ikäerosta

höpsö

Heipparallaa,
Olen tässä miettinyt millaista on seksi vanhemman miehen kanssa. Ja kuulostaa varmaan ihan naurettavalta, mutta kun on tavannut mukavan päälle 30 v. miehen ja silti ajattelee että se on kuitenkin niin vanha... Itse vasta 20 ja risat. Kertokaa jos on kokemusta pliis! En halua että olisi ihan ällö kokemus.. Ikärasisti en missään nimessä ole, mutta en voi olla ajattelematta tuota ikää. Pysyäkkö pelkkinä ystävinä vai... Onko ne jotenkin kömpelöitä tai jotain..

19

3781

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivoni ajattelevi

Heh... vai kömpelöitä. Parikymppisen ja kolmekymppisen välillä on valtava kuilu ymmärryksen ja kokemuksen suhteen. Muistan itsekin kuinka parikymppisenä yli kolmekymmentävuotiaat olivat verrattavissa ufoihin. Nyt 36-vuotiaana en tunne itseäni mitenkään vanhaksi saatika "kömpelöksi".

Ilman pidempää jaarittelua totean, että vanhemmat miehet ovat varmasti parempia rakastajia. Tietysti on aina joitain poikkeuksia suuntaan ja toiseen.

Seksikokemuksena juttu saattaa siis olla melkoisen avartava, mutta mitään syvempää suhdetta on vaikea kehittää kuilun yli.

• 30v miesurheilija/yliopisto...

Vaikee toi ikäkymysys!

Oma muijakaverini on kaks vuotta mua nuorempi, eli about samanikäinen.

Tuntuis, että helpompi olis seurustella 40-vuotiaan naisen kans kuin 20-vuotiaan. Näin mä asian koen...

• olen 22-vuotias ja harrastan ainoastaa 3kumppisiä miehiä...Laadutonta naida nuoria poikia ;)

Saat ihan erilaista kohtelua ja seksi on parempaa.

• Peke

No, minä olen 50 vuotias 182cm 87kg lihaksikas mies. Kyllä siinä itseluottamus kasvaa, kun nuoret tytöt katselee perään.

Kerran eräässä seminaaviikonlopussa 22 vuotias nuorikko halusi välttämättä kyrpääni. Hän imi ja minä nuolin kaikki hänen reikänsä. Tyttö sai kunnon kyytiä sedältä.

• aikuinen mies
        Peke kirjoitti:

No, minä olen 50 vuotias 182cm 87kg lihaksikas mies. Kyllä siinä itseluottamus kasvaa, kun nuoret tytöt katselee perään.

Kerran eräässä seminaaviikonlopussa 22 vuotias nuorikko halusi välttämättä kyrpääni. Hän imi ja minä nuolin kaikki hänen reikänsä. Tyttö sai kunnon kyytiä sedältä.

Olen 36v ihan ok aviossa oleva mies kävi minullekin niin että löysin itseni 20v naisen sängystä oli imartelevaa kun nuori nainen iski minut ja halusi sexiä kanssani ja vielä melkein selvin päin tyttö sai kaikkea mitä aikuinen mies osaa antaa ja sai monta isoa o:ta kuulemma ekat o:t oli miehenkanssa ollessaan. Jälkeenpäin vielä soitteli ja halus lisää mutta ukkomiehen on johenkin rajat vedettävä vaikka vaikeeta se kieltäytyminen olikin

• että...
        aikuinen mies kirjoitti:

Olen 36v ihan ok aviossa oleva mies kävi minullekin niin että löysin itseni 20v naisen sängystä oli imartelevaa kun nuori nainen iski minut ja halusi sexiä kanssani ja vielä melkein selvin päin tyttö sai kaikkea mitä aikuinen mies osaa antaa ja sai monta isoa o:ta kuulemma ekat o:t oli miehenkanssa ollessaan. Jälkeenpäin vielä soitteli ja halus lisää mutta ukkomiehen on johenkin rajat vedettävä vaikka vaikeeta se kieltäytyminen olikin

Aikuinen ei petä kumppaniaan. Siis oikeasti aikuinen.

• Pitäisi

sinunkin katsella ikäistäsi seuraa. Tonikäisissä vapaissa miehissä täytyy olla jotain vikaa kun ei oo kellekkään kelvannu.

• saippuan orja?

Olet tainnut katsella liikaa Sinkkuelämää...

• fur

Senku annat sille, ei tuo ikäero niin suuri oo...

• Elmandeeri

Itse olen 21-vuotias ja vanhin panokumppani on ollut 42-vuotias. Ei siinä mitään ihmeellistä. Jos kumpikin haluaa, niin siitä vaan!
      P.S. Kolmikymppiset on kuitenkin ehkä parhaita rakastajia ;)

• NNN

Vähän päälle kaksikymmpisenä naisena totean, että vanhemmat miehet ovat JEES! Kannattaa kokeilla. Ei tietysti ikä tee kaikkea, ihmisestä tietysti riippuu, mutta noin niinkuin kokemuksen kautta voin sanoa, että ovat valtavan hvyiä rakastajia. Elämänkokemus, maltti ja itsevarmuus on oih niin seksikästä!

