulta 1960-70 lukujen taitteessa, taisi raja tulla vastaan tosi mitä naisten vaatteiden paljastavuuteen tulee. Miehet kulkevat yhä housuissa, se on mun mielestäni vähän harmi. Olen itse harkinnut skottihameen hankkimista, saas nähdä...
Naisten "vilauttelu" lähtee varmaan eri syistä, sun juttujesi mukaan se, että "saattaa" näkyä jotain extraa, kiihottaa, eli seikkailunhaluko ja romantiikan kaipuuko pistää sut tekemään niin? Jos mä olisin nainen, niin tekisin samoin kuin sä, ellen olisi tosi ujo hissukka tai ukko uhkaa vetää turpiin...
Erilaisilla nettikeskustelupalstoilla on käynyt kesän aikana ilmi, että naisia kulkee aika paljonkin ilman pikkareita hameen alla, ja että jotkut ihan kuten sä, nauttivat siitä tunteesta kun tuuli puhaltelee mekon alla eikä koskaan tiedä mitä tapahtuu.....
Pistä helmat heilumaan vaan, jos olet sillä tuulella. (Oi kun olisi jännää nähdä!!) - örkki
Ninni kirjoitti:
Ei sinua kukaan koskaan ole nähnyt. Lopeta jo hyvä mies!
- ninni
örkki kirjoitti:
Ei sinua kukaan koskaan ole nähnyt. Lopeta jo hyvä mies!
älä lue, jos et kestä kuulla.
- mike
ninni kirjoitti:
älä lue, jos et kestä kuulla.
hyvä ninni, pidä vain puolesi. on aivan oma asiasi mitä haluat tehdä.itse olen jo reilusti täysi-ikäinen mies varustettuna hyvin vähäisellä karvamäärällä - mikä sen mukavampaa kuumana kesänä. ja jo ajatuskin että kaupungilla kulkee nuoria nättejä tyttöjä ilman pikkareita on mukavaa. toivottavasti tulet joskus vastaan ja tuuli nostattelee helmojasi riittävästi- näky olisi tyrmäävän ihana.
- örkki
mike kirjoitti:
hyvä ninni, pidä vain puolesi. on aivan oma asiasi mitä haluat tehdä.itse olen jo reilusti täysi-ikäinen mies varustettuna hyvin vähäisellä karvamäärällä - mikä sen mukavampaa kuumana kesänä. ja jo ajatuskin että kaupungilla kulkee nuoria nättejä tyttöjä ilman pikkareita on mukavaa. toivottavasti tulet joskus vastaan ja tuuli nostattelee helmojasi riittävästi- näky olisi tyrmäävän ihana.
Vanhan äijän karvattomat, roikkuvat pallit...iiihanaaaa!!
- joskus
Mulla on samoja taipumuksia, olen mies. Tänä kesänäkin olen pukeutunut sortseihin (tai oikeammin ne on pokserit) Joskus annan kyrpäni näkyä kun istun esim. puiston penkillä ja joku nainen kulkee ohi. Se on muka vahingossa tullut näkyviin. Mulla on aurinkolasit päässä ja olen lukevinani kirjaa. Joskus olen myös runkannut kun joku nainen on mennyt ohi. Oletko nähnyt mies paljastelijoita ja mitä olet ajatellut jos olet nähnyt ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251598- 371459
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631299Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!741290- 781214
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761199Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans181002Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per181894