Elisan tekninen tuki

oli tänään ihan tukossa

Eli ei taida mennä elisalla hyvin vaikka niin mainostaa nettiliittymiään. Jotka ovat loppupelissä ihan paskat itse saatan vaihtaa operaattoria hyvin nopeasti jos tämä yhteyden pätkiminen jatkuu samaan tahtiin. Ja sitä paitsi elisan palvelimessa se vika tuntuu olevan koska ennenkuin yhteyskatkeaa. Siis kaapelimodeemista jolloin valot sammuvat niin useita sekuntteja ennen sitä ohjelmat ilmoittavat että yhteyden purku palvelimen toimesta. Eli tämä meinaa sitä että elisan palvelin katkoo sitä yhteyttä.

7

1094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pepe

      Jyväskylässä tuntuu pätkivän Elisan ADSL-kaistat säännöllisen epäsäännöllisesti. Lyhyen ajan kerrallaan, mutta ärsyttävästi. Aikaisempi Kanetti-kaapeliliittymä pelitti huomattavasti paremmin. Tosin Jyväsviestintä(Kanetti) ja Elisa ovat samaa firmaa erinäisten koplausten kautta.

      • nettiliittymät paremmin

        Kuin elisa itsellänikin oli ennen tikkacom:n kautta tämä liittymä kunnes yhdistyi elisaan se firma. Ja sen jälkeen näitä katkoksia on ollut vähän väliä aikaisemmin on oli tikkacom vaan niin silloin. Ei tainnut olla katkoja kuin 1-2 ja elisaksi kun muuttui niin tänään ollut katkoksia varmaan 10 joten tuskin tekninen tuki mitään osaa tehdä niille vioille siltä alkaa vaikuttamaan. Mutta pitääpä soneralta tarkastaa onko heillä kaapeli-tv verkkoon nettiliittymiä saatavana jos on niin voi olla yhteis-työ päättyy samantien elisan kanssa.


    • kopooo

      aivan joka operaattorilla on ne omat haittapuolensa itse olen elisaan täysin tyytyväinen

      • Mie Vain.

        Itsekkin olen Elisaan ja Saunalahteen tyytyväinen, nykyäänhän tekninen tuki toimii nopsaan, ehkä 5 vuotta sitten asia oli toisin. Monethan asiat hoituu emailitse tai oma palvelun kautta.


    • jaa, no ei sitte

      Tälle vanhojen viestien nostoille pitäis tehdä jotakin, ehkä yli vuoden vanhat viestit voisi poistaa koko järjestelmästä, mihin niitä tarvitaan?

    • Anonyymi

      Hei meillä on 2 uutta digiboxisa toinen ei toimi kuva tulee mutta ei reagoi kaukosäätimeen molemmat säätimet reagoi kyllä olohuoneen boxiin

    • Anonyymi

      Olen pitänyt noita operaattoreita omien kokemusteni perusteella lähtökohtaisesti huijjareina enkä juuri ole erehtynyt luokittelussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe