89 fiesta ajettu 200 000 ja risat 1.1 litran koneella.
Vie aikapaljon öljyä.
Mikä on helpoin tie vian korjaamiseksi.
Venttiilit??? Vai MIkä??
Muuten käy ja kukkuuu ja kulkee
fiesta 89
2
575
Vastaukset
- jos vuotaa
vuotojen paikkaukseen helpoin tapa on steel epoxy. Sivelee vuotokohtiin reilusti ulkopäin esim öljypohjantiiviste. Kestää pari vuotta. Jos öljyä palaa niin vaihda ainakin kesäksi paksummat. Itse ajoin kesät just samallaisel viestal 80w-90 vaihdeloota öljyllä seassa vähän normaalia.
- diplinssi
- Onko nyt yllättäen puhaltanut öljyt ulos? Nosta öljntäyttökorkki ja katso onko valkoista töhnää?
Tytöllä oli ja jäätyi. Ohipuhallus puhalsi öljyt kytkimeen - iso homma.
Irrota, pese tärpätillä tai bensalla siinä oleva metallisuodatin (varo tulta ja tuuletetussa paikassa).
- Onko öljypohdan ruuvit löysällä? 10mm hylsyavaimella kiristä.
- Vuotaako kampiakselin päiden tiivisteistä? Laturinpuoleinen pää vidaan vaihtaa. Toinen pää, moottori pois -isoin homma, vauhtipyörä pois.
- Ainakin vuotaa jo venttiilinvarren tiivisteet. Pakosarja ja imusarja irti ja sylinterinkansi pois -ei moottoria pois. Hiotaan venttiilit ja uudet varrentiivisteet. Uusi kannentiiviste. Kannen kiristys momenttiin ohjeiden mukaan.
- Männänrenkaat vuotavat. Voidaan vaihtaa, kun sylinterinkansi ja öljypohja poissa ja auto nosturilla. Melkein yhtä iso työ moottorin poisotto.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086