kokoajan mutta kunhan tänne tulee kaapeli-tv verkkoon eripalvelun tarjoaja. Niin silloin varmaankin vaihdan heti operaattoria alkaa hermot menemään tähän elisan toimettomuuteen teet vikailmoituksen heille. Niin näiköhän ne elisalla tekevät edes mitään sille vialle koska yhteyspätkii samalla tavalla mutta kaikki kaapeli-tv kanavat näkyvät ihan normaalisti. Eli tällöin on elisan päässä se yhteyden vika jota eivät voi myöntää asiakkailleen.
elisalla paskat kaapelimodeemi
5
1947
Vastaukset
- mulla oli
Jos johto on kierteellä tai jatkettu monasti, se voi aiheuttaa modeemin pätkimistä.
- voi hitsin hitsi
nythän mää vasta hokasin että mullahan on kierrejohto
- eikä johto ole kierteellä
voi hitsin hitsi kirjoitti:
nythän mää vasta hokasin että mullahan on kierrejohto
että sellaista vaan muuten hyvä liittymän nopeudenpuolesta. Siis nopeempihan tämä on kuin ADSL 512/512 vastaa 1Mbit ADSL liittymään että sellaista.
- tiedän kyllä
Jos teidän talossa on Elisan kaapeli-TV, ei sinne muita tule. Elisa omistaa sen kaapelin mikä sinne teidän taloon tulee eikä kukaan muu voi sitä käyttää, joten turha odottaa toista operaattoria sitä kautta.
Ja jos et tuota tiennyt niin miten se vika ei voi olla vaikka sinun koneessasi?- nää on,
ensimmäisenä ollaan haukkumassa palveluntarjoajaa vaikka usein vika lopulta löytyy omista vehkeistä.
Itellä Elisan kaapeli toimii hienosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530