• jos luistaa

minä jo vanha papparainen. kesällä sain parikymppistä. mutta ei niistä nuorista tyttäristä oikein ole mihinkään. joko makaavat kuin kuollut lahna, tai sitten jumalaton vemputus. tosihomma ei ole sellaista. kunnon pano vaatii KYPSÄN naisen. ai, että mitenkö sain niin nuorta. no,ihan jokapäiväisen keskustelun päätteksi. halut voi herättää niin monella tavalla.

• Girl-In-Red

..äläkä ajattele sitä ikää, jos muuten tuntuu hyvältä, oman kokemukseni mukaan ovat rakastajina maltillisempia ja huomaavaisempia. Poikkeuksiakin toki löytyy. Omat, lämpöisimmät muistot ovat kuitenkin juuri 33 ja 34-vuotiaiden kanssa. Itse 22.

• aivan niin

Mulla on ollut jatkuvasti itseäni paljon nuorempia naisia. Kaikki ovat olleet tyytyväisiä ja on jatkossakin nuoret naiset parhaita. He ovat yllättävän kehittyneitäkin ikäisekseen.

• Girl-In-Red
        aivan niin kirjoitti:

Mulla on ollut jatkuvasti itseäni paljon nuorempia naisia. Kaikki ovat olleet tyytyväisiä ja on jatkossakin nuoret naiset parhaita. He ovat yllättävän kehittyneitäkin ikäisekseen.

..molemmat mainitsemani kokemukset olivat ilmeisen innostuneita ajatuksesta, että olin heitä yli 10 vuotta nuorempi. Itse taas sain kärsivällistä ja huomaavaista kohtelua, mikä usein jää nuoremmilta puuttumaan. Ja onhan se kutkuttava ajatuskin, vanhempi mies ja nuori nainen..Kuten sanoit, kaikki ovat olleet tyytyväisiä, ja jatkossakin tulen vanhempia miehiä katsomaan hyvinhyvin suopein silmin ;)

• kikkis

Olen kaksvitonen nainen ja harrastanut useamman yli nelikymmpisen miehen kanssa seksiä (myös useamman kerran kunkin kanssa). Omat kokemukseni heistä ovat erittäin positiivisia, eli alle kolmekymmppiset on vielä aika kömpelöitä, kolmevitoset jo vähän parempia ja yli nelikymmpiset parhaita joita itsellä on ollut. Ei aina tietenkään ole pelkästään iästä kyse vaan kemioista, mutta omat kokemukseni kyllä viittaavat Osuuspankin mainokseen; "Kokemus tuo varmuutta". Yli neljävitosta joka olisi seksuaalisesti miellyttänyt, ei ole vielä ole tullut vastaan, joten kokemusta vanhemmista ei ole, mutta jos tulisi, olisin valmis "kokeilemaan". Ja pötypuhetta ettei voisi tulla vakavampaa, se on ihmisistä kiinni eikä iästä. Eli tartu rohkeasti tilaisuuteen...

• jopo

mun miehellä ja mulla on 10 vuotta ikäeroo... mä 24 ja se 34 eikä tunnu missään... sitä paitsi sen ikäset on pikkasen kokeneempia kun omaikäset hermannit... gogogo girl

• Nimetön

nuoret naiset kirjoittelee minkälaista sexiä saa vanhemmilta miehiltä.mutta en löytänyt palstaa jossa olisi käyty keskustelua nuoremman miehen ja kypsemmän naisen kokemuksista..niin paljon sanomatta jää...meillä monilla naisilla on varmaan valtavasti ihania kokemuksia viriilistä jaksavasta mutta myös kokeilevasta,monet fantasiat toteuttavasta kokeilunhaluisesta ihanaisesta.vanhemmat miehet on usein kaavoihinsa kangistuneita läh.saarnaajia....

• Lolita1982

Itse olen kihloissa 56-vuotiaan miehen kanssa, enkä ikinä voisi kuvitella seksiä kenenkään alle 40-vuotiaan kanssa (tämä tosin on teoreettinen raja, nuorin mies, josta olen koskaan ollut kiinnostunut, täyttää tänä vuonna 50v).

Tuskin esim. tuo mainitsemasi kömpelyys on mitenkään ikärajoitteinen. Itse olettaisin asian olevan pikemminkin päinvastoin, nuorethan ne kömpelöitä ovat kun eivät mitään osaa jne...

Mutta mielipiteensä kullakin... itse ainakin nautin täysin rinnoin seksistä yli 30 vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      82
      6251
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3421
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3028
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2252
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      28
      2161
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      120
      2043
    7. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      1972
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1969
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1588
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      17
      1468
    Aihe