persettä,niinkuin joku julkkis sanoi taannoin.Minun pahoinvointi alkaa just tuolla viiveellä kun kohtaan jonkun haisulin joka löyhkää yhdelle lemulle jonka merkkiä en tiedä.Saan niin huonon olon ja rankan migreenin ja silmien kirvelyn että taju on lähteä.En voi valittaa,koska tupakoin ja sen kestän,kestän myös hien,pien,paskan,kukkasien ,kissojen,koirien,pakokaasujen,ym.lemut,mutta kaikille pesuaineissa ja dödöissä oleville löyhkille minun elimistöni sanoo seis.On todella omituista?Voi nyt helvetti miksi näitä hajuja pitää tunkea esim pyykinpesuaineisiin?en ymmärrä.Itse joudun käyttämään kalliita lv tuotteita tämän takia.Siis kuinka saadaan pesupulveri halvemmaksi lisäämällä siihen väri ja hajuste aineet?
Se on 15 sekuntia
7
1435
Vastaukset
- Allergikko myös
Pesuaineista sen verran, että itse en käytä lv-pesuaineita sen takia, etteivät ne puhdista tarpeeksi. Olen kokeillut kyllä.
Ja toisille tulee tupakansavusta allergiaoireita. - kuin kestä
Kyllä tupakka haisee miljoonakertaa pahemmalle, kuin raikkaat puhtaat tuoksut. Arvaapa kuinka moni saa yrjötyksen tupakanhajustasi? Minkä vuoksi sitä tupakan hajua pitää levittää joka paikkaan!
Sitä paitsi se on mitä todennäköisemmin vika korviesi välissä, tuo herkkyys hajuille. Mietipä miksi se sinua ahdistaa.- Hajusteintolerantti
Tupakka on tasan tarkkaan verrattavissa hajusteisiin. Se että asiasta ei ole Suomeksi tietoa, ei ole tae turvallisuudesta.
Kuinka moni kärsii työpaikalla tupakansavusta?
Entä bussissa, junassa, jne?
Elokuvissa, teatterissa, konserteissa?
Hajusteita on nykyään joka paikassa, ihmiset joutuvat hengittämään muiden hajusteita, ns. passiivinen käyttö.
Voit aloittaa opiskelun täältä:
www.fpinva.org - valitettavan
vaikeaa sellaisen ihmisen ymmärtää jolla tätä hajusteongelmaa ei ole.Minä yritän kaikkeni etten tupakalla häiritsisi muiden elämää.Tietoisesti valitsin asuntonikin niin ettei yläpuolellani ole asuntoja ym..Ei sen puoleen keksin tänään hyvät keinot siihen,miten huoneistooni ei tunge enää dödöjen katkut.Säätelemällä ilm.venttiilejä sain imun sellaiseksi ettei se ime huoneilmaan rappukäytävän löyhkää ikä vessan ilmaa.
- tuo:
vika korviesi välissä.
Minä olen myös sellainen, jonka elämää haittaavat nämä dödöt ja hajuvedet ja se pahoinvointi tulee tosi nopeasti.
En muuten tiedä ketään, jolle tupakansavusta tulisi samantyyppisiä oireita, vaikka muutoin reagoivat tupakansavuun. (Itse en polta)
- Hajusteintolerantti
Hajusteilla peitetään raaka-aineen ominaishaju.
Hajusteettomissa tuotteissa on oltava laadukkaampaa raaka-ainetta, siksi ovat kalliimpiakin.
Hajustekemikaalit ovat pääosin synteettisiä tänä päivänä, ts. ei vastinetta luonnossa.
Synteettisiä on halpaa valmistaa ja ovat tasalaatuisia. Siksi on varaa lisätä joka paikkaan.
Turha luulla, että mainosten appelsiinikukat antavat
pyykinpesuaineille 'tuoksun', ehei, ihan syntteettinen teollisuuskemikaali on kyseessä.
Terveysvaikutuksista ei ole tietoa, pääasia, etteivät aiheuta ihoallergiaa testeissä - eläinkokeet ja terveet nuoret miehet, jos ihmisillä yleensä testataan.
Hengitysvaikutuksia ei edes testata, ei tarvitse.- iski minuun??
Hei. Olen lopettanut tupakoinnin 2 viikkoa sitten. Syynä se, että aloin ensin olla kaikille kemikaaleille yliherkkä, pesuaineet vaihtui hajuttomiksi. Hajuvedet ja dödöt pois, ei edes tuoksuvaa muotovaahtoa hiuksiin, ja olin silti tupakoija. No.. Oireet meni siihen pisteeseen, että aina kun poltin tupakan, tuli kauhea päänsärky otsaan ja kädet alkoi täristä ja sydän hakata tuhatta ja sataa. En enää jaksanut tätä ja lopetin. Apuna mulla oli kirja nimeltä : Vihdoinkin vapaa tupakasta, Kirjoittanut Allen Carr. Lainasin kirjastosta. Mulla ei ollut oikeastaan vieroitusoireita, mutta silloin tällöin tulee mieleen. Nyt yököttää jos joku puhaltelee savua päin. Ymmärrän nyt kuinka paljon olen pilannut ilmaa. Esim. Kun poltin pankkiautomaattijonossa tai kaupan edessä ennenkuin menin sinne. Luulen että kyseessä on allergia savun jollekkin ainesosalle. Nikotiinia ei tee mieli, maistoin nicorettea viime syksynä ja kieli ja nielu tuli täyteen tummanpunaisia pilkkuja. Menin terveyskeskukseen ja lekuri oli ihmeissään moisesta taudista, ennenkuin selkis että olin syönyt nicorettea. Lukekaa toi kirja jos olette lopettamassa, mua se auttoi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288288- 2342788
- 262641
- 1712068
- 1211931
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61755Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 811275
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41